Gdzie znajdują się perony? Jak dostać się na parking podziemny? To tylko niektóre z pytań, na które odpowie podróżnym obsługa nowego biura dworca Wrocław Główny.
W poniedziałek, 25 lutego 2013 roku na dworcu Wrocław Główny, otwarto drugie po Warszawie Centralnej tego rodzaju biuro na dworcu kolejowym w Polsce. Nowe biuro dworca zostało stworzone z myślą o podróżnych i ich komforcie oraz wygodzie. U pracowników biura będzie można dowiedzieć się co i gdzie na dworcu się znajduje oraz podzielić się swoim uwagami, bądź pomysłami na temat funkcjonowania obiektu. Podróżni odwiedzający biuro otrzymają również folder z planem i krótką historią dworca.
Nowe biuro dworca znajduje się w holu kasowym dworca Wrocław Główny pomiędzy kasami biletowymi a poczekalnią dla podróżnych. Jest czynne od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do 21.00. Z jego obsługą można skontaktować się e-mailowo wroclaw.glowny@pkp.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (71) 717 21 07. Nowe biuro dworca to element szerszego projektu, który ma na celu zmianę zarządzania obiektami dworcowymi, tak żeby były one przyjazne klientom i odpowiadały ich potrzebom.