Partnerzy serwisu:

Pół tysiąca belgijskich pociągów z ERTMS p.2 Alstomu

Dalej Wstecz
Autor:

Alstom

Data publikacji:
03-10-2014
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Alstom

Podziel się ze znajomymi:

Pół tysiąca belgijskich pociągów z ERTMS p.2 Alstomu
Alstom pozyskał zamówienie o wartości 70 mln euro na dostawę pokładowych urządzeń sygnalizacyjnych ATLAS 200 dla belgijskiego państwowego przewoźnika kolejowego SNCB-NMBS dla 449 aktualnie eksploatowanych pociągów. Dostawy rozpoczną się w 2016 r.

Kontrakt obejmuje zaprojektowanie, produkcję, próby i homologację pokładowych systemów sygnalizacyjnych dla pięciu rożnych rodzajów pociągów, wraz z ich dostawą i konserwacją przez okres dziesięciu lat. Urządzenia zostaną dostosowane do pociągów eksploatowanych przez SNCB-NMBS.

System ATLAS 200 ERTMS poziomu 2 jest zgodny z najnowszymi Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności. Jak informuje producent, Atlas 200 oferuje zintegrowaną kontrolę przejazdów kolejowych, znormalizowane modele hamowania, które można dostosowywać do warunków miejscowych, i tryb ochrony „ograniczonego nadzoru”. Rozwiązanie to jest aktualnie wdrażane przez Alstom w Danii, Niemczech, Austrii i Australii.

– Jest to już piąty kontrakt Alstomu na dostawę urządzeń ETCS poziomu 2 zgodnych z wymogami standardu Baseline 3. Decyzja o zastosowaniu już teraz standardu, który za kilka lat będzie jedynym obowiązującym, daje przewoźnikom kolejowym ogromne korzyści, wynikające z uniknięcia procedury migracji do nowego systemu – wyjaśnił Marcel Miller, prezes Alstom w Belgii.

Alstom podkreśla, że urządzenia ETCS poziomu 2 dostarczył do ponad 4 000 pociągów ponad 100 różnych typów, z których połowa jest już w eksploatacji komercyjnej. Zamówienia na ERTMS Alstom zdobył już na terenie 23 krajów. Łączna długość torów, które będą obsługiwać systemy Alstomu to 12 000 km, w tym 6 z 11 na świecie linii dużych prędkości wyposażonych w tę technologię w pełnej eksploatacji.

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

UTK sprawdził, ile kosztuje montaż ETCS

Tabor i technika

UTK sprawdził, ile kosztuje montaż ETCS

inf. pras 20 czerwca 2022

PKP Intercity startuje w CEF. Chce dofinansować montaż ERTMS

Tabor i technika

PLK ponawia przetarg na ERTMS do Portu Północnego w Gdańsku

Infrastruktura

Zatrzymani w sprawie ogromnego przetargu na GSM-R usłyszeli zarzuty

Prawo i polityka

Dwie oferty na projekt i budowę ERTMS na Rail Baltice [aktualizacja]

Infrastruktura

Zobacz również:

UTK sprawdził, ile kosztuje montaż ETCS

Tabor i technika

UTK sprawdził, ile kosztuje montaż ETCS

inf. pras 20 czerwca 2022

PKP Intercity startuje w CEF. Chce dofinansować montaż ERTMS

Tabor i technika

PLK ponawia przetarg na ERTMS do Portu Północnego w Gdańsku

Infrastruktura

Zatrzymani w sprawie ogromnego przetargu na GSM-R usłyszeli zarzuty

Prawo i polityka

Dwie oferty na projekt i budowę ERTMS na Rail Baltice [aktualizacja]

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5