NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy kontrakt z nowej perspektywy finansowej UE dla kolei

| PKP PLK 17.04.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-04-17 14:32:36 Autor: z torów plk
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ze zdjęcia wynika, że kontrakt podpisał Wolny z Kruszyńskim. Jak realizacja ma przebiegać tak jak podpisanie to życzę powodzenia
2015-04-17 15:07:36 Autor: wayfarer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sytuacja kuriozalna, by pieniądze z funduszy unijnych na modernizacje kolejowe były dostępne, a nie były wykorzystywane.

co z systemem informacji pasażerskiej na większości mniejszych dworców/stacji/przystanków i przetargiem na niego?
Co z modernizacją Kraków-Katowice?

Co z elektryfikacją kilku/kilkunastu odcinków? Przecież na samą ich elektryfikację PLK mogłyby wydać sporą część dostępnych z funduszy UE środków.
2015-04-17 15:15:37 Autor: LK271
---.dynamic.chello.pl
choć to "w nieco ponad 1 h" to trochę na wyrost, bliżej do 1,5 h (o ile będzie odpowiedni tabor @PKPIntercityPDP i mechaniacy)
2015-04-17 15:29:29 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Z Wrocławia do Poznania można będzie "wycisnąć" 75 minut.
2015-04-17 15:49:45 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to przez Poznan do Warszawki ok 3,5 h - moze wroci Fredro, no i byle na moscie Baryczy w Zmigrodzie zagrodzili opowiednio bo w niedziele jak widzialem mnostwo butelek i siedzacej mlodzierzy to przerazilem sie.
2015-04-17 16:06:06 Autor: KJ
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post wayfarer:
"Sytuacja kuriozalna, by pieniądze z funduszy unijnych na modernizacje kolejowe były dostępne, a nie były wykorzystywane.

co z systemem informacji pasażerskiej na większości mniejszych dworców/stacji/przystanków i przetargiem na niego?
Co z modernizacją Kraków-Katowice?

Co z elektryfikacją kilku/kilkunastu odcinków? Przecież na samą ich elektryfikację PLK mogłyby wydać sporą część dostępnych z funduszy UE środków."
http://www.czt.org.pl/aktualnosci/kolej/czasowa-organizacja-ruchu/item/124-instrukcja-ir-19-czyli-skad-sie-biora-opoznienia-w-inwestycjach-kolejowych
PKP PLK - czyli nie firma, a stan umysłu - i wszystko jasne...
2015-04-17 16:50:38 Autor: szczurek
---.free.aero2.net.pl
wcześniej mówiło się coś o możliwości podniesienia do 200 w niedalekiej przyzlosci
2015-04-17 17:38:42 Autor: umbra
---.opera-mini.net

umbra
@szczurek
bo ta niedaleka przyszlosc od tamtego "wczesniej" to juz byla. Teraz czas przejazdu obiecany w 2012 roku wzrosl z 75 do 80 minut a w kolejnej niedalekiej przyszlosc wzrosnie do 85 minut. Czego sobie wszyscy w koncu zyczmy :-)
2015-04-17 18:17:56 Autor: pasazer1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdy zaczynano mówić o modernizacji czas przejazdu określono na 70 min.
Ostatnio było 75 min.
A teraz już mamy 80 min.
Za dwa lata będzie 90 min a gdy cała trasa za 5 (sic !) lat będzie gotowa pociągi pojadą 1h40min.
Tak jak w 1998.
PKP w pigułce.
2015-04-17 18:44:25 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Wszędzie hejterzy. 75 min to czas podany przez dyrektora Malepszaka. Ten człowiek nie rzuca słów na wiatr, no ale wy i tak wiecie lepiej.
2015-04-17 20:47:19 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Małopolanin
Szacunek dla Pana Piotra i pozdrowienia - ale nie wiem czy pan Piotr wie- czy byl w okolicach Zmigrody co tam jest za skarb ( bo ja jestem raz w miesiacy obserwujac ptaki w Dolinie Baryczy ) ale wpadam obok na linie kolejowa i s5 przy okazji.
2015-04-18 19:42:00 Autor: kolejarz_
---.dynamic.gprs.plus.pl
teraz najpierw modernizuje sie srk, a później drugi raz , gdy beda modernizowane toru. marnotrawswtwo pierwsza klasa
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS