NUMER 01-02/2023
NUMER 01-02/2023
Temat numeru:
Przewozy kolejowe 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Od września metro szybciej i częściej

| wu, Transport-publiczny.pl 03.07.2015 115

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-03 12:38:44 Autor: Maciek
---.48.17.186

Maciek
A konserwacja (bo trudno to nazwać modernizacją) linii średnicowej umożliwi zwiększenie częstotliwości o oszałamiające 0%. Brawo PLK!
2015-07-03 14:08:36 Autor: Dagmara
---.29.137.171
Czekamy na rezultaty.....
2015-07-03 14:58:16 Autor: Mariosti*
---.251.119.196
A nie obniżali parę lat temu z 70 do 60 w celu "ograniczenia zużycia energii"?
Swoją drogą mogliby się pochwalić na ile szacują maksymalną liczbę pociągów które będą mogli wpuścić na I linię dzięki tym modernizacjom, no i np o ile skróci się czas przejazdu między centrum i końcami linii.
2015-07-03 16:30:47 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Wypada zapytać dlaczego dotąd jeżdżono wolniej i rzadziej skoro można szybciej i częściej? Nie wprowadza się przecież żadnego ultranowoczesnego systemu który nie był znany od wielu lat. No wiec dlaczego zmarnowano pasażerom tyle czasu?
2015-07-04 11:22:26 Autor: pwlk
---.play-internet.pl
I linia była od początku przystosowana do prędkości eksploatacyjnej 80 km/h. System SOP-2 na całej linii poza miejscowymi ograniczeniami pokazywał Vmax 85 km/h. W czasie jazd próbnych przed otwarciem odcinka Kabaty-Politechnika w 1995 roku jeżdżono 90 km/h.
2015-07-13 11:52:23 Autor: RAZR
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jestem ciekawy co stanie się przy pierwszej poważniejszej awarii kiedy to pociągi ze względu na skrócone odstępy będą stać w tunelu ????
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2023
NUMER 01-02/2023
W najnowszym numerze miesięcznika szczegółowo podsumowaliśmy udany dla kolei rok 2022. Oprócz tego na tapet wzięliśmy temat inflacji, kryzysu gospodarczego i podwyżek cen biletów. Jak zawsze polecamy ciekawe rozmowy, w tym z. A. Popko, T. Myrdą, M. Rodkiem, K. Skorikiem i W. Jurkiewiczem, R. Mordak, T. Lehnertem czy P. Czekałą i T. Prejsem.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5