NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Mirosław Pawłowski: Początek roku pod znakiem przeglądu planów inwestycyjnych

| jm, Rynek Kolejowy 23.12.2015 189

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-23 13:11:24 Autor: Wielce to zabawne
---.play-internet.pl
2015-12-23 13:52:27 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
I znowu kilka miesięcy (co najmniej...) stracone na "przegląd i weryfikację planów inwestycyjnych". Czy naprawdę nie sposób stworzyć programu kolejowego, który nie podlegałby ciągłym zmianom? Co z linią 202 (Gdynia Chylonia - Słupsk)?
2015-12-23 13:59:38 Autor: Kolejarzzz
---.play-internet.pl
Dialog ze stroną społeczną? Rozumiem, że właśnie w celu dialogu powołałeś Pan do Rady Nadzorczej PKP Cargo skompromitowanego członka PZPR, elektryka który o przewozach kolej tyle co nic a zasłynął głównie tym, że nasyłał prokuratora na forum kolejowe ujawniając patologie w spółkach PKP mu podległych ?
W celach ułatwienia współpracy z Solidarnością do PKP ma wrócić ekipa PO i Grabarczyka, którzy pogardzali pracownikami szukając w nich sympatyków partii innych niż jedyna słuszna rządząca?
To właśnie Ci ludzie, będący u źródła obecnych problemów mają je rozwiązać ale oczywiście w zgodzie ze stroną społeczną?
Czy myśli Pan, że kolejarze tłumnie poszli do urn głosując na PiS po to wy wróciło stare PO a teraz będę siedzieć cicho i w zadowoleniu patrząc jak wraca nieudolność?

Oj Panie Pawłowski, żarty się Pana trzymają.
2015-12-23 14:31:32 Autor: Pasażer232
---.free.aero2.net.pl
Panie Kolejarzzz,
Panu pomyliły się pewne pojęcia.
Na Pis głosowali pasażerowie ,którzy chcą ,żeby Kolej była dla pasazerów a nie dla "Kolejarzy",Panie kochany pan tam chodzisz do roboty ,a nie dla przywilejów,komuna się skończyła,obudź się pan.Premier Szydło już to powiedziała Górniczej Solidarności.
2015-12-23 14:52:31 Autor: Kolejarzzz
---.play-internet.pl
Naucz się Pan czytać ze zrozumieniem. Jakie przywileje? Po 8 latach ludzie chcą jedynie normalności!

Na pewno dla pasażera będzie lepiej jak wrócą ludzie, którzy skompromitowanli się w przeszłości.Przypomnę tylko paraliż związany z nowym rozkładem 2010. Kto wtedy rządził?
W ogóle to ciężko nadążyć za Pańskim tokiem rozumowania.
2015-12-23 16:19:51 Autor: SympatykPociagow
---.dynamic.chello.pl
Słyszałem, od ludzi, którzy z Pawłowskim pracowali że to bardzo wymagający człowiek ale jednocześnie bardzo uczciwy i dynamiczny. Trzyma kciuki.
2015-12-23 16:20:50 Autor: KolejorzPN
---.dynamic.chello.pl
No cóż.. Z tego co wiem to Mirosław Pawłowski jednoczy ludzi i potrafi dynamizować zespoły więc czekam na efekty.
2015-12-23 16:21:50 Autor: Omnomno
---.dynamic.chello.pl
Myślę, że Pawłowski dobrze wie, że przed koleją jest moment w którym musi rozliczyć co działało dobrze i udało się zrobić w ostatnich latach i zmienić to co można zrobić jeszcze lepiej. Od intensywności i skuteczności jego pracy ciągu pierwszych 2-3 lat będzie de facto zależeć sukces kolejnych 5 lat, kiedy kolejne inwestycje będą już w toku...
2015-12-23 16:22:20 Autor: Artulelle
---.dynamic.chello.pl
Mam nadzieję, że obecny Zarząd PKP S.A. zacznie kolej rozwijać a nie zwijać jak jego poprzednicy na Szczęśliwickiej.
2015-12-23 17:58:44 Autor: mość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jakie maja pomysły w twj firmie? Tylko przeglady, tabelki, sprawozdania, fakturki na 0,99zł ( wstyd), nie dokładne nowe instrukcje ( od 01.01.2016r nowa Id-4). Kasa leci za pierdoły a nie za prace dla społeczeństwa. Widac duch POsrańców
2015-12-23 18:34:32 Autor: am
---.dynamic.gprs.plus.pl
STRONA SPOŁECZNA TO NIE TYLKO SOLIDARNOŚC!!!!!!!!!!!!!!! Wszeregach PIS jest wielu Pzpr-owców i co z tego? tam w ówczesnych czasach także byli mądrzy i wykształceni ludzie takie były czasy, nie wiadomo czy obecni partyjniacy za ileś lat także nie będą na cenzurowanym.W sejmie=PIS- obecnym jest prokurator stanu wojennego i co z tego?
2015-12-23 21:19:30 Autor: ja
---.play-internet.pl
A skąd wiadomo że Wach był w PZPR?
2015-12-23 21:39:18 Autor: Staryy
---.dynamic.chello.pl
Bo oprócz bankserskiej ażerii, komentują tu czasem ludzie, który pracują na kolei od 30stu ponad lat, pamiętając kto i jak zaczynał swoją "karierę".

A'propos, jeśli komunistyczne przewodnictwo tak Wam odpowiada to cóż, Wasz problem. Po 25 lat porzucenia PRL'u niech nadal rządzą kluczowymi sektorami ludzie, którzy jedyne co potrafią to tworzyć sitwę, potwierdzając to zresztą w swoich dokonaniach.

Potem będzie kwik rozpaczy, jak co 4 lata.

Kolej lata 2007-2012. Kto rządził, z kim i jak. Poczytać proponuję.

Pozdrawiam.
2015-12-23 21:40:15 Autor: gosc77
---.75.36.179.host.citystrada.pl
Odczepcie się od tego Wacha. Facet zorganizował 0,5 mld rocznie na dofinansowanie kolei przez Państwo, odpalił inwestycje w dworce itp a wy zastanawiacie się co Wach robił 30 lat temu. Puknijcie się w głowę zanim coś napiszecie. Piłeś - nie pisz.
2015-12-23 21:42:24 Autor: PESAżerka
---.75.36.179.host.citystrada.pl
Z tego co wiem to Wach nie jest zainteresowany żadnymi posadami na kolei. Nie bójcie się jego powrotu. Jeśli jego ludźmi są Malinowski czy Trzaska to tylko dobrze o nim świadczy.
2015-12-23 21:59:52 Autor: Wellinformed
---.75.36.179.host.citystrada.pl
Andrzej Wach nigdy nie był w PZPR mimo że był do tego w 1988 roku zmuszany. Jego rodzina była prze komunistów nękana. Jak można wypisywać takie bzdury jak w pierwszym komentarzu. Zanim zacznie ktoś obrażać niech pomyśli.
2015-12-23 23:00:40 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i zaczynamy przegląd. Bedzie ciekawie! Czas najwyższy napsocić.
2015-12-24 08:34:31 Autor: -KOLEJARZ-
---.promontel.net.pl
Nowa Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. ewidentnie złamała prawo!! Panie ministrze A. Adamczyk, czy takie dostali od Pana instrukcje? Otóż, zgodnie z Regulaminem wyborów uzupełniających do Rady, które się odbyły 07-11.XII, Rada miała obowiązek podjąć uchwałę, o powołaniu dwóch przedstawicieli załogi do swojego składu lub unieważnić wybory (§13 pkt 4), najpóźniej do 21 grudnia 2015!! Rada nie podjęła takiej uchwały, a więc rażąco złamała prawo. Złożone do Centralnej Komisji Wyborczej zastrzeżenie, CKW po rozpatrzeniu je odrzuciła jako nieuzasadnione i taką Opinię przedłożyła 18.XII.2015r Radzie Nadzorczej. Niepodważalną rzeczą jest to, że w całym tym procesie wyborczym Regulamin Wyborów i podjęte w tym zakresie uchwały były ważne, a głosowanie też przebiegło prawidłowo. Jeżeli ktoś miał zastrzeżenia do Regulaminu to mógł tę uchwałę o jego przyjęciu zaskarżyć do sądu, bo tylko sąd może to unieważnić. Rada nie ma prawa do unieważniania poprzednio podjętych przez Radę uchwał- tylko sąd!! Rada może tylko kolejną uchwałą pozbawić mocy prawnej poprzednią uchwałę, ale skutki jakie powstały do podjęcia tej kolejnej uchwały z działania poprzedniej są obowiązujące. Zatem Rada Nadzorcza musi powołać tych wybranych przez załogę członków. Do nowej Rady minister powołał podobno swoich wielkich fachowców, szczycących się wielkim dorobkiem, a już na starcie nie potrafili oni podjąć tak prostej uchwały. Król jest nagi, to pseudofachowcy. Jakie ci ludzie, chrześcijanie, będą mieć sumienie w Święta Bożego Narodzenia??
2015-12-24 09:25:27 Autor: KolejorzePN
---.dynamic.chello.pl
Andrzej Wach nigdy nie był w PZPR mimo że go do tego zmuszano pod koniec lat 80. Jego rodzina była prześladowana przez komunę. Gratuluję tupetu, żeby wypisywać takie bzdury.
2015-12-24 09:58:57 Autor: TY
---.google.com
Cześć zamieszczonych komentarzy utwierdza mnie w przekonaniu, że najwięcej mówią ci, którzy nic nie mają do powiedzenia. Życzę powodzenia nowej kadrze wywodzącej się z kolei, poprzednicy chcieli zmienić kolejarzom geny, ale na szczęście kolei ich zmieniła. Może trochę pokory i mniej polityki.
2015-12-24 10:02:39 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W polityce, przegląd i weryfikacje oznaczana jedno - ZABIOROM!
2015-12-24 10:04:59 Autor: Hehe
---.dynamic.chello.pl
Jeszcze więcej komentarzy broniących Wacha z jednego adresu IP! Paradne!
Ja wiem, że trzeba bronić suwerena by dostać posadkę, ale chociaż rób to z głową.

Problem jest taki, że wszystko można odszukać w 5 min i niestety internetu nie ocenzurujecie. :)

Słowiem dokonania były takie, że nawet jego mistrz Grabarczyk został wywalony z ministerialnego stołka. A, że wcześniej wycięty został każdy z poza kółka wzajemnej adoracji to na kolej przyszły bankomaty. Ot cała historia.

Z pewnością Pan Wach nie jest zainteresowany posadami na kolei, dlatego zasiadł w radzie nadzorczej PKP Cargo. Panowie Trzaska i Malinowski już byli. PO ich powołała, PO ich odwołała, teraz PiS ich powoła, za chwilę odwoła z tych samych powodów co PO. Kosztem kolei jak zwykle.

Teraz 'dobra zmiana' jak rozumiem to powrót do niezbyt chwalebnej przeszłości.

A'propos rady 'mędrców' PKP Cargo, to tylko p.o. Prezesa ma pojęcie o towarówce. Reszta to jakiś zgniły kompromis polityczny.
2015-12-25 11:40:44 Autor: Kolejarz realista
---.dynamic.mm.pl
Proszę zbytni nie wychwalać Pawłowskiego. Na targowej mamy o nim swoje obiektywne zdanie. Po trupach też można robić karierę.
2015-12-25 21:42:43 Autor: Emerytka
---.146.131.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Proszę, niech Ci panowie bronią się sami.o jakich przesladowaniach komuny w stosunku do p. WACHA mówicie.? To są nie potwierdzone wiadomości a wręcz BZDURY. Uwazam, że ten pan skoro rzekomo nie ma chęci na stołek kolejowy, to niech sobie da spokój z PKP a nikt nie bedzie pluć mu w życiorys. Ale do tego trzeba mieć "jaja" a ten pan ich nie ma, ale za to jest chętnych na kasę. A to wszystko tłumaczy mimo że nic nie ma wspólnego z honorowym podejściem. Ale dziś rządzi pieniądz.
2015-12-26 04:29:57 Autor: Elżbieta B.
---.adsl.inetia.pl
Ale jaja!
2015-12-28 10:29:30 Autor: Realny kolejarz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wach i Malinowski zrobili na kolei więcej niż wszystkie pozostałe ekipy razem wzięte: współtworzyli Fundusz Kolejowy, pozyskali 600 mln zł rocznie na dofinansowanie pociągów TLK i międzynarodowych, uruchomili inwestycje w modernizacje dworców i pociągów za ponad 5 mld złotych. Gdyby nie A.Wach jeździlibyście cały czas starymi wagonami z obskurnych dworców..
2015-12-29 15:58:04 Autor: Kolejarzzz
---.play-internet.pl
Tzn jakie ekipy? Bo inne niż Wachowska komunistyczna klika nigdy nie miały tylu lat na realizację swojej wizji. Każdy kto pamięta rządy elektryka W. wie, że on po prostu trwał i tylko trwanie go obchodziło. Aż do roku 2010 kiedy to tak nawarstwiły się patologie spółek kolejowych skutkiem czego był paraliż pociągów i sam premier Tusk podjął decyzję o dymisji prezesa Pkp Andrzeja Wacha. Oszczędzcie wachowskie pachołki tej propagandy sukcesu, którego nie było. Ew. douczcie się, wyszukiwanie informacji w internecie nie boli.
Nachalne wychwalanie i wybielanie suwerena na rynku-kolejowym. Dajcie spokój.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5