Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Newag zmodernizował pierwsze lokomotywy dla PKP Cargo. Przed czasem

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
04-10-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Newag zmodernizował pierwsze lokomotywy dla PKP Cargo. Przed czasem
fot. Newag
Firma Newag przekazała dwie pierwsze zmodernizowane lokomotywy spalinowe spółce PKP Cargo, tym samym rozpoczynając realizację umowy podpisanej w kwietniu tego roku. Dwie pierwsze lokomotywy zostały przygotowane przed przyjętym terminem –poinformował producent.

Umowa stanowi o wykonaniu modernizacji lokomotyw spalinowych serii SM48 do typu 15D/A wraz ze świadczeniem usług utrzymania oraz świadczeniami dodatkowymi. Przedmiot umowy odnosi się do gruntownej modernizacji 60 egzemplarzy lokomotyw serii SM48 ze zmianą serii na ST48, opierającej się na budowie nowego nadwozia, wymianie aparatury hamulcowej oraz agregatu prądotwórczego, a także maszyn i urządzeń pomocniczych.

15 lokomotyw zostanie zmodernizowanych do jazdy na torze o szerokości 1520 mm, natomiast pozostałe 45 pojazdów będzie przystosowanych do poruszania się po torze 1435 mm. Modernizacja obejmie również kabinę maszynisty, która zostanie wyposażona w nowoczesny system sterowania oraz stanie się bardziej ergonomiczna.

Kolejne 18 lokomotyw zostanie zmodernizowanych do końca 2018 r. Następne modernizacje lokomotyw będą wykonywane w latach 2019–2021 zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. Szacunkowa łączna wartość umowy wynosi w przybliżeniu 388 mln zł netto.

Spółka Newag udziela gwarancji na wykonany przedmiot umowy przez okres 24 miesięcy od odbioru przez zamawiającego każdej ze zmodernizowanych lokomotyw. Więcej na temat umowy można przeczytać tutaj.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

PKP Cargo: Większa atrakcyjność kolei to lepszy klimat

Warte uwagi

PKP Cargo ma komplet nowych Vectronów i wagonów intermodalnych

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

PKP Cargo: Większa atrakcyjność kolei to lepszy klimat

Warte uwagi

PKP Cargo ma komplet nowych Vectronów i wagonów intermodalnych

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5