NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Mogilno: Poszkodowani przy wysiadaniu

| Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy 26.10.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-10-26 10:08:00 Autor: Stefan
---.tktelekom.pl
Przecież wagony IC mają wysoki standard, tak jak pisali tu na forum krzykacze z tej spółki, to wagony postOPMowskie nie miały/nie mają takiego standardu, oj coś nie tak się dzieje...
I gdzie ten standard? Drzwi się nie otwierają...
2012-10-26 10:10:17 Autor: Witek
---.ds.pg.gda.pl
Ostatnio spotkałem się z podobną sytuacją jak jechałem TLK Pobrzeże. Skład ten ma około 10 wagonów, chciałem usiąść z tyłu i drzwi w dwóch wagonach były zamknięte, podbiegłem do przodu i zobaczyłem w oknie kierownika pociągu, który mówił że zamknął drzwi, żeby ludzie nie mogli wsiadać z tyłu bo z przodu jest pełno wolnych miejsc a z tyłu już jest tłok. A później dochodzi właśnie do takich sytuacji jak ta opisana powyżej... Nic tylko pogratulować PKP IC kompetentnych pracowników...
2012-10-26 10:44:44 Autor: Goofy
---.internetdsl.tpnet.pl
Pracownicy, pracownikami, ale tej kobiecie też można by \"pogratulować\" wyobraźni... jak już, to mogła przynajmniej zejść po schodkach, a nie skakać, no i przede wszystkim szarpnąć za hamulec awaryjny...
2012-10-26 11:19:13 Autor: Stefan
---.tktelekom.pl
Ja się pytam gdzie są pieniacze z tej spółki ?
2012-10-26 11:58:36 Autor: Nikifor
---.rzeszow.mm.pl
Stefan, nie dziwię sie że PR upadają. Zatrudniają tobie podobnych, którzy zamiast sumiennie wykonywać swoje obowiązki, w godzinach pracy siedzą w internecie i wypisują bzdury na róznych forach i portalach. Weź się do pracy!!!
2012-10-26 12:10:03 Autor: wdr
---.235.176.225

wdr
zamiast wysiadać na dziko to powinni pociągnąć za hamulec bezpieczeństwa.
klasyka gatunku, jakby zostali w pociągu z powodu zepsutych drzwi to pewnie jeszcze by dostali mandat za jazdę bez biletu (kiedyś byłem świadkiem tego, że koleś zaspał o jedną stację i konduktor mu wlepił karę zamiast wypisać bilet do następnej stacji)
2012-10-26 12:32:10 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No tak, niewidomy będzie na \"czuja\" szukał stopkranu. Kłaniają się wagony z komunikatami głosowymi, które powinny być standardem. Dobrze, że nic z naprzeciwka nie jechało. Poza tym perony w Mogilnie pamiętają jeszcze Niemca, niskie, nierówne, nieodpowiadające żadnym normom. Brakuje wszystkiego.
2012-10-26 12:42:52 Autor: Stefan
---.tktelekom.pl
No co, nawet ISDR nie zaszczeka?
2012-10-26 13:56:58 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Stefan

Panie Stefanie a raczej Panie Michale S. z PR Poznań, ładnie to tak pisać na necie w czasie wykonywania obowiązków służbowych? A o Bmnopuxach z Piły, które są cięte (wbrew pozorom nie te, które oczekują NG) nawet pan się nie zająknie.
2012-10-26 14:00:11 Autor: ISDR
---.tktelekom.pl
@Stefan-hau hau.Twoje posty od miesięcy niczego nie wnoszą oprócz tekstu co z wagonami panie prezesie.Twoi na bieżąco wycinają,sprzedają złomują i likwidują.Napiszę Ci na pocieszenie,że wczoraj jechała do Torunia z ZNTK Gdańsk EU 07-217.
2012-10-26 14:02:46 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ISDR

Pan się nie przejmuje prowokatorami z PR P-ń.
2012-10-26 14:24:45 Autor: Stefan
---.tktelekom.pl
Ojoj, ISDR się zdenerwował, oj jak mi przykro. Widac prawda w oczy kole...

Nie to, że jestem złośliwy, ale... zajrzyj np. tu:

http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=4652
2012-10-26 14:55:11 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Raptem jeden XB Goerlitz a u was w PR Poznań całe stosy Bohunów i dwie SP32 na złom idą. Kto więcej kasuje panie Stefan vel Michał S***er?
2012-10-26 15:23:35 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
Sorry ale przypomina mi to film \"Nic nie widziałem , nic nie słyszałem\"
A co by było , gdyby wpadli pod pociąg - skład ruszający albo przejeżdząjący obok ? Ludzie trochę rozwagi.
2012-10-26 16:07:04 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Niestety ale wagony w TLK są wagonami przestarzałymi niekiedy są problemy z otwarciem nawet ja chłop potężny też miałem problemy z otwarciem i trzeba było użyć całej mojej krzepy.Nie można otworzyć drzwi zrywamy hamulec bezpieczeństwa jeśli pociąg rusza.To ze wyskoczyli na drugą stronę i w trakcie ruchu pociągu spowodowało że w majestacie prawa przewoźnik umywa ręce.Podobne sytuacje bywały w kibelkach w których genialna młodzież nagminnie usuwała szyby z drzwi przesuwnych i nieraz brakowało szyb na uzupełnienie,i taki tabor jeździł do czasu,gdy małe dziecko wsadziło głowę i doszło do tragedii.Wtedy takiego taboru kierownik nie przyjął.W jaki sposób został przyjęty skład pociągu na stacji początkowej i czy był odpis że drzwi są wyłączone i opisane dla pasażera że są niesprawne?
2012-10-26 21:21:40 Autor: przewoz
---.play-internet.pl
Jak robią to Niemcy, Austriacy i Czesi, że w ich wagonach otwarcie drzwi nie stanowi większego problemu (zazwyczaj), a u nas wagony tuż po rewizjach mają tak ciasne zamki, że ciężko im podołać czasem. Im dalej od rewizji tym luźniej ;)
2012-10-27 00:42:40 Autor: ader
---.opera-mini.net
Komenda Komendy bez różnych.
2012-10-27 12:24:47 Autor: psim
---.183.245.35.dsl.dynamic.t-mobile.pl

psim
Szkoda, że ludzie tak bardzo boją się tej plomby na hamulcu bezpieczeństwa, że wolą ryzykować zdrowie i życie niż z niego skorzystać.
2012-10-27 12:25:54 Autor: psim
---.183.245.35.dsl.dynamic.t-mobile.pl

psim
Czy Rynek Kolejowy mógłby zapytać IC, czy w opisanej sytuacji (problemy z otwarciem drzwi na stronę peronu) użycie hamulca bezpieczeństwa byłoby widziane jako uzasadnione, czy nieuzasadnione?
2012-10-27 16:34:33 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
@psim
Odpowiedź z IC : Nie ! Bo to jest wszakże hamulec bezpieczeństwa.\"[rotfl]
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS