NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP Cargo nie ma już wyłączności na zakup AWT. Co z przejęciami przewoźnika?

| jm, Rynek Kolejowy 22.10.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-10-22 14:37:14 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
no właśnie, kij z czeską spółka, ale czy po takim badaniu PKP Cargo może sie rozmyślić i wykorzystać informacje zdobyte na tym etapie do rywalizacji z konkurencją, jaka jest CTL? Bo na pewno informacje w takim badaniu sa w duzym stopniu poufne i rzutuja na działalnosc społki
2014-10-22 15:22:06 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@vvde:

Tak, może się rozmyślić i pozyskane informacje wykorzystać w swojej działalności. Nikt nie jest tego w stanie udowodnić. Takich przypadków było bardzo wiele podczas licznych "prywatyzacji" w czasie ostatnich 25 lat, kiedy firmy po badaniu odpuszczały temat, i wchodziły na rynki sprzedawanego podmiotu lub wycinały jego dotychczasowych kooperantów. A potem biurwa z ministerstwa skarbu wydawała okrzyki udawanego zdziwienia przed kamerami.
2014-10-22 20:48:04 Autor: abcd
---.dynamic.chello.pl
Cargo interesuje się tylko kontraktami przewozowymi tych spółek natomiast pracownicy i tabor sa im niepotrzebni , maja swoich . Wyraźnie dali juz to do zrozumienia .
2014-10-22 22:10:00 Autor: u_koryta
---.adsl.inetia.pl
Dla Cargo największym dobrem w CTL'u są maszyniści. Jeden maszynista od prywaciarza jest wart tyle co dwóch lub trzech cargowców.
Cargo chce przejąć CTL właśnie po to żeby poprawić efektywność swoich przewozów bo ze swoimi pracownikami nie może liczyć na nic lepszego.
2014-10-22 22:37:05 Autor: :-)) :-)) :-))
---.77.124.215
Adrian, prosimy o fachowy komentarz !!!!
2014-10-23 12:24:19 Autor: ANNA 2014
---.160.248.40
u_koryta!!!
Czy przeczytałeś to co napisałeś? Bo to całkowity bezsens. Maszynista to maszynista. tymbardziej, że masz. CTL to przede wszystkim mas. wyszkoleni przez przewoźnika zwanego dziś Cargo. A to dobrzy fachowcy, wszyscy instruktorzy u prywaciarzy to kadra z Cargo dlatego, że Cargo ma dobrych fachowców.
2014-10-23 14:00:22 Autor: Krasko
---.centertel.pl
eeeeeee fachoffcy RK zlamanego grosza nie warci...

Od kiedy "due dilligence" pisze sie przez dwa "l"?????

Kolejny artykul popelniony przez krawca albo rzeznika tudziez chlopa od dojenia krow...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS