NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP SA chce przenieŚć pracowników z regionów do centrali

| PAP 16.05.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-05-16 16:08:15 Autor: Siemens
---.dynamic.lte.plus.pl

Siemens
Oby to tylko dało, że zmniejszy się chorda biurokratów...
Przy okazji jak się kasę zaoszczędzi to lux :-)
2013-05-16 17:10:20 Autor: Zdzichu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co Ty Siemens. Przecież nikt nie mówi o redukcji niepotrzebnych i fikcyjnych etatów. Może 20% pracowników oddziałów regionalnych da radę dojeżdżać lub się przenieść do stolicy. Odzysk miejsc dla warszawskich \" swojaków\" wyniesie 80%. Widocznie dzieci władzy kolejowej kończą szkoły , a tu bezrobocie, nie ma pracy. Od czego ma się jednak pomysłowych tatusiów. Wystarczy wymyślić jakąś restrukturyzację , nadać jej najbardziej nośne w dzisiejszych czasach przesłanie tj. pseudo ograniczenie kosztów i wakacików wystarczy nie tylko dla dzieci ale jeszcze dla kuzynów, kolegów z podstawówki a nawet uczynnych sąsiadów z działki.
2013-05-16 18:00:27 Autor: RRR
---.internetia.net.pl
To jest mądra decyzja. Na kolei powinno ograniczać się administrację jednocześnie zdecydowanie poprawiając obsługę podróżnych oraz to co zostało najbardziej zaniedbane w ostatnich latach a więc służby utrzymania, torowcy, jednostki serwisowe itd. Większość ludzi pracujących w administracji jest zbędna.
2013-05-16 18:55:12 Autor: amigo
---.30.107.140.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To jest równie mądry pomysł, jak w drugiej połowie lat 90-tych likwidacji skół kolejowych ...!
Czy w tym kraju już nie ma nadziei na udzi myślących ...???!
2013-05-16 20:52:30 Autor: Jako
---.dynamic.chello.pl
warszafka. PKP = koleje warszawskie!
2013-05-16 21:40:13 Autor: R. W. O.
---.warszawa.vectranet.pl
Znów TKM-y!
2013-05-16 22:41:31 Autor: Maszynista z BNSF USA.
---.hsd1.il.comcast.net
I słusznie. Z chwilą przejścia na emeryturę w Amtrak, gdzie ostro związki pilnują by emeryt nie podejmował dodatkowej pracy, (boja się o podniesienie wieku na kolei). Wysłałem poprzez Internet ofertę pracy na pół etatu, do różnych spółek kolejowych. Na rozmowę kwalifikacyjną musiałem lecieć do Texas blisko 4 godziny lotu. Jak zobaczyłem biuro firmy, ilość pracowników to zdębiałem, zmieściliby się w jednej większej windzie. Firma BNSF, która istnieje 160 lat, zatrudnia blisko 40 tys. pracowników, gdzie posiada blisko 9,5 tysiąca lokomotyw, z kapitałem zakładowym 4,1 biliona dolarów. Wszystko załatwia się z garstka ludzi, za pośrednictwem telefonu i Internetu. Gdzie żaden pracownik nie ma wejścia do biura firmy, po za rozmowa kwalifikacyjną i przyjęciem do pracy. Wszelkie dyspozycje rozpoczęcia służby, otrzymuje się poprze telefon i e-mali. Wszelkie tak zwane sorty+różne dodatki są przesyłane na adres domowy pracownika, za pośrednictwem firmy przewozowej UPS.
Nikt kasy nie wyrzuca na armie urzędników kolejowych, tworząc odrębne oddziały w poszczególnych miastach. Jedna księgowa oblicza wszystko, i budząc się ranka co 14 dni, kasa znajduje się na koncie bankowym.
2013-05-16 23:25:03 Autor: p
---.ghnet.pl
ło matko jakie zacofanie w tym USA, kolejarzu do takich rzeczy to się stosuje Microsoft Dynamics Navision lub Axappa, albo SAP. Sieć firmowa i szybkie przesyłanie danych, a nie maile i telefony.
2013-05-16 23:26:41 Autor: p
---.ghnet.pl
A co do UPS to nie dziwię się, że ją wybierają, bo jest znacznie tańsza niż DHL, Polski oddzał UPS tzw. Stolica jest nawet tańszy niż Pocztex Poczty Polskiej.
2013-05-17 00:13:51 Autor: Maszynista z BNSF USA.
---.hsd1.il.comcast.net
@p

Chcesz żeby firma przesyłała do mnie widomości poprzez siec, Microsoft Dynamics
Navision lub Axappa, albo SAP?, na adres domowy, lub telefon domowy, lub komórkowy?. mam tez posiadać w samochodzie czy na plaży leząc, obowiązkowo laptopa, by odebrać poprzez tą siec informacje?. Ciekawe ilu pracowników na polskiej kolei w ruchu, ma taką siec?. Bo i ile jestem jako tako rozeznany, firmy stosują rożną siec, i różne systemy. Ale nie w stosunku do pracowników, będących w ruchu, mieszkańców poszczególnych miast. Jak sobie wyobrażasz mój odbiór informacji biurowej, stawienia się do pracy, jadać samochodem?, czy będąc w tym czasie na ogródku u sąsiada?.
2013-05-17 00:32:54 Autor: Maszynista z BNSF USA.
---.tmodns.net
@p

UPS wybiera sie nie dlatego ze jest tanszy, tylko ma w 100% pokrycie przewozowe w calych USA, czego nie ma nawet poczta amerykanska i nie ma DHL. Sam zamawiajac rozne produkty za posrednictwem internetu, sledzac przesylke.Widze ze jedzie UPS, nastepnie w moim miescie, mniejsza przesylka czesto jest przez UPS nadawana na poczte (USPS) i juz listonosz js dorecza.To mniej wiecej praktyki wspolpracy UPS z USPS sa w 50%, przy malych przesylkach, do iles???, tam funtow wagi.
2013-05-17 00:47:38 Autor: Maszynista z BNSF USA.
---.tmodns.net
@p

Wracajac do tej sieci biurowej. Jutro bede w Polsce, to gdzie w Krakowie jest taka siec, by sprawdzic moje wiadomosci z biura?.A jak wiem one nadejda w postaci wiadomosci telefonicznej badz email badz text message (SMS).Z informacja kiedy mam sie zglosci do sluzby.Prawdopodobnie otrzymam ta wiadomosc bedac jeszcze w Krakowie, badz w Wiedniu u siostry.
2013-05-17 08:23:46 Autor: ag
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ Maszynista z BNSF USA
mieliśmy tu przez wiele lat \"ZSRR\" i starczy, po co nam USA skoro jesteśmy w skali Europy i tak najbardziej \"innowacyjni\"

centralizacja firmy docelowo przewidzianej do likwidacji, czyżby to jakiś nowy \"filar\" p. prof. Balcerowicza ?
2013-05-17 11:38:31 Autor: Maszynista z BNSF USA.
---.tmodns.net
@ag

Dokladnie tak bylo za ZSRR, raz potrzebowalem zaswiadczenie na WKU , gdzie sie odraczalem od wojska jako maszynista. W budynku PDOKP na Placu Matejki w Krakowie gdzie bylo zatrudnionych wiecej roznej masci pracowkow, dzie strudem pomiescilby ich Stadion Narodowy w Warszawie..Dwa dni chodzilem za glupim papierkiem.
2013-05-17 19:37:49 Autor: mlodyemeryt
---.175.231.39
Maszynisto z USA odroczenia od wojska to załatwiało się w lokomotywowni,a nie w DOKP.Coś z pamięcią u Ciebie nie za bardzo.
2013-05-17 20:22:40 Autor: Maszynista z BNSF USA.
---.tmodns.net
@mlodyemeryt

Przeciez ja nie pisze ze zalatwialem odroczenie, tylko pisze ze potrzebowalem papierek z tego odroczenia. O ile pamietam w uwczesnym czasie bralem pozyczke z banku na telewizor kolorowy Rubin 714. Bank wymagal wpisu na pozyczce czy jest poborowy, czy juz rezerwista. O ta glupia kartecze chodzilo, a otrzymywalo sie ja faktycznie w Biezanowie, ale pieczecie musialybyc przybite w dziale wojskowosci na Matejki.
2013-05-17 20:36:31 Autor: Znudzony
---.dynamic.gprs.plus.pl
Maszynisto z USA wracaj do tego swojego BNSF, bo już się tego twojego bełkotu czytać nie chce.
2013-05-18 10:10:08 Autor: Jaro
---.ip.netia.com.pl
@r: Maszynista z BNSF USA.
Na siłę dyskutujesz z chłopakiem,który nie ma bladego pojęcia o standadtach jakie panują w firmach z tradycjami .
2013-05-22 16:26:28 Autor: mps
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajno. Już widzę jak te stosy papierów z całej Polski trafiają na urzędnicze biurka w stolicy.Jak świetna organizacja i zarządzanie powoduje ich szybkie załatwienie. Jak krótkie terminy na różnorodne odwołania są dotrzymywane. Jak sprawy sądowe są energicznie załatwiane. Jak różnorodność zadań, które wykonuje PKP S.A są w naszej kochanej stolicy od ręki załatwiana. A może to był tylko moje marzenia. Sam nie wiem.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS