Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” postanowiły wyodrębnić dział serwisowy. Kilkunastoosobowy dział serwisowy został gruntownie wyposażony w narzędzia umożliwiające skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia klientów – zapewnia spółka.
Usługi serwisowe nie są w krakowskiej spółce nowością. Do tej pory jednak nie były świadczone przez wydzieloną organizacyjnie komórkę. – Nasze rozjazdy serwisowaliśmy przy pomocy pracowników innych działów – podkreśla Jacek Paś, członek zarządu, dyrektor techniki i rozwoju KZN „Bieżanów”. – Dynamiczny rozwój organizacji, duża ilość sprzedawanych produktów oraz chęć szybszego reagowania na sygnały od klienta, zmusiły nas do stworzenia wydzielonego działu serwisowego – dodaje przedstawiciel władz spółki.
Wyspecjalizowana komórka kontrolująca stan konstrukcji rozjazdowych, to również konsekwencja konieczności liczenia kosztów życia wyrobu w całym okresie jego eksploatacji (LCC). Informacje pozyskiwane dzięki stałej obserwacji rozjazdów wielu typów, funkcjonujących w różnym otoczeniu środowiskowym i eksploatowanych z odmienną intensywnością, pozwolą lepiej dostosować ofertę do potrzeb konkretnych klientów oraz skuteczniej poszukiwać przewag technologicznych.
Aby skutecznie realizować zadania związane z podnoszeniem jakości produktów i monitorowaniem ich stanu nowo utworzony serwis wciąż funkcjonalnie podlega pod dział kontroli jakości, co umożliwia szybkie przekazywanie kluczowych informacji. A skoro znajomość charakterystyki produktów i materiałów jest kluczowym aspektem działania tej komórki, to naturalne jest, że trzon serwisowej kadry stanowią doświadczeni pracownicy kontroli jakości.
Docelowo kilkunastoosobowy dział serwisowy, został gruntownie wyposażony w narzędzia umożliwiające skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia klientów. Na pokładzie pojazdów serwisowych znajdą się szlifierki torowe, zakrętarki spalinowe, agregaty, wózki transportowe itp. umożliwiające wykonywanie prac w każdych warunkach pogodowych.
– Podstawowym zadaniem działu będzie szlifowanie kluczowych elementów rozjazdowych, czyli krzyżownic. W nowoczesnych konstrukcjach rozjazdowych – wykorzystujących staliwo wysokomanganowe, bainityczne oraz inne materiały powszechnie stosowane lub wdrażane przez naszą spółkę – wymagane jest okresowe usuwanie spływów. Reakcja w odpowiednim momencie decyduje o trwałości i niepowstawaniu istotnych uszkodzeń konstrukcji – podkreśla Dariusz Prasiel, kierownik działu serwisu KZN „Bieżanów”.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.