NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Nie będzie połączenia Lubin-Polkowice-Głogów

| pr, Rynek Kolejowy 05.08.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-08-05 13:24:18 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
Będę powtarzał jak mantrę: Polacy są właśnie takim narodem, który zanim zacznie coś robić musi przedebatować o tym kilkanaście/dziesiąt lat, stworzyć setki analiz, strategii rozwoju, studiów i to w kwestii jasnej jak słońce. Chwała Bogu, że w XIX wieku na Dolnym Śląsku linie kolejowe budowali za nas Niemcy, bo pewnie skończyło by się na kilku liniach. A Chińczycy w tym czasie budują, budują, budują...
2014-08-05 13:28:04 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Nie będzie połączenia Lubin-Polkowice-Głogów"

Za to są 2 Departamenty Do Spraw Czegoś Tam Na Kolei. O! I to jest najważniejsze. A nie jakieś tam pierdoły lubińsko-polkowicko-głogowskie. Czyż nie?
2014-08-05 13:29:58 Autor: Kasza
---.free.aero2.net.pl
w sierpniu 44 dzięki bogu nie planowali dzięki czemu mamy najnowszy zamek i ganz nową starówkę
2014-08-05 19:08:12 Autor: asad
---.play-internet.pl
no i co w tym dziwnego. Przeciez to POlska wiec nie da sie.
jak unia nie da to linii kolejowej nie bedzie. W tym kraju juiz nic bez dofinansowania z brukseli nie da sie zbudowac.
2014-08-05 19:40:50 Autor: kris kross
---.cm-6-4c.dynamic.ziggo.nl
"Powstała"?
Przecież w Polsce się tylko likwiduje, zamyka i "optymalizuje" siec kolejowa, skąd zatem to zdziwienie?
Az sam się dzieje, ze się Wy dziwicie
2014-08-05 20:25:00 Autor: taki jeden pasażer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie...

A oglądaliście projekt tej linii? Wiecie, że zakłada się wykorzystanie linii przemysłowej, która celowo szerokim łukiem omija Polkowice, żeby nie przeszkadzać miastu (a właśnie dla tego miasta niby miałoby to być budowane)?

Proponuję włączyć Googla i popatrzeć... politycy mają drogie zabawki - można mieć i taki pomysł na przyszłość Pol-Miedź-Transu. Chyba lepiej jednak - jeśli w ogóle - byłoby budować nowe podejście do Polkowic od Lubina, wykorzystujące stary dworzec w mieście, a nie - uzupełniać peryferyjny odcinek przez pola, spinający owszem, ale przemysłowe tory przebiegające bardziej przez wioskę Obora (znamienna nazwa, czyż nie?) niż przez Polkowice, z Głogowem, który ma już swoją własną (zapuszczoną, bo brakuje pieniędzy) linię do Wrocławia...
2014-08-06 07:59:39 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@taki jeden pasażer

Masz wiele racji. Rzecz jednak w tym, że NAWET GDYBY istniejąca linia biegła przez środek miasta i wystarczyło dobudować jedynie krótki fragment do Głogowa, to i tak znalazłoby się 1001 powodów, dla których nijak "nie dałoby się" tego zrobić. Nawet gdyby to trójmiasto liczyło w sumie >1 mln mieszkańców.

Sednem jest nie-budowanie-niczego-kolejowego, bo to z definicji uszczupla wpływy z dróg. A na to zgody nie ma.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS