NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Metro: Stadion bez przejścia na drugą stronę linii średnicowej

| wu, Rynek Kolejowy 17.07.2013 210

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-07-17 15:59:03 Autor: tt
---.tktelekom.pl
I bardzo dobrze. Tak durnego wyrzucania pieniędzy w błoto to jeszcze nie widziałem. Ktoś poszedł wreszcie po rozum do głowy !!!!! Brawo !!!!!

Wystarczy jechać na miejsce i zobaczyć jak bardzo nie potrzebne było to przejście podziemne. Jeszcze na kilka miesięcy średnicę wyłączyć.

Pozdrawiam Komitet Sterujący.
2013-07-17 18:46:54 Autor: olecky
---.dynamic.chello.pl
Pies trącał tunel w nasypie. Gorzej, że idioci z Urzędu Miasta w ramach budowy metra likwidują przejście naziemne przez Sokolą. W efekcie przesiadka z pociągu na autobus w stronę centrum wymagać będzie pokonania schodów x3.
2013-07-17 19:52:13 Autor: NIESTETY
---.adsl.inetia.pl
Stacja w ogóle jest źle położona. Szkoda słów.
2013-07-17 20:16:36 Autor: Skml
---.warszawa.vectranet.pl
Tja. Pomiędzy Smródmieściem a Centrum też przejście nie było potrzebne.
2013-07-17 20:30:52 Autor: spa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko tu już są dwa przejścia. A sprawa dotyczy kolejnego, które wcale bezpośrednio peronów by nie łączyło. To nie to samo co na śródmieściu.
Moim zdaniem źle są rozlokowane wyjścia na stacji Metra Stadion. No ale nie do poprawy.
2013-07-17 20:38:04 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
Jutro poleci Wojciechowicz?
2013-07-17 20:39:23 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
Ile wykonawcy zostanie potrącone z wynagrodzenia za zmniejszenie zakresu?
2013-07-17 21:45:55 Autor: adrr
---.warszawa.mm.pl
W urzędach idioci pełnych durnego myslenia co potem powoduje że każda inwestycja robi sie niebezpieczna trzeba pójśc na referendum
2013-07-18 08:32:36 Autor: Henning Thesselberger
---.tktelekom.pl
Gdyby Szwajcarzy mieli takich "inżynierów" jak w Polsce to do dzisiaj ci mieszkający w Bazylei nie wiedzieli by o istnieniu tych drugich z Lugano no bo przecież pomiędzy nimi Alpy - góry monstrualne jak na polskie warunki.
2013-07-18 12:03:10 Autor: Hugo z Pragi
---.dynamic.chello.pl
Najpierw budowniczowie metra konstrukcję nasypu naruszyli, że po stronie dalekobieżnej osiada, a teraz twierdzą że nasyp jest w złym stanie, i budowa przejścia jest zbyt niebezpieczna bez wyłączenia ruchu. To przez właśnie budowę metra i osiadanie nasypu jest ograniczenie w torze dalekobieżnym pomiędzy Wschodnią a mostem średnicowym.
2013-07-19 19:27:15 Autor: gość
---.dynamic.chello.pl
to niestety jest złe że przejścia nie będzie.
Jest mecz na Stadionie Narodowym albo jakiś inny event , kończy się i wychodzi 50 tyś ludzi !! W momencie gdy II linia metra działa , większa ich część zmierza do METRA a nie do tramwajów na moście Poniatowskiego. Metro kursuje z większą częstotliwością niż tramwaj. I wtedy w przejściu podziemnym pod torami zrobi się .... ? No właśnie oto jest pytanie ? Co się zrobi ?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5