NUMER 01-02/2023
NUMER 01-02/2023
Temat numeru:
Przewozy kolejowe 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PLK testuje ERTMS poziom 2

| PKP PLK 03.07.2014 216

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-07-03 07:37:26 Autor: wojtus
---.183.143.246.dsl.dynamic.t-mobile.pl
to teraz nie można wykonać testów Pendolino?
2014-07-03 07:44:46 Autor: agitator
---.opera-mini.net
Prosty przykład monopolu państwowego:

bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,16256899,Skandal_w_PKP__Choremu_nie_pomogli__pijaczkowi___tak.html?pelna=tak
2014-07-03 08:25:47 Autor: zibi
---.unknown.vectranet.pl
wojtus nie kumasz w tym przypadku to 160 km/h a intercity żąda 250 km/h i tu problem
2014-07-03 10:20:52 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
PKP IC również powinno się zgodzić na etapową homologację Pendolino, skoro można było tak postąpić z Flirtami dla ŁKA, to dlaczego nie można dla Pendolino? Lepsze to niż stanie w krzakach, a PKP IC i tak nie dostanie odszkodowania od Alstomu, bo niby gdzie te testy miały zostać zrobione, jak można wymagać czegoś, co jest niewykonalne w danej chwili.
2014-07-03 12:45:53 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@wojtus: żeby wykonać testy, to trzeba mieć gdzie je przeprowadzić. Zresztą i tak nic by to nie dało, ponieważ dotychczas żaden pojazd w Polsce nie mógł zostać certyfikowany do jazdy z prędkością większą od 160km/h…
2014-07-03 13:50:34 Autor: Dabi
---.35.41.73
Ciekawe, czy obowiązują wskazania sygnalizatorów, czy nadrzędne są wskazania ERTMS2
2014-07-03 19:36:16 Autor: fanKDP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taaaaaaa.......
Jazda powyżej 160 km/h i zapisy nowego Rozporządzenia......
Ktoś tu Panie B nie doczytał. Podobnie jak te zajętości toru przez inny skład.....
Piękne są te urządzenia Newagu. Może jeszcze prognozę pogody podają lub zakłady buchmacherskie można nimi obstawiać?.

Poziom informacji rodem z PRL. .... "Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się lepiej.... " Nie znaczy że mądrzej.
2014-07-04 00:01:20 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@wojtus:

Słusznie Ci g0sc123 odpowiedział, ale po 25 lipca br - hulaj dusza :D.
Będzie można jechać więcej niż v160. Wejdzie nowe rozporządzenie i zacznie się jazda po łukach i prostych!
Co ważne dwóch maszynistów będzie wymagane dopiero przy v160 i więcej, a nie jak teraz powyżej v130.

To rozporządzenie powinno wejść w życie jakieś dwa lata temu, ale lepiej późno niż wcale.
2014-07-04 00:04:13 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Oczywiście, że KE wymaga drugiego poziomu ERTMS, czyli ETCS L2 na magistralach, ale warunkiem podstawowym powinna być prędkość! Po co komu ETCS i to nawet L1, czyli bez GSM-R, jeśli nie można jechać więcej niż v160??!
2014-07-13 13:34:02 Autor: johnny
---.multimo.pl
Pytanie do redakcji: Kto zaprojektował i dostarczył urządzenia ETCS dla lokomotywy? Newag chyba nie zajmuje się takimi rzeczami....
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2023
NUMER 01-02/2023
W najnowszym numerze miesięcznika szczegółowo podsumowaliśmy udany dla kolei rok 2022. Oprócz tego na tapet wzięliśmy temat inflacji, kryzysu gospodarczego i podwyżek cen biletów. Jak zawsze polecamy ciekawe rozmowy, w tym z. A. Popko, T. Myrdą, M. Rodkiem, K. Skorikiem i W. Jurkiewiczem, R. Mordak, T. Lehnertem czy P. Czekałą i T. Prejsem.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5