NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Cargo rozpoczyna przygotowania do Parady Parowozów

| PKP Cargo 30.12.2013 143

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-12-30 15:43:18 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Ciekawe czym chcą robić paradę. Petucha nadal w remoncie a obu Ol49 powychodziły rewizje. Nie wiadomo co będzie z Tr5-65 (pewnie NG i Chabówka) i co z Ol49-7 i pozostałymi gratami z Wolsztyna.
2013-12-30 15:49:56 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
kiedyś na paradzie jeździły parowozy z wolsztyna, obecnie większość maszyn stoi a na paradzie jeżdżą goście. ktoś się orientuje czy są jakieś plany zrobienia naprawy pt47 czy innych oznaczonych jako "czynne", ale stojących już kilka lat?
2013-12-30 17:35:51 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
..."PKP Cargo pełni funkcję mecenasa zabytków techniki kolejowej. Spółka opiekuje się ponad 100 parowozami oraz zabytkowym taborem i sprzętem kolejowym w Parowozowni w Wolsztynie oraz w Skansenie Taboru Kolejowego w Chabówce, gdzie od 9 lat odbywa się Parowozjada. ..."

Ha, ha, ha. Dobrze , że siedzę ....
2013-12-30 19:38:39 Autor: wojtus
---.183.129.175.dsl.dynamic.t-mobile.pl
"Parada ma charakter pikniku rodzinnego"

Jak widać parowozy nie są dla nich najważniejsze, skoro to uważają za piknik aniżeli pokaz zabytkowych parowozów
2013-12-30 20:08:58 Autor: lolo
---.jsn.osi.pl
Dobrze, że jest mecenas..
ale te parowozy to wyglądają tak elegancko jak bez obrazy tabor PKP Cargo..
Pozdrawiam
2013-12-30 21:05:22 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Nie stać na remont parowozów?Taki gigant giełdowy nie ma kasy?Wstyd
2013-12-31 02:41:17 Autor: wojtus
---.183.129.175.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post emeryt:
"Nie stać na remont parowozów?Taki gigant giełdowy nie ma kasy?Wstyd"
Wstyd to jest ze niektórzy debile zamiast robić w Gnieźnie i Lesznie przy parowozach, poszli na wagonówkę.
Parowozy teraz tylko naprawiać w Chabówce.
2013-12-31 02:42:45 Autor: wojtus
---.183.129.175.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post wdr:
"kiedyś na paradzie jeździły parowozy z wolsztyna, obecnie większość maszyn stoi a na paradzie jeżdżą goście. ktoś się orientuje czy są jakieś plany zrobienia naprawy pt47 czy innych oznaczonych jako "czynne", ale stojących już kilka lat?"
Teraz tylko robią Pt47-65 w Chabówce.
2013-12-31 08:47:49 Autor: zbychu
---
@scorpio
Tr5-65 stoi i rdzewieje i to się raczej nie zmieni. Ol49-7 to dawca części, w zasadzie już wrak i to się na pewno nie zmieni. Ol49-59 i 69 mają rewizje przedłużone, więc jeśli nic się nie wydarzy to na Paradzie będą. Największą niewiadomą jest Pt47-65 - zdążą czy nie?
2013-12-31 14:48:46 Autor: Mariusz12
---.168.110.89
Tomasz Podpaska uzdrowi sytuację wierze w niego
2014-01-01 16:39:11 Autor: tomek Janiszewski
---.adsl.inetia.pl
Nic to, w razie czego taka jedna spółeczka załatwi na paradę oraz pociągi retro TurKotliwe maszyny SU45 oraz ST44, i wmówi uczestnikom że to niebywała atrakcja :-P
BTW pamiętacie wtopę z roku 2010 bodajże, gdy niemieckie parowozy dostały szlaban jakoby z powodu zagrożenia pożarowego, w wyniku czego sondercugi zostały przyprowadzone od granicy przez obskurne, zasyfione rumuny PKP Cargo z odłażącymi liszajami farby? W żaluzje chłodnicy jednego z nich złapał się gołąb, i tylko z trudem udało się go uwolnić. Nie wiadomo czy biedak przeżył, vo cały był utytłany smarem, a i nóżki mógł sobie poparzyć.
2014-01-02 09:09:06 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Ja już nie mam słów do tego bajzlu. Spółka giełdowa, khhmmm, zlać się można ze śmiechu. Myster karnoffsky & Co., wy tam maczie sfoich specjalystuff z tytułami em-bi-ej, a nie wiecie że czajniki to może być samograj z potężnymi dochodami (dochodami, nie przychodami - podkreślam)? No to jedźcie kretyni do Niemiec popatrzeć jak to *powinno* działać.

Bankomaty won na zmywak!!!
2014-01-02 09:50:12 Autor: tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
"Spółka giełdowa" to jedno, "Markowe Produkty Turystyczne" jeszcze innej spółki to drugie. Jedni i drudzy są siebie warci.
2014-01-02 10:46:46 Autor: p.
---.customer.m-online.net
Czego się czepiacie PKP Cargo???
Gdzie jest napisane, że to ta spółka ma się opiekować starymi, niepotrzebnymi im lokomotywami. Czy od jakiegoś tam PKS'u wymagalibyście by dbał o jakieś stare "zabytkowe" ogórki.
PKP Cargo, podobnie jak inne przedsiębiorstwa/spółki prawa handlowego powołane są do zarabiania pieniędzy. Działalność taka jak opieka nad zabytkami to domena PAŃSTWA! I to ono, jeżeli uzna, że stare parowozy stanowią wartość historyczną i warto je utrzymać, powinno się nimi opiekować.
2014-01-02 11:28:52 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@p.

To czemu Cargo wycofało się z projektu "Parowozownia Wolsztyn"?
2014-01-02 17:53:59 Autor: skandal
---.dynamic.chello.pl
Ledwo to się kula, już prawie się wywraca, ale ciągle jeszcze biały dyspozytor jakoś jest w stanie pasożytować na tym chorym tworze. Pytanie brzmi, ile jeszcze?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5