Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

Metro Warszawskie: Otwarcie ofert

Dalej Wstecz
Data publikacji:
11-10-2007
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Metro Warszawskie Sp. z o.o., 11 października 2007

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
Metro Warszawskie: Otwarcie ofert
10 października w siedzibie Metra Warszawskiego nastąpiło otwarcie ofert w przetargu nieograniczonym na wykonanie studium wykonalności budowy II linii metra w Warszawie. W ramach Przedmiotu Zamówienia należy również wykonać dokumentację Hydrogeologiczną i Geologiczno-Inżynierską dla II linii metra w Warszawie oraz przekrój podłużny trasy metra dla poszczególnych odcinków.

Złożonych zostało sześć ofert:
• TINA Vienna Transport Strategies GmbH;
• Konsorcjum: ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o. o. oraz ILF Beratende Ingenieure ZT GmbH, Austria;
• Konsorcjum: Pöyry Infra GmbH oraz Pauser Zt-GmbH;
• Konsorcjum: EGIS Poland Sp. z o.o oraz EGIS Rail S.A.;
• Konsorcjum: Deloitte Business Consulting S.A., Deloitte Advisory Sp. z o.o. oraz Metroprojekt Praha a.s.;
• Konsorcjum: SENER Sp. z o.o., SENER Ingenieria Y Sistemas S.A. oraz Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o.o.

Opracowanie musi zawierać pełną analizę techniczną i ekonomiczną dla całej II linii metra, przy uwzględnieniu Studium Wykonalności dla centralnego odcinka II linii metra.

Kryteriami wyboru najlepszej oferty będą:
• cena – 60%
• metodologia wykonania – 40%.

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 30 474 000 zł. brutto.

Terminy wykonania przedmiotu zamówienia:

1. Rozpoczęcie wykonania zamówienia - w dniu podpisania umowy,

2. Zakończenie prac:
- I faza – Wstępny Raport Studium Wykonalności – w ciągu 90 dni od daty zawarcia umowy,
- II faza – Raport Przejściowy Studium Wykonalności – w ciągu 180 dni od daty zawarcia umowy,
- III faza – Dokumentacja Hydrogeologiczna i Geologiczno – Inżynierska – przed uzyskaniem wymaganego uprawomocnia dokumentacji w trybie administracyjnym – w ciągu 180 dni od daty zawarcia umowy,
- IV faza – Raport Końcowy Studium Wykonalności oraz Przekroje podłużne trasy metra – w ciągu 300 dni od daty zawarcia umowy,
- V faza – Dokumentacja Hydrogeologiczna i Geologiczno - Inżynierska – z wymaganym uprawomocnieniem dokumentacji w trybie administracyjnym – w ciągu 300 dni od daty zawarcia umowy,
- VI faza – zakończenie składania odpowiedzi i wyjaśnień dla instytucji oceniających – nie później niż w ciągu 480 dni od daty zawarcia umowy.

Długość II linii metra na odcinku wschodnim północnym od stacji „Dworzec Wileński” do stacji „Bródno” będzie wynosić około 7,1 km. Na tym odcinku przewiduje się budowę 6 stacji: Szwedzka, Targówek I, Targówek II, Zacisze, Kondratowicza, Bródno.

Długość II linii metra na odcinku wschodnim południowym od stacji „Stadion” do stacji „Wilga” będzie wynosić około 7,3 km. Na tym odcinku linii metra przewiduje się lokalizację następujących stacji: Stadion (wspólną z odcinkiem centralnym II linii metra i wybudowaną przy realizacji tamtego odcinka), oraz 6 stacji budowanych: Dworzec Wschodni, Podskarbińska, Rondo Wiatraczna, Ostrobramska, Fieldorfa, Gocław, 6 odcinków szlakowych pomiędzy poszczególnymi stacjami oraz Stację Techniczno Postojową.

Długość II linii metra na odcinku zachodnim od stacji „Rondo Daszyńskiego” do stacji „Połczyńska” będzie wynosić około 9,2 km oraz dodatkowo tory prowadzące do Stacji Techniczno Postojowej „Mory” o długości około 1,0 km (całość: około 10,2 km).

Na odcinku zachodnim II linii metra przewiduje się budowę 9 stacji: Wolska, Płocka, Moczydło, Księcia Janusza, Wola Park, Powstańców Śląskich, Lazurowa, Chrzanów, Połczyńska; 9 odcinków szlakowych pomiędzy poszczególnymi stacjami oraz Stację Techniczno Postojową „Mory” wraz z torami dojazdowymi do niej.

Studium Wykonalności będzie stanowiło załącznik do wniosków m.st. Warszawy o dofinansowanie Projektu budowy II linii metra w Warszawie z funduszy Unii Europejskiej na lata 2007-2013.
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5