NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łódź - Warszawa: Poziom 2 ERTMS do 2015 r.

| Roman Czubiński 31.01.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-01-31 08:22:40 Autor: radek_mgth
---.208.54.221
A kiedy skończy się opóźniony już o 2 lata remont trasy Skierniewice - Warszawa? Czy zamontują ERTMS na rozkopanych torach i wyburzonych peronach?
2013-01-31 08:23:05 Autor: gość
---.mofnet.gov.pl
Pięknie to wszystko brzmi, ale mnie interesuje obecnie tylko jedno: kiedy zrobią tory na tej trasie!!! Bo w takim tempie jak teraz \"remontują\", to 2015 rok jest chyba zbyt optymistyczną datą.
2013-01-31 09:40:53 Autor: m
---.centertel.pl
Bardzo dobre pytanie!Należy je dedykować wykonawcy modernizacji - Przedsiębiorstwu Napraw Infrastruktury, którego właścicielem jest Budimex.
2013-01-31 10:20:20 Autor: D333
---.182.226.25.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mnie interesuje to jak teraz poruszają się pociągi na odcinku Koluszki Skierniewice według jakich zabezpieczeń ruchu. Przed modernizacją było tak że na odcinku blokady w szynach był emitowany sygnał wolnego toru-zielone na semaforze,(różny- są dwa rodzaje dla maksymalnej szlakowej i dla Vmx 60 km/h) sygnał ograniczenia prędkości-odpowiedni układ świateł na semaforze, sygnał zmiany toru na stacji na odcinku blokady ostrzegawczy -wjazdowy adekwatny do wskazań semafora wjazdowego V-40km/h, \"dzwonek\" - czyli stój- po przejechaniu semafora stój (czerwone) - powoduje automatyczne zatrzymanie pociągu bez udziału maszynisty tak samo jak po wjechaniu na odcinek toru zajetego. Jest jeszcze sygnał sierżanta stałego technicznego i sierżanta przejazdu z przekroczonym iloczynem rychu (oba Vmax-20km/h) są emitowane na całym odcinku podziału zasilania blokady BL np;1,5km nie tylko SBL. Wszystkie te sygnały są poprzez prztwornik akustyczny słyszane przez maszyniastę - mogą także to być wskazania świetlne na pulpicie-wybór mechanika. Na liniach gdzie ruch odbywa się tylko według wskazań semaforów bez dodatkowych wskazań dla mechanika (maszynisty) opisanych powyżej według przepisów branżowych opublikowanych w latach siedemdziesiątych ruch odbywa się z prędkością Vmax 60 km /h przy obsadzie jednoosobowej. Wyższe predkości ekspolatacyjne wynikające ze stanu technicznego szlaku możliwe są tylko dla pociągów z obsadą w kabinie dwuosobową (mechanik, maszynista).
2013-01-31 10:35:13 Autor: kar
---.116.200.90
\"Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź\" nazwa inwestycji z błędem (nie istnieje taka linia kolejowa). Ĺťe też Unia na takie coś pozwoliła...
2013-01-31 10:57:41 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
jest tam 4 stawna SBL komputerowa SHL 12
2013-02-01 02:35:07 Autor: sdfg
---.timplus.net
Na czym ma polegać przebudowa układu torowego stacji Skierniewice? W końcu trzeci peron?
2013-02-01 09:25:27 Autor: znawca
---.46.186.13
System będzie działał tak jak tablice elektroniczne na stacji w Skierniewicach
2013-02-04 22:56:33 Autor: życzliwy
---.play-internet.pl
Po co ten cały system akurat tutaj jeśli bez niego także można jechać 160/140 km/h? Ktoś ma znowu za dużo pieniędzy?

Czy nie lepiej zmienić przepisy i dopuścić przyspieszenie 1 m/s2, tak jak w wielu innych krajach? Wtedy na odcinku Skierniewice-Łódź można wprowadzić 160 bez jednego machnięcia łopatą. Ale wtedy nikt nie zarobi?
2013-02-08 20:18:27 Autor: 6555gffd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Łódż - Kutno powinno byc na 160km/h ,koniecznie jako wylot do poznania i na/z pomorza w gory
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS