NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKM – projekt widmo

| Paweł Rydzyński, Transport-publiczny.pl 26.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-26 17:08:16 Autor: mmmm
---.dynamic.mm.pl
Nic dodać, nic ująć.
Już dawno, dawno temu pisałem amatorskie maile do trójmiejskich dziennikarzy z apelem - zróbcie coś, przyciśnijcie, pytajcie... Tymczasem panował powszechny zachwyt, festyn za festynem, na których rozdawano watę cukrową i gadżety, dziennikarze podniecali się coraz obszerniejszymi fotorelacjami z budowy niemal codziennie, dyskutowali nt kształtu perforacji na wiatach i zachwycali ledowym oświetleniem wiaduktów. O szczegóły nikt nie pytał. Powtarzano tylko to, co było w folderach UM. Tymczasem przez głupie decyzje lub brak decyzji z przełomowego projektu SKM2 powstanie kukułcze jajo, którego tak naprawdę nie chcą ani samorządowcy, ani potencjalni pasażerowie. Kto miał na PKM zyskać, zapewne już zyskał.
2015-06-26 17:19:54 Autor: Markos
---.google.com
Ogólnie jakaś marna ta kolej w tak bogatym województwie. Ciekawe czy do 2020roku licząc od dnia dzisiejszego w tym. Woj pojawi się jakaś nowa jednostka
2015-06-26 17:26:42 Autor: Nevermore
---.adsl.inetia.pl
Kraków bez zbędnych emocji też "robi" kolej na lotnisko i to "pod prądem", a TU co ? ;) Chyba trochę przerost formy nad treścią, ale powodzenia życzę :D
2015-06-26 17:31:52 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
[Admin: zmoderowano]- jak kiedyś pisałem o PKM jako o niewypale komunikacyjnym,
odżegnywano mnie od czci i wiary,
potem pisałem że schody zaczną się przy łączeniu PKM z PKP,
i co?
mamy totalne guano,
pisałem również o tym aby PKM uruchomić - zabudować trapez od strony węzła Strzyża i uruchomić PKM na odcinku Strzyża - Port Lotniczy, dalej nie ma sensu,
a tak będzie dipa, totalna dipa, w tym roku PKM nie ruszy, nie ma bata...
2015-06-26 18:05:59 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Będzie dobrze, nie ma co marudzić jak stare baby!
2015-06-26 18:08:37 Autor: antyPLK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież rozkład musi być znany 21 dni wcześniej....
2015-06-26 19:02:20 Autor: Wiesław Sedes
---.wapgw.era.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-26 20:00:13 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Autor artykułu pomylił pojęcia dotyczące robót torowych na linii nr 201 Nowa Wieś Wielka - Gdynia. Ruch pociągów został wstrzymany na odcinku Gdańsk Osowa - Gdynia a włączenie torów PKM w linię nr 201 zostało zrealizowane na szlaku Żukowo Wschodnie - Gdańsk Osowa i prace zostały całkowicie zrealizowane wraz z łącznikiem na kierunku do Kościerzyny. Patrząc na postęp robót prowadzonych na stacji Gdańsk Osowa oraz na likwidowanej stacji Gdynia Wielki Kack wydaje mi się, że nie ma szans na ich zakończenie przed 1.09.2015. Stąd władze samorządowe mają problem z przygotowaniem koncepcji przyszłego rozkładu jazdy. Na odcinku Gdańsk Wrzeszcz - Rębiechowo nie ma żadnych przeszkód aby pociągi uruchomić w ciągu najbliższych tygodni.
2015-06-26 20:36:55 Autor: fgh
---.dynamic.chello.pl
Spokojnie, i tak na prawdziwy rozkład musimy czekać na całą dwutorową 201 Koscierzyna-Gdynia z SBL i możliwość dojazdu wszystkich PKMek do Gdańska.
Musimy tez czekać na dogadanie się miast z UM w sprawie przyszłości rozwiązań taryfowych i dopłat. Gdańsk i Gdynia nie mają kasy na kolej. Dodatkowo włączenie SKM/PKM do biletu komunalnego automatycznie odcina refinansowanie państwowe za ulgi.
2015-06-27 05:35:33 Autor: R.G
---.centertel.pl
Struk dąży do przejęcia kolejnych linii kolejowych?
2015-06-27 05:57:21 Autor: Andzia
---.centertel.pl
Paweł Rydzyński mógł dostać od mamy na Dzień Dziecka "Słownik Języka Polskiego", a nie dostał - szkoda!

dedykować - «poświęcić komuś utwór literacki, muzyczny lub dzieło sztuki, umieszczając w nim lub na nim dedykację»

Czymże zatem są te linie "dedykowane" PKM? Może czymś równie prawdziwym i wartościowym, jak dziennikarstwo Pawła Rydzyńskiego?
2015-06-27 10:11:31 Autor: shamrok
---.play-internet.pl
Marszalkowi marzy sie wlasna kolej cos na podobienstwo KS KD czy KM...i bedzie mial to.w postaci PKM...bo wg znajomych kolejarzy wszystko ma przejac PKM.Bedzie wiecej dyrechtorow itp masci urzednikow.Sens by miala PKM gdyby polaczyc ja np z linia Helska i zrobic bezposrednie polaczenie relacij Hel - Gdansk lub Hel - Koscierzyna czy Chojnice.Zrobic sensowny rozklad jazdy dostosowany do potrzeb pasazerow.Uwzglednic potrzeby np Kartuz byCi jie stali w korkach na dojazdowkach do agloneracji Gdanska.Wtedy PKM mialaby szanse na rozwoj.I po wtore oddac PKM PeeRom za co wiekszosc mnie powiesi ale to daloby tyle ze taryfa PR obowiazywalaby na calej trasie PKM + PR a tak mamy w woj Pom cztery taryfy przejazdu czyli IC swoje SKM swoje PR swoje i PKM swoje i dziada z baba temu kto jadac PKM do Wrzeszcza bedzie chcial kupic kolejny bilet do Gdanska we Wrzeszczu.Przeciez to.jest jakis cyrk na kolkach.Chcial marsz.Struk swe kolejki to je ma.
2015-06-27 16:29:12 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Przez te 2 miesiące można tą linię dokończyć czyli zeelektryfikować. Bez prądu to jest jedna wielka pomyłka.
2015-06-27 16:38:13 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kim jest Pan P.Rydzyński? No jak tu zarobić na pseudo sensacji. 1. Nie bedzie pojazdow na czas, 2. Nie wybierze sie przewoźnika, a teraz rozklad jazdy. No i co z pseusensacjami: pojazdy sa dostarczane, przewoźnik juz jest no i projekt rozkładu juz jest. No ale Pan Paweł go nie dostał. Bo i dlaczego. Taki pseudodziennikarzy zobaczy go np. W dzienniku bałtyckimi i bedzie mogl go przedrukować. Dobrze ze urzędniki i SKM nie udostępnili pseudo dziennikarzowi jeszcze rozkładu jazdy bo wtedy zacznie sie koncert typu: a miały poc kursować co 15 min a w kilku przypadkach bedzie 20 min, a to relacja nie taka bo miały jeździć poc z Koscierzyny do Gdańska a jeżdżą do Gdyni. I nie napisze ze linia 201 ma zbyt niska przepustowość. No ale bez pseudosensacji było by nieciekawie. Z informacji do jakich dotarłem w PLK wynika, iz poc do Gdyni nie bedą jeździć, gdyż remont potrwa do grudnia. I gdzie te poc bedą jeździć. Do Gdańska Osowy?
2015-06-27 23:50:54 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
W artykule p. Rydzyńskiego przepustowość linii kolejowej liczy się w ... minutach...
2015-06-28 17:24:40 Autor: bez loginu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Andzia, Andzia mógł/mogła dostać od mamy na Dzień Dziecka dowolny słownik, a nie
dostał/a - szkoda! Mógł/mogła poszukać w necia- a nie poszukał/a- szkoda!!!
dedykować- przypisywać, ofiarować, poświęcać komu (jakiś utwór lub PRZEDMIOT)
http://sjp.pwn.pl/doroszewski/dedykowac;5419836.html
2015-06-28 17:26:05 Autor: asdfg
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Andzia, Andzia mógł/mogła dostać od mamy na Dzień Dziecka dowolny słownik, a nie dostał/a - szkoda! Mógł/mogła poszukać w necia- a nie poszukał/a- szkoda!!!
dedykować- przypisywać, ofiarować, poświęcać komu (jakiś utwór lub PRZEDMIOT)
http://sjp.pwn.pl/doroszewski/dedykowac;5419836.html
2015-07-02 14:11:42 Autor: krak
---.skanska.pl
w Krakowie nie "robią" tylko remontują - PKM jest wybudowana od podstaw (w śladzie starej zlikwidowanej linii) i jest to od 30 lat jedyna tak duża inwestycja w budowę nowej linii kolejowej w Polsce
2015-07-03 08:11:25 Autor: slow
---.umwp.pl
Widzę, że niektórym tu się w dipach poprzewracało. Chcą być najmądrzejsi i najważniejsi. Szkoda, że to nie idzie w parze z posiadana wiedza nt. PKM.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS