NUMER 09/2021
NUMER 09/2021
Temat numeru:
Kolej 2021
szukaj
Śledź nas:

PKP LHS testuje szerokotorową lokomotywę TE33A (wideo)

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 26.05.2015 745

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-05-26 12:58:16 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Amerykanie to jednak, ręki do dwu kabinowych lokomotyw nie mają. Jedno kabinowe maszyny robią wrażenie ale ten kanciak zdecydowanie odpada. Brzydal i tyle.
2015-05-26 15:42:30 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Przez wiele lat klepania tego samego mają patologiczne tendencje w projektowaniu pojazdów kolejowych. Ta lokomotywa ma nowoczesne wózki, lecz nadal w wagonach osobowych stosują wózki technologicznie na poziomie wózków EN57.
2015-05-26 16:01:29 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
Mam nadzieję, że koniec końców nie będą nabijać kabzy obcym tylko zlecą Newagowi zamontowanie mocniejszego silnika w Dragonie i tyle.
2015-05-26 17:23:17 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Tak byłoby najlepiej.
2015-05-27 08:51:03 Autor: Gdynianin
---.19.244.254
Spalinowy Dragon byłby nie tylko nowocześniejszy, lecz również ładniejszy.
2015-05-27 12:27:45 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
[Admin: zmoderowano]
2015-05-27 14:38:11 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-05-27 19:22:24 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Dostrzec co inni nie potrafią? To czemu bardzo opornie dopiero poznawane jest prowadzenie na wahaczach i nadal większość wagonów ma prowadzenie widłowe jak EN57?
2015-05-27 22:09:55 Autor: bastuss
---.dynamic.chello.pl
czasem stare jest 100 razy leprze i mnie zawodne niż to nowe
2015-05-28 10:48:07 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.205
W dieslach nie trzeba co generację robić wszystko od nowa jak w elektrykach. Obecne rasowe diesle (czyli nie Bomby czyli zdieslowane elektryki) zasadniczo się nie różnią w ogólnej budowie od tych z lat 40-tych, 50-tych, 60-tych itd..., bo nie ma co tu zmieniać. Diesle z USA są tak konserwatywne, bo choć większość rozwiązań sięga dawnych czasów to w obecnych czasach są tak samo dobre, tak samo dobrze się sprawdzają. Wystarczy wstawić falowniki i asynchrony, a reszta może zostać jak jest.
Równie dobrze gagar w wersji М62У po wstawieniu nowszego silnika i asynchronów nie odstawałby od konstrukcji wymyślonych współcześnie.
2015-05-28 13:14:03 Autor: Gdynianin
---.19.247.60
Pod jakim względem spalinowy Traxx nie jest rasowym dieslem? To, że obecnie diesle są na tej samej bazie robione co elektryki, a kiedyś zamiast na przykład spalinowej EU07 zaprojektowano dedykowaną konstrukcję SU45 nie czyni z Bomby diesla mniej rasowego niż SU45. Trendy w projektowaniu się zmieniają, ale diesel to diesel.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2021
NUMER 09/2021
Oddajemy w Państwa ręce specjalny, dedykowany TRAKO numer miesięcznika "Rynek Kolejowy"! Będzie on dostępny na targach w Gdańsku. Zachęcamy do odwiedzenia nas na stoisku nr 38 w hali B. To jedna z niewielu okazji, by spotkać się z naszymi ekspertami oraz zespołem redakcyjnym i sprzedażowo-konferencyjnym!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5