NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PLK podsumowuje prace na linii Warszawa - Białystok

| PKP PLK 10.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-10 08:45:13 Autor: j&s
---.adsl.inetia.pl
Pytanie do osób zorientowanych w temacie. Czy w ramach prac zostanie podniesiona prędkość szlakowa między Rembertowem i Zielonką, czy nadal będzie tam obowiązywało 60 km/h ?
2015-12-10 08:45:36 Autor: top one
---.play-internet.pl
Pierwsszy
2015-12-10 08:58:33 Autor: dewia
---.opera-mini.net
po pierwsze nie 60 a praktycznie 30, po drugie ma być 100
2015-12-10 09:09:39 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
linia na 160 i poruszające się po niej kible z zawrotną prędkością do 100 no i cała trasa obstawiona ekranami co najbardziej ucieszy pasażera -tak to będzie mniej więcej wyglądało
2015-12-10 09:26:37 Autor: synowie mafii&córy koryntu
---.dynamic.chello.pl
Podsumować prace można wtedy, jak pociągi PKP IC do Białegostoku pojadą przez Rembertów, a nie przez Legionowo...Na tę inwestycję, prowadzoną w skandalicznym tempie wydano póki co 2 miliardy złotych. Ile w tym czasie stracili przewoźnicy pasażerscy i cargo nikt nie pyta...
2015-12-10 09:27:37 Autor: Gruby z CB
---.adsl.inetia.pl
Propaganda sukcesu!!!
Byłem wczoraj w miejscowości Łapy - tam nic się nie dzieje na tej linii!!! Nie ma żadnej modernizacji!!! Widziaęłm to wiem. Więc niewciskajta mnie kitu!@!!
2015-12-10 09:39:21 Autor: BTW
---.153.102.250
PLK zorientowała się, że zamknięcie linii wcale nie przynosi spodziewanego przyspieszenia. Wręcz przeciwnie, straty są większe niż korzyści, bo do busów ucieka mały ruch lokalny, a towarówka jeździ koszmarnymi objazdami.
2015-12-10 10:34:00 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Mnie zawsze interesuje ile wyremontowano przepustów. Dlaczego zabrakło tej kluczowej informacji?
2015-12-10 10:39:20 Autor: wdr
---

wdr
@BTW
nie wiem czy PLK w czymkolwiek się zorientowała, bo scenariusz z zamknięciem chce powtórzyć na linii do Lublina. kiedyś Piotr Malepszak mi odpisał na forum, że w pierszej kolejności ma być robiony drugi tor Otwock-Pilawa (co byłoby rozsądne, tam i tak musi być całkowite zamknięcie). po zrobieniu drigego toru do Pilawy mogliby robić resztę z zamknięciami jednotorowymi. wydłużony czas jazdy Pilawa-Lublin byłby częściowo skompensowany krótszą trasą Warszawa-Pilawa i dzięki temu można zrobić modernizację bez dużych kosztów. u nas jednak wolą rozwalić najpierw Pilawa-Lublin a drugi tor, który jest najpotrzebniejszy, budować później. podobny bezsens jest na linii do Radomia, robią jakieś wiadukty, i Czachówki a przecież Warka-Radom to wąskie gardło i Sodoma z Gomorą.
2015-12-10 10:41:07 Autor: synowie mafii&córy koryntu
---.dynamic.chello.pl
@analityk
:-) Nie ma informacji, bo przepusty będą robione dopiero z kasy z perspektywy UE 2020-2025:-)))))))))))
2015-12-10 11:26:22 Autor: wdr
---

wdr
zawsze dla pasażera to lepiej zrobić kilka przepustów więcej niż peron 760 czy porządną wiatę
2015-12-10 17:53:27 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
Panie Prezesie PLK, ciągle wina Hiszpanów:

http://www.rynek-kolejowy.pl/60571/pociagi_odwolane_trzy_dni_przed_rozkladem_nie_wroca_na_linie_wodzislaw_chalupki.html

ale jakoś się niczego nie nauczyliście??! A może i wina Tuska, Panie Wojciechowski?
To wszytko wina Tuska! Brawo PLK! Na miejscu KŚ posłałbym Was do UTK.
2015-12-10 17:55:18 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
Fajnie, że PLK podsumowuje remont linii z Białegostoku do Warszawy, ale linia ciągnie się jeszcze dalej, co najlepiej podsumowali Litwini.

I jeszcze jedno. Linia po remoncie, a pociągów TLK jakoś mniej...
2015-12-10 23:42:27 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
@wdr:

Popieram, powinno się zrobić jak piszesz. Malepszak ma rację. Pisanie, że są jakieś problemy z kupnem ziemi, oceną środowiskową przy budowie nowego, drugiego toru na linii nr 7 to czysta herezja, a na linii nr 8, dłuższy odcinek, to gruba przesada!

Najpierw budujmy nowe, drugie tory, puśćmy tam pociągi, a potem zamykajmy stary tor pierwszy. No ca ludzie w tej PLK... ajajaj!
2015-12-11 14:14:25 Autor: Dedete
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post KrakusE30:
"@wdr:

Popieram, powinno się zrobić jak piszesz. Malepszak ma rację. Pisanie, że są jakieś problemy z kupnem ziemi, oceną środowiskową przy budowie nowego, drugiego toru na linii nr 7 to czysta herezja, a na linii nr 8, dłuższy odcinek, to gruba przesada!

Najpierw budujmy nowe, drugie tory, puśćmy tam pociągi, a potem zamykajmy stary tor pierwszy. No ca ludzie w tej PLK... ajajaj!"
Jak duże wykształcenie trzeba mieć żeby pojąć tak prostą rzecz?? :) A może nie kwestia wykształcenia a doświadczenia?? (tego przysłowiowego liźnięcia tematu)
2015-12-11 16:19:36 Autor: wdr
---

wdr
@Dedete
nie da się najpierw zamknąć Otwock-Pilawa, zrobić 2 tory a później robić resztę?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5