NUMER 05/2019
NUMER 05/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej na giełdzie
szukaj
Śledź nas:

Są chętni na projekt rewitalizacji linii 229 Kartuzy – Sierakowice [oferty]

| Witold Urbanowicz 17.05.2019 134

Są chętni na projekt rewitalizacji linii 229 Kartuzy – Sierakowice [oferty]
fot. Jacek Goździewicz
PKP PLK otworzyły oferty w przetargu na przygotowanie projektu dla rewitalizacji linii 229 na odcinku Kartuzy – Sierakowice. Ruch pociągów na tej linii jest w tej chwili zawieszony. Ewentualna realizacja projektu będzie przypadać już na kolejną perspektywę unijną.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla rewitalizacji linii 229 na odcinku Kartuzy – Sierakowice wraz z uwzględnieniem ewentualnej elektryfikacji. Zamówienie obejmuje przygotowanie rezultatów studium wykonalności, a także dokumentacji projektowej. Chodzi o 25-kilometrowy odcinek linii (od km 42,103 do km 67,500) w województwie pomorskim. W tej chwili ta jednotorowa linia jest nieczynna. Wg informacji PKP PLK regularny ruch pasażerski na odcinku Kartuzy – Lębork zawieszono w roku 2000, natomiast ruch towarowy prowadzony był do roku 2012.

Zgodnie z przedmiotem zamówienia założono prędkość pociągów pasażerskich na 100 km/h, a towarowych na 60 km/h. Dopuszczalny nacisk osi to 22,5 t, a długość pociągów towarowych – 525 m. Na linii przewidziano następujące stacje i przystanki: Grzybno przy ul. Rybackiej (nowy przystanek w km 43,300), Prokowo (stacja), Łapalice (nowy przystanek w km 50,020), Garcz (zmiana lokalizacji przystanku – w km 51,680), Reskowo (przystanek), Miechucino (stacja), Miechucino Szkoła (nowy przystanek w km 57,850), Sierakowice (stacja), Sierakowice Szkoła (przystanek w km 67,300). Założono perony 150-metrowe.

Termin składania ofert mija 26 kwietnia. O wyborze zdecydują cena (60%) oraz dodatkowe wsparcie kluczowego personelu zespołu projektowego (40%). Zamówienie ma zostać zrealizowane do końca grudnia 2020 r., przy czym na opracowanie rezultatów studium wykonalności przeznaczono 100 dni. W przypadku realizacji opcji w postaci przygotowania raportu środowiskowego oraz opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie sieci trakcyjnej założono wydłużenie okresu realizacji o dziewięć miesięcy. Dokumentacja powstanie ze środków przyznanych przez marszałka w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Realizację założono w przyszłej perspektywie unijnej.

Aktualizacja: Otwarcie ofert

Do postępowania zgłosiło się sześć podmiotów. Najtańszą propozycję ma WYG (5,27 mln zł). Wszystkie oferty mieszczą się w zaplanowanym na 9,225 mln zł kosztorysie. 
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Pomorskie (701)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Pomorskie (701)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 05/2019
NUMER 05/2019
W numerze 5/2019 miesięcznika "Rynek Kolejowy" analizujemy raporty roczne kolejowych spółek giełdowych (i nie tylko) oraz plan PKP PLK na warszawską "średnicę". Poza tym piszemy o problemie z punktualnością na linii Polska – Ukraina, karach umownych (a raczej ich braku) dla Pesy w Wielkopolsce i rozwoju kolei w Polsce Wschodniej. Polecamy również rozmowy, w tym z Kolejami Rosyjskimi (RŻD) oraz firmą Graw.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5