NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łuków walczy o bezpośrednie pociągi do stolicy

| Podlasie24.pl, 11 sierpnia 2011 11.08.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-08-11 13:56:11 Autor: Autentyczny Rodak Obronca Narodu
---.play-internet.pl
Przecież są busy do Warszawy częściej niż co godzinę, więc po co jeszcze pociągi? Łuków nie jest przecież jakimś wielkim miastem, ma raptem 30 tys. mieszkańcow. 2 x większa Łomża nie ma pociągów w ogóle i ludzie jakoś tam żyją.
Generalnie to w Łukowie pociągi pasażerskie nie majom sensu ekonomicznego, no może poza jakąś doczepą do pociągu międzynarodowego.
2011-08-11 14:20:16 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
Z prostej przyczyny - widać ludzie chcą mieć wybór. Obecny system, w którym żyjemy m.in. taką cechą się charakteryzuje.
2011-08-11 14:30:36 Autor: Andzia
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zobaczcie, jak Aron bohatersko walczy z faktami.
Pierwszy fakt: \"w bezpośrednim pociągu M-88164 Łuków – Warszawa pasażerowie już na stacji początkowej mają problem ze znalezieniem miejsca siedzącego\".
Drugi fakt: \"radni dopytywali się, dlaczego Koleje Mazowieckie uruchamiają tak mało bezpośrednich pociągów do stolicy\".
Aron: \"Generalnie to w Łukowie pociągi pasażerskie nie majom sensu ekonomicznego\".
Cóż, myślałam, że Aron to po prostu jakiś zagorzały miłośnik busów, popierający swoje racje jakimiś racjonalnymi argumentami, ale jak pokazuje powyższy przykład mamy do czynienia z - excuse le mot - zaślepionym bałwanem.
2011-08-11 14:49:55 Autor: Andzia
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze jedna dana dla Arona i jego bełkotu o sensie czy bezsensie ekonomicznym połączeń kolejowych, choćby na przykładzie Łomży i Łukowa.
Bezrobocie w miastach bez połączeń kolejowych vs. bezrobocie w miastach sąsiednich, ale mającymi dostęp do kolei:
Łomża 15,2% vs. Ostrołęka 14,2%
Parczew 14,9% vs. Łuków 11,7%
Chełmno 18,1% vs. Chełmża 12,5%
Olecko 23,3% vs. Gołdap 31,3% itd. itd.
Takich par można stworzyć tysiące, co potwierdzi oczywisty fakt, iż więcej SZANS na mobilność ludności, tym większe zatrudnienie. Inwestycja w kolej ma dalekosiężne skutki społeczne, których żaden zakichany złomobus nie będzie nigdy w stanie tego załatwić.

2011-08-11 15:51:18 Autor: Piotr
---.acn.waw.pl
A teraz ARON niech się zawstydzi.
2011-08-11 16:19:15 Autor: Luleq
---.internetdsl.tpnet.pl
Ech, Koleje Mazowieckie mogłyby jeździć do Białej Podlaskiej...
2011-08-11 17:09:54 Autor: ja
---.adsl.inetia.pl
jeśli do białej, to i do terespola. Nie mialbym nic przeciwko, inaczej przez majblizsze 30 lat bedziemy jezdzic kiblami na linii z v160
2011-08-11 18:36:11 Autor: autentyczny robol ogłupiający naród
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arku, wsadź sobie te swoje busy, które stoją w korkach i muszą płącić Viatolla (tak tak, następny bat na takich cwaniaczków z Koziej Wólki jak ty ;-) ) Poza tym 4xBmnopux są wygodniejsze, mają klimatyzację i toaletę, a co ważne rozpędzą się z Traxxem do 160 km/h nie to co twój bus 120 km/h phi phi :D
2011-08-11 19:02:31 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
A jak tam bezrobocie w Chełmie i Biłgoraju?
Gdzie busy z Łukowa musza płacić viatoll?
2011-08-11 19:03:31 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
To że jeden pociąg na dobę w Łukowie jest zapełniony nie znaczy że trzeba tam utrzymywać pozostałe pociągi pasażerskie, które generalnie wożą powietrze, szczególnie w kierunku Terespola i Dęblina.
2011-08-11 19:08:28 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Andziu , w pełni cię popieram . Łuków ma bezpośrednie skomunikowanie koleją z Lublinem i ono powinno pozostać . Relacja : Lublin - Łuków przez Dęblin musi pozostać nawet wtedy , kiedy zostanie reaktywowana relacja z Lublina do Łukowa przez Lubartów i Parczew , bo wtedy jakość skomunikowania Łukowa z Lublinem zmieni się na plus we wręcz rewolucyjny sposób.
Co do relacji : Łuków - Warszawa ... Przesiadki w Siedlcach ... To na pierwszy rzut oka nie wygląda koszmarnie , ale zważywszy ogromne powodzenie tej relacji , dlaczego przyspieszone osobówki Kolei Mazowieckich jeżdżące na tej trasie , nie miałyby być obsługiwane składami wagonów piętrowych?
Te w szczycie niech jeżdżą na piętrusach , poza szczytem - 2ETZ , a konkretniej Flirty bądź Elfy.
Korzyść dodatkowa : skrócenie czasu oczekiwania na przesiadkę w Łukowie , jadąc w relacji : Siedlce - Lublin.
2011-08-11 19:08:30 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Skoro jesteś za wyborem, to dlaczego sprzeciwiasz się uruchamianiu kursów busowych wzdłuż linii kolejowych?
2011-08-11 19:12:01 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Nikt normalny nie jeździ pociągiem z Łukowa do Lublina, poniewaz bus jedzie godzinę krócej. Ĺťe nie wspomnę o położeniu dworców w jednym i drugim mieście.

Nikt normalny tym bardziej nie jeździ pociągiem z Siedlec do Lublina bo to już w ogóle czasowa masakra, a bus jedzie 2 h 15 minut czyli niewiele dłużej niż pociąg KM z Siedlec do Warszawy :-)

Dlatego pociągi pasażerskie w Łukowie ( i przy okazji w całym woj. lubelskim) powinny być zlikwidowane. Nie wydaje sie też sensowne obsługiwanie przez KM wiosek typu Dziewule czy Radomyśl, skoro w woj. mazowieckim są miasta bez kolei ( Pułtusk, Przasnysz, Ĺťuromin, Chorzele, Zwoleń, Lipsko itp. itd.). To jest absurd żeby mieszkaniec Ĺťuromina dopłacał do dobrobytu mieszkańca Dziewul :-). No ale to KM i niech sobie tam Struzik robi co chce, Sierpc najlepszym przykładem he he he.
2011-08-11 19:19:21 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
a gdzie napisałem, że się sprzeciwiam?? możesz wskazać?? widać ludzie wolą jechać pociągiem, nawet z przesiadką (przeczytaj jeszcze raz powoli artykuł) niż busem
skoro nie wspomnisz to po co wspominasz??
podobnie jak absurd, że mieszkaniec Poznania utrzymuje bezrobotnego czy busiarza-krusiarza z parczewa
2011-08-11 19:23:16 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Pociągiem woli jechać rodzina kolejowa, natomiast prosperujące busy są dowodem, że ludzie chcą jeździć busami, bo chyba nie posądzasz busiarzy o dokładanie do interesu?

Poznań dostał obwodnicę i lotnisko z budżetu centralnego więc nie wiem kto tu kogo utrzymuje
2011-08-11 19:45:08 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
hehe
nie wiedziałem, że w Łukowie tylu kolejarzy mieszka:))) Tylko jakbyś mi wytłumaczył po co oni wszyscy na raz jadą da Warszawy ale tak z sensem
I tak z sensem powiedz mi za co się buduje s17 i lotnisko w Świdniku
2011-08-11 20:02:33 Autor: anty-kiełbasa
---.181.107.156.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Łuków leży w woj. lubelskim i niech woj. lubleskie sobie uruchamia kursy do stolicy dla Kiełbasiarzy
2011-08-11 21:10:36 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
1 para pociągów z Łukowa ma obłożenie - poranny do Warszawy i wieczorny z Warszawy. Reszta to pociągi nierentowne.

To że 1 para pociągów jest rentowna nie oznacza że trzeba utrzymywać pozostałe, bo nie trzeba.

S17 się buduje? Pierwsze słyszę. Lotnisko w Świdniku buduje się za państwowe, podobnie jak lotniska w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Rzeszowie itp.
2011-08-11 21:25:20 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
Pierwsze słyszysz?? A ja nawet to już widziałem nie raz - wystarczy starą 17 się przejechać:)) to czemu płaczesz, że tylko na zachodzie budują?? a gdzie jest napisane , że tylko jedna para??
Mam wrażenie, że nawet nie czytałeś artykułu - akurat napisali o popołudniowym, ale w przeciwną strone:)))
prosiłem tylko sensowne odpowiedzi - nie klep na darmo.
I czemu mieszkańcy Świdnika chcą autobusów do lublina skoro mają według ciebie super busy??:))
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110811/SWIDNIK/225985075
2011-08-11 22:29:05 Autor: zbig
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bicie piany

\"zmuszając mieszkańców Łukowa do przesiadek w Siedlcach.\"

Skład z Łukowa zatrzymuje się przy krawędzi peronu, równolegle do czekającego nań składu po drugiej stronie peronu który za chwile rusza do Warszawy. Dystans do przejścia- kilka metrów od drzwi do drzwi. Szanowną pupe na kilka sekund trzeba podnieść. Tak wygląda typowa przesiadka. W wariancie \"mega horro uniemożliwiający godny byt łukowianom\" trzeba przejść podziemiem metrów kilkanaście.
2011-08-11 22:36:54 Autor: kolejowy men
---.139.32.171
autentyczny rodak obrońca narodu
\"Nikt normalny tym bardziej nie jeździ pociągiem z Siedlec do Lublina bo to już w ogóle czasowa masakra, a bus jedzie 2 h 15 minut czyli niewiele dłużej niż pociąg KM z Siedlec do Warszawy :-)\"
Flirt jedzie z Siedlec do Wschodniej 1h 22, 1h 23 minuty średnio, a do Śródmieścia 1h 30 - 1h 33minuty (kible jeżdżą 10 - 15 minut dłużej, ale większość jeździ Flirtów). Natomiast przyspieszone jadą szybciej, a najszybciej jedzie wieczorny pociąg do Siedlec i z Centralnego jedzie 1h 2 minuty, a ze Wschodniego 54 minuty i staje na nawet sporej ilość stacji po drodze. W tej sytuacji czas 2h 15 minut niewiele dłuższy nie jest:).
A jeśli chodzi o linię Warszawa - Siedlce to jeździ na niej więcej pociągów niż na linii Łódź - Warszawa (zapewne po zakończeniu remontu pociągów przybędzie) i od bardzo wczesnych godzin do bardzo późnych. Nawet w Noc Sylwestrową był specjalny pociąg do Siedlec z Warszawy po zabawie pod Pałacem Kultury. To o czymś świadczy:). Do Łukowa też powinno być więcej pociągów, bo obecnie jest niewiele i jeden przyspieszony Łukowianka:). Pozdrawiam.
2011-08-11 22:39:19 Autor: kolejowy men
---.139.32.171
zbig
Chyba, że tak, to dogodność jest wtedy, można przy okazji kości rozruszać troszkę:).
2011-08-11 22:58:28 Autor: Andzia
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
O widzę, że Aron dalej bohatersko udaje, że nie wie, o co chodzi. A ile wpisów popełnił! Niestety ilość nie przechodzi w jakość. Podobnie zresztą jak z połączeniami busowymi.
2011-08-11 23:13:33 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Czas przejazdu w relacji : Lublin - Siedlce , przez Dęblin i Łuków wynosi niewiele ponad 3 godziny , a konkretniej 3 godziny 7 minut.Zważywszy , że jedzie się samymi osobówkami , odległość wynosi blisko 170km, czas przejazdu na takim poziomie mogę śmiało określić jako dobry.
Poza tym , przesiadka na tej relacji jest tylko jedna : w Łukowie.
Chorzele - zważywszy to , że ostatnio dużo się dzieje względem linii nr 35 , a więc linii : Ostrołęka - Szczytno , przez Chorzele i Wielbark ... To tylko kwestia czasu , żeby w Chorzelach znowu była kolej . Towarowa na pewno , a pasażerska? Być może.
Przasnysz , Ĺťuromin , Pułtusk ... Te miasta można powiązać z koleją , za pomocą linii autobusowych , kursujących do najbliższej stacji bądź przystanku kolejowego.
Kwestia budowy lokalnych linii kolejowych dających połączenie tym miastom , to sprawa o wiele bardziej złożona , ale wykonalna.
Lotnisko w Świdniku będzie miało połączenie kolejowe , z wjazdem do samego terminala!Lotnisko będzie mieć przystanek kolejowy!
Ta jedna para w relacji : Warszawa - Łuków jest rentowna ... Ten fakt , rzeczywiście nie oznacza , że pozostałe na pewno są rentowne , ale czy ktoś przeliczył rzeczywistą rentowność tych pociągów?
1 para w relacji : Warszawa - Łuków to o wiele za mało.
Łomża nie ma pociągów pasażerskich a ludzie jakoś żyją . Prawda , ale jak żyją?
Na pewno biedniej , niż gdyby mieli za sprawą kolei ułatwione skomunikowanie z resztą kraju.
2011-08-12 00:58:00 Autor: danek88
---.dynamic.chello.pl
Nie ma i koniec ! Ja jestem za tym żeby nic nie zmieniać na tej trasie... Ludzie z Łukowa jeżdżą wypasionymi furami i pociągów im się zachciewa.. a co to? Łuków nowa stolica ? i to jeszcze samymi nowymi elfami, albo flirtami lub piętrusami.. a linia e65 do Działdowa to pies ? tam stary tabor jeździ i nikt nie narzeka.. na częstotliwość również pomimo że jest remont..
2011-08-12 00:59:27 Autor: danek88
---.dynamic.chello.pl
może wam jeszcze Karoce postawić ? Inni jakoś narzekają.. tylko wam jak zwykle coś nie pasuje.. a poza tym w stolicy i tak na was strasznie narzekają.. i co wy na to?
2011-08-12 01:06:39 Autor: danek88
---.dynamic.chello.pl
małe sprostowanie.. wyżej chciałem napisać że inni nie narzekają..
2011-08-12 06:03:27 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Czas jazdy pociągiem Lublin - Siedlce wynosi niewiele ponad 3 godziny. No rewelka. A busem 2 h 15 minut. Czyli proporcja gorsza niż w przypadku Zamościa, a wydawałoby się że gorzej być nie może a tu proszę. Chyba tylko szynobus Lublin - Rzeszów robi gorszą stratę czasową w porównaniu z busem.

Fakty są takie, że zdecydowana większość pociągów KM do Łukowa to pustaki, zresztą piszą też o tym ludzie na podlasie24.pl
Ĺťe nie wspomnę o pociągach PR do Łukowa - to są dopiero pustaki do kwadratu. No ale skoro jadą z Lublina do Łukowa ponad 2 godziny, a bus 90 minut to o czym tu mowa. Teraz był remont drogi Serokomla - Wojcieszków ale nawet to nic pociągowi nie dało.

pewnie że możnaby doprowadzić linię kolejową np. z Ciechanowa do Przasnysza i zapewne za kasę która poszła na \"niezbędne\" pociągi KM do Łukowa, Dęblina, Drzewicy czy Łowicza to by się dało zrobić. Ale widocznie w Przasnyszu nie mieszkają pracownicy KM a zarząd nie ma tam todziny :-).

Do Pułtuska to już gorzej, bo trzebaby most na Narwi wybudować.
2011-08-12 06:03:59 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Inna sprawa że przed remontem gdańskiej pociąg do Przasnysza nie miałby sensu ekonomicznego, bo jechałby z Warszawy 3 godziny
2011-08-12 06:08:05 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Rozkład busów Łuków - Warszawa

p. obwodnice Siedlec Kałuszyn Minsk 4.20 5.30 6.20 7.45 9.00 10.25 12.55 13.00 15.50 17.30 18.25
plus busy radzynskie 4.35 7.05 8.05 9.35 10.50 12.40 13.50 16.05 17.15 19.50

p. Siedlce Kałuszyn Mińsk 7.45 9.00 10.25 12.55

p. Stoczek Seroczyn Mińsk 4.20 7.05 9.45 12.10 16.30 17.30

Czyli jest ponad 30 busów z Łukowa do Warszawy
2011-08-12 06:09:16 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Nie zaryzykowałbym tezy że Łomża jest miastem biedniejszym od Ostrołęki, Łukowa czy Siedlec. Tam każdy ma rodzinę w Juesej.
2011-08-12 06:20:14 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
mieszkańcy Świdnika chcieliby żeby MPK woziło ich za darmo, ale MPK na to nie pójdzie.
2011-08-12 06:51:15 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Kolej pasażerska do lotniska w Świdniku jest absurdem ekonomicznym, choć sam tor dla Cargo jest jak najbardziej potrzebny.
2011-08-12 11:09:43 Autor: Marcin_1
---.227.131.123
o prosze, znowu troll busowy sie rozkreca. Zabraklo swierszczykow w kiosku i trzeba inaczej dawac sobie rade?
2011-08-12 12:22:21 Autor: danek88
---.dynamic.chello.pl
możei trol.. ale przynajmiej ma rację i ja go całkowicie popieram.. Łukowiaki kasę mają.. inaczej by się nie wozili po stolicy drogimi autami i nie powodowali wypadków..
2011-08-12 12:26:58 Autor: Autentyczny Rodak Obronca Narodu
---.play-internet.pl
Od nazywania mnie trollem nie przybędzie pasażerów w pociągach, a szczególnie w Łukowie
2011-08-12 12:34:29 Autor: danek88
---.dynamic.chello.pl
stać ich na drogie fury ? to stać ich będzie na benzynę .. aby się tylko pokazać.. nic poza tym.. i tutaj nie przejawia przeze mnie objaw zazdrości.. tylko walka o to by KMy zwróciły uwagę na miejsca dla których połączenia kolejowe można byłoby rozszerzyć w województwie.. odsyłam do linku ..

http://www.rynek-kolejowy.pl/26371/Pomoz_znalezc_najlepsze_linie_dla_szynobusow_KM.htm
2011-08-12 12:36:01 Autor: Anonimowy Rolnik Okradający Naród
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
podobnie o twojego \"nie majom sensu ekonomicznego\":)) także tak się nie podniecaj
widać bida z busiarstwem idzie w parze - mam nadzieję mędrcu, że jesteś dumny z partaczewa:)))
2011-08-12 12:56:55 Autor: danek88
---.dynamic.chello.pl
@Maciek z Lublina . Twój tekst mnie rozbawia człowieku ..
\"Chorzele - zważywszy to , że ostatnio dużo się dzieje względem linii nr 35 , a więc linii : Ostrołęka - Szczytno , przez Chorzele i Wielbark ... To tylko kwestia czasu , żeby w Chorzelach znowu była kolej . Towarowa na pewno , a pasażerska? Być może.\"

Byłeś tam? że takie bzdety piszesz ? jak nie byłeś to się nie wypowiadaj.. z Twoich marzeń raczej nici.. przykład? przyjedź do Przasnysza i zobacz sobie chociażby starą kolej wąskotorową.. miało byc dofinansowanie i jakoś go nie widać.. a byłaby świetna atrakcja do Mławy gdyby została odrewitalizowana.. Popisać to i ja sobie mogę..

\"Kwestia budowy lokalnych linii kolejowych dających połączenie tym miastom , to sprawa o wiele bardziej złożona , ale wykonalna.\"

Jeśli uważasz że to jest wykonalne.. to daj na to pieniądze.. Z pismem i gdybaniem jest najłatwiej.. z realizacją .. trudniej
2011-08-12 13:23:52 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Danek 88 , doceniam twój krytycyzm. Jeśli wpiszesz na www.youtube.com , następujące hasło : KOLEJ , WIELBARK , zauważysz film z przejazdu pociągu promocyjnego w relacji: Szczytno - Wielbark , za który to pociąg robił SA106 -009.
To rzeczywiście tylko kwestia czasu , żeby w Chorzelach była kolej , bo w tamtych stronach klimat dla kolei jest . Dowodem jest to , że firma Swedwood , spółka - córka IKEI , współfinansowała remont północnego odcinka linii nr 35 , tj odcinka : Szczytno - Wielbark .
Na pokładzie pociągu promocyjnego , był też przedstawiciel PKP PLK , który stwierdził , że JUĹť TERAZ jest wykonalne , aby pociągi pasażerskie na szynobusach miały prędkość szlakową 80km/h.
Powiat przasnyski zdecydował się przejąć odcinek : Chorzele - Parciaki .
Danek88 , polecam twojej uwadze znalezienie na : www.youtube.com , filmów pod hasłem : KOLEJ , WIELBARK.
Dużo jest też o tym w internetowym wydaniu gazety : KUREK MAZURSKI.
Powiedz mieszkańcom Ostrołęki , Szczytna , Chorzel czy Wielbarka , że reaktywacja kolei w ich okolicy to bzdety. Nie sądzę , by ktokolwiek zgodził się z tobą , choćby ta reaktywacja miała się ograniczyć jedynie do ruchu towarowego.
Wspomniałeś o mławskiej wąskotorówce : jeśli nie będziesz nagłaśniał tej sprawy , to o tym , że taka wąskotorówka istnieje , z czasem ludzie zapomną.
Pisać to i ja sobie mogę - to prawda , ale jeśli nagłaśniasz sprawy kolei to utrudniasz , czy też wręcz uniemożliwiasz odesłanie spraw kolei do niebytu zapomnienia.
Czy ja powiedziałem , że budowa linii kolejowych łączących małe miasta na ziemi mazowieckiej jest łatwa? Nie. Powiedziałem , że jest wykonalna , co podtrzymuję.
Czy jest to wykonalne dla mnie w pojedynkę? Oczywiście , że nie! Wiem jednak , że jeśli nie będzie takich jak my , którzy to nagłośnią , nie będzie nawet najmniejszej szansy na to , by ktoś dostatecznie bogaty do realizacji takiego projektu , zainteresował się sprawą .
Wiem doskonale , ile mogę w pojedynkę .
2011-08-12 13:38:30 Autor: Autentyczny Rodak Obronca Narodu
---.play-internet.pl
Budowa linii kolejowej z elektryką \\\"na surowym korzeniu\\\" to ok. 10 mln zł/1 km. Czyli linia Ciechanów - Przasnysz kosztowałaby ok. 300 mln zł. Teraz pytanie ile przez te wszystkie lata poszło kasy na dotowanie pociągów do Łukowa, Dęblina, Działdowa, Łowicza itp.? Czy nie z połowa tej kwoty?
2011-08-12 13:41:39 Autor: Autentyczny Rodak Obronca Narodu
---.play-internet.pl
tak tak bida u busiarza i pewnie z Łukowa do Warszawy jeżdżą same 309D?
2011-08-12 15:07:41 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
A gdzie jest napisane, że za darmo?? Nie mierz wszystkich według swojego pokroju
2011-08-12 15:14:03 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
jeszcze jedno - także od twojego wklejania rozkładów busów im pasażerów nie przybędzie
2011-08-12 16:04:37 Autor: Marcin_1
---.227.131.123
niech sobie bredzi, najwazniejsze że jest coraz więcej reaktywacji połączeń kolejowych , z tego kilka w lubelskiem :) a że jednemu trollowi się to nie podoba i zaśmieca każde możliwe forum komunikacyjne? Kijem Bystrzycy nie zawróci :)
2011-08-12 21:13:33 Autor: autentyczny robol ogłupiający naród
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może i twoje busy som szybsze, ale za to nie majom kibla i nie som dostosowane dla potrzeb niepełnosprawnych i rowerzystów oraz matek z dziećmi Arku, więc nie pieprz tu bracie głupot, że nie majom sensu ekonomicznego :D
2011-08-12 21:15:01 Autor: autentyczny robol ogłupiający naród
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Błąd: powinno być że pociągi nie majom sensu ekonomicznego. Weź bracie walnij se samogon, zamiast pisać te banialuki ;-)
2011-08-13 00:18:33 Autor: Anonimowy Rolnik Okradajacy Naród
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
pisząc o duecie busiarstwo-bida w regionie pisałem o partaczewie. Od dawna wiem , że masz problemy z logicznym myśleniem, ale może coś się da z tym zrobić?? Są wakacje, zerówkowicze mają wolne - może byś się zapisał na korki??:))
2011-08-13 14:45:20 Autor: Autentyczny Rodak Obronca Narodu
---.play-internet.pl
sami rowerzysci i niepelnosprawni nie zapełnią ci pociągu
2011-08-13 17:22:55 Autor: Anonimowy Rolnik Okradający Naród
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
podejrzewam, że niepełnosprawnych (umysłowo) z okolic partaczewa starczyło by na niejeden pociąg, Tylko co wtedy z rowerzystami... buhahaha
2011-08-23 16:49:04 Autor: AdrianK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wielu znam ludzi, którzy wożą tyłek busami do Warszawy. Są to zazwyczaj mocni desperaci, którzy boją się \\\"chuliganki\\\" w pociągu:D Tym bardziej przy wielkości studenckiej ulgi(51%)
Nie ma co się oszukiwać, pociągiem jedziemy, szybciej i jakby nie patrzył komfortowo( KM od Siedlec Flirty)
Nie powinno być żadnych przesiadek na trasie Łuków-Warszawa. Daleko szukać? z Dęblina pociągi do Warszawy jeżdżą co godzinę.
dziękuje. do widzenia
2011-09-06 10:52:51 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Gdyby busami jeździli tylko desperaci, to by jeździły 309D a nie najnowsze modele. Ktoś musi za te przewozy płacić.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS