Partnerzy serwisu:
ښwiat

Metro w zachodniej części Niemiec zagrożone. Jest przestarzałe i zaniedbane

Dalej Wstecz
Data publikacji:
14-08-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Deutsche Welle

Podziel się ze znajomymi:

ښWIAT
Metro w zachodniej części Niemiec zagrożone. Jest przestarzałe i zaniedbane
Jak podaje Deutsche Welle, wiele linii metra w Nadrenii Północnej-Westfalii jest przestarzałych i zaniedbanych. Władze miejskie nie mają pieniędzy na remonty. Nawet uczęszczane linie mogą zostać zlikwidowane.

- Dziś nie stać nas już na utrzymywanie sześciu linii tramwajowych i linii podziemnej –informuje „Deutsche Welle” Uwe Bonan, szef wydziału finansowego miasta Mülheim. W samą linię metra U18 trzeba zainwestować 55 mln euro. Miasto jest zadłużone prawie na miliard euro. Jak podaje „Deutsche Welle”,  Uwe Bonan żąda rezygnacji z metra i przesiadki do autobusów.

Nie tylko miasto Mülheim ma problemy z utrzymaniem metra. Według obliczeń komisji ekspertów zajmujących się transportem publicznym, do 2016 roku powinno się zainwestować około 1,1 mld euro w remonty sieci kolei podziemnych i tramwajowych w Nadrenii Północnej-Westfalii. W latach 2017-2025 trzeba będzie dołożyć do tej kwoty dalsze 2 miliardy – informuje „Deutsche Welle”.

- Jeżeli sfinansowanie remontów nie będzie możliwe, nie pozostanie nic innego jak likwidacja niektórych linii – poinformował portal „Wdr.de” rzecznik VDV Lars Wagner.

Więcej

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Madryt: Drzwi peronowe na linii metra. Wstęp do automatyzacji

Pasażer

Madryt: Drzwi peronowe na linii metra. Wstęp do automatyzacji

Roman Czubiński 08 września 2024

Czy warto inwestować w metro?

Infrastruktura

Czy warto inwestować w metro?

Jakub Balik, Robert Wojciechowski 21 stycznia 2024

Metro: Nowe, szklane wejście na Świętokrzyskiej otwarte

Pasażer

Metro: Nowe, szklane wejście na Świętokrzyskiej otwarte

inf. pras. UM Warszawa 24 sierpnia 2023

Hiszpania: CAF dostarczy 5 nowych pociągów dla Euskotren

Tabor i technika

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Jazda metrem w Tunisie. Tanio lecz brudno

Infrastruktura

Jazda metrem w Tunisie. Tanio lecz brudno

Mateusz Kieruzal 02 lipca 2023

Zobacz również:

Madryt: Drzwi peronowe na linii metra. Wstęp do automatyzacji

Pasażer

Madryt: Drzwi peronowe na linii metra. Wstęp do automatyzacji

Roman Czubiński 08 września 2024

Czy warto inwestować w metro?

Infrastruktura

Czy warto inwestować w metro?

Jakub Balik, Robert Wojciechowski 21 stycznia 2024

Metro: Nowe, szklane wejście na Świętokrzyskiej otwarte

Pasażer

Metro: Nowe, szklane wejście na Świętokrzyskiej otwarte

inf. pras. UM Warszawa 24 sierpnia 2023

Hiszpania: CAF dostarczy 5 nowych pociągów dla Euskotren

Tabor i technika

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Jazda metrem w Tunisie. Tanio lecz brudno

Infrastruktura

Jazda metrem w Tunisie. Tanio lecz brudno

Mateusz Kieruzal 02 lipca 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5