NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pociąg Papieski pojedzie w Światowe Dni Młodzieży

| Dominik Lebda, Rynek Kolejowy 01.04.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-04-01 08:35:26 Autor: JZ
---.tel.tkb.net.pl
I co? Podpisali? Bo dziś rozpoczął się drugi kwartał 2015 roku.
2015-04-01 08:48:21 Autor: AM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zapewniam was, że ten pociąg nie został ochrzczony przez papieża Benedykta XVI. Ani przez żadnego innego papieża, księdza czy "zwykłego" chrześcijanina.

Pociągów się nie chrzci. Chrzci się wyłącznie ludzi.
A jak p. Dominik Lebda nie wie co to jest chrzest, to jego problem... Choć przypuszczam, że jest ochrzczony...
2015-04-01 08:49:02 Autor: muss
---.static.ip.netia.com.pl
Pewnie i tak wypadnie mu PO i nie pojedzie i będzie krzyk i lament, jak to ultra nowoczesny pociąg stoi ;)
2015-04-01 08:53:57 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@muss:
Eee, senator dołoży, na pewno. On taki od serca chłop ;)
2015-04-01 09:16:43 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
Eeeeee tam...
Po prostu Przewozy Regionalne są mało pomysłowe...

Co to za problem, aby skład był oferowany pielgrzymom przy każdej możliwości!!!
Tzn do:
- Częstochowy (Jasna Góra),
- w pobliże Lichenia (Sanktuarium Matki Bożej Licheńskiej),
- Warszawy (Świątynia Opatrzności Bożej), do Wadowic (miejsce dzieciństwa JP II),
- Świebodzina (jeden z największych na świecie pomników Jezusa),
- Torunia (rozgłośnia Radia Maryja i Świątynia pw. Maryi Gwiazdy Nowej Ewangelizacji i św. Jana Pawła II, którą jako niesamowity kolos buduje Rydzyk)

Trzeba tylko wyjść do kościołów :)
2015-04-01 09:55:26 Autor: maczeta
---.158.222.164
Dziś Prima Aprilis a wy łykacie ten artykuł jak pelikan ryby
2015-04-01 10:08:57 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
Świetne pomysły na trasy.A pasuje do nich nazwa : "Szlakiem pychy i megalomanii".
2015-04-01 10:26:21 Autor: diablak
---.212.79.9
Czy to wiadomość pierwszokwietniowa czy nie to nie ma znaczenia.
Skoro sam skład nie jeździ na trasie Kraków-Wadowice jako pociąg papieski to dlaczego on nie jest wykorzystywany na innych trasach. Nie przypuszczam aby koszty jego uruchomienia i eksploatacji były wyzsze niż EZT. A na dwa obiegi dziennie na trasie Kraków-Zakopane nawet przez Rabkę albo np. Kraków-Kielce albo wręcz do Radomia jako przyśpieszony by się wyrobił. Nie pamiętam jaką ma prędkość konstrukcyjną ale na trasie Kraków-Kozłów nie blokowałby Pendolino.
2015-04-01 10:31:28 Autor: Maurycy+
---.97.198.177
[Admin: zmoderowano]
2015-04-01 11:35:47 Autor: xaa
---.26.8.244
Taką jak EN57... Szkoda, że nie jest przerobiony na napęd asynchroniczny...
2015-04-01 14:24:16 Autor: Gdynianin
---.19.246.97
Myślałem, że od dawna nie jest na chodzie
2015-04-01 14:31:32 Autor: jaybee
---.dynamic.chello.pl
Ta lacznica nie zostala zlikwidowana w latach 70. XX wieku, bo... nigdy nie istniala.
Austriacy w czasie I WS, na krotko ulozyli tam tory do przewozu eszelonow.

Po odzyskaniu przez Polske w 1918 niepodleglosci, nie ma jej z zadnym rozkladzie pociagow towarowych i osobowych.
Nie przejechal nia nigdy zaden pociag osobowy.

To co autor uwaza, za jakoby rozebrana lacznice w latach 70, to byl krotki kikut torow odstawczych na stacji kalwaria Zabrzydowska, rzeczywiscie lekko odgietych w kierunku linii Kalwaria Lanckorona-Plaszow, prawdopodobnie po sladzie tych austriackich.
Te tory odstawcze mialy ok 200m, pelna lacznica bedzie musiala miec ok 1.5-2 km (w zaleznosci od przebiegu).
2015-04-01 21:23:59 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@AM
Może Dominik L jak niektórzy Mikole uważa, że pociąg ma duszę, stąd chrzest kupy złomu
Jechałem tym pojazdem z Kr do Wadowic i nazad 9 lat temu. Nie było żadnych pielgrzymów
2015-04-01 23:21:24 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Sprzedać to padło Kolejom Śmiesznym albo innej SKMW.
2015-04-02 15:57:05 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Stefan banderą

Stwierdzenie jakoby pociąg miał duszę jest podobne do tego, iż człowiek takową duszę posiada. Obu nie można ani zaprzeczyć, ani potwierdzić.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS