NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Cargo ogłasza przetarg na zakup do 20 lokomotyw wielosystemowych

| wu / jm, Rynek Kolejowy / PKP Cargo 12.01.2015 181

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-01-12 11:30:30 Autor: tomtom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to czekamy na Griffina i Gamę w Velimiu na testach dopuszczeniowych:)
2015-01-12 14:46:43 Autor: reader
---.158.221.53
Gryffin już tam był.
2015-01-12 19:07:31 Autor: nie
---.play-internet.pl
Na pewno wygra Pesa. Jest znacznie tańsza niż Newag
2015-01-12 19:13:31 Autor: AvK
---.dynamic.chello.pl
To przecież jakiś NRDowski film sf... zarządowi PKP Cargo ktoś płaci za strzelanie sobie w kolano? Przecież dopuszczenie do takiego przetargu firm bez doświadczenia, bez produktu homologowanego za granicą, przy kryterium wyboru ceny 80% to działanie na niekorzyść własnej firmy! Niestety w przypadku ewentualnego wyboru Gamy albo Griffina homologacja w tych krajach może zająć LATA! Co przez ten czas? Nawet Skoda we własnym kraju homologuje już loka wielosystemowego z 6 lat...jak się wezmie jeszcze pod uwagę Niemcy, Cargo dostanie loki za jakies 10 lat. Iście świetnie będą się wiec rozwijać na zagranicznych rynkach...ciekawe co na to akcjonariusze
2015-01-12 20:13:31 Autor: spoko
---.play-internet.pl
Pesa to specjaliści od niemożliwych sytuacji....żadne ryzyko nie jest dla nich straszne. Jeśli jest okazja to zbicia się na rynki zagraniczne z lokomotywą to na pewno Pesa to wykorzysta nawet za cenę mln zł kar. Kary i koszty nie mają znaczenia jeśli w przyszłości można zarobić dużo dużo więcej.
2015-01-12 20:22:53 Autor: mala
---.tktelekom.pl
Jak dla mnie liczy się tylko Siemens i Bombardier.Tylko tyle, żeby problemów potem nie było.
2015-01-12 23:51:59 Autor: blofeld
---.97.199.3
Ha, wychodzi na to, że całe AWT kosztowało tyle co 20 nowych lokomotyw, samo posiadając kilka sprawnych MSów :)
2015-01-13 08:50:34 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post blofeld:
"Ha, wychodzi na to, że całe AWT kosztowało tyle co 20 nowych lokomotyw, samo posiadając kilka sprawnych MSów :)"
Jak cała kopalnia np. Silesia kosztuje tyle, co jedno Pendolino ED250.
2015-01-13 09:16:30 Autor: Cargonurek
---.play-internet.pl
Powoli. PESA juz dostaje baciki za Netinere, a to dopiero początek. W grudniu powinny być pojazdy dla NEB. Nie czuję, że to się uda. Proba homologacja Gamy w Niemczech skończy się taka jatka, że kilka lat na to nie starczy. Mam nadzieje, ze Cargo myśli.
2015-01-13 09:20:06 Autor: głos z kujpomu
---.play-internet.pl
PESA ma przed sobą widmo gigantycznych kar za Linki w Niemczech, ogromne ryzyko Dartow dla Intercity no i wskaźniki Gamy tez nie będą takie jak powinny. Suma tych kar może zabić. Podejmą ryzyko?
2015-01-13 11:14:16 Autor: TomLeszcz
---.internetdsl.tpnet.pl
Spokojnie chłopie z tym uśmiercaniem Pesy, jeszcze dycha i to tak, że wielu jej zazdrości.

Co do samych lokomotyw to wiadomo, że kwestia homologacji jest kluczowa. PKP Cargo musi sobie z tego zdawać sprawę i to oni będą odpowiadać za rezultaty przetargu.
2015-01-13 20:50:31 Autor: Hubert
---.icpnet.pl
Gdzie można znaleźć specyfikacje do tego zamówienia?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5