NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Od grudnia nowy przystanek na CMK – Opoczno Południe

| PKP PLK 14.10.2014 277

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-10-14 16:19:47 Autor: biff tannen
---.toya.net.pl
Na co czekacie lemingi - ten przystanek zasługuje na co najmniej taką samą szyderę jak Włoszczowa Pólnoc. Do dzieła!
2014-10-14 16:29:56 Autor: walne kloca
---.52.2.141
A co tu komentować? Kolega K65 wystarczająco dużo powiedział w tej sprawie. Jest to ogromne marnotractwo pieniędzy i niewykorzystywanie potencjału CMK
2014-10-14 16:41:08 Autor: Małopolanin
---.168.193.198
Po raz n-ty "branżowy" portal RK nazywa stację Opoczno Płd. przystankiem. Ręce opadają...
2014-10-14 17:10:12 Autor: lol
---.omi.pl
znowu peron tylko po jednej stronie jak we Włoszczowie, parodia
2014-10-14 17:22:51 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A po torze glownym przez stacje pojada IC v 160 i czy tor glowny nie bedzie odgrodzony, czy bedzie taka prowizorka jak Włoszczowa.
2014-10-14 17:28:43 Autor: emeryt PKP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem przekonana, że przystanek dłużej będzie służył ludziom niż zakupione za ogromne pieniądze składy Pendolino- bubel. Zachwycamy się obcym towarem a nie widzimy swoich produktów.
2014-10-14 17:32:24 Autor: pracownik P.K.P.
---.free.aero2.net.pl
Świetnie że kupiono Pendolino, a nie jakieś bubel z peszajsu, a przystanek polepszy komunikację z Łodzią czy Tomaszowem
2014-10-14 17:35:28 Autor: piechur
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hura, Włoszczowa, Opoczno , tam mieszkają ludzie którzy potrafią brać sprawy w swoje ręce, nie piszcie obraźliwych tekstów tylko do roboty. My mamy przystanek a wam szkoda i piszecie takie brednie.
2014-10-14 17:40:40 Autor: piechur
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
do pracownika P.K.P.- ty chyba mało jeździsz , bo aby dojechać do Tomaszowa czy Łodzi nie potrzeba przystanku na CMK, ten przystanek to okienko na świat Warszawa, Kraków Katowice Wrocław Lublin Białystok i dalej, dalej , .......................
2014-10-14 17:41:53 Autor: dertuf
---.dynamic.chello.pl
Czy od grudnia będzie otwarty wreszcie przystanek Dębica Wschodnia na linii E-30? Już ponad pół roku jest on ukończony.
2014-10-14 17:42:48 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tego wynika ze TLKi nie wyleca z ceemki ( mnie to pasuje)
2014-10-14 17:44:01 Autor: piechur
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
do dertuf- o to zapytaj Panią Wasiak a nie pytaj na forum o CMK chyba nie ta linia
2014-10-14 17:58:31 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Ogólnie woj. łódzkie jest prokolejowe, wspiera z RPO remonty, tworzy ŁKA (choć na razie bez integracji z PR i MPK Łódź?!), no i jest całym sercem za KDP "Y". Do tego bezkompromisowo odegrało pierwsze skrzypce w uwaleniu haniebnej i głupiej "protezy łowickiej".

Tak więc jestem "ZA"!
Na przystanek Opoczno Południe można więc śmiało spojrzeć, jako część budowy łącznicy z CMK do KDP "Y", która uwolni wreszcie rodowitych Krakusów w podróży do Poznania od wleczenia się po E-30 przez Katowice, tak jak już za chwilę w grudniu "Proteza Koniecpolska" w podróży do Wrocka. Poza tym ciut nieco szybciej niż łącznica w Opocznie, będzie rewitalizacja z łódzkiego RPO linii nr 25 i to aż do Opoczna i jego pełna elektryfikacja. Stawia co prawda pod murem woj. świętokrzyskie, ale to bardzo k....a dobrze!!! PLK też :D.

A nawet "PRZECIW", też!
No, ale jeśli to ma być skok głównie na tanie podróżowanie z/do W-awy do/z Krakowa i Katowic, zwłaszcza gdy linia nr 1, czyli Wiedenka pięknieje niemalże w oczach(!), no to, podobnie jak przy Włoszczowie Płn - nie podoba mi się to. No, chyba, że faktycznie sami mieszkańcy Opoczna tysiącami będą szturmować ten przystanek...

...no właśnie. Jeśli już budujemy przystanek, to po dwóch kierunkach i po stronach torów - głównych czy pomocniczych. Przecież cały układ torowy, krzyżowanie rozjazdów, siłą rzeczy zwolnienia, jazda pod prąd - nie sprzyjają bezpieczeństwu, no ale, tak jest taniej. Ogólnie jednak te TLK i IR będą musiały siłą rzeczy być droższe, lepsze i szybsze, choć i tak dużo wolniejsze od EIC i EIC Premium. No i nie będzie ich dużo, bo przepustowość CMK, sbl, ETCS L1, limit min. v130 no i właśnie Pendolino z v200 - przepędzą z czasem TLK i IR w CMK. Do tego cena dostępu... dotacja tu nie pomoże.

To przestępstwo kryminalne, takie dotowanie TLK (MIR) i IR (marszałkowie) na CMK!!!
2014-10-14 18:24:21 Autor: Kflik2
---.compute-1.amazonaws.com
to nie jest problem jesli te TLK czy IR czy jakiekolwiek inne beda duzo wolniejsze od Pendolino. Byle byly szybsze od autobusow. Jak ktos w musio pracowac duzo dluzej na drozszy bile niz zaoszczedzony czas przejazdu to chetnie moze wybrac cos wolniejszego jesli konsekwencjsa dluzszej podrozy bedzie ogladanie filmu lub granie na urzadzeniu przenosnym a nie w domu;>
2014-10-14 18:31:54 Autor: Kflik2
---.compute-1.amazonaws.com
dotowanych tam byc nie powinno w pelni sie zgadzam. takze gdyby Pendolino bylo dotowane to nie powinno go byc na CMK;> Tyle ze ja jestem za tym by w ogole nie dotowac dalekobieznych. TLK Krakow Wroclaw tez nie pwinny byc dotowane. Niech nie podjezdzaja PolskiegoBusa za nasza kase z podatkow:P TAK powinno sie dotowac kolej regionalna ai moze ona pelnic przy okazji funkcje dalekobiezne jesli robi to przy okazji to np. pociagi przyspieszone sa ok. W obecncyh waunkach jedyna forma pomocy dla kolei dalekobieznej moze byc obnizenie stawek PLK oczywiscie tak by kazdy mogl z tego skorzystac. takze kolej regionalna.
2014-10-14 18:36:24 Autor: kflik2
---.compute-1.amazonaws.com
jesli zamienic obecne TLK na przyspieszone to wtedy dotacja bedzie ok. tayfe regio ponad 150km mozna podniesc gdyb ktos upieal sie ze bedzie za tanio. Dodac tez trovche wiecej postoi zeby byly co 20 25km chyba e faktycznie snie mialoby to sensu. Dostosowac do tej sytuacji polaczenia regionalne(moze takich z postojem na kazdej stacji moze byc wtedy mniej wiec zaoszczedzone pockm mozna dac na inna linie albo na inne godziny.
2014-10-14 18:53:13 Autor: Kryniczanin
---.205.109.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Tak oto znika kolej w tym kraju przy oszałamiającym akompaniamencie likwidatorów którzy chcą tylko przejechać się po CMK.
2014-10-14 19:22:16 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Następnie powstanie peronik Szeligi CMK (dla Mszczonowa), tymczasem można inwestować w klasyczne linie - naprawy bieżące i rewitalizacje. Remont i elektryfikacja D29-25 na odcinku Tomaszów - Skarżysko, przy wsparciu Funduszu Kolejowego i RPO UMWŁ i UMWŚ. Wtedy cały ten cyrk niepotrzebny bo i TLK może jeździć - geometria na V=120 km/h
2014-10-14 19:51:40 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Do kompletu brakuje jeszcze słynnej łącznicy Czarnca - Włoszczowa Północ. Wtedy coniektórzy malkontenci dostaną padaczki połączonej z redundancją pisarską.

Kolej w Polsce zaczełą powolny upadek w latach 80-ych, a przyspieszyła w latach 90-ych. I już się nie podniesie - nie pomogą beztitlina, perony, przetargi na sprzątanie, firmy konsultingowe czy nawet grupy zakupowe. To koniec. Tyle, że z kolejnymi wtopionymi milionami... A można było je wtopić np. w moderny wagonów i loków zamiast w dziobaki czy zakup odrobiny sprzętu do sprawnych remontów zamiast przetargów i w efekcie niekonończących się utrudnień na rozkopanych magistralach.
2014-10-14 20:31:54 Autor: traveller
---.play-internet.pl
Dla tych wyżej marudzących, że peronik tylko jeden - otóż Opoczno Południe jest od razu zbudowane lepiej niż Włoszczowa - dwa perony dla każdego kierunku przy torach dodatkowych, tory główne po środku z prędkością maksymalną. Plus przejście pod torami z zaadaptowanego przepustu - tak więc koszty nie za duże a pena funkcjonalność. Brawa dla PLK i władz lokalnych za ten przystanek. Włoszczowa jest ułomna ze swoim układem, może w przyszłości się to poprawi.
2014-10-14 20:48:55 Autor: Piotr K.
---.dynamic.chello.pl
@ traveller: Wygląda jednak na to, że peron będzie tylko jeden, tak samo jak we Włoszczowej.
2014-10-14 21:59:43 Autor: Mattijjah
---.dynamic.chello.pl

Mattijjah
Tak, tak - już widzę, jak mieszkańcy Krakowa czy Katowic walą do Opoczna aby przesiadać się na pociągi do Poznania...
2014-10-14 22:13:34 Autor: Głos z USA
---.56.13.97
Trzypoziomowy parking dla pasażerów z pewnością tez będzie. Bezpłatny za okazaniem biletów na PKP. Gdzieś te samochody trzeba pozostawić, by pociągiem się poruszać dalej.
2014-10-14 22:13:48 Autor: Małopolanin
---.168.193.198
Popieram (:D) akcję "Pendolino dla Secemino" :)
2014-10-14 22:29:36 Autor: sheva17
---.play-internet.pl
Nasz główny lobbysta busiarstwa @kryniczanin nie raczył zauważyć, że nikt niczego nie likwiduje, pojawia się nowa stacja, która umożliwi miejscowym mieszkańcom dojazd do pracy czy szkoły. Wiedenką czy linią przez Kielce nikt nikomu nie zabroni jeździć, ale tak się akurat składa, że wypchanie segmentu economy na CMK na fatalne godziny przysłuży się tylko Polskiemu Busowi, który owszem chętnie zabierze pasażerów z Katowic do stolicy przez Częstochowę właśnie:). Tylko konkurencyjna czasowo CMK-a jest w stanie podjąć rękawicę, przez wiedenkę owszem TLk-i powinny jeździć, ale muszą być one też na CMK-a, bo tego oczekują pasażerowie.
2014-10-14 22:34:26 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Do Opoczna przyjadą z całej Polski aby dojechać pociągiem szybko na południe lub północ :-)

Trzeba robić bo fundusze UE
2014-10-14 22:54:22 Autor: ceglev
---.internetdsl.tpnet.pl
Sorry no ale wychodzi na to, że aby pociągi zatrzymywały się we Włoszczowie, Opocznie, nie będą się zatrzymywać w Zawierciu. Dobra niech tam sobie ludzie wsiadają, nikomu nie bronię, no ale tak wystarczy spojrzeć na wielkość miast, powiatów, infrastruktury dworcowej...
2014-10-14 23:15:25 Autor: kamil20
---.gl.digi.pl
nooo , haha i tam niech stanie pendolino , taryfa premium w RJ jako od katowice do sosnowiec premium od sosnowca do warszawy jako TLK
2014-10-14 23:47:10 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Biedni Zawiercianie...

...pomyśleć, że to ludzie ludziom zgotowali taki los. W Dniu Nauczyciela, taka nieludzka niesprawiedliwość, jaka nauka z tego płynie?

"(...) Dziobę - więc jestem (...)".
2014-10-14 23:56:39 Autor: Mattijjah
---.dynamic.chello.pl

Mattijjah
Premium InterRegio raczej...
2014-10-15 07:27:33 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
@Kflik2

Co ty za bajki wymyślasz? Bez dotacji kolej dalekobieżna w Polsce przestałaby istnieć poza kilkoma głównymi ciągami. Taka ci się kolej marzy? To może zacznij czytać rynek-busiarski.pl

Ciekawe czy wszystkie TLK będą zatrzymywać się w Opocznie?
2014-10-15 09:54:20 Autor: kolejarz_
---.centertel.pl
otwarcie musi nastapić przed wyborami samorządowymi. Zapewne walka o Opoczno trwa .
2014-10-15 12:02:53 Autor: Sylwia
---.static.ip.netia.com.pl
Jak nie zmieni sie projektowany rozkład to wątpie w "sukces" tej stacji. PKP PLK niech pomysli o rozkładzie dopasowanym do potrzeb wszyskich pracujących nie tylko tych ktorzy pracują po12 godzin. Póki co założenie dojzdu pociągami z tej stacji do warszawy wygląda marnie (pociąg z Wawy do opoczna w okolicy godz. 12:00! a później dopiero 19:00!).
2014-10-15 13:14:02 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jeden Baran z Wybrzeża – konkretnie Edgar Gosiewski spaskudził już Centralną Magistralę Kolejową w rejonie Włoszczowy – zwanej odtąd Gosiewem.

Drugi Baran z Wybrzeża - niejaki Donald Franz (szkoda że nie Edgar) Tusk – w 2007 roku publicznie kręcący głową na świeżo wybudowane Gosiewo w programie TVN - rękoma Nowaka i Massela (też z Gdańska) spaskudził dla równowagi Centralną Magistralę Kolejową w rejonie Opoczna – nie nazwanym jeszcze w żaden sposób, ale sądzę że adekwatną nazwą byłoby „Rudzielcowo” albo „Mały Gdańsk” (skoro istnieje Mały Płock koło Kolna :D). Choć chyba nowe dzieło kliki gdańskiej na CMK to będą raczej NOWE KOLUSZKI, zamiast STARYCH na wiedence DLA ŁODZI (zwanej potocznie Ucią) - co by żyło się lepiej.

Wcześniej - po drodze rządziło jeszcze dwóch baranów z Wybrzeża niejaki Lech Wałęsa (zwany przez środowisko toruńskie Bolkiem) oraz Aleksander Kwaśniewski (specjalista od goleni i Filipin). Ci na szczęście- dzięki Bogu - CMK nie tykali – może nie wiedzieli co to jest i że w ogóle „coś takiego” istnieje. Być może.

PS. Wychodzi więc na to, że jedynym inteligentem na Wybrzeżu jest Kolega użytkownik @Jakub ze Słupska – reszta jak widać to psuje, jak nie linii CMK, to wieloletnich rządów Państwem. No nic – jedziemy dalej.

Ja osobiście (K65) - jako Południowiec (szeroko rozumiany od Wrocławia do Przemyśla) pytam się: za co ta Sitwa z Trrrrrójmiasta Nas tak nienawidzi , że Nam nieustannie psuje i paskudzi czystą postać gierkowskiego cudownego wynalazku pt. Centralna Magistrala Kolejowa ??? Co myśmy (Południowcy) IM takiego zrobili ??? No co takiego ????

To że ONI - Amber Goldy Gdańskie – nie wybudowali sobie zawczasu eksterytorialnej linii CMK PÓŁNOC i teraz mają PO DRODZE do Warszawy różne Malborki czy Iławy, nawet dla segmentu PREMIUM IC - to nie wcale znaczy, że MY (Południowcy) musimy mieć na dedykowanej linii CMK jakieś sztucznie wymyślone, absurdalne twory pośrednie vide : Włoszczowa Płn. czy Opoczno POłudnie ulokowane w szczerych polach. PO CO??? Zresztą są to w ogóle zupełnie nie analogiczne przypadki, gdyż PRIMO linia nr 9 nawet po modernizacji nadal pozostaje ZWYKŁĄ LINIĄ klasyczną, z ruchem wybitnie MIESZANYM, a linia nr 4 (CMK) jest linią DEDYKOWANĄ odnośną do podstawowych, pierwotnych linii klasycznych nr 1 & nr 8, na której to linii nie powinien W OGÓLE istnieć problem ruchu mieszanego (po to ją właśnie budowano, aby ten problem wyeliminować), SECUNDO Malbork i Iława to zupełnie nie tego kalibru miasta, węzły oraz oddziaływania węzłowo-przesiadkowe co Włoszczowa i Opoczno, które ani węzłami nie są, ani CMK nie jest kompatybilna z przechodzącymi „pod spodem” prostopadłymi liniami klasycznymi nr 61 oraz 25, ani wielkość miasta, zwłaszcza Włoszczowy do niczego nie predestynuje tych miejscowości, które przez absolutny przypadek znalazły się na przebiegu, z założenia wydzielonej linii jaką jest CMK.


Także Drogie Amber Goldy, czy inne Stelle Marisy z Gdańska - MY- Południowcy „swoje Malborki i Iławy” jako przystanki pośrednie w drodze do Warszawy JUŻ MAMY w : Częstochowie, Piotrkowie i Koluszkach (dla Łodzi), czy też w Kielcach, Skarżysku i Radomiu. Ulokowane są one w zacnych miastach- i są to miasta najdelikatniej rzecz ujmując cokolwiek większego kalibru niż Iława czy Malbork. Co więcej ujęte CENTRYCZNIE (poza jak zawsze pokrzywdzoną Łodzią) na przebiegu linii nr 1 oraz nr 8, a nie tak jak na przebiegu linii nr 9 - 40 tys. Malbork „robi za staję” dla 125 tys. Elbląga. Także MY Południowcy żadnych „Włószczow” czy innych „Opczn” nie potrzebujemy na CMK. Ta linia powinna być „strefą wolną od syfu”. O ile segment jaki powinien poruszać się WYŁĄCZNIE po CMK to segment PREMIUM, to sama linia CMK powinna mieć standard „PURE”. My „swoje Malborki i Iławy” mamy już na 1-ce & 8 –ce. Naprawdę.

Dodatkowo linie 1 & 8 zapewniają obsługę dalekobieżną także w mniejszych ośrodkach średniego lub małego kalibru jak : Myszków, Radomsko, Skierniewice, Żyrardów/ Jędrzejów, Szydłowiec (sic!), Warka czy Piaseczno. Analogicznie zresztą jak na linii nr 9 obsługuje się także : Ciechanów, Mławę, Działdowo, Prabuty (dla Kwidzyna), Modlin, (Nasielsk który ma być ponoć od grudnia skasowany) czy Legionowo (które pomimo wielkości z racji pełnienia funkcji dzielnicy Warszawy zaliczane jest do drugiego garnituru). Także nie ma żadnych analogii pomiędzy klasyczną linią nr 9 a dedykowaną linią nr 4 (CMK). Istnieją za to istotne analogie pomiędzy linią nr 9 a liniami nr 1 & 8, z tą tylko różnicą, że LK9 jest kompleksowo modernizowana w całości, a na linie nr 1 & 8 są/będą modernizowane tylko w części. Skoro RZEKOMO tak współczesnym Kulejarzom zależy na dobru pasażerów pociągów kategorii pospiesznej (TLK) to modernizujcie 1 – kę oraz 8 kę do 160 km/h w całości, a nie zamiast realnej organicznikowskiej roboty odstawiajcie jakieś szopki włoszczowsko-opoczyńskie.


Tymczasem Amber Goldy z Gdańska w spadku po swoich nieudolnych rządach od Gosiewskiego począwszy na Tusku-Nowaku i podwykonawcy Masselu skończywszy zapaskudziły Nam (Południowcom) piękną i dziewiczą CMK jakimiś sztucznymi, absurdalnymi peronikami nikomu do niczego z punktu widzenia systemowego NIEPOTRZEBYMI.


Zatrzymywanie tam segmentu PREMIUM IC w taryfie E to niedorzeczność ekonomiczna , co pokazała 3- letnia kompromitacja EX ERNEST MALINOWSKI zatrzymującego się na peronie Edgara we Włoszczowej. Jedynymi dostępnymi ekonomicznie pociągami dla tych absurdalnie istniejących na CMK peronów jak Włoszczowa Płn. mogą być TYLKO tanie kategorie ekonomiczne : TLK (d. pospieszne), a nawet i to jest często zbyt droga taryfa D na ich kieszeń, więc raczej kategorie śmieciowe IR z jeszcze niższą taryfą bez pokrycia ekonomicznego. A ten model funkcjonowanie z jakim zmagamy się od 2009 roku istotnie lub niemal całkowicie wyjaławia równoległy ruch dalekobieżny (ekonomiczny) z podstawowych pierwotnych linii klasycznych nr 1 (wiedenka ) oraz nr 8 (Kielce – Radom) . Tak więc efekt „błędnego koła” w czystej postaci.

Tak więc w konkluzji należy stwierdzić , że istnienie peronów pośrednich na CMK ala-Włoszczowa Północ lub ala-Opoczno POłudnie jest nikomu do niczego niepotrzebne, poza SAMYMI mieszkańcami Włoszczowy i Opoczna oraz okolicznych wiosek, którzy niczym pijawki i pasożyty będą zasysać ofertę dalekobieżną ekonomiczną generowaną IM „na krzywy ryj” przez silne korytarze tranzytowe : 1.Kraków – Warszawa/ 2.Katowice – Warszawa /3.Wrocław – Warszawa KOSZTEM całej sieci DUŻYCH i średnich (małych) miast ulokowanych na podstawowych trasach klasycznych nr 1, nr 8 oraz nr 14 w w/w relacjach tranzytowych :
1. Myszków – CZĘSTOCHOWA- Radomsko – PIOTRKÓW – KOLUSZKI- Skierniewice – Żyrardów
2. Jędrzejów – KIELCE- SKARŻYSKO- Szydłowiec ( Kopaczowo) – RADOM - Warka – Piaseczno
3. Oleśnica Rat. - OSTRÓW WLKP. KALISZ – Sieradz – Zduńska Wola- ŁÓDŹ (dowód - kradzież nocnych Karkonoszy z tej trasy od grudnia na rzecz nowotworu w Opocznie i starego raka włoszczowskiego – o ile będą tam się zatrzymywać jako NOCNE, co i tak nie zmienia postaci rzeczy)


I co na tę schedę po gdańskich Amber Goldach powiedzą Panie : Kopacz – Premier z Radomia, a nawet z Szydłowca oraz Wasiak – nowa Minister Infrastruktury i Rozwoju, także z Radomia. Dokończycie to paskudne dzieło Gosiewskiego oraz Tuska, który wszedł nie tylko w buty socjaldemokraty, ale najwyraźniej również i w buty Gosiewskiego????

Czy jako radomianki dokończycie misterne dzieło udupienia i wykluczenia kolejowego własnego miasta ?????

Przecież budowa Opoczna POłudnie to nic innego jak stworzenie niebezpiecznego i szkodliwego SUBSTYTUTU Radomia, który będzie wyjaławiał ruch dalekobieżny (ekonomiczny) na tym kierunku NALEŻNY RADOMIOWI w ramach osi tranzytowej Kraków – Warszawa. Analogicznie jak ma już to miejsce w odniesieniu do Kielc, gdzie Sitwa Kolejarska wmawia od kilku lat przeszło 200 tys. Kielcom, że mają stacje dalekobieżną nie w centrum miasta, tylko w szczerym polu oddalonym o 60 km bezdroży (czytaj peronik Edgara Włoszczowa Płn.) W odniesieniu do Radomia ta chora sytuacja ma już miejsce, tylko jeszcze tego nie widać z racji braku istnienia peronu Opoczno Południe.

PO POwstaniu peronu oPOczno POłudnie to patologiczne zjawisko zacznie być w końcu widoczne. To wszystko.

Jeżeli te 2 Panie z Radomia (Kopacz i Wasiak) nie przerwą tej żenującej telenoweli włoszczowskiej zafundowanej przez dwie Stelle Maris z Gdańska : jednego Gosiewskiego i drugiego Tuska, to Kielce i Radom już NA ZAWSZE pozostaną PUSTNIĄ KOLEJOWĄ i nawet przyszła modernizacja 8 – ki tu niewiele pomoże.

Radom (przy okazji Kielce) mają swoje 5 minut w POlityce Krajowej. Taka szansa być już nigdy się nie powtórzy. Nie mogło się lepiej złożyć Premier, a dodatkowo właściwy minister BRANŻOWY z Radomia!!! Jeżeli nie teraz przerwać ten żenujący spektakl włoszczowski - to kiedy ????

No kiedy ????

A tak na marginesie należy zapytać, co Pani Maria Wasiak robiła przez te wszystkie lata, że do tej „grandy włoszczowsko- opoczyńskiej” KOSZTEM ewidentnego pokrzywdzenia Radomia – jej rodzinnego miasta – w ogóle dopuściła. Chyba, że za takie pieniądze jakie miała w kontrakcie wolała siedzieć cicho i się nie wychylać, aby nie narazić się Sitwie Kolejarskiej, która ewidentnie od wielu lat Radom (i Kielce też przy okazji) ROBI W KONIA, zarówno w kwestii połączeń dalekobieżnych, jak i modernizacji 8 –ki. Nie ma takich pieniędzy, aby usprawiedliwiały one akceptowanie i firmowanie własnym nazwiskiem poprzez obecność w Zarządzie Grupy PKP takiego patologicznego stanu rzeczy z jakim mieliśmy do czynienia od wielu lat. Ja na miejscu Pani Wasiak już dawno „trzasnąłbym w stół”, jeżeli dotyczyłoby to mojego rodzinnego miasta i żadne narażenie się komuś, czy też żadne pieniądze by mi tego nie przesłoniły.

Cóż- jest okazja zrehabilitować się jako Minister właściwy d/s….. i to wszystko posprzątać. I to nie jest bynajmniej kwestia osobista, tylko KOLEJOWEGO być albo nie być całych regionów radomskiego czy kieleckiego. Odwagi Pani Minister. W Pani ostania nadzieja „trzaśnięcia w stół” w tej sprawie. Drugiej szansy nie będzie.
2014-10-15 13:26:49 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Cytat artykułu : „Opoczno jest kolejnym miastem po Włoszczowie, które w ostatnich kilku latach uzyska dostęp do pociągów kursujących po Centralnej Magistrali Kolejowej. Inwestycja pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał linii kolejowej łączącej Warszawę z Krakowem i Katowicami.”

I to zdanie pokazuje właśnie dobitnie skalę wodogłowia oraz skrzywionej filozofii współczesnych Kolejarzy- wróć Kulejarzy, w tym znaczniej części PLK- owców myślących drutami i torami, a nie w kategoriach społeczno- ekonomicznych oraz planowania przestrzennego i rozwojowego Całego Kraju, w tym jego poszczególnych regionów.

Jakoś dziwne, że TYM LUDZIOM jakoś nie zaprząta głowy kwestia maksymalnego dociążenia i maksymalnego wykorzystania potencjału przewozowego i pasażerskiego linii wiedeńskiej oraz Kielecko – Radomskiej, gdzie oprócz biegunów końcowych : Krakowa/Katowic oraz Warszawy mamy TAKŻE liczne DUŻE oraz średnie miasta pośrednie, czego z oczywistych względów nie ma na CMK- tylko TYM LUDZIOM spędza sen z powiek maksymalne dociążenie linii biegnącej 40% terytorium Państwa po „szczerych polach”, prowokacyjnie wręcz omijającej oraz IZOLUJĄCEJ naturalne węzły osadnicze vide oś Kielce – tzw. Trójmiasto Św. - Radom czy oś Częstochowa – PT- Łódź- Skierniewice.

To, że tam wytworzyło się GETTO odcięcia i wykluczenia komunikacyjnego CI LUDZIE, czy raczej należałoby rzec Nędzne Kreatury, a nie ludzie w ogóle raczą nie dostrzegać. Albo perfidnie udają, że tego nie widzą. Liczy się maksymalne dociążenie, choćby i syfem pospiesznym linii biegnącej 40 % długości terytorium Państwa przez szczere pola i zrobienie dobrze mieszkańcom jakiś dwóch przypadkowo napotkanym tam „prawie-wsi” : Włoszczowej i Opocznu KOSZTEM rzeszy dużych i średnich miast pominiętych, którym tranzyt krakowsko- warszawski czy katowicko- warszawski nadałby impuls rozwojowy na uruchomienie drzemiących tam potoków pośrednich. A że tego impulsu krakowskiego czy katowickiego brakuje, to i potoków pośrednich tam nie ma.


Więc zamiast skupić się na naprawie obecnego patologicznego modelu funkcjonowania linii 4 względem 1&8 TO NIE – Kulejarze uroili sobie, że będą zabawiać połączeniami jakieś 2 wiochy na CMK , a przykładowo Kielce i Radom dalej przez to będą przetrzymywane w odciętym komunikacyjne getcie, geograficznie leżąc pomiędzy Krakowem i Warszawą, czyli powinna być to teoretycznie „Kraina Mlekiem i Miodem Płynąca” . Ale oczywiście nie w POlsce pod rządami skończonych debili.

Przecież wiadomo, że CMK została powołana do transportu towarów oraz BEZPOSTOJOWYCH ekspresów najwyższych kategorii handlowych. Stąd planistyczne wyłączenie obsługi pośredniej. I TYLKO I WYŁĄCZNIE O TEGO RODZAJU RUCH linia MUSI SIĘ !!! utrzymać . Koniec kropka i „non possumus” w tej sprawie.

Jeżeli nie - to na dalsze istnienie i utrzymywanie CMK w systemie nie ma popytu, a nie jak twierdzi sitwa kulejarska i wtórujące jej mikolstwo (głównie to krakowskie i warszawskie) plus mieszkańcy Włoszczowy i Opoczna iż nie ma popytu na pociągi przez Kielce Radom natomiast jest na pociągi przez Gosiewo i Opoczno.

No brednie na kiju wysnute ze z gruntu fałszywych i zatrutych przesłanek wyjściowych.

Cytat artykułu. : „Rozwiązanie ułatwi komunikację regionu ze stolicą.”

Jakiego REGIONU ?????

Czy Opoczno jest stolicą jakiegoś regionu?????
Czy Redakcja /PLK zna w ogóle definicję terminu REGION?????

Opoczno jest siedzibą zaledwie nędznego powiatu (struktura lokalna j.s.t.) , a nie regionu, bez względu nawet jak ten termin definiować. Linia CMK W ŻADEN SPOSÓB nie odzwierciedla interesów regionów (subregionów po reformie administracyjnej 1999) pośrednich znajdujących się pomiędzy Katowicami/Krakowem a Warszawą tj. : częstochowskiego*, piotrkowskiego, łódzkiego* , skierniewickiego, kieleckiego, radomskiego, ponieważ CELOWO planistycznie omija obsługę pośrednią TYCHŻE REGIONÓW, zarówno ICH STOLIC , jak i INNYCH średnich i małych ośrodków istniejących na przebiegu tych tras (np. Radomsko) oraz BOCZNYCH średnich i małych miast mających nakierowany układ dowozowo-przesiadkowy na w/w ośrodki pośrednie [ Vide Kielce oddziaływają NAWET na Sandomierz; Piotrków oddziałuje na Bełchatów, a Częstochowa nie tylko na pobliski Kłobuck czy Krzepice, ale teoretycznie oddziałuje przesiadkowo nawet na odległy Kluczbork (opolskie) . O takiej skali zjawiska mówimy.

Tymczasem WSZYSTKO TO w bezsensowny sposób POMIJA SIĘ w potencjalnej obsłudze pośredniej NA RZECZ jakiś 2 wiosek Włoszczowy i Opoczna reprezentujących samych siebie

No paranoja do sześcianu już nawet nie do kwadratu.

Objaśnienie użytej gwiazdki ”*” :
* z wyjątkiem opcji koniecpolskiej dla EIC oraz teoretycznych połączeń EIC Łódź- CMK Kraków, na które nad Nerem nie ma realnego popytu.


Jeszcze raz powtarzam CMK owszem TAK, ale pod podstawowym warunkiem istnienia realnego popytu na rynku przewozów pasażerskich dla BEZPOSTOJOWYCH sprinterów kategorii IC - siłą rzeczy w zaporowych cenach E- pomiędzy „(KR)ATOWICAMI” a Warszawką. Dobrej zabawy, ale za własne pieniążki.

Natomiast nie może być tak, aby dotowany ruch ekonomiczny z wiedenki i linii kielecko - radomskiej był wypierany NA RZECZ żywienia jakiś pasożytniczych wioch typu Włoszczowa czy Opoczno KOSZTEM nie tylko SAMYCH Częstochowy/Kielc czy Radomia, ale TAKŻE licznych NAWET BARDZO ODLEGŁYCH średnich lub małych miast powiązanych przesiadkowo z tymi ośrodkami. Vide : Sandomierz , Opatów Ożarów w przypadku Kielc, Zwoleń, Lipsko, Kozienice, Pionki(tymczasowo bezpośrednio) w przypadku Radomia, Bełchatów w przypadku Piotrkowa czy też nawet Kluczbork czy Wieluń w przypadku oddziaływania przesiadkowego Częstochowy, czyli miasta ZUPEŁENIE SPOZA byłego województwa, obecnie subregionu częstochowskiego.

O TAKIEJ SKALI ZJAWISKA MÓWIMY. Czas to w końcu ostro powiedzieć w kontrze do PLKowskich herezji włoszczowskich natarczywie i uporczywie głoszonych na łamach RK.
2014-10-15 13:27:56 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Więcej
przystanków
w polu
więcej
:-) Będzie miała gdzie później trawa rosnąć
:-)
2014-10-15 14:39:44 Autor: Krakus_E30
---.133.192.36
@K65:

Zgoda, jednak dla linii nr 8 lepiej byłoby aby CALA była rewitalizowana czy to z FK czy Budzetu Panstwa, a nie modernizowana! Zauważ jak szybko i sprawnie poprawiono nawierzchnie torowa oraz nie tylko odzyskano, ale i podwyższono predkosci na odc. Radom – Skarżysko, Skarżysko – Kielce, a zwłaszcza Kozłow – Tunel (ekspresowe tempo wymiany rozjazdow i duzo wieksza predkosc, nowy uklad torowy) – Michow czy Miechow – Krakow. Sa nowe Impulsy, jada z Krakowa do Kielc krocej niż EN-57, a do tego od biedy sa jeszcze szybsze TLK, owszem drogie po debilnej likwidacji „Biletu Rewelacyjnego”, ale jednak sa. Coraz wiecej moich znajomcyh jeździ na Targi czy w innym celu do Kielc lub w Gory Swietokrzyskie wyłacznie pociagiem. Stopniowo, ale jednak. Czas przejazdu, nawet Impulsa jeszcze dlugo będzie konkurencyjny do busa czy wlasnego auta. S7 na dwoch pasach pomiedzy CK a KR dlugo nie będzie. Bez watpienia Kielce jeśli chodzi o ilosc, jakosc oraz czas jazdy sa potega w polaczeniach do Krakowa. Od grudnia lepiej będzie także z tamtad na Dolny, a zwlaszcza Gorny Slask. Do Lublina nie jest zle. Zrobia cos z linia nr 25 i będzie do Lodzi, z czasem.

A Kielce z Warszawa? Coz, podobnie jak Radom – tylko S7 do konca 2018 na 100%!!! I tu Ewa i Maria mogą się wykazac. Czyli mo(r) dernizacja dwoch torow W-wa – Warka, oraz budowa drugoeg toru Warka – Radom remont istniejacego. O moscie na Pilicy, może innym razem.

Reasumujasc, wyraznie widac, ze linia nr 8 potrzebuje sprawnej rewitalizacji, a nie wlceczacej się mod(r) dernizacji (przperaszam za brak polskich znakow).
2014-10-15 15:26:19 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Autor: piechur
---.neoplus.adsl.tpnet.pl


Cytat : „Hura, Włoszczowa, Opoczno , tam mieszkają ludzie którzy potrafią brać sprawy w swoje ręce, nie piszcie obraźliwych tekstów tylko do roboty. My mamy przystanek a wam szkoda i piszecie takie
brednie.”


Człowieku przestań chrzanić. BREDNIE to raczej Ty piszesz.

To nie jest bynajmniej żadna kwestia „brania spraw w swoje ręce” czy też kwestia „brania/niebrania się do roboty” ludzi z innych ośrodków. To jest raczej kwestia niemocy i bezsilności w zderzeniu się z kulejarską kliką , którą powinno się już dawno wsadzić z kratki za wieloletnie przekręty, nie tylko w tej sprawie.

Otóż Sitwa Kolejarska utrzymuje celowo zły stan torów zwłaszcza na linii nr 8, a wiedenkę modernizuje/rewiatalizuje mało ambitnie po to, aby w ogóle utrzymywać przy życiu linię CMK oraz utrzymywać tam przy życiu jakikolwiek ruch pasażerski.

Przecież gdyby czasy finalne Kraków- Warszawa przez Kielce – Radom a Katowice – Warszawa przez Częstochowę, Piotrków, Łódź były identyczne z CMK to przecież linia ta świeciłaby pustakami bez względu nawet na kategorie handlowe połączeń pasażerskich. Także przy zdrowym układzie sił „wielkie gie” byście mieli we Włoszczowej czy Opocznie, nawet jakbyście sobie wybudowali 10 peronów w szczerym polu. Bo nic by tam nie jeździło.


CMK została powołana po to, aby obok ciężkiego ruchu towarowego w zakresie ruchu pasażerskiego obsługiwać wyłącznie BEZPOSTOJOWE pociągi relacji KATOWICE (GOP wyjście w Zawierciu)/ KRAKÓW/WROCŁAW*– Warszawa najwyższych kategorii handlowych !!!! - czyli TAKIECH, których JUŻ NIE MA SENSU zatrzymywać :
1. NAWET w Częstochowie, Piotrkowie czy aglomeracji łódzkiej w przypadku relacji do/z Katowic,
2. NAWET w Kielcach i Radomiu w przypadku relacji do/z Krakowa
3. oraz NAWET w Ostrowie Wlkp. Kaliszu i Łodzi w przypadku relacji do/z Wrocławia (planowana niezrealizowana koncepcja Wieluń – Idzikowice obecnie mamy zrealizowany jej „substytut koniecpolski” [:P] z „efektem tunelu” pomiędzy Częstochowa a Warszawą).

I po to była budowana CMK, a nie po to, aby rugować ruch pospieszny (z założenia ekonomiczny oraz ze swej istoty o charakterze POSTOJOWYM) z klasycznych linii podstawowych nr 1 , nr 8 oraz nr 14 na rzecz specjalistycznej linii CMK. Nie po to, aby KOSZTEM tej rzeszy dużych miast oraz licznych miast komunikacyjnie powiązanych, co wyżej szczegółowo opisałem dogadzać jakimś pasożytom z Opoczna i Włoszczowy, którzy będą jeździć za pół-darmo/lub nawet ćwierć- darmo (IR), bo inaczej by w ogóle nie wsiedli do pociągów. Casus drogiego EX Ernest Malinowski z lat 2006-2009, czyli pierwsze lata funkcjonowania Gosiewa.



A sprawy chronologicznie mają się następująco.

Najpierw Kolejarze budują linię 40 % długości terytorium przez kompletną Saharę, rzekomo wyłącznie pod pociągi towarowe.

Nikt nic nie mówi.

Zupełnie przypadkiem okazuje się po wybudowaniu, że linia ta ma geometrię rasowego HS-u. Oczywiście to był zupełny przypadek i zbieg okoliczności :D :D :D :D

Nikt nic nie mówi.

W 1984 roku Wielce Czcigodny Generał Ślepowron wprowadza polityczną decyzją pierwsze Expresy Górnik i Krakus. Reszta kursuje trasami zasadniczymi przez Częstochowę Koluszki oraz Kielce Radom

Nikt nic nie mówi.

W latach późniejszych 90- te oraz Pierwsza Dekada masowo wprowadza się ruch pasażerski na CMK, ale na szczęcie tylko kategorii EX/IC w zaporowych cenach. Tanie pociągi ekonomiczne kategorii POSP, a nawet jeszcze tańsze przyspieszone (taryfa Os) dalej kursują po liniach podstawowych : wiedeńskiej oraz „Kielce – Radom”.

Nikt nic nie mówi.
OK.

Po wycofaniu w 2002 r. komedii pt. EX Opolanin & Panorama z wiedenki oraz de facto w 2004 r. pseudo- EX NIDA na odwiecznie rozklekotanej 8-ce na linii (bo nawet tam Beton PKP usiłował zdzierać taryfę E) linią CMK kursują wyłącznie zaporowe EX/IC, natomiast na liniach podstawowych wiedeńskiej oraz kielecko- radomskiej , pomimo nawet złego stanu torów spółka PKP PR rozwija coraz to nowe kursy kategorii POSP relacji Katowice – Warszawa oraz Kraków – Warszawa. I fajnie. I fajnie.

Nikt nic nie mówi.


AŻ W KOŃCU :
16.10.2006 jakiś plątonogi kud...el wymusza telefonami do PKP oraz dotacjami rządowymi dla PIC-u na EC międzynarodowe budowę Peronu Włoszczowa Płn.

NO TEGO JUŻ ZA WIELE.

Media huczą – nie jest tak, że jak wcześniej „Nikt nic nie mówi”, ale też co ważne nikt nie wprowadza tam do ruchu tanich pociągów kategorii POSP. Wszystko dalej kursuje po 1-ce oraz 8 ce, a Beton PKP kompromituje się Wynalazkiem Gosiewskiego zatrzymując tam drogiego EX Malinowski oraz uruchamiając sztuczne, wożące powietrze relacje TLK KORDECKI do Częstochowy albo do Katowic/ Gliwic przez Olkusz celem niekonkurowania czasowego tego taniego ekonomicznego pociągu z segmentem EX/IC na CMK oraz segmentem pospiesznym na wiedence i linii Kielce- Radom. Bo tylko cena ekonomiczna TLK Kordecki jest dostępna i osiągalna dla pasażerów nowego peroniku Włoszczowa Płn.


No nic. Jedziemy dalej.

Nadchodzi rok 2009 era Morusia w PR –ach oraz era InterKibla, które masowo zajeżdżają CMK na to PIC zajeżdża CMK swoimi TLK (dawne przejęte pospieszne do PKP PR). Zabawa odbywa się na wyniszczających długach PR ów oraz PIC-u u Zarządcy Infrastruktury PLK, od 2011 PIC dostaje od Ministerstwa kierowanego przez Grabarczyka DOTACJĘ na TLK kursujące po CMK przeznaczone dotychczas dla POSP/TLK po liniach 1 & 8, co powinno być wykluczone, a Gosiewo na tym patologicznym obrocie spraw kwitnie w najlepsze - tylko jakim kosztem??? Kosztem całkowitego załamania ruchu dalekobieżnego na linii via Kielce Radom oraz znacznego uszczuplenia na wiedence (bo ta z racji lepszego stanu tak patologii włoszczowskiej nie odczuwa jak Radomka). Zresztą to „kwitnięcie” to też pojecie dość względne – wymiana na poziomie 6-8 pasażerów na 1 zatrzymujący się tam pociąg, do tego ekonomiczny. A przecież dokonując PRAWIDŁOWEJ ANALIZY należy w tym wypadku odnieść to do tego, jaka byłaby potencjalna wymiana pośrednia w Kielcach i Radomiu przy założeniu tych samych czasów przejazdu oraz przy założeniu tej samej ceny. Tylko o tym sitwa kolejarska nawet nie piśnie słówkiem, a w rozmowach z pracownikami szeroko rozumianego PKP, gdy zwraca się im na to uwagę, natychmiast udają Greka i zatykają na ten podstawowy zarzut nierzetelności analizy uszy.

Czyli żaden sukces włoszczowski, tylko bullshit włoszczowski w klasycznej postaci.





Czyli, co???- najpierw SAMI Kolejarze budują linię 40 % długości terytorium przez kompletne odludzia rzekomo wyłącznie pod pociągi towarowe, która okazuje się być linią HS (ale to jeszcze można usprawiedliwić). Po wtóre - najpierw SAMI Kolejarze tworzą „efekt tunelu” oraz „efekt przepaści czasowej” pomiędzy wybudowaną linią CMK (linią HS) a podstawowymi liniami pierwotnymi odzwierciedlającymi sieć osadniczą : wiedenką oraz „linią KIELCE-RADOM” (ale to jeszcze też można usprawiedliwić). Ale nie może być tak, że po kilkudziesięciu latach zmienia się „reguły gry w trakcie meczu”, „obraca się kota ogonem o 180 stopni” wpuszczając pociągi ekonomiczne TLK/IR (dawne POSP) na linie CMK zamiast dostosować czas przejazdu na liniach osadniczych nr 1 & 8 do poziomu akceptowalnego w tym segmencie przejazdów zarówno dla odbiorców końcowych Kraków/Katowice - Warszawa jak i pośrednich typu : Kielce - Warszawa/ Radom – Warszawa/ Radom- Kraków/ Kielce- Kraków etc. etc. etc. Tymczasem zamiast naprawiać patologie Kulejarze nie tylko, że je podtrzymują to jeszcze pielęgnują stawiając nowe Gosiewo.




A potem pojawia się na forum jakiś BEZCZELNY TYP, zapewne jakiś Włoszcz czy inny Opocznianin, który sypie bezczelnymi tekstami w stylu : „Włoszczowa, Opoczno , tam mieszkają ludzie którzy potrafią brać sprawy w swoje ręce, nie piszcie obraźliwych tekstów tylko do roboty. My mamy przystanek a wam szkoda i piszecie takie brednie.”

No szczyt buty i szczyt bezczelności.


BOŻE WIDZISZ I NIE GRZMISZ.
2014-10-15 16:04:55 Autor: sheva17
---.205.221.231
"K65, jeden z klonów @kryniczanina, wszędzie szuka i węszy spisków. Opowiadanie dyrdymałów o linii nr 1 i 8, tropienie spisków zakrawa już na kpinę. Mieszkańcy Krakowa i Katowic oczekują szybkiego połączenia ze stolicą, ważny jest też interes mieszkańców Włoszczowy i Opoczna. Linie kolejowe tworzą spójną sieć, segment economy jest potrzebny na każdej z nich. Cóż Panie kryniczanin fakty są takie, że pociągi przez Kielce i Częstochowę nie są popularne, a te przez CMK-ę pękają w szwach, więc usługa musi być skierowana tam gdzie jest popyt. A te bujdy o tym, że ktoś to czy tamto zrobił celowo są żenujące, kolejny wyznawca teorii spiskowych się znalazł. Zalecam mały spacer, tych dyrdymałów czytać się nie da.
2014-10-15 16:22:23 Autor: głós z JuEsEJ
---.atlanta.hp.com
K65: prawda jest taka że w normalnym kraju byłyby pociągi w odpowiednim takcie w przystępnych cenach i na CMK i na liniach "osadniczych" 1 i 8. A, że to Polska właśnie, to wyszło jak wyszło.... kolej się zwija więc busiarstwo wypełnia lukę
2014-10-15 16:50:10 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Krakus E30

No zgoda. Tylko potem mikolstwo powie, że standard 120 km/h nawet bez zwolnień na LK8 jest nieadekwatny i nieodpowiedni dla segmentu nawet ekonomicznego (TLK) i trzeba dalej puszczać go 160 km/h linią CMK po szczerych polach, bo TYLKO TA LINIA jest w stanie zapewnić godziwy dojazd dla różnych Panów Shev-ów/Pawelu-ów / Radków itp. z Info-Kolej. Poza tym biedni mieszkańcy Włoszczowy i Opoczna muszą mieć czym dojechać na poranną zmianę do pracy w Warszawie, a biedne dzieci z Włoszczowy i Opoczna muszą mieć zapewnione komfortowe połączenie na dojazd do szkół i na studia a to w stolicy, a to w Krakowie. Poza tym jak zlikwidują IR/TLK za CMK i opustoszeją perony we Włoszczowej i Opocznie to wiesz - sam rozumiesz – krowy przestaną nieść mleko, [cios dla słynnej mleczarni „Włoszczowa” ryjącej się agresywnie do hipermarketów w całym kraju], trawa pożółknie, drzewa uschną, koty zaczną szczekać, a psy miałczeć itd. itd. Nasłuchamy się kolejnej porcji mikolskich bredni generowanych z warszawskich i krakowskich IP.

Ja już wolę perspektywiczną pełną modernizację 8 - ki do 160 km/h co i tak musi być połączone z blokadą stawkami dostępu do CMK. Obecnie PLK je zaniża jednocześnie żyłując je na niemal identycznym poziomie za rozklekotaną 8 – kę. No szczyt podłości i hipokryzji. Na 8-ce stawki powinny być WYZEROWANE. Ta linia ma WALOR MISJI PUBLICZNEJ czego w żadnym razie nie można powiedzieć o linii CMK. Tam niech sobie PLK łupi za stawki wiedenka, a zwłaszcza 8- ka powinny je mieć wyzerowane.

Nawet jakby 8- ka była zmodernizowana do pełnych 160 km/h to niereglamentowana CMK i tak tworzy „niebezpieczny podjazd” , który dalej będzie podgryzał ofertę dalekobieżną Kraków – Warszawa, tyle że może w mniejszym stopniu.

Co do MODERNIZACJI 8 ki- to przecież nie są to wcale plany z kosmosu. Tworzy się mit nieosiągalnych modernizacji jako kosztochłonnych i czasochłonnych. Tymczasem to tylko dogodne alibi dla „nic nie róbstwa” przez PLKowską sitwę. Wszak szybciej i lepiej postawić jakiś idiotyczny peron w szczerym polu na CMK, robić opinii publicznej „wodę z mózgu” rzekomej celowości takiej inwestycji i ogłosić sukces niż ciężko pracować modernizując 8 - kę.

Przecież linia nr 8 według planów z 2005 roku miała być w PEŁNI ZMODERNIZOWANA do parametru 160 km/h do poziomu SAMYCH KIELC do 2012 – wcale nie tylko do poziomu Radomia jak przewidują współczesne założenia. Ktoś przecież takie plany opracował i za to wziął zapewne CIĘŻKIE pieniądze. Tak więc nie sądzę, aby były one nierealne i nieosiągalne. Takie plany zazwyczaj tworzą przecież fachowcy. Chyba ????

Także problem tkwi raczej w PLK czy innej maści spółkach jak : PIC czy PR-y (które zabrały zabawki zamiast przejść na 1-kę). Tym ludziom jak widać włoszczowski tok rozumowania już zupełnie mózg przeżarł, nie chce im się wziąć za realną organicznikowską, bardzo ciężką (teamu akurat nie przeczę) pracę u podstaw, tylko wolą zabawić się za nasze publiczne pieniądze w brednie i „POlityczne świecidełka” pt. budujemy perony po szczerych polach na CMK, ponieważ tam historycznie istnieje dobra linia. A pasażerowie mają „z pocałowaniem w rękę” pielgrzymować samochodem na jakieś debilne peroniki ulokowane w jakiś wiochach vide Włoszczowa i Opoczno na CMK tylko dlatego, że to szybka linia.

Tak jakby to ludzie się mieli dostosować do linii kolejowej i do Kolejarzy, a nie linia kolejowa oraz Kolejarze do ludzi.

CMK jest OWSZEM w dobrym stanie technicznym oraz ma wysoki potencjał geometryczny – zresztą siłą rzeczy jako linia quasi- KDP musi takowy mieć – to chyba naturalna tego konsekwencja, ale DO OBSŁUGI POŚREDNIEJ ze względu na swój IZOLACYJNY przebieg się absolutnie NIE NADAJE. Tak samo jak PAPIER ŚCIERNY nigdy nie będzie się nadawał do czynności toaletowych, tylko do czynności warsztatowych. I na odwrót papier toaletowy w zasadzie nie ma żadnego zastosowania w warsztacie, a ma je tam jak najbardziej papier ścierny.

Do „obsługi pośredniej” nadają się TYLKO linie : nr 1 & nr 8. I żadne zaklinanie rzeczywistości przez Kulejarzy i Mikoli tu nie pomoże. Wystarczy spojrzeć na mapę. Kolej jest środkiem transportu LĄDOWEGO, nie powietrznego. Przebiegi linii na wzór CMK (czyli de facto przebieg lotniczy) mogą charakter WYJĄTKU od zasady, a nie zasady. Do tego każdy wyjątek MUSI mieć mocne podstawy i żelazne uzasadnienie.

Tymczasem Sitwa Kulejarska przy wtórującym im akompaniamencie mikolstwa, jak choćby Pan Sheva uroiła sobie chorą doktrynę, choć w przypadku Pana Shevy to już stało się chyba nawet RELIGIĄ, którą to usiłują wmawiać „wszem i wobec” całemu światu oraz uporczywie imputować opinii publicznej, że odtąd PAPIER ŚCIERNY będzie nadawał się do podcierania 4 LITER - czytaj CMK będzie się od dzisiaj (czytaj od 16.10.2006) NADAWAŁA TAKŻE DO OBSŁUGI POŚREDNIEJ poprzez zainstalowanie tam peronów Włoszczową Płn. i Opoczno Południe.



I ludzie mają w tą chora, niedorzeczną Religię Włoszczowską święcie wierzyć, chylić czoła i zginać kolana przed geniuszem kolejnego chorego wynalazku peronowego na CMK niczym Muzułmanin w meczecie i podcierać sobie tyłek za pomocą papieru ściernego, bo odtąd stwierdzono, że papier ścierny nadaje się do pocierania sobie nim tyłka, a CMK nadaje się także do obsługi pośredniej.

No sorry (taki mamy klimat), ale ja tej Nowej Religii włoszczowsko- opoczyńskiej nie kupuję, ani w nią nigdy nie uwierzę.
2014-10-15 17:21:36 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Autor: głós z JuEsEJ---.atlanta.hp.com



Cytat : „ K65: prawda jest taka że w normalnym kraju byłyby pociągi w odpowiednim takcie w przystępnych cenach i na CMK i na liniach "osadniczych" 1 i 8.”


BZDURA! Bzdura, jeszcze raz Bzdura.


Widać nie rozumiesz Kolego zza Oceanu podstawowych mechanizmów ekonomicznych, a szerzej społeczno-ekonomicznych.


CMK jest PUSTA W ŚRODKU. Ta linia kompletnie NIC nie reprezentuje PO ŚRODKU. Weź sobie mapę Polski jaką tam za Oceanem macie i sobie porównaj przebiegi.


Nie jest bynajmniej tak, jak to raczyłeś napisać, że tu cytat : „ w normalnym kraju byłyby pociągi w odpowiednim takcie w przystępnych cenach zarówno na CMK jak i na liniach "osadniczych" 1 i 8”, PONIEWAŻ nikomu w systemie nie jest potrzebna linia W OPARCIU O Włoszczową i Opoczno „po drodze”.




Już pisałem to wyżej – czy tak ciężko zrozumieć, że gdyby czasy finalne Kraków- Warszawa przez Kielce – Radom a Katowice – Warszawa przez Częstochowę, Piotrków, Łódź były IDENTYCZNE z CMK to przecież linia CMK świeciłaby pustakami BEZ WZGLĘDU NAWET na kategorie handlowe połączeń pasażerskich. Także przy zdrowym układzie sił we Włoszczowej czy Opocznie, nawet jakby sobie wybudowali 10 peronów w szczerym polu na CMK to i tak nic by tam nie jeździło.





CMK może funkcjonować JEDYNIE na zasadzie PRZEPAŚCI CZASOWEJ pomiędzy nią a równoległymi liniami pierwotnymi 1 & 8. Jeżeli tej przepaści czasowej by nie było a czas przejazdu 1 & 8 byłby RÓWNY czasowi przejazdu CMK to żaden pociąg pasażerski tam się nie znalazł. Także sytuacja powinna wyglądać w ten sposób że linie osadnicze wiedeńska i „Kielce – Radom” powinny reprezentować odpowiedni czas przejazdu dla segmentu POSTOJOWEGO (ekonomicznego) relacji (KR)atowice- Warszawa, a CMK adekwatny czas dla segmentu sprinterskiego IC PREMIU. I tyle w temacie.


Natomiast nie jest bynajmniej nie jest tak, jak to raczył napisać Kolega zza Oceanu, iż w normalnym kraju byłyby pociągi w odpowiednim takcie w przystępnych cenach i na CMK i na liniach "osadniczych" 1 i 8- to zupełnie naiwna i całkowicie niedorzeczna teza. Po co komu równorzędna!!! linia PUSTA W ŚRODKU podczas gdy równoległa równorzędna linia (a nawet 2 linie ) PEŁNE W ŚRODKU. To przecież niedorzeczne.
2014-10-15 18:28:49 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Autor: sheva17 ---.205.221.231

Człowieku jedyną osobą pisząca DYRDYMAŁY jesteś akurat Ty. I to wstyd, aby osoba która ponoć legitymuje się wykształceniem prawniczym, co nieustannie starasz się podkreślać w postach na Info Kolej jako element rzekomej wyższości nad innymi użytkownikami pisała tego typu nielogiczne oraz sprzeczne z podstawowymi zasadami zdrowego rozsądku chore teorie, które w Twoim przypadku już przeszły chyba w fazę RELIGII w którą wierzysz, ponieważ na tym etapie pozostałą już TYLKO WIARA, a nie dowód namacalny.




Uroiłeś sobie w główce jakąś chorą religię, już nawet nie teorię - którą to usiłujesz uporczywie imputować innym, że odtąd PAPIER ŚCIERNY będzie nadawał się do podcierania 4 LITER - czytaj CMK będzie się od dzisiaj (czytaj od 16.10.2006) NADAWAŁA TAKŻE DO OBSŁUGI POŚREDNIEJ poprzez zainstalowanie tam peronów Włoszczową Płn. i Opoczno Południe.


Zrozum Człowieku w końcu, że PAPIER ŚCIERNY ze względu na swoje właściwości nigdy będzie nadawał się do podcierania 4 LITER, tak samo jak CMK NIGDY NIE BĘDZIE się nadawała do racjonalnej obsługi POŚREDNIEJ- również ze względu na swoje właściwości. KAŻDA DZIAŁANOŚĆ POŚREDNIA CMK vide Włoszczowa Płn. czy Opoczno Południe to nic innego jak potęgowanie tylko „efektu tunelu” i wykluczenia komunikacyjnego dla rzeszy miast i tak już wystarczająco pominiętych oraz wykluczonych przez CMK i próba podcierania tyłka papierem ściernym, zamiast - po prostu- użycia papieru toaletowego. To jest mniej więcej tego typu logika w działaniu.



Cytat : „Mieszkańcy Krakowa i Katowic oczekują szybkiego połączenia ze stolicą, ważny jest też interes mieszkańców Włoszczowy i Opoczna”

No tak CAŁA Polska ma służyć jedynie Warszawie, Krakowowi i Katowicom (rasa Panów???) oraz jak czytamy - tu się chyba posikam ze śmiechu- interesom mieszkańców Włoszczowy i Opoczna”. Tak duże miast 200 tys. mają być DALEJ wykluczone po to, aby dogadzać jakimś dwóm wiochom które chcą pasożytować na patologicznym obrocie spraw.

Kraków/Katowice i Warszawa jak chcą SZYBKO i BEZPOSTOJOWO komunikować się ze sobą to niech sobie uczciwie zapłacą za KDP na zasadach komercyjnych. Proszę bardzo nie ma nic przeciwko temu. Płacisz wymagasz. Ale nie może być tak, aby pociągi ekonomiczne ZAMIAST dużym i średnim ośrodkom oraz licznym miastom POWIĄZANYM z nimi służyły jakimś 10- 20 tys. wioskom jak Włoszczowa czy Opoczno. No to zgody być nie może.



Cytat : „Linie kolejowe tworzą spójną sieć, segment economy jest potrzebny na każdej z nich.”

Brednie Człowieku opowiadasz, jakoby pociągi ekonomiczne były potrzebne na każdej z nich.


CMK nie jest żadną RÓWNOWAŻNIE alternatywną linią dla linii osadniczych nr 1 & 8. CMK jest PUSTA W ŚRODKU. Ta linia kompletnie NIC nie reprezentuje PO ŚRODKU zrozum w końcu Człowieku ten oczywisty fakt i przestań zaklinać rzeczywistość, bo tak Ci jest wygodnie. Spójrz prawdzie w oczy. Sztuczne kreowanie Włoszczowy i Opoczna to tylko dowód na głęboką patologię w jakiej tkwimy oraz całkowite zgnicie intelektualne i zgnicie moralne Klasy Rządzącej. Nikomu w systemie kolejowym Państwa Polskiego nie jest potrzebna linia W OPARCIU O Włoszczową i Opoczno „po drodze”.

To niedorzeczne – systemowo szkodliwe.

Po co komu równorzędna!!! linia PUSTA W ŚRODKU podczas, gdy równoległe linie wiedenka i „Kielce- Radom” które też mają być według Twoich założeń RÓWNORZĘDNE są PEŁNE W ŚRODKU. To przecież niedorzeczne!!!! Wiadomo więc, że CMK może funkcjonować JEDYNIE na zasadzie PRZEPAŚCI CZASOWEJ pomiędzy nią a równoległymi liniami pierwotnymi 1 & 8. Jeżeli tej PRZEPAŚCI CZASOWEJ by nie było, a czas przejazdu 1 & 8 byłby teoretycznie RÓWNY czasowi przejazdu CMK- to żaden pociąg pasażerski tam by się nie znalazł. Bez względu nawet na kategorię handlową. Czas to w końcu zrozumieć Panie Sheva i przyjąć do wiadomości.


A obecna patologiczna sytuacja powinna zostać rozwiązana w ten sposób, że linie osadnicze wiedeńska i „Kielce – Radom” powinny reprezentować odpowiedni czas przejazdu dla segmentu POSTOJOWEGO (ekonomicznego) relacji (KR)atowice- Warszawa, a CMK adekwatny czas dla segmentu BEZPOSTOJOWEGO w tej relacji IC PREMIUM. I tyle w temacie. Tak więc żadne perony pośrednie na CMK nie są potrzebne z punktu widzenia Systemowego Polskiego Interesu Narodowego - jako całego kraju.



Cytat : Cóż Panie kryniczanin [ to do mnie ??? – K65] fakty są takie, że pociągi przez Kielce i Częstochowę nie są popularne, a te przez CMK-ę pękają w szwach, więc usługa musi być skierowana tam gdzie jest popyt.


Nie bądź Człowieku BEZCZELNY.

Najpierw w patologiczny sposób Sitwa Kolejarska (oraz wtórujące jej mikolstwo jak m.in. Ty) w patologiczny sposób ustawia MECHANIZMY WYJŚCIOWE, a potem na podstawie tych z gruntu fałszywych przesłanek wyciąga się absurdalne wnioski, że rzekomo nie ma popytu na pociągi dalekobieżne w Kielcach czy Częstochowie, a w cudowny oto sposób pojawił się nagle popyt w 10 tys. wiosce Włoszczowa. No „pic na wodę –fotomontaż”. Kto jeszcze na bajki da się nabrać.


Człowieku nie bądź BEZCZELNY – szczegółowo z Kryniczaninem wyjaśnialiśmy co, z czego wynika. Tak więc nie udawaj że nie rozumiesz i nie wypisuje tego typu absurdalnych tez.
2014-10-15 19:09:32 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
K65, Krakus_E30:

Hipotetycznie, gdyby nie było mo(r)dernizacji - a rewitalizacja całej linii nr 8 na odc. od W-awy aż do Kielc nawet i na v120(!) była gotowa na grudzień tego(!) roku tj. 2014 i od Warki do Radomia byłyby dwa tory - to tylko z tego powodu absolutnie wszystkie TLK rel. Kraków - Warszawy powinny zniknąć z CMK! A jeszcze prędzej, gdy są dotowane, o zgrozo!

Niestety, ale gdyby PLK wzięła się za mo(r)dernizacje całej linii nr 8 na odc. od W-wy aż do Kielc na v160... Rany Boskie! Nawet wolę nie myśleć, co by się wtedy stało! Serio :D. Zero pasażerów w pół roku. Ekspansja Puszczy Świętokrzyskiej na byłych torach aż do Skarżyska - to pewne!

Właśnie dzięki temu, że od Radomia na południe są prowadzone prace rewitalizacyjne - w ogóle jeszcze ta linia jakoś funkcjonuje. To prawda, że z Kielc do W-wy mało kto wybiera pociąg. Co innego w innych kierunkach, mimo wielu busów. Kierunki na Lublin, Kraków i Katowice oraz Wrocław cieszą się dużą popularnością.

---

Co do Wiedenki, owszem W-wa - Grodzisk nie powala, ale od Koluszek aż do Częstochowy prace idą całkiem sprawnie.
Jak nią skończą i ostanie się potem jakiś, nawet jeden, TLK z Katowic do W-wy to się srodze zdenerwuje i dokonam zemsty w zapalczywym gniewnie!*

*Ez, 17,23.
2014-10-15 22:22:34 Autor: Hubert
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Szkoda tylko że pkp plk nie pomyślała o tym aby rozkład dopasować do potrzeb potencjalnych pasażerów. Przykładowo wyjazd do warszawy 4:50 lub 6:30 (odpowiednie godziny na dojazd do pracy) ale powrót albo o 12:00 albo...o 19:00 z wawy....te propozycje raczej nie dla pracujących 8h...
2014-10-16 08:02:08 Autor: Kryniczanin
---.205.136.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post sheva17:
""K65, jeden z klonów @kryniczanina, wszędzie szuka i węszy spisków. Opowiadanie dyrdymałów o linii nr 1 i 8, tropienie spisków zakrawa już na kpinę. Mieszkańcy Krakowa i Katowic oczekują szybkiego połączenia ze stolicą, ważny jest też interes mieszkańców Włoszczowy i Opoczna. Linie kolejowe tworzą spójną sieć, segment economy jest potrzebny na każdej z nich. Cóż Panie kryniczanin fakty są takie, że pociągi przez Kielce i Częstochowę nie są popularne, a te przez CMK-ę pękają w szwach, więc usługa musi być skierowana tam gdzie jest popyt. A te bujdy o tym, że ktoś to czy tamto zrobił celowo są żenujące, kolejny wyznawca teorii spiskowych się znalazł. Zalecam mały spacer, tych dyrdymałów czytać się nie da."
Czy Ty mając możliwość zakupu Ferrari w cenie Opla Corsy byś nie korzystał?
2014-10-16 09:11:15 Autor: ammm
---.adsl.inetia.pl
Tak, mieszkańcy Opoczna będą ,,tysiącami szturmować ten przystanek". :D Bardzo wielu opocznian wyjeżdża na studia do Warszawy i Krakowa (wielu też tam zostaje, więc nie tylko mowa o studentach), zresztą co tu dużo mówić, wystarczy spojrzeć na ilość pasażerów w autobusach do w/w miast i tłumy na stacji Dęba Opoczyńska. Nie wspomnę już o tym, że mając możliwość dojechania do Krk w 1,5 godziny (zamiast ponad 3 h autobusem) taki studenciak będzie chciał częściej jeździć do domu:) Więc chyba ma to sens. :)
2014-10-16 09:46:05 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wlasnie; Opoczno dobry kierunek pod warunkiem budowy dwóch torow bocznych(peronow) i pracownik dojezdzajacy do pracy moze wrocic do swojego lózeczka i żonka bedzie zadowolona i student zyska - pazerni najemcy wrescie straca dodatkowa kase - także same korzyści.
2014-10-16 11:25:00 Autor: sheva17
---.205.221.231
Nic z CMK-a nie powinno znikać, poc. TLK powinny kursować zarówno na linii przez Kielce, na wiedence, jak i też na CMK. @kryniczanin niestety nie myśli realiami XXI wieku, bliżej mu do ograniczeń w prowadzeniu działalności gospodarczej znanych z czasów PRL-u, jego klony podążają zresztą w tym samym kierunku. Co do wykształcenia nie wiem czy @kryniczanin jest bezrobotny, czy też czy cokolwiek zawodowo realizuje, faktem jednak jest, że ktoś kto proponowałby działania na szkodę firmy i klientów nie pracowałby nawet 1 dnia. Działania kryniczanina nie pozostawiające żadnej sensownej alternatywy dla drogich EICP to tak naprawdę działania na rzecz Polskiego Busa. Fakty są takie, że segment economy na CMK pojawi się poza godzinami biznesowymi i to nie jest złe rozwiązanie, na linii nr 1 i nr 8 powinny pojawić się inne składy. Nie ma żadnego powodu by preferować określoną linię, segment economy jest potrzebny tak we Włoszczowie, jak i też w Opocznie, przy tym skorzystają też np. mieszkańcy Krakowa. A co do dotacji Panie kryniczanin tej nie powinno być wcale, wspierać powinniśmy wyłącznie połączenia regionalne...
2014-10-16 11:57:33 Autor: Adam_Opoczno
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@K65

Panie K65, zna się Pan na rzeczy, ale nie rozumie Pan istoty problemu.
Problemem nie jest budowa kolejnych stacji kolejowych na CMK, problemem jest NIC NIE ROBIENIE NA LINII KIELCE-RADOM-WARSZAWA. W normalnym kraju byłyby dwie równoległe linie, ta na Kielce obsługiwałaby 3-4 więcej pasażerów, więc miałaby 3-4 połączeń. A CMK? Mogłaby służyć jako linia dla EIC + dosłownie kilka par pociągów TLK. Nam, Opocznianom wystarczą 2 pary dziennie w dobrych godzinach do Wawy, to wszystko.
2014-10-16 18:21:03 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@Adam_Opoczno

No i właśnie tu Adamie z Opoczna, Maria Wasiak, ale i Ewa Kopacz z Radomia MUSZĄ się wykazać. Jeśli ktoś ma coś przyspieszyć na linii nr 8, to właśnie one!

Choć swoja drogą Elżbieta Bieńkowska z Mysłowic na E30 z Katowic do Krakowa cudów nie zrobiła, od działanie pozorne. No, ale ona kocha drogi.

Zobaczymy co Maria przyspieszy na linii nr 8 do jej domu w Radomiu!
2014-10-16 19:02:12 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Sheva 17
I Twój kolejny post tylko potwierdza, że w ogóle nie wiesz o czym piszesz.

DOWÓD :
Cytat : „Nie ma żadnego powodu by preferować określoną linię, segment economy jest
potrzebny tak we Włoszczowie, jak i też w Opocznie,”

I to zdanie DOBITNIE pokazuje Twoją nieznajomość zagadnienia i mechanizmów.

OWSZEM – jak SAM napisałeś – „nie ma żadnego powodu by preferować określoną linię” WIĘC zrównajmy stan techniczny i czas przejazdu na ciągach Kraków – Włoszczowa – Opoczno- Warszawa oraz Kraków – Kielce – Radom- Warszawa [oraz Katowice- Częstochowa- PT- (Łódź)- Warszawa

Ciekawe - CO CI W T E D Y POJEDZIE przez Włoszczową i Opoczno??? Czyli SAM SOBIE zaprzeczasz. Ty w ogóle nie rozumiesz Człowieku o czym piszesz.

ZGDZAM się z Tobą – nie preferujmy linii wiedeńskiej oraz kielecko – radomskiej – ALE najpierw zrównajmy ich stan techniczny z CMK oraz osiągane czasy finalne KR/KAT- WA-WA. Wtedy nie będziemy musieć żadnej z tych 3 równoległych linii preferować, ani też metodami administracyjnymi czy ekonomicznymi cokolwiek stymulować bądź reglamentować :D :D :D :D

WTEDY CMK wraz z TWOJĄ Włoszczową Północ sam szlag trafi.


A tak na marginesie wracając do zarzutu PREFEROWANIA czegokolwiek to należy jednoznacznie stwierdzić , że jeżeli jakaś linia jest w tym układzie preferowana TO AKURAT JEST TO CMK- względem której Kutwy PLK-owskie WSPANIAŁOMYŚLNIE zaniżają stawki dostępowe JEDNOCZEŚNIE żądając HARACZU na zbliżonym poziomie, nawet za rozklekotaną 8-kę. Za klasyczną wiedenkę (z ruchem mieszanym) na zmodernizowanym odcinku żądają zdaje się stawek większych niż za dedykowaną linię CMK.

To jest dopiero skala patologii i ciężkiej hipokryzji.

A potem pojawiają się jakieś Bezczelne Typy, które obłudnie potem twierdzą, że nie ma popytu na pociągi dalekobieżne przez Kielce i Radom czy po wiedence, a jest popyt na pociągi we Włoszczowej Północ oraz budowę nowego peronu na CMK w Opocznie.

Cytat : „Nic z CMK-a nie powinno znikać, poc. TLK powinny kursować zarówno na linii przez Kielce, na
wiedence, jak i też na CMK.”

Człowieku jaki jest sens uruchamiania 2-3 razy tańszych pociągów ekonomicznych (znawczych umownie pospiesznymi) po założenia drogiej linii CMK (PLK obecnie zaniża stawki) z niemal identycznym czasem przejazdu co 2-3 krotnie droższe kwalifikowane pociągi ekspresowe (EX/IC/EIC/ECIP- bez względu na nazwę) ????? Przecież to ABSURD.

A JEDNOCZEŚNIE - niczym Skończony Hipokryta żądasz na równoległych liniach klasycznych : wiedeńskiej i kielecko- radomskiej, które są celowo trzymane względem linii CMK w stanie „przepaści czasowej” [aby przypadkiem „nie wierzgały” i nie stanowiły konkurencji dla CMK]- RÓWNIEŻ pobierania za tamtą ofertę pospieszną trafy D - CZYLI na tym samym poziomie, co pociąg kursujący wyższej klasy linią w czasie zbliżonym do ekspresu. Przecież to absurd.

Jeżeli uważasz, że na linii CMK utrzymywanej technicznie W NAJWYŻSZYM STANDARDZIE jest miejsce dla pociągów od których pobiera się „niczym Święty Mikołaj” taryfę ekonomiczną D - to na liniach wiedeńskiej, a zwłaszcza na linii Kielecko – Radomskiej w takim układzie pociągi pospieszne powinny być udostępniane ZA DARMO - biorąc pod uwagę „przepaść” w jakości czasu przejazdu.


Jeżeli Sitwa Kulejarska po to, aby „za wszelką cenę” oraz „po trupach” uzasadnić wybudowanie Gosiewa posunęła się do tego, aby wprowadzić na linię CMK tanie pociągi pospieszne- ekonomiczne (zwane TLK/IR), czyli wspaniałomyślnie OBNIŻONO POZIOM CEN z ok. 100 zł do ok.50 zł, czy NAWET do ok. 40 zł - w przypadku IR - to dlaczego ta sama Sitwa Kulejarska nie była jednocześnie tak wspaniałomyślna i nie obniżyła cen na pociągi POSP (później TLK) na trasie przez Kielce Radom również o 50-60 zł, czyli z poziomu 60 zł do ZERA. No może symbolicznie – 10 zł za bilet z Krakowa do Warszawy przez Kielce Radom :P

Dlaczego Sitwa Kulejarska zabawia się w Św. Mikołaja jedynie do odniesieniu Włoszczowy, a w odniesieniu do Kielc i Radomia już zabrakło prezentów, tylko zostały same rózgi????


Cytat : „@kryniczanin niestety nie myśli realiami XXI wieku, bliżej mu doograniczeń w prowadzeniu działalności gospodarczej znanych z czasów PRL-u, jego klony podążają zresztą w tym samym kierunku.”

I to zdanie dowodzi , że w toku całej dyskusji nie masz żadnych merytorycznych argumentów poza tradycyjnie powtarzanym już chyba steny raz sloganem oraz dyżurnym SŁOWEM WYTRYCHEM : „PRL”.


I jakimi Ty rzekomo myślisz kategoriami XXI wiecznymi ???

Puszczać pociągi w 2-3 krotnie zaniżonej cenie 40 % terytorium Państwa o szczerych polach z pominięciem miast 200 tys. NA RZECZ jakiś 10-20 tys. prawie wiosek, zamiast naprawić tę patologię i uporządkować to, co szwankuje.

To wskazuje raczej na dowód Twojej ciężkiej głupoty, niż na nowoczesne XXI-wieczne myślenie.

A co do ograniczeń w prowadzeniu działalności gospodarczej to najnowocześniejszą, najwyżej cenioną i najbardziej liberalną pod tym względem ustawę przygotował nie kto inny jak komunistyczny minister Wilczek. Ale o tym zapewne nawet nie wiesz, bo na każdy zarzut masz jedną odpowiedź – słowo wytrych- „PRL”. Coś jak bełkotliwy były premier Olszewski, o cokolwiek go się nie spytało na wszystko miał jedną i tą samą odpowiedź : winna wszystkiemu Kooo-MuuuuuNaaa.
2014-10-16 20:33:28 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
2014-10-16 11:57:33 Autor: Adam_Opoczno

Cytat : „Panie K65, zna się Pan na rzeczy, ale nie rozumie Pan istoty problemu.”

Nie – ja doskonale rozumiem istotę problemu, którego to raczej Pan raczy nie tyle „nie rozumieć”, co jako OPOCZNIANIN interpretować na swoje partykularne potrzeby. Jako mieszkaniec Opoczna - siłą rzeczy - ma Pan do tego prawo – i w tym wypadku dla Pana 2 + 2 będzie zawsze 5, co determinuje i zawsze determinować będzie PANA MIEJSCE ZAMIESZKANIA . I trudno odmawiać Panu prawa do tej nieprawidłowej wizji postrzegania świata.

Ja na szczęście nie jestem mieszkańcem ani Włoszczowy, ani Opoczna [nota bene ani też Kielc czy Radomia] stąd mam komfort spojrzenia na sprawę OBIEKTYWNIE i SYSTEMOWO.


Cytat : „W normalnym kraju byłyby dwie równoległe linie, ta na Kielce obsługiwałaby 3-4 więcej pasażerów, więc miałaby 3-4 połączeń.”

Ale ja już do tej kwestii się 2-krotnie odnosiłem.
To całkowicie NAIWNA i całkowicie niedorzeczna teza, iż „W normalnym kraju byłyby dwie równoległe linie” .
OTÓŻ :
NIE W TYM WYPADKU!
NIE W TYM PRZEBIEGU!
I NIE PRZY TAKICH ZAŁOŻENIACH WYJŚCIOWYCH!

Po raz trzeci tłumaczę : Po co komu RÓWNORZĘDNA!!! linia PUSTA W ŚRODKU, podczas gdy równoległa równorzędna linia, a nawet 2 linie : wiedenka i „Kielce – Radom” są PEŁNE W ŚRODKU.
CMK nie jest żadną RÓWNOWAŻNIE alternatywną linią dla linii osadniczych nr 1 & 8. CMK jest
PUSTA W ŚRODKU. Ta linia kompletnie NIC nie reprezentuje PO ŚRODKU. Natomiast linie osadnicze jak najbardziej. Nikomu w systemie kolejowym Państwa Polskiego nie jest potrzebna linia W OPARCIU O Włoszczową i Opoczno „po drodze”. W CMK nie chodzi bynajmniej o to, aby tę linię OPRZEĆ O Włoszczową i Opoczno – TYLKO o to, aby była ona WYŁĄCZNIE TRANSFEROWA i BEZPOSTOJOWA. Dlatego do tego celu został wybrany przebieg włoszczowsko- opoczyński - I TYLKO DLATEGO!!!- a nie dlatego, aby celowo uprzednio pominięte Częstochowę lub Kielce zastępować Włoszczową, a celowo uprzednio pominięte Piotrków /Łódź lub Radom Opocznem [czy też Skierniewice na wiedence zastępować Białą Rawską, czy Żyrardów Mszczonowem].

To by było niedorzeczne.

Oczywiście współczesna Sitwa Kulejarska usiłuje teraz „odwracać kota ogonem” i imputować opinii publicznej jawne kłamstwo w tej sprawie – ale to już odrębna kwestia.

Włoszczowa nie jest żadnym partnerem do dyskusji czy kompromisów z Częstochową czy Kielcami, a Opoczno nie jest żadnym partnerem do dyskusji czy kompromisów z Piotrkowem- aglomeracją Łódzką czy Radomiem. Nie ma mowy, aby te miasta wystarczająco dotknięte kilkudziesięcioletnią działalnością CMK dzieliły się jeszcze ofertę pospieszną (ekonomiczną) z Włoszczową i Opocznem. Tu nie ma już żadnego pola do kompromisu, nawet na poziomie 1 (słownie jednego) pociągu dalekobieżnego. Zresztą jak już zostało wspomniane Włoszczowa i Opoczno nie są, ani nie powinny być tu żadnym partnerem do dyskusji.

Rozumiem jak ta prawda jest dla Pana, jako mieszkańca Opoczna bolesna – ale na to już nic nie poradzę.


Casus CMK kontra linie klasyczne nr 1 & 8 TO NIE JEST bynajmniej casus 2 RÓWNOWAŻNIE alternatywnych tras wrocławsko- warszawskich :
1. WROCŁAW- Oleśnica – Ostrów Wlkp. Kalisz – Sieradz – Zduńska Wola- Pabianice – Łódź (Zgierz- Łowicz – Sochaczew//Koluszki- Skierniewice –Żyrardów )- WARSZAWA
2. WROCŁAW- Oława- Brzeg - Opole- (Ozimek) – Lubliniec- Częstochowa – Radomsko- Piotrków - Koluszki- Skierniewice –Żyrardów- WARSZAWA
Obie trasy obsługują INNE RÓWNOWAŻNE alternatywne rynki regionalne i subregionalne oraz różne sieci osadnicze.

Najkrócej rzecz ujmując : Opole to co innego niż Kalisz, a Kalisz to co innego niż Opole. W obu tych ośrodkach kursy tożsamej relacji tranzytowej Wrocław – Warszawą są potrzebne.

W przypadku CMK kontra linie osadnicze 1 & 8 z niczym podobnym nie mamy do czynienia.




Cytat : „Problemem nie jest budowa kolejnych stacji kolejowych na CMK, problemem jest NIC NIE ROBIENIE NA LINII KIELCE-RADOM-WARSZAWA.”

A dlaczego NIC albo MAŁO robi się na LK8 ??? Albo jeżeli już się robi - to MAŁO AMBITNIE ???

No dlaczego ???

Ano po to, aby „chuchać i dmuchać” na CMK jako linię priorytetową, a od 2009 roku także doszło „chuchanie i dmuchanie” na wybudowane tam Gosiewo (obecnie Opoczno), aby nic nie podważyło zasadności tych absurdalnych inwestycji i był tam jakikolwiek ruch. Coś na zasadzie jak Sienkiewicz w Taśmach Prawdy mówił dotowaniu pod stołem przewoźników lotniczych, aby przykładowo w Łodzi był jakikolwiek ruch lotniczy.

I dlaczego używa Pan terminu : „linia KIELCE- Warszawa”, a nie „KRAKÓW – Warszawa” przez Kielce Radom.
To by sugerowałoby, że z Krakowa do Warszawy powinno się jeździć wyłącznie po CMK, a stara linia podstawowa nr 8, byłaby tylko na potrzeby wewnętrzne Kielc czy Radomia. I taką wypaczoną interpretację Współczesna Sitwa Kolejarska, jak i wtórujące jej Mikolstwo usiłuje właśnie narzucić – bo tak im wygodniej.


Otóż śmiem Panu uświadomić, że dobry stan linii nr 8 NA JEJ WSZYSTKICH ODCINKACH , w tym na odcinku Kielce- Kraków, którego jakoś w dziwny sposób zapomniał Pan wymienić (być może przez zwykłe przeoczenie) TWORZY AUTOMATYCZNIE ciąg KRAKÓW !!! – Warszawa, a nie KIELCE- Warszawa. Kielce to może być zaledwie element POŚREDNI – a nie DOCELOWY. Kielce to za słaby ośrodek na docelowy.


A skoro dobry stan 8- ki tworzy automatycznie ciąg KRAKÓW – Warszawa (nie tylko KIELCE- Warszawa) to wracamy to tego o czym pisałem już kilka razy w postach wyżej. Nie będę się powtarzał. Żaden pociąg nie pojedzie przez Włoszczową i Opoczno, ponieważ przewoźnicy W TAKIM UKŁDZIE jako ośrodki pośrednie wybiorą Kielce – Radom.
2014-10-16 20:52:25 Autor: sheva17
---.play-internet.pl
@K65, klonie kryniczanina ogarnij się trochę. Modernizacja linii przez Radom to zadanie na kolejne 10 lat, my futurystką tu się nie zajmujemy. Ponadto na tej linii nawet obecnie jeżdżące pociągi są puste, nie ma sensu dokładać nowych. Nie wiem czy umysłowo nie możesz tego ogarnąć, czy może masz jakieś inne ku temu przeszkody, ale zrozum wreszcie, że alternatywą dla wywalenia economy z CMK jest Polski Bus albo własny samochód. Szczęśliwie jednak na kolei ktoś jeszcze myśli i chociaż na TLK Mazury, na Korczaku czy na Matejce chce zarobić. Te pociągi pojadą w fatalnych godzinach, a mimo to na pewno przyniosą przewoźnikom zysk. Problemem wiedenki czy linii przez Kielce jest brak zainteresowania pasażerów tymi liniami pomimo tego, że oferta kolejowa obecnie również jest. Tylko niestety nikt na siłę nikogo nie wepchnie do pociągu, tak samo krakusi nie będą tłuc się do stolicy 5 godzin. Wybiorą własny samochód. Jak dla mnie całą linię przez Radom należy zamknąć i ją szybko zmodernizować, wtedy możemy rozmawiać czy jakieś TLK-i dodatkowo tam nie przerzucić, ale przede wszystkim ta linia będzie służyć tysiącom mieszkańców Radomia dojeżdżającym do pracy w stolicy.
2014-10-16 23:45:54 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
2014-10-16 20:52:25 Autor: sheva17---.play-internet.pl

Cytat : @K65, klonie kryniczanina ogarnij się trochę.

Sam się lepiej ogarnij. I znowu ZERO merytoryki i odniesienia się do opisywanych patologicznych mechanizmów, tylko otrzaskane już bzdurne slogany, które kompletnie nic nie udowadniają.

Cytat : „ Modernizacja linii przez Radom to zadanie na kolejne 10 lat, my futurystką tu się nie zajmujemy.”
Za to zajmujemy się żądaniami i zachciankami roszczeniowej hołoty wrzeszczącej z Warszawy i Krakowa (jak Ty) , której nie stać na komercyjny EIC, EICP, do czego została stworzona CMK, a którzy sobie ubzdurali, że wszystko od życia im się należy tj. przejazdy w czasie ekspresowym w cenie pospiesznej. Przy czym przeważnie są to prowincjonalne, zakompleksione naleciałości do tych miast, jak nie przymierzając Ty.

Poza tym- jaką futurystyką ???
No jaką futurystyką ?????

Chyba CZASEM PRZESZŁYM (niedokonanym) – jeżeli już - ponieważ linia nr 8 na odcinku Warszawa – KIELCE miała być w pełni zmodernizowana do 160 km/h przez te Kulejarskie Gnidy do 2012 r. Ktoś te plany opracował i ciężką kasę za to wziął. Już o tym wyżej pisałem.

Modernizacje nie muszą trwać wcale 10 lat. A trwają właśnie przez takich nieudolnych, a przy tym bezczelnych Typów jak Ty – którzy obecnie „pociągają za sznurki” w szeroko rozumianym PKP, a zwłaszcza w PLK, którym mózg już dawno przeżarł „włoszczowski tok rozumowania”.

Nie rozsiewaj tu mitów i zabobonów. Tkwimy w głębokiej patologii oraz POZORNEJ niemocy - właśnie przez takich ludzi jak Ty- zawiadującymi współcześnie Polską Koleją – a raczej Wydmuszką Kolei – która nikomu do niczego już nie jest potrzebna i równie dobrze można by ją- choćby od jutra - zlikwidować. Takie są fakty.

Cytat : „Nie wiem czy umysłowo nie możesz tego ogarnąć, czy może masz jakieś inne ku temu przeszkody, ale zrozum wreszcie, że alternatywą dla wywalenia economy z CMK jest Polski Bus albo własny samochód.”

I bardzo dobrze. W takim układzie pojadą PB z postojem w Kielcach, a nie we Włoszczowej, a już niedługo zapewne i w Radomiu, gdyż nie sądzę aby Pani Wasiak utrzymywała długo w mocy debilne rozporządzenie Nowaka zakazujące postojów w miastach typu : Radom, Częstochowa czy Tarnów.


I bardzo dobrze. Albo Współcześni Kolejarze w wrócą do REALNEJ ROBOTY i obsługi pośredniej sieci osadniczej pomiędzy Warszawą i Krakowem, w tym zwłaszcza Kielc i Radomia albo tą Pseudo-Kolej - jeżdżącą już chyba tylko na potrzeby takich bezczelnych, roszczeniowych typów jak Ty - obsługującą jedynie 2 miasta w Polsce Warszawę i Kraków oraz 2 wioski Włoszczowę i Opoczno, które usiłujesz przedstawić jako równoważne Warszawie i Krakowowi (śmiech na sali) MOŻNA ZLIKWIDOWAĆ i nikt za tą WYDMUSZKĄ KOLEI płakał nie będzie. Na pewno nie ja.



Cytat : „ Problemem wiedenki czy linii przez Kielce jest brak zainteresowania pasażerów tymi liniami pomimo tego, że oferta kolejowa obecnie również jest.”

Człowieku przestań rozsiewać tu BREDNIE I KŁAMSTWA. Nie jest tak, że nawet w OBCNEJ SYTUACJI mało osób tymi pociągami jeździ, nawet na linii 8. Tym bardziej na wiedence. I to pomimo nawet „podgryzania włoszczowskiego” trwającego od 2009 r. Spróbuj zarezerwować miejsce na Kormorana wiedenką. Ile osób jeździ nie tylko do/z Katowic, ale nawet do Bielska i jakoś Koluszki oraz Jasna Góra nie przeszkadzają. Nie rozsiewaj więc tu bredni i mitów.

Cytat : „Tylko niestety nikt na siłę nikogo nie wepchnie do pociągu, tak samo krakusi nie będą tłuc się do stolicy 5 godzin. Wybiorą własny samochód.”

To skąd ta Twoja zapiekła histeria skoro są takie proste alternatywy ???
Otóż prawda jest taka, że nie wybiorą. Prawda jest taka, że ten wściekły kwik na forach branżowych w temacie TLK/IR na CMK generują osoby, które do 2009 grzecznie jeździły przez Kielce Radom, a CMK oglądały „jak świnia niebo”, a na kanwie afery włoszczowskiej powstała „furtka wstępu” dla nich na tę linię. Szczerze do tego przyznał się na Twoim forum użytkownik @Radek – zapewne Twój bliski kolega. Zresztą szczera spowiedź @Radka żadne odkrycie wraz z @Kryniczaninem piszemy o tym od dawna. Stąd ten agresywny kwik i rozsiewanie mitów w razie jakichkolwiek zakusów na IR/TLK na CMK.

Piszesz, że 5 h nikt nie pojedzie w segmencie ekonomicznym nie po jedzie z Warszawy do Krakowa. No popatrz, a z Wrocławia do Warszawy jakoś jeżdżą w takim czasie i to w taryfie E. Poza tym jak TLK Smok Włoszczowski jedzie realnie 4 H przez „szczere pola CMK” – to jakoś o to się nie wydzierasz, że słaby czas. Pewnie jakby jeździł 5 h też byś o to się nie darł, byleby tylko odbywało się to po CMK, a nie przez Kielce Radom.

Czyli prawda jest taka, że wbrew mitom rozsiewanym przez mikolstwo na dzień dzisiejszy funduje się za pół-darmo przejażdżki przez „szczere pola” z czasem w niektórych wypadkach zaledwie o 1 h krótszym, z pominięciem potoków pośrednich zostawionych Z BOKU.

Także przestań chrzanić Panie Sheva. Tu wystarczy kilka szybkich chirurgicznych cięć.
2014-10-17 18:44:51 Autor: ziomek
---.dynamic.chello.pl
świetnie, już nie mogę się doczekać otwarcia! nie tylko szybciej do rodziny, to znajomi pracujący w stolicy nie będą musieli jechać ponad 2h autem. Żal mi hejterów xD
2014-10-20 09:02:05 Autor: kielczanin
---.26.8.244
TLK i IR niech sobie będą na CMK, dlaczego tracić czas? Jedno jest bezdyskusyjne - z Radomia do Warki muszą być 2 tory. Wtedy jazda w 2 godziny Kielce - Warszawa i wszystko w temacie. Ale ten odcinek będzie zrobiony może za 50 lat. Pan K65 ile będzie miał wtedy lat?
2014-10-20 13:32:52 Autor: Adam_Opoczno
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@K65

Szanowny Panie K65!

Jak już wspomniałem, nie jestem ekspertem w dziedzinie kolejnictwa, moje wypowiedzi obarczone są dużym ryzykiem nieznajomości tematu. Usiłuję tylko podkreślić to, że jestem zwolennikiem działania mechanizmów rynkowych. Nie mam pojęcia, w jakim dokładnie stanie jest linia Kraków-Kielce-Radom-Warszawa, ale śmiem twierdzić, że w dużo gorszym niż CMK, więc najpierw doprowadźmy tę właśnie linię do lepszego stanu, a potem niech zadziałają mechanizmy rynkowe. Jeżeli będzie się opłacać puszczenie jednej pary pociągów np. Katowice-Warszawa przez CMK, to niech tak będzie.

Ma Pan dużo racji, ale zbyt płytko traktuje Pan temat Opoczna. Tu nie chodzi tylko o 23 tys. miasto, a o spory obszar leżący na granicy trzech województw, który jest fatalnie skomunikowany kołowo.

Jeszcze raz podkreślam - nie znam stanu linii kolejowej nr 8 (zdaje się, że w pewnym miejscu jest jednotorowa), uważam, że Kielce i Radom są to ośrodki ważniejsze, liczebniejsze od Opoczna, ale do czasu doprowadzenia linii nr 8 do używalności, zatrzymywanie się pociągów TLK w sporo większym ośrodku niż włoszczowski na stacji kosztującej śmieszne 4 mln zł nie jest złym rozwiązaniem.
2014-10-20 22:41:51 Autor: tfanatic
---.189.0.198
Jeżeli Unia i Rzad daje pieniądze na tą kolej to warto ją modernizować choćby po to żeby prace mieli ludzie przy tym i na PKP , gorzej jakby nie było , ale skoro się oplacaja pociągi w niepelnym oblozeniu to dlaczego maja nie kursować przecież ktoś ma prace przy tym i dostaje co miesiąc i tak , dziwne jest dla mnie tylko dlaczego pkp intercity nie wprowadzi biletow od zlotowki w przedsprzedaży internetowej to by jej zagwarantowalo pewny zysk i zatrzymany zostalby odpływ pasazerow gdyż kolej sama by się zareklamowala a tak to drogo jeździ i nikt z tego nie chce korzystać szkoda bo jak sa na to pieniądze to bilet powinien kilka razy być tanszy i bardziej dostępny tak samo jak w Niemczech bierzcie przykład z tego kraju w Niemczech za 20euro możesz pojechać pociągiem z Monachium nad morze i to z dzieckiem i jeszcze dostaniesz poczęstunek ciastem coprawda linie kolejowe prywatne jakies ale i tak chętnych nie brakuje.Sam jestem spod Łodzi i jestem mlodą osoba ale uważam ze dla matek z dziecmi choćby z uwagi na polityke prorodzinna powinna być ulga 1/3 ceny biletu jak matka jedzie z dziecmi albo z ojcem i dziecmi bo dość często o tym telewizja ostatnio mowi ze za pare lat w niedługim czasie większość mieszkancow polski będzie starymi dziadkami wymagającymi opieki wiec dzietność powinno się promować także i w pociągach .
2014-10-20 22:43:38 Autor: tfanatic
---.189.0.198
Dlaczego tak wsiadacie na ta linie z Lodzi do Kielc nr 25 wraz z elektryfikacja
przecież ludzie na tym skorzystają bo nigdy nie było normalnego polaczenia lodzi z Kielcami po linii prostej
szczególnie w zimie PKSy zawsze stawaly i nie było czym się dostać zimno jak w Kielcach kiedyś było takie przysłowie ,
PKP naprawia swój blad bo do tej pory z Łodzi do Kielc można było jedynie podjechać przez Czestochowe a nie Opoczno .
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5