Partnerzy serwisu:

Mediolan: Nowy pociąg metra na testach

Dalej Wstecz
Data publikacji:
04-08-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Global Rail News/AnsaldoBreda/lp, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Pierwszy nowy pociąg metra przyjechał już do Mediolanu na testy dynamiczne. Po ich pozytywnym przejściu, skład za kilka miesięcy zostanie skierowany od obsługi linii tamtejszej sieci podziemnej kolei.

Mediolański operator metra Azienda Trasporti Milanesi (ATM) zamówił dwa lata temu 30 nowych pociągów u rodzimego producenta - firmy AnsaldoBreda. Pociągi powstają w zakładzie AnsaldoBredy w Reggio di Calabria. Składy zostały zamówione z myślą o skierowaniu ich na linie M1 i M2.

Pierwszy pociąg przejdzie testy, które wykażą, czy skład dobrze współpracuje z systemami sterowania ruchem raz czy wszystkie systemy kontrolne pracują prawidłowo. Jeśli pociąg przejdzie wszystkie weryfikacje pozytywnie, trafi do regularnej obsługi metra już w październiku.

Docelowo dla linii M1 zostanie wyprodukowanych 20 sześcioczłonowych pociągów, z których ostatni ma być gotowy na koniec lipca 2015 roku, podczas gdy ostatni pociąg dla linii M2 będzie gotowy w marcu roku 2016.

Jak zapewniają i producent, i zamawiający, do maja przyszłego roku 14 pociągów będzie już w eksploatacji. To szczególnie ważne dla władz Mediolanu, ponieważ 12 maja rozpoczyna się światowa wystawa Expo 2015.

Zakup 30 pociągów o wartości 220 mln euro jest współfinansowany przez Europejski Bank Inwestycyjny.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Madryt: Drzwi peronowe na linii metra. Wstęp do automatyzacji

Pasażer

Madryt: Drzwi peronowe na linii metra. Wstęp do automatyzacji

Roman Czubiński 08 września 2024

Czy warto inwestować w metro?

Infrastruktura

Czy warto inwestować w metro?

Jakub Balik, Robert Wojciechowski 21 stycznia 2024

Metro: Nowe, szklane wejście na Świętokrzyskiej otwarte

Pasażer

Metro: Nowe, szklane wejście na Świętokrzyskiej otwarte

inf. pras. UM Warszawa 24 sierpnia 2023

Hiszpania: CAF dostarczy 5 nowych pociągów dla Euskotren

Tabor i technika

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Jazda metrem w Tunisie. Tanio lecz brudno

Infrastruktura

Jazda metrem w Tunisie. Tanio lecz brudno

Mateusz Kieruzal 02 lipca 2023

Zobacz również:

Madryt: Drzwi peronowe na linii metra. Wstęp do automatyzacji

Pasażer

Madryt: Drzwi peronowe na linii metra. Wstęp do automatyzacji

Roman Czubiński 08 września 2024

Czy warto inwestować w metro?

Infrastruktura

Czy warto inwestować w metro?

Jakub Balik, Robert Wojciechowski 21 stycznia 2024

Metro: Nowe, szklane wejście na Świętokrzyskiej otwarte

Pasażer

Metro: Nowe, szklane wejście na Świętokrzyskiej otwarte

inf. pras. UM Warszawa 24 sierpnia 2023

Hiszpania: CAF dostarczy 5 nowych pociągów dla Euskotren

Tabor i technika

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Jazda metrem w Tunisie. Tanio lecz brudno

Infrastruktura

Jazda metrem w Tunisie. Tanio lecz brudno

Mateusz Kieruzal 02 lipca 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij