NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Muzeum Kolejnictwa przeniesie się na Odolany w 2018 r.

| wu, Transport-publiczny.pl 29.04.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-04-29 09:25:20 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
"Plany kolejarzy oznaczają konieczność przeniesienia Muzeum Kolejnictwa"

Jakich kolejarzy?
2015-04-29 09:45:08 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Muzeum już jest - Jaworzno-Szczakowa - Trzebinia - Krzeszowice! 160 lat historii kolejnictwa w Galicji!!!!!!!!!.
2015-04-29 10:20:00 Autor: .
---.lukman.pl
Kolejarze w zarządach byli do reorganizacji ...
Teraz są BANKSTERZY lub ich koledzy...
2015-04-29 10:26:43 Autor: Gdynianin
---.19.247.223
Ciekawe na ile komuś w tym wszystkim faktycznie zależy na eksponatach. Wiem, że domniemane Muzeum Komunikacji to osobny twór od Muzeum Kolejnictwa, lecz niech mi ktoś powie, co obecnie się dzieje z EW51? Miała być przywrócona do ruchu lecz cokolwiek w tym kierunku idzie.
2015-04-29 10:58:00 Autor: olekk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
EW51 nie miała być i nie będzie przywrócona do ruchu - to była głupia plotka. Ten ezet stoi nieopodal przystanku osobowego Warszawa Praga i.... nic. Nic z nim nie zrobiono, na dodatek jest jeszcze bardziej zdezelowany niż podczas postoju na Grochowie.
2015-04-29 20:28:39 Autor: m
---.centertel.pl
Przecież chodzi tylko o kasę . Sprzedać co się da założyć spoleczki wszak gdy przyjdzie nowa władza może nie być juz takiego przyzwolenia na dojenie tego kraju.
2015-04-30 09:24:49 Autor: Gdynianin
---.19.247.130
Jak nie miała być? Dobrze pamiętam ja przy dyskusji o projekcie pojawił się wątek UTK co widziała kilka nie wiadomo skąd wziętych problemów w przywróceniu EW51, w tym chyba między innymi problem z negatywnym oddziaływaniem elektromagnetycznym na elementy infrastruktury jak SBL. Było mówione, że przy braku oryginalnej dokumentacji będzie trzeba zastosować wał kułakowy z EN57. Dyskusje były więc jak można było mówić, że planów odratowania nie było?
2015-04-30 10:17:59 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.205
EW51 miała znowu poruszać się o własnych siłach i każdy kto twierdzi inaczej zapomniał zgolić wąsy i wyrzec się reprezentowania lobby złomiarskiego
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS