NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Lokomotywy TEM2 po modernizacji niebezpieczne? DB Schenker odpowiada

| jm, ms, Rynek-Kolejowy.pl 20.05.2015 1k

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-05-20 08:01:31 Autor: Gość
---.static.3s.pl
A czy ten czytelnik nie mógłby po prostu powiadomić odpowiednich zwierzchników w DB?
Mogło dojść do zwykłej pomyłki, która byłaby od razu usunięta, tym bardziej, że lokomotywy są na gwarancji.
Anonimowy donos do RK? Dziwne...
Nie wierzę, żeby DB działało specjalnie na swoją szkodę. Takie pomyłki się zdarzają. Kto nic nie robi, ten się nie myli.
2015-05-20 08:04:31 Autor: instytut
---.192.79.109
ojtam panowie z poznania i chlopickiego napisza ze jest bezpiecznie, wystarczy zamowic taka opinie:)
2015-05-20 08:41:09 Autor: an
---.static.ip.netia.com.pl
Problem jest poważniejszy, niż się wydaje i tak na prawdę nie leży tylko i wyłącznie w DB, ale również w organach wydających kwity (UTK) oraz przeprowadzających badania i certyfikacje pojazdów trakcyjnych (IK, IPS...).
Instytucje te nie mają w swoim gronie fachowców, często nie wiedzą, jak powinien działać pojazd, co sprawdzać, jak badać. Potem wychodzą takie kwiatki, jak np dopuszczenie do ruchu rozwiązań zagrażających bezpieczeństwu.
Jeżdżą takie pojazdy po Polsce. Certyfikacja przebiegła pomyślnie, bo miała tak przebiegnąć, papier został wystawiony, na koniec zatwierdzony i wio. Ale tak na prawdę nikt się nad nim na dobre nie pochylił.

Jak widać podobnie było i tu, bo ktoś gdzieś ciała jednak dał, zatwierdzając taką dokumentację.
2015-05-20 09:05:05 Autor: fusion
---.dynamic.chello.pl
Kłania się zarządzanie zmianą zgodnie z rozporządzeniami 352 (jeszcze) i 402 (za chwile). Ciekawe jak ten proces został przeprowadzony? Kto, co i jak?
2015-05-20 10:43:03 Autor: niedasie
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy ktokolwiek cokolwiek poza formalnościami sprawdza przed wydaniem kwitu? Przecież większość ludzi z UTK czy IK to chyba pociągi widziało na zdjęciach.
2015-05-20 20:02:01 Autor: maszyniok
---.syrion.pl
Faktycznie w UTK są fachowcy, ale od wypełniania rubryk w papierkach.
2015-05-20 21:00:53 Autor: lj
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
A czy ktoś kontroluje prywatne firmy co naprawiają w torach bo nie mają hal nie mają warunków do obsługi lokomotyw. Ja wątpie w bezpieczeństwo na torach
2015-05-20 22:28:03 Autor: fff
---.free.aero2.net.pl
DB Schenker 10.09.2010 roku otrzymało certyfikat bezpieczeństwa. Certyfikat ten potwierdza, że firma posiada SMS - czyli system zarządzania bezpieczeństwem, który może być kontrolowany przez UTK.

Akurat trafiło na DB, ale te SMS-y są wszędzie tyle warte. Zapytajcie dowolnego pracownika, który pracuje fizycznie i ma z SMS-ami do czynienia co o tym sądzi.

Smutne.
2015-05-21 10:45:34 Autor: pompka
---.static.3s.pl
Ludzie żyjecie w Polsce a tu działa zasada:

" Jak się płaci to się dostaje"

DB zapłaciło i papierki ma, a to czy coś jest bezpieczne czy nie jest nieważne.

PAPIER JEST WSZYSTKO CACY.

(to dotyczy też certyfikatu bezpieczeństwa)
2015-05-23 09:14:00 Autor: gości
---.rudaslaska.vectranet.pl
Ale jajka
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5