NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Lista zarządców infrastruktury powiększy się o trójmiejską PKM

| ms, jm, Rynek-Kolejowy.pl 18.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-18 12:51:15 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
pięknie. szkoda, że modernizacje PLK robione za miliardy wyglądają jak zwykłe budy
2015-06-18 13:05:28 Autor: Gość
---.internetdsl.tpnet.pl
Może ktoś już o tym pisał..Dlaczego nie zrobili trakcji elektrycznej?
2015-06-18 13:08:46 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
A po co niby ta trakcja elektryczna?
Oszpecenie krajobrazu tylko, korzyści ekonomicznych żadnych...
2015-06-18 13:28:35 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@Gość
dalej PKM wyjeżdża na trasę do Kościerzyny a tam prądu nie ma. mają w przyszłości elektryfikować całość PKM+PLK.
2015-06-18 13:37:00 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
Po prostu jak moderna linii do Kościerzyny i budowa PKM były osobnym inwestycjami dokonywanymi przez osobne podmioty to nie możliwe było skoordynowanie formalności i fizycznego montażu sieci jednocześnie przy dwóch projektach. Jak obecne projekty będą zakończone to będzie można ogłosić jeden projekt wspólny PLK i PKM na elektryfikację wszystkiego za jednym razem.
2015-06-18 15:59:24 Autor: Myślący
---.echostar.pl
Wracamy do XIX w. czyli czasów gdy prawie każda linia kolejowa była inną firmą. Historia nikogo niczego nie nauczyła. W ogóle jaki jest sens osobnego zarządu PKM? Jak już to powinno być w całości SKM i marszałkowie by mogli dofinansować SKM i w ten sposób zwiększyć swój udział w spółce. Tylko wiadomo, gdzieś kolesi trzeba upchać na jakieś fajne stołki.
2015-06-18 18:42:59 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
Zastanawiam się jak zacznie się uwalanie PKM przy układaniu rozkładu,
Do Wrzeszcza wjedzie - bo to styk i koniec,
do Osowej wjedzie - bo to styk i co dalej do Gdyni?
okaże się że przepustowości nie ma,
o kierunku Kościerzyna/Kartuzy już nie wspomnę...
2015-06-18 22:52:36 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@myślący
Co w tym złego, że każda linia kolejowa była inną firmą?
Chciałbyś, żeby w całej Europie i Azji było jedno wielkie PKP mające 100% dróg żelaznych między Atlantykiem i Pacyfikiem?
2015-06-19 00:32:41 Autor: uczciwy
---.budimex.pl
Kto będzie utrzymywał linię? PKM-ka nie ma pracowników przygotowanych do tego zadania, ogłaszą przetarg na utrzymanie?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS