NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pięknie Kolej, Pięknie - nowe spoty Grupy PKP

| jm, Rynek Kolejowy 14.02.2015 0

Pięknie Kolej, Pięknie - nowe spoty Grupy PKP
Rys. PKP IC
Dostępny jest już drugi spot telewizyjny, mający uświadomić pasażerom, że nie wszystkie pociągi należą do Grupy PKP. W radiu wystartowała natomiast kampania PKP PLK, promująca modernizację linii Warszawa – Łódź.

Kampanię reklamową przygotowała agencja BBDO, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Havas Media. Wspólna kampania PKP SA i PKP Intercity kosztowała 10 milionów złotych. W ramach kampanii zaplanowano emisje dwóch kategorii reklam. Pierwsza z nich będzie obejmować 2 spoty wizerunkowe, które mają uzmysłowić podróżnym, że nie wszystkie pociągi kursujące po polskich torach należą do Polskich Kolei Państwowych.

Druga kategoria obejmie 3 spoty przedstawiające konkretne korzyści związane z podróżowaniem pociągami PKP Intercity. Więcej na temat kampanii piszemy tutaj.

Dostępny jest już drugi spot wizerunkowy. Podobnie jak poprzedni, oparty jest o kabaretowy dowcip. Fabuła ponownie przedstawia pracownika drużyny konduktorskiej PKP Intercity tłumaczącego w życiu prywatnym, że nie wszyscy przewoźnicy kolejowi należą do Grupy PKP. W spocie pojawia się w końcu pociąg Pendolino.

Podobnie jak przy okazji pierwszego spotu, eksponowane są jednocześnie dwie marki – PKP oraz PKP IC. Wymowa reklamy utożsamia obie marki z PKP Intercity, mimo że PKP SA nie jest przewoźnikiem. Co więcej, w Grupie PKP jest jeszcze jeden przewoźnik pasażerski – SKM Trójmiasto.

Nowe spoty – w radiu – wyemitowała również spółka PKP Polskie Linie Kolejowe. Ich zamierzeniem jest promocja opóźnionej modernizacji odcinka Warszawa – Łódź. Pierwszy opowiadany jest z perspektywy 80-latka, który podsumowuje swoje życie (to pomysł autorów spotu – przyp. red.). Żałuje on, że nie pojechał po zmodernizowanej linii Warszawa – Skierniewice – Łódź. Spot jest utrzymany w pogodnym nastroju, ale aż prosi się o pytanie – czy podmiot reklamy nie pojechał pociągiem, bo nie doczekał się końca modernizacji? Pytanie jest zasadne o tyle, że wbrew słowom ze spotu, prace jeszcze się nie zakończyły.

Drugi spot utrzymany jest natomiast w konwencji hip-hop. Tu pada przywołany w tytule refren: Pe-El-Ka, Pięknie Kolej, Pięknie. Aktualizacja: PKP PLK usunęła wideo ze spotami, ale można je jeszcze znaleźć w internecie:




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (42077)
 
2015-02-14 09:58:15 Autor: Jurgen Klop
---.dynamic.gprs.plus.pl
Proponuję puścić spot promujący modernizację linii Kraków- Katowice.
2015-02-14 10:12:47 Autor: pless
---.netcologne.de
Denne te spoty.
2015-02-14 10:24:30 Autor: Kole.
---.free.aero2.net.pl
Bardzo fajne te reklamy tylko po co reklamować coś, co się bardzo dobrze sprzedaje ?
2015-02-14 10:26:39 Autor: kazek
---.adsl.inetia.pl
tak obiektywnie stwierdzając to wersja hip-hopowa jest poniżej poziomu, tz chłam. Wizerunku sobie tym nie poprawią. A pieniądze ogromne. Ile pasażerów musiało by zacząć jeździć nowych, aby im sie za s-poty wróciło?
2015-02-14 10:34:26 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Denne spoty reklamowe, które powinny się nazywać Pięknie k...w Pięknie. Bo jak tu kolej nazwać piękną skoro na wielu szlakach królują wychlapy, zły stan torów, szyn oc, podtorza, sygnały zastępcze. Czym tu się chwalić?
2015-02-14 10:54:01 Autor: pasazer1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
PKP - Pewność Komfort Punktualność !
2015-02-14 11:07:32 Autor: Trepanowski
---.dynamic.chello.pl
Dwa pierwsze są znośne, ale ten kawałek z tymi jodłującymi po murzyńsku kastratami, to bym sobie darował, bo żenada.
2015-02-14 11:30:07 Autor: krzysiek
---.szprotawa.vectranet.pl
Ja na miejscu PKP zrobiłbym jeszcze taki spot o ekologii. Wziąłbym zdjęcia lub filmy np linii nr 371 lub innej zamkniętej dla ruchu kilka lat temu, gdzie krzaki i młodnik są już gęste i całkiem sporych rozmiarów i w spocie możnaby wspomnieć, że po wielu szlakach już nie jeżdżą te złe i nieekologiczne lokomotywy spalinowe czy parowe tylko rośnie piękny ekologiczny las ;p, poprawił się stan powietrza, ludzie nie muszą już słuchać hałasu tych wrednych pociągów.
2015-02-14 11:36:04 Autor: kolpawe
---.static.ip.netia.com.pl
Peelka - pęknie kolej, pęknie...
2015-02-14 11:37:02 Autor: byku113
---.szczecin.mm.pl
Wychodzi na to że pociągi TLK to nie PKP.
2015-02-14 11:39:08 Autor: TT
---.181.182.232.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pieniądze w błoto. Albo na konto PO i agencji, która obsługuje jej kampanie
2015-02-14 11:51:39 Autor: Jerry
---.dynamic.mm.pl
Historyczny dług PKP to jedno.A tak wyprowadza się 10 baniek i to oficjalnie.Zabawa w kolej i kolejarzyków trwa w najlepsze.
2015-02-14 11:53:42 Autor: sdsd
---.echostar.pl
Przekaz spotów jest jeden - wszystko co złe na kolei, występuje u wszystkich przewoźników tylko nie w PKP Intercity. A tymczasem jest zupełnie odwrotnie - samorządowe spółki jakoś jeżdżą, nowy tabor kupują i zapełniają go po brzegi pasażerami, a w PKP Intercity jeden wielki burdel i syf. Wszelkie decyzje podejmowane przez tą spółkę są tak kretyńskie, że to się w głowie nie mieści.
2015-02-14 11:59:32 Autor: IM&ZB
---.50.132.55
To co dotychczas zaprezentowano mozna raczej okreslic haslem Pie...ol Ku..wa, Pie...ol a walizka na piatym peronie:-) Nie kazdy pociag to PKP...na szczescie:-)

Tylko patrzec jak powstana parodie internetowe tej kampani w stylu:
Przychodzi dobrze poinformowany do poczytnego dziennika i mowi "Chcialem u Was wyprac brudy szczesliwickie,a naczelny na to " dziekujemy, nie wchodzimy w to, wszystko ma swoje granice,nawet brud.."-:)

Te spoty maja za zadanie obrazic potencjalnych pasazerow, pokazujac ich ponownie w roli idiotow nie odrozniajacych kontrabasu od skrzypiec? Nie przypominam sobie spotow w stylu nie kazdy autobus to PKS..to jest chora kampania...PKP nie jest od informowania o tym,ze ma konkurentow na rynku! Od takich kampani jest UTK.

Ten pozal sie boze "rail-rap" powinien w drodze odwetu skutkowac "graffiti show" na wszystkich pendolino:-) Co to ma byc? Jakis mezzo sklejal te dziecinne rymy? Big shit! Modernizacja linii lodzkiej to raczej temat dla chlopakow od gangsta rapu...cos w stylu:

"Tak, to ona, od lat lezy rozwalona
stara linia kolejowa, dyche lat sie juz pudruje
tak to robia tempe chu...je, ze z kumplami do Widzewa
sie bujamy bryka,drzewa i ekrany podziwiamy na A dwojce damy czadu, nim z Warszawy pociag ruszy,my zjarani juz po uszy,
na parkingu przed Widzewem,pociag jeszcze przed Pruszkowem,wiec go mamy miedzy rowem,rap z Peelki to obraza, bedzie za to ostra faza! Yo!
2015-02-14 12:21:31 Autor: MT99
---.dynamic.chello.pl
Reklama nie każdy autobus to PKS byłaby dobra dla Polskiego Busa, ale nie dla PKS. Albo nie każdy samochód to mały fiat.
Reklama doskonała dla nowych graczy na rynku. Do ludzi zrażonych usługami PKP taka reklama raczej ma odwrotny skutek - szukają możliwości przejazdu pociągiem innym niż PKP!
2015-02-14 12:34:05 Autor: pat i kot
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zamiast wydawać miliony na reklamę obniżyliby ceny biletów! Ja do pociagu nie wsiadam właśnie z tego względu.
Bilet Kraków - Tarnobrzeg 52zl
Autobus 26zl.
I jak ja mam wybrać pociag?
Musiałbym najpierw stracić rozum!!!
2015-02-14 12:46:56 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Tematy dam gratis:

Kraków - Rzeszów - zaczeli i skończyć nie mogą
Warszawa - Radom - robią wszystko dookoła, byle nie zacząć
Rzeszów - Tarnobrzeg - zapomnieliśmy zeelektryfikować
Katowice - Kraków - remont pociągniemy do 2050 roku, potem zaczniemy od początku

oraz promocje PIC:

Bilet na Walentynki - pierwszy 650zł + bilet, drugi gratis + 650zł
Z Zagórza do Krakowa - 10 godzin, z dodatkowymi postajami w Jaśle (na śnadanie), w Rzeszowie (na obiad), w Tarnowie (na podwieczorek przy piwie). Cena tylko 150zł
2015-02-14 13:00:45 Autor: wuj
---.dynamic.chello.pl
Zastanawiam dlaczego muszą być wydawane pieniądze na takie denne kampanie informacyjne. Te pieniądze można byłoby przeznaczyć na inne cele.
2015-02-14 13:06:38 Autor: tczewiak
---.play-internet.pl
Kampanie robi się dla zaprzyjaźnionej firmy bo tak na prawdę nie ma szans na rozliczenie tego.
2015-02-14 13:19:00 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Za tą kasę by powstała np. łącznica w Suchej Bezkidzkiej albo 3szt EU07A. Pięknie K...a Pięknie...
2015-02-14 13:33:23 Autor: stary kolejarz
---.internetdsl.tpnet.pl
Pani z pralni wcisnąć bajer bardzo prosto !! Jestesmy niedouczonym narodem,ale bardzo dobrymi kombinatorami jeśli chodzi o narodowa KASE!!
2015-02-14 14:52:35 Autor: Kolejorz91
---.opera-mini.net
Przygnębiające te spoty! :/ Chyba eks "PKP" ogłosiła konkurs: "Kto szybko będzie recytował tekst?". Toż to jest dente i nie zrozumiałe w uszach a zwłaszcza hip pop-owy spot, to trzaski i szumy. Zbyt głośna muzyka zagłusza tekst. Po za tym pierwszy spot kiepsko tłumaczy co to jest "GRUPA" "PKP".
2015-02-14 14:57:31 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
Pięknie, k..., pięknie!
Nie mam TV i radia prawie też nie słucham, więc reklamy nie doswiadczę.
2015-02-14 15:02:22 Autor: peron7
---.tel.tkb.net.pl
ta reklama w radiu,to pożal się BOŻE,jakiś hiphopsiup,i pytam się,po jaki h...j reanimować trupa,i to w takim wydaniu za grube pieniądze?
2015-02-14 15:04:31 Autor: Gral
---.174.173.203
Najbardziej mi się podoba jak facet na terminalu płaci zbliżeniowo 650 zł kary - bo niby za co innego płaci, skoro nie za bilet :P
2015-02-14 15:05:41 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
AMBER GOLD w TV też był reklamowany, inne parabanki też.

PLK madernizacja Wwa - Łódź hymn pochwalny gdyż już nie długo dotwa do złotych godów (zaczęto ją za czasów PRL).

Im głośniej, to nie znaczy tym lepiej.
No dziewczę durnia robi z omłota (co to znaczy scenariusz), czy to był prezes PKP SA?
Na klipach jest cudnie, ch...ra tylko te realia nie takie, wręcz odwrotne.
2015-02-14 15:13:51 Autor: IM&ZB
---.50.132.55
To jest sciema...pani w pralni powinna powiedziec,ze za guziki,zamki,klamry i znaczki firmowe zaklad nie odpowiada:-):-):-)
2015-02-14 17:25:52 Autor: njuk
---.play-internet.pl
Gdyby rzeczywistość PKP była taka, jak na tych spotach, wcale nie potrzebne byłby te dziwne reklamy, które nijak mają się do szarej rzeczywistości. Jedna podróż pociagie, TLK wystarczy, by się przekonać, gdzie PKP IC ma ten segment podróżnych...
2015-02-14 17:33:31 Autor: adam1234
---.wroclaw.dialog.net.pl
Tylko kompletne głąby mogły wymyślić, zrealizować, zaakceptować te reklamy, a jeszcze większy idiota pomyślał, że ten chłam będzie chciał ktoś podziwiać w środkach masowego przekazu i po tym, niczym omaszczony olejkami, popędzi na dworzec by kupić bilet.

Pierwsza reklama - czy nie jest zabroniona? Reklama porównawcza chyba nie jest fair i chyba zajmowały się tym komisje etyki czy sądy

Reklama druga - czy PLK chce do reszty wkur...wić pasażerów z Łodzi do Warszawy, którzy zmuszeni są przemieszczać się codziennie pomiędzy tymi miastami, a ich podróż to gehenna

Reklama trzecia - czy PLK ma nas za matołów, aby karmić nas tym g...nem? Do kogo ta reklama? Do dresów z Bałut?
2015-02-14 17:45:42 Autor: laik
---.dynamic.gprs.plus.pl
Poczekasz Koorwa Poczekasz
Piechotą Koorwa Prędzej
Pójdziesz Koorwa Piechotą
Poczekaj Kiedyś Przyjedzie
Po co Komu Kolej
Powolne Katowanie Pasażerów
Pan Konduktor Przesadził
Płać Konduktorowi Połowę
Przedsiębiorstwo Kiwania Podróżnych
Pociąg Kursuje Powoli
.
.
.
.
.
2015-02-14 19:28:41 Autor: kazek
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-02-14 19:45:08 Autor: IM&ZB
---.50.132.55
Raczej Pieja Kury Pieja przed absolutorium dla Zarzadu...:-):-):-)
2015-02-14 22:41:08 Autor: Glos z USA
---.56.9.145
Nie mam pojęcia dla kogo takie spoty są dziś tworzone?. Polacy na temat kolei już wszystko wiedzą. No chyba ze ktoś w Bieszczadach jeszcze gdzie jest odcięty od świata wiadomości. Często sami przez tą gehennę przechodzili. Kolej dziś ma marginalne znaczenie. Najgorszą opinie. Kolejarze wśród społeczeństwa, nie mają już żadnego szacunku. Nowatorskie podziały w PKP, na Bankowców i Prezesów, doprowadziły do upadku kolei. Jeździ nią jeszcze banda wyrostków, gdzie z okien leci wszystko co mają pod ręką, i to zarówno w czasie jazdy jak i na stacjach. Wprowadzenia niemal wszelkich zakazów. Likwidacji wagonów restauracyjnych, sypialnych, kuszetek i bagażowych. Wprowadzanie nowoczesnych tramwajów na szyny kolejowe, i próba zadowolenia nimi pasażerów.

Kiedyś kolej miała swoją estymę, i nie bez powodu zasłużoną renomę. Mój dziadek zaraz po zakończeniu II wojny światowej. Przeprowadził się z Lwowa do Bolesławca. Gdzie szlak Wrocław – Bolesławiec, został przekuty na szeroki tor (1520 mm), i przez kilka miesięcy znajdował się pod zarządami rosyjskimi. Szlak służył zaopatrzeniu armii i wywózce, dóbr trofiejnych z ziem odzyskanych, w głąb Związku Radzieckiego. Prowadził pociągi i towarowe, i później pasażerskie z Wrocławia do Węglińca w niecałe 2,5 godziny. Po służbie jak szedł do domu, nawet dzieci na chwile przestawały grać w piłkę, i się ładnie Panu maszyniście kłaniali. Dziadek nosił lizaki w torbie i rozdzielał pomiędzy dzieci. Gdzie za dziadkiem, często szedł pomocnik i niósł dziadka torbę. Ludzie chętnie się z dziadkiem się witali, i zazdrościli mu pracy maszynisty. Przed wojną zarabiał ponad 500 złotych, gdzie nauczyciel akademicki dobijał ledwie do 150zlotych. Kolejarze nosili eleganckie mundury, zwłaszcza konduktorzy i zawiadowcy stacji. Całe rodziny miały prawo do korzystania z wysokich zniżek przy przejazdach pociągami. I deputatów węglowych, gdzie dziadek w Bolesławcu rozdzielał pomiędzy sąsiadów, bo piwnice miał za małą. Jako dziecko bardzo lubiłem z dziadkiem po Bolesławca chodzić, zwłaszcza na trag za Ratusz. Gdzie rolnicy nie chcieli brać od dziadka w mundurze tyle pieniędzy. Bo to był wielki PAN MASZYNISTA. Jeszcze w roku 1974 gdzie zostałem przyjęty do Technikum Kolejowego w Krakowie przy ul: Ulanów. Na jedno miejsce, ubiegało się ponad 12 osób. Zadrżało się, ze rodzice ze wsi, przywozili pełne spichlerze wędlin, dla dyrektora szkoły Tadeusza Leja. Bo może uda się miejsce zaklepać dla ich syna czy córki. Dyrektor szkoły ich wywalał za drzwi na pysk. Kiedy ja zacząłem jeździć już za maszynistę, często koledzy się śmiali z mojego wyboru. Już kolej staczała się na dno. A dzięki Solidarności, dziś jest blisko piekła, poniżej dna.
2015-02-14 22:52:56 Autor: ivuś
---.play-internet.pl
Górnicy walczą o 14 pensję przy przyzwoitych zarobkach. Konduktorzy pkp zarabiają o połowę mniej i nie mają co marzyć o 13 pensji. Dziięki "związkom" strajku nie będzie. A dlaczego. Hmmm....
2015-02-14 22:52:57 Autor: ivuś
---.play-internet.pl
Górnicy walczą o 14 pensję przy przyzwoitych zarobkach. Konduktorzy pkp zarabiają o połowę mniej i nie mają co marzyć o 13 pensji. Dziięki "związkom" strajku nie będzie. A dlaczego. Hmmm....
2015-02-14 23:23:53 Autor: .......
---.231.26.166.koba.pl
PKP = POLSKA KRAŚĆ POZWALA w PKP IC i w PKP SA i w PKP PLK Ciekawe jest jak tam modernizacja E-75 Warszawa -Białystok jaki postęp prac niech się pochwalą PKP SA i PKP PLK pewnie obietnica otwarcia linii w grudniu 2015 legnie w gruzach przy żółwim tempie prac torowych
2015-02-14 23:39:07 Autor: koldon
---.158.221.145
Nie wszystkie pociagi naleza do grupy PKP - i cale szczescie
2015-02-15 00:02:59 Autor: Glos z USA
---.56.9.145
@koldon
Puknij się w głowę dobrym młotkiem rewidenta. Kto!, i kogo interesuje na jakie grupy dzielą się w PKP?. Myślisz, ze Polacy zasiądą do TV, i będą oglądać spoty jak przed wielu laty serial „Niewolnica Isaura?. Gdzie całe miasta były wyludnione, bo każdy siedział przed TV. To ja, jako były maszynista, dziś mam kłopoty z podziałem na spółki. A co dopiero pasażer nie mający nic wspólnego z koleją. W dodatku z USA 11 milionowa Polonia odwiedzająca Polskę. Która nie ma pojęcia jak kupować bilety na określone pociągi. A spotkałem już w samolocie osoby, i to bardzo zamożne, lecące do Polski, wybierały Bus, bądź Taxi z jednego powodu. Całkowicie się gubiły w zasadach kupowania biletów, i podziału pociągów. Nawet żartowały, ze szybciej busem dojadą, jak uzyskają informacje o właściwym pociągu. Takie spoty jednej spółki. To jak wychodzący złodziej z więzienia, który by sobie organizował spot, ze więcej kraść nie będzie. Kolej przed wszystkim powinna się scalić w jedność, a nie dzielić na kolej gminną i sołtysowską, pewnie już niebawem. Dawniej kiedy pociągi w (PKP) były zapełnione, gdzie trudno było buta włożyć. Mówiło się, ze Masa zarabia na Rasę. Czyli towarowe zarabiały na pasażerskie. Często pociągi osobowe, miały o wiele większy dochód, jak ekspresy. Jak jedna spółka z ekspresami, czyli z dawnymi mniej zarabiającymi pociągami. Dziś może zarobić na siebie?. Tego nie mam pojęcia!!!. A na rzetelność i uczciwość, dobrej marki, pracuje się latami. I tu żadne spoty nie pomogą.
2015-02-15 01:22:37 Autor: marcin_f
---.dsl.dyn.ihug.co.nz
Kampanie wizerunkowe są po to, by dać zarobić znajomym i tym, którzy coś mogą w zamian. Pasażerowie nie podróżują pociągami PKP nie dlatego, że nie wiedzą, jakie one są fajne, ale właśnie dlatego, że wiedzą, że zwykle są droższe niż konkurencja, ale ani szybsze, ani wygodniejsze, kursują też w niewygodnych porach, a czasem i wcale, ze standardem jest loteria i nie wiadomo, czy nie trafi się świnowagon o standardzie z głębokiego PRL-u itd. PKP – Pojedź, K, PolskimBusem albo Przedsiębiorstwo Kolejo-Podobne albo Polska Kupa Pociągopodobna.
2015-02-15 09:09:06 Autor: rsx78re
---.dynamic.chello.pl
To ja już wolę Lisowską i Media Expert
2015-02-15 09:24:20 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@ głos z USA
P K P byłą taką samą patologią jak dziś i za komuny i przed wojną.
Różnica jest taka, że wtedy nie miała konkurencji w transporcie w ogóle, a dziś jest monopolistą tylko na szynach. Temu ciężarówek mamy najwięcej w Europie po Niemieszkach.
Kolego z Illinois!
Hasło "Kto ma w głowie olej, ten idzie na kolej" jest nieaktualne dzięki PKP a nie dzięki solidaruchom, których czas powinien się skończyć w 1989, a nie trwać dalej w formie PO-PISów.
Ja też byłem kolejarzem, ale szybko uciekłem z tego państwowego bagna dostając kontrakt za granicą.
2015-02-15 09:42:38 Autor: rewer
---.dynamic.chello.pl
PKP-Pięknie K....a Pięknie!!!
2015-02-15 10:47:57 Autor: co łaska (dawniej amigo.ze.szwecji)
---.opera-mini.net
Pendolino wymusza tak tak bo niema odwrotu od tego zakupu a tu teraz trzeba spłacać.

Dlaczego brak wielkiego DZIĘKUJE od mikoli,wielbicielli,fanów,zwolenników tego chorego biznesu ? :-)
2015-02-15 11:05:37 Autor: peron7
---.play-internet.pl
normalnie pierwszy raz z chęcią przeczytałem "Głos z USA",ale ego to się rozbuchało za oceanem chyba,bo dziadek był w porządku,[...]
2015-02-15 11:14:35 Autor: KRENAU
---.dynamic.mm.pl
Proponuję puścić spot promujący modernizację linii Kraków- Katowice.
Proponuję puścić spot promujący modernizację linii Kraków- Katowice.
Proponuję puścić spot promujący modernizację linii Kraków- Katowice.
Proponuję puścić spot promujący modernizację linii Kraków- Katowice.
Proponuję puścić spot promujący modernizację linii Kraków- Katowice.
Proponuję puścić spot promujący modernizację linii Kraków- Katowice.
2015-02-15 12:57:48 Autor: co łaska (dawniej amigo.ze.szwecji)
---.opera-mini.net
Cały ten porządek (polskiej racji stanu kolejowego) monopolisty PKP IC odpowiada temu zjawisku przyrodniczemu:

http://youtu.be/YH63N0GyvxM
2015-02-15 15:38:20 Autor: mike3532
---.dynamic.gprs.plus.pl
Przecież to się w pale nie mieści: państwowa spółka za publiczne pieniądze robi spot, w którym dyskredytuje inną publiczną spółkę (PR). Bo jak to inaczej rozumieć? Jakie inne pociągi dalekobieżne kursują po Polsce? No, chyba że walczą tym spotem o niezadowolonych klientów Arrivy czy WKD...

Pomijając, te reklamy robią klientom wodę z mózgu. Ja przegladam czasem Rynek Kolejowy i jakoś ogarniam te spółki, ale jak pierwszy raz widziałem tą reklamę to zdziwiłem się kosmicznie:

Typiara mówi, że nie wszystkie pociągi to PKP i pojawia się logo IC. Od razu narzuciła mi się interpretacja: PKP to szajs, jeździj IC. Ale przecież to jeden członek... Przekaz jest po prostu źle skonstruowany.

Może chodzi o to, żeby ludzie jeździli IC, EIC i EIP, a TLK i PR olali? Hajs, który wydali na te reklamy powinien pójść na promocyjne bilety albo wręcz darmowe, rozdawane w jakichś konkursach.

Przecież jak ktoś tłucze się 6-7 godzin TLK z Wrocławia do Warszawy to widzi na bilecie PKP. Polacy nie dadzą sobie wmówić, że te "brzydkie" pociągi, z którymi mają złe doświadczenia to było coś innego niż PKP.
2015-02-15 17:16:48 Autor: Głos z USA
---.56.13.173
@peron7
Jesteś większym idiotą jak ci z PIS. W latach 1939-1945 Na terenach, które wedle paktu Ribbentrop-Mołotow przypadły III Rzeszy, wszyscy kolejarze zostali w większości wcieleni w struktury kolei niemieckich. Po drugiej stronie Bugu , w strefie okupowanej przez ZSRR wszyscy zostali wcieleni do Rosji. Zaraz po wojnie, w większości zarząd nie tylko na kolei, ale i w miastach był rosyjski. Stopniowo przejmowany później przez Polaków. Nawet po wojnie, aż do 1948 obowiązywały na PKP struktury przedwojenne. Dopiero w 1949 roku, zatwierdzony został nowy statut całej struktury PKP. Wiec dziadek wolał lizać tyłek Rosjanom jak Niemcom.
2015-02-15 17:56:33 Autor: Głos z USA
---.56.13.173
Spoty, których nigdy w Polsce nie będzie, w tych kolejowych tramwajach.

https://www.youtube.com/watch?v=9Zm8xRhaHdo



https://www.youtube.com/watch?v=7kYncfBywPw



https://www.youtube.com/watch?v=vYQcpD1XXiE
2015-02-15 21:25:50 Autor: eweret
---.dynamic.chello.pl
Jak można używać negatywnych słów w reklamie swojego produktu????
"Wsiądź do pociągu byle jakiego" - a obok wizerunek pendolino. Tego się nawet nie daje komentować. Tam są jacyś spece od reklamy??? Kto Wam to robił???
2015-02-15 22:06:41 Autor: Michał ep07
---.centertel.pl
O czym my mówimy . Jakie PKP za dobre parę miesięcy nie będą mieli taboru bo wszystko będzie czekało nna naprawy główne i rewizyjne. Zajebiste to pkp że stoi w krzakach i rdzewieje
2015-02-16 00:39:01 Autor: Marcin Adam Wróbel
---.adsl.inetia.pl
"Ten film wideo został usunięty przez użytkownika" :) Oczywiście mowa o hip-hopach :)
2015-02-16 07:21:53 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
"Wsiądź do pociągu byle jakiego" to się może nie musi źle skojarzyć - gdyż powiązane jest z pewnym utworem który dobrze się kojarzy.

Największa porażka tej reklamy jednak to jej negatywne przesłanie.
Próba powiedzenia "oferta innych spółek jest beznadziejna, tylko my mamy świetną".
To skandal biorąc pod uwagę układ własnościowy wszystkich spółek (samorządy czy skarb państwa - wszystko jedno) czy też fakt, że wszystkie są dotowane z tych samych pieniędzy - podatnika.
To skandal także dlatego, że oferta kolei musi sie uzupełniać i wiele osób musi jechać kilkoma przewoźnikami (co najmniej dwoma) by dotrzeć tam gdzie chce, czy też musi jechac konkretnym - innym niż PKP IC - gdyż nie ma innego pociągu o danej porze/na danej, także dalekobieżnej/ trasie.

Co na tą reklamę SKM Trójmiasto?

Ponieważ "kolej to jedna rzeka" ta reklama to tak jakby PKP energetyka się reklamowa "nie każdą część infrastruktury to PKP PLK".

Ten spot pokazuje jak na dłoni jak WREDNĄ spółką jest PKP IC oraz jak bezmyślni (lub jak wielkimi draniami) są w PKP S.A.
2015-02-16 09:11:36 Autor: Kflik
---.60.129.178
Acha:
jest pewna niekonsekwencja.
Wsiądź do pociągu byle jakiego.....nie dbac o bagaż, nie dbać o BILET....

czy oni zachęcają do opłacenia kary 650zł????
przecież równolegle prowadza kampanię "kup bilet PRZED podróżą" bo w pociągu, nawet pustym, biletu kupić się nie da - nawet jeśli ktoś okaże zielony kamyk.

to jak wyżej w piosence to można ale np. z RegioKarnetem PRów, honorowanym we wszystkich cywilizowanych przewoźnikach. w PKP fe IC nie mozna tego nawet z biletem sieciowym.
2015-02-16 10:30:36 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Wcisnęli mi dziś gazetę Metro (popłuczyny Gazety Wyborczej), a tam reklama pendolino na całą stronę. PKP przekazało ciężkie miliony na billboardy i gazetu Michnika. Może dla równowagi czas na Rydzyka? Nasz Dziennik chętnie przyjmie reklamy naszego narodowego przewoźnika!
2015-02-16 10:40:43 Autor: Kflik
---.60.129.178
Nie chciałbym by spółka która pluje na innych samorządowych czyli też narodowych przewoźników była uważana za "narodowego przewoźnika", swoim podłym zachowaniem nie zasługują na to.
2015-02-16 11:00:36 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Niewątpliwie występującego w spocie dziadka który po raz pierwszy pojechał z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice (a wcześniej to może jeździł przez Łowicz i Głowno?) ucieszyły zwłaszcza wyremontowane, wygodne perony w Jesionce czy innym Radziwiłłowie. W także, choć w reklamie już o tym nie było - ekrany którymi opaskudzono tory gdzie się tylko dało, nawet jeśli "chronionym" obiektem jest samotna chałupinka na skraju lasu, odległa od trasy o 150m, gdzie sporadyczny hałas pociągów pociągi jak dotąd jej mieszkańcom nie przeszkadzał, w przeciwieństwie do permanentnego widoku na obskurną ścianę zamiast na las po przeciwnej stronie torów.
2015-02-16 13:45:37 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Kflik
ja tylko cytuję. W Polsce jest głupia tendencja do zastępowania przymiotnika "państwowy" przymiotnikiem "narodowy" i potem taki kolega Goral myśli, że państwo=naród. Wszystko co państwowe jest beznadziejne, to potem taki kolega Goral pluje na wszystko co jest narodowe. Trzeba "odpowiednie dać rzeczy słowo"
2015-02-16 14:41:10 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
W odpowiedzi na post Kflik:
"Nie chciałbym by spółka która pluje na innych samorządowych czyli też narodowych przewoźników była uważana za "narodowego przewoźnika", swoim podłym zachowaniem nie zasługują na to."
Cóż wg dzisiejszego zajścia, to PKP IC tylko dla :
pięknych, zdrowych, bogatych i tych za nieswoje.

Idą niczym obecnie szykujące się wybory na pierwszego(ą). Jak bez potwarzy to nic nie warte.
Z drugiej strony to barak tu słów Pięknej Zuzanny, która musi pamiętać, że i ona zmarszczki dostaje. A co będzie jak nóżki połamie
2015-02-17 07:19:52 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
PKP Pięknie [...] pięknie - faktycznie ten slogan pasowałby najbardziej.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Rynek Kolejowy TV

Wiecej z regionu:

Polska (42077)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS