NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Kujawsko-Pomorskie rezygnuje z przetargu. Wrócą pociągi Przewozów Regionalnych

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 17.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-17 13:31:53 Autor: Olka3
---.toya.net.pl
Brawo w końcu Przewozy Regionalne!!! ;)

To będą bezpośrednie kursy miedzy Toruniem a Łodzią?
2015-06-17 13:36:11 Autor: kris
---.pl.177.41.31.in-addr.arpa
SUPER!!!
Wreszcie przestaną jeździć spalinowe pociągi pod siecią trakcyjną!
2015-06-17 13:36:32 Autor: ST44-613
---.icpnet.pl
To będzie wydane więcej kasy z publicznych pieniędzy. "Bravo"
2015-06-17 13:36:48 Autor: Teresa Rozworowa
---.adsl.inetia.pl
A po roku jeżdżenia krzyki o większe doplaty, grożenie cięciami kursów itp....
2015-06-17 13:39:58 Autor: Eryk
---.adsl.inetia.pl
Nareszcie wróci normalność i będzie jak dawniej i oczywiście dogodniej dla pasażerów jeżeli chodzi o przesiadki, a nie tak jak teraz szynobusy na zelektryfikowanych liniach.
2015-06-17 13:44:26 Autor: henryk6
---.toya.net.pl
Toruń - Kutno także PR ???
2015-06-17 13:45:04 Autor: Gustaw
---.bydgoszcz.hypnet.pl
Komuna wraca !!!!
2015-06-17 13:45:53 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
A co z Ciechocinkiem?
2015-06-17 13:48:31 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Pewnie AVARRI już nie zależy na monopolizacji przewozów w KujPomie, po tym jak za sprawą społecznego sprzeciwu oddaliła się chora wizja zastąpienia pociągów regionalnych przez gumobusy ARRIVA Bus Polska.
2015-06-17 13:51:17 Autor: maxim
---.dynamic.gprs.plus.pl
czyli od grudnia 1/4 połączeń wycięta... Tak przecież działa ta firma na rzecz stabilizacji połączeń i udogodnień dla pasazerów. Brawo pasożyci wąsaci zwiąchole
2015-06-17 13:52:54 Autor: maxim
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Tomek Janiszewski:

nie miały to być autobusy Arrivy bus, tylko firemki marszałkowskiej.... coś tam slyszałeś, ale nie wiesz co, no ale poklepać w klawiaturę jest okazja, no nie? :)
2015-06-17 13:55:23 Autor: inmotion
---.static.ip.netia.com.pl
Buahaha, a komu przeszkadzają spalinowe pociągi pod siecią trakcyjną i jakie to ma znaczenie? To z resztą i tak margines połączeń, na które zwraca uwagę mikolstwo wyłącznie.

Więc to jest dokładnie tak:

Chcę kupić auto

a) sprawdzam ogłoszenia, znajduje dwa samochody, sprawdzam obydwa i decyduję na podstawie oferty, który z nich jest tańszy i da mi szansę na realne oszczędności w następnych latach. Wybieram ofertę lepszą po głębokim zastanowieniu.

b) (opcja według nowego widzimisię Całbeckiego) idę do salonu FSO, kupuję Poloneza Caro, gdzie rdza jest już na folderze reklamowym. Nie idę do innych salonów, gdzieś mam zdanie rodziny, którą czasem powiozę tym autem, bo ja wiem, że nie ma nic lepszego od Poloneza Caro. Sąsiad mi powiedział, że za cenę Caro mógłbym sobie wziąć coś innego, ale ja go nie słucham, bo to Żyd. Wcześniej już miałem Poloneza Caro. Tanio mi go sprzedali w salonie, potem się okazało, że jeszcze ratę muszę jedną zapłacić. Ale zapłaciłem, tak bardzo lubię produkty żerańskiej FSO. Ufajdany od oleju sprzedawca w salonie powiedział mi, że Polonez prawdopodobnie będzie miał ograniczony przebieg, a na przełomie czerwca i lipca właścielie wszystkich Polonezów Caro mają zakaz jazdy bezterminowy. Ale ja lubię Poloneza Caro. Kupię Poloneza Caro.

Pozdrawiam wszystkich tych, którym jeszcze zależy na pasażerze...
2015-06-17 13:55:42 Autor: tomtom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ech, a wystarczyło zrobić ustawkę tak, jak w Pomorskim (czyli zakazać stosowania SZT pod drutem) i byłoby zgodnie z prawem.

Umowa bez przetargu to kręcenie na siebie bicza. PR za rok będą śpiewać sobie jeszcze więcej (vide Śląskie przed KŚ), albo ciąć połączenia. Najlepiej byłoby zrobić przetarg na to, kto będzie obsługiwał marszałkowskie pojazdy (ustalić cztery obiegi, najlepiej na stałej trasie) i tyle, resztę dla PR, ale w przetargu.
2015-06-17 13:55:57 Autor: Pit
---
No i wreszcie skończy się narzekanie, że pociąg się spóźnił, że brak wolnych miejsc itd itp... Nawet jeśli w ogóle nie pojedzie bez jakiejkolwiek informacji i komunikacji zastępczej to będzie cisza - no bo to przecież P(atologia) R(egionalna) - święta krowa, która może wszystko i na którą NIE WOLNO narzekać cokolwiek i jakkolwiek by nie robiła... Nawet jeśli -jak pisze Teresa R. - po roku zaczną wrzeszczeć, że mają za mało pieniędzy i grozić wycinaniem kursów.... Nie żebym był fanem Arrivy ale potępianie w czambuł jednego i wynoszenie pod niebiosa drugiego za to samo to zwykła hipokryzja...
2015-06-17 14:01:10 Autor: Pit
---
@tomtom: w pełni popieram
@inmotion: super porównanie :)
2015-06-17 14:12:06 Autor: Mirka
---.243.143.201
I dobrze. Polskie firmy mamy popierać a nie obce.
2015-06-17 14:14:22 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Bez przetargu...

Jednak zaraz mikolstwo PR-owe z ich wodzem Goralem napiszę jakie to biedne PR pokrzywdzone jakie to się im rzuca kłody pod nogi, o jak ich obciążono i miliard innych tekstów.
2015-06-17 14:15:29 Autor: Skipper
---.promax.media.pl
Jak marszałkowie mają nóż na gardle to dopiero zaczynają rozmawiać i myśleć, że można ratować Spółkę tylko trzeba dostać kopa w tyłek, co za dziwny kraj.
2015-06-17 14:25:39 Autor: Pasazer 2015
---.static.ip.netia.com.pl
Brawo p.marszałku C.rozważna i dobra decyzją dla nas podróżnych!!!
2015-06-17 14:31:24 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Niestety niejaki Goral dostał od Jednego z Wielce Eksperckich Ekspertów w Zakresie Domorosłej Psychiatrii, który w swej łaskawości wypowiada się od czasu do czasu na tutejszym forum, surowe zalecenie zamilknięcia na wieki i zamilknął ;) Tym samym możesz objąć niniejsze forum w swoje niepodzielne panowanie, jako Najjaśniejszy Propagator Ekonomii Zdrojowej, vel Orgazmiczny Wielbiciel Sterylnej CMK ;)
2015-06-17 14:39:23 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Jednak po cichutku zapytam Cię, czy wg Twoich poglądów Pędo w cenie 49 PLN zapewnia wszelkie wymogi absolutnej sterylności CMK, czy jednak nieuchronnie prowadzi do zabrudzenia tejże jedynej w swym rodzaju linii przez elementy niegodne do korzystania z tejże?
2015-06-17 14:40:38 Autor: srtg@o2.pl
---.free.aero2.net.pl
wszytko rozumie, każdy może mieć swoje zdanie - po to mamy tu miejsce. Ale nie rozumie np. takiego Kryniczanina, który zamiast swoje zdanie tutaj wyłuszczyć, robi jakieś dziwne prognozy, co powiedzą inni.
2015-06-17 14:43:43 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ Kryniczanin

Jednak po cichutku zapytam Cię, czy wg Twoich poglądów Pędo w cenie 49 PLN zapewnia wszelkie wymogi absolutnej sterylności CMK, czy jednak nieuchronnie prowadzi do zabrudzenia tejże jedynej w swym rodzaju linii przez elementy niegodne do korzystania z tejże?"
Na CMK powinna być konkurencja Pendolino PL kontra np. CD żadnych dotacji, super surowe wymogi dla taboru np. minimum 200km/h i niech każdy wjazd ma nawet biedronka z ceną 1 pln za całą trasę.

Zakaz wjazdu wszelkich dotowanych. Także tych z ulgami ustawowymi.
2015-06-17 14:59:58 Autor: zagłębiak
---.dynamic.chello.pl
@ G o r a l

Jeśli masz na myśli mnie, to się cieszę.

BTW. Poprawiłeś swoje zachowanie. Możesz wyjść w nagrodę na dwór na pół godziny. Tylko nie spóźnij się na podwieczorek.
2015-06-17 15:02:40 Autor: rogal1972
---.24.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Wielkie brawa Panie Marszałku.W końcu nie będzie smrodzenia spalinówkami na trasie z siecią i będzie praca na "Kluczykach"
2015-06-17 15:06:00 Autor: mirko
---.205.56.21.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
w odpowiedzi do maxima
Mam nadzieję ,ze powróci na trasie ;Bydzia- Piła ilostan kursów przed objęciem linii przez Arriwę. Choc nie był idealny ,to i tak było wiecej kursów,zwłaszcza w dni wolne.Poza tym Arriwa ,jak wiadomo,ze to spółka córka państwowej DB wcina się coraz mocniej na rentowne trasy PKSów.Przez co cierpią mniejsze miejscowości,gdzie ruch jest mniejszy..A nie wszędzxie samorządy mają tyle kasy aby dopłacać do kursów.Przykład z moich okolic gdzie Arriwa uruchamia swoje autobusy;
1;Toruń -Gdańsk
2;Tczew- Gdańsk
3;Starogard Gdański - Gdańsk
A przecież to jest firma prokolejowa.
A to ze marszałek chce oddać linie PRom to najprawdopodobniej jest zwiazane z tym ,co jakiś czas temu podsłyszałem niechcący jadac pociągiem,ze kolejarze pracujący w Arriwie ,będą robić uprawnienia na autobusy,albo pa pa. Bo na niektórych liniach szynobusy to drogi luksus i lepiej puszczac autobusy ,najkepiej jako AKZ.
2015-06-17 15:06:07 Autor: EDDY
---.tktelekom.pl
Wreszcie wróci normalność
2015-06-17 15:34:50 Autor: ejże5
---.toya.net.pl
Dlaczego Włocławek-Kutno nie mogą Przewozy Regionalne ???
2015-06-17 15:37:21 Autor: Kris kross
---.108.23.22
No to poleci 1/4 polaczen, te co pojada pojda na niesmietelnych EN57 I wreszcie maruderzy beda szczesliwi.
2015-06-17 15:41:59 Autor: gość
---.dynamic.chello.pl
Może chęć oddłużenia spółki poprzez Agencję Rozwoju Przemysłu?
A koszty przerzucone na podatników, żeby wąsate zwiąchole mogli trzymać stołki a pociągi
wozić powietrze.
CHORY KRAJ.
2015-06-17 15:45:42 Autor: ralliart
---.my-it-solutions.net
Wreszcie! Arriva to totalne dno - wieczne opóźnienia, pociągi podstawiane po planowanej godzinie odjazdu i koniec z pojedynczym SA106 z Bydgoszczy do Grudziądza o 16:40. Takie są realia funkcjonowania Arrivy w kuj-pom. Bardzo dobrze się stało - wolę stary EN57 od ścisku w SA106.
2015-06-17 15:59:53 Autor: maxim
---.dynamic.gprs.plus.pl
i po co powtarzasz brednie podsłyszane w jakimś pociągu? Nikt nie będzie robil zadnych uprawnień na autobusy i inne cuda.
Jesli faktycznie PR dostaną te trasy, to w Arrivie skończą pracę ludzie, którzy mają umowy na czas trwania kontraktu na linie zelektryfikowane.
A za rok PR pójdą pa pa, bo najpierw zaorają polaczenia, a potem bedą chciały dodatkową kasę na utrzymanie armii biurwy
2015-06-17 16:01:08 Autor: Otłoczyn
---.tktelekom.pl
Wolę stary EN57 niż przejeżdżającą bez zatrzymania arivę
2015-06-17 16:07:10 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Tylko czym te PeeRy pojadą, jak większość kibli już pocięte?
2015-06-17 16:26:17 Autor: Kolejarz Op
---.tktelekom.pl
WSPANIAŁA DECYZJA! JAK JA SIĘ CIESZĘ!
2015-06-17 16:48:52 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
Marszalek dostal strachu, jak wygral prezydent PIS-u... ojciec prezes chca aby w wojewodzctwie kursowaly PR bo to polskie przedsiebiorstwo, a nie niemiecka ARRIVA.

Zatem gospodaczego planowania nie ma, przeciez PR poda teraz wieksza cene za przewozy, ale to nic.. owieczki w kosciele ojca prezesa beda na tace dawac... i wszystko sie zgadza. Super gospodarka.. na koscielnych decyzjach!
2015-06-17 18:02:56 Autor: MKol
---.158.221.235
Tośmy długo sobie nie pojeździli bez przesiadek z Grudziądza do Bydgoszczy...
2015-06-17 18:31:23 Autor: 1234
---.dynamic.gprs.plus.pl
Na trasie Toruń-Bydgosz teź PR-y jeźdżą marszałkowskim sprzętem i co ..l jest dobrze.. to nie jest sprzętPR-ów czyli szanse powinny być wyrównane....a tak na marginesie co powie pańska źona , która zasiada w zarządzie AR. Pozbawia ją pan wypłaty...
2015-06-17 18:31:24 Autor: 1234
---.dynamic.gprs.plus.pl
Na trasie Toruń-Bydgosz teź PR-y jeźdżą marszałkowskim sprzętem i co ..l jest dobrze.. to nie jest sprzętPR-ów czyli szanse powinny być wyrównane....a tak na marginesie co powie pańska źona , która zasiada w zarządzie AR. Pozbawia ją pan wypłaty...
2015-06-17 18:38:02 Autor: 1234
---.dynamic.gprs.plus.pl
Po co kłucić naród marszałek ma Ed-y ma Elfy niech utworzy swoją kolej marszałkowską tak jak w innych województwach i będzie spokój ....
2015-06-17 18:44:01 Autor: @terkot en22
---.free.aero2.net.pl
nie bedzie "komentarzy" Gorala???
Hura!
2015-06-17 18:55:39 Autor: strunobetonowiec
---.dynamic.chello.pl
Ariva won do siebie. U siebie smrodzić pod drutem złomem z Danii.
2015-06-17 18:55:59 Autor: strunobetonowiec
---.dynamic.chello.pl
Ariva won do siebie. U siebie smrodzić pod drutem złomem z Danii.
2015-06-17 18:58:05 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ @terkot en22

Będą mniej pisane, acz bardziej wymowne, he, he, he... A przynajmniej dla tych, którzy znają moje poglądy pro-PR i anty-PIZ(...) ;)
2015-06-17 19:22:17 Autor: zbychu
---.play-internet.pl
Takie tam luźne spostrzeżenia:
- może (bardzo może) na początku będzie więcej kursów międzywojewódzkich;
- wrócą wszędzie kible (ponoć są tacy co je lubią!?);
- rozkład jazdy ułożony pod kolejarzy;
- koniec relacji typu Toruń-Brodnica, Bydgoszcz-Grudziądz;
- za rok wycięcie 30% połączeń.
Lubię PRy (bo głównie nimi jeżdżę), ale Arrivę chyba lubię jeszcze bardziej (hejterzy start!). Za to, że chce jeździć i potrafi na tym ZARABIAĆ (mimo tańszej taryfy kujawsko-pomorskiej na liniach spalinowych oraz honorowania Regiokarnetów czy biletów turystycznych). Głównym jej grzechem jest powszechnie znana sytuacja taborowa. Za to głównym grzechem PRów jest spora ilość betonu, który chce brać kasę za nie jeżdżenie. Ile już było akcji grożenia a potem wycinania połączeń? Groźby były spełniane, praca przewozowa spadała, a zatrudnienie? Obecne kierownictwo raczej nie wróży niczego dobrego (wycinanie IR), a po upaństwowieniu na pewno nie będzie lepiej - będą jeździć tak, żeby absolutnie nie robić najmniejszej konkurencji ulubionej spółce Gorala (pozdrawiam!) - czyli nawet jeśli się da przejechać przez więcej niż dwa województwa, to rozkład zostanie ułożony tak, żeby przypadkiem nie czekać na przesiadkę krócej niż dwie godziny.
Tak na marginesie zwrócił ktoś uwagę, że w tych województwach w których mają konkurencję (dolnośląskie, wielkopolskie, łódzkie, dotąd kujawsko-pomorskie) jakoś PRy nie straszą ograniczeniem pracy przewozowej o 30%? A tam gdzie odbyły się w miarę uczciwe przetargi (np. ostatnio w pomorskim) proponowały stawkę znacznie niższą niż biorą w tych województwach, w których mają monopol?
2015-06-17 20:15:08 Autor: st
---.router7.tygrys.net
I bardzo dobrze. Skończą się cyrki na stykach województwa, przepełnione SA 106 z Bydgoszczy do Laskowic.
Marzeniem byłby powrót do rozkładu sprzed przejęcia przez Arrivę połączeń, zwłaszcza na trasie Bydgoszcz-Trójmiasto.
2015-06-17 21:00:40 Autor: sheva17
---.play-internet.pl
Bardzo dobra decyzja. DB może wracać na swój rynek.
2015-06-17 21:08:03 Autor: porno
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powinni zbadać Całbeka na zawartość .... Co on pali?
2015-06-17 21:35:58 Autor: Jogurt
---.228.122.3
Czyli to oznacza że będzie więcej bezpośrednich połączeń z Iławy Głównej do Torunia Głównego? Jak by tak było to te pociągi powinny jeździć pod podróżnego czyli żeby podróżny mógł dojechać do pracy szkoły i z powrotem
2015-06-17 21:46:50 Autor: Henia
---.eltronik.net.pl
BRAWO !!! Podróżni i kolejarze pogońmy tego wrednego obłudnego chwasta i pasożyta. Awarria to największy szkodnik kolejowy
2015-06-17 21:54:55 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ależ te dwa lata szybko upłynęły............Sławomir Raflewski :) :) :) :)
2015-06-17 22:11:16 Autor: MG
---.dynamic.chello.pl
Problemy z utrzymaniem i rozwojem siatki połączeń kolejowych jest równoległa realizacja po kilkadziesiąt kursów autobusowych w tych samych korytarzach transportowych. W ten sposób potoki pasażerów rozkładają się na np 10 par kursów pociągów i 50 par kursów autobusów. W efekcie potrzeba kolosalnych dopłat. Ciekawe kiedy ta stosunkowo prosta zależność zostanie zaobserwowana przez urzędników i zacznie się poważana dyskusja o ograniczaniu oferty autobusowej w korytarzach transportowych gdzie jeździ kolej? Kuj-pom to region gdzie absurd goni absurd.
2015-06-17 22:45:56 Autor: umbra
---.opera-mini.net

umbra
Ille bylo polaczen Bydgoszcz - Gudziadz za PR?
Nawet z Kotomierza tyle pociagow co teraz jezdzi ludzie nie widzieli.
Niech marszalek dobrze sie temu przyjrzy.
2015-06-17 22:56:07 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"Tylko czym te PeeRy pojadą, jak większość kibli już pocięte?"

Masz jakieś dane czy tylko tak sobie piszesz ???

Co ja głupi pytam - przecież wiem że ty nic nie wiesz :-D

Jakby tak dobrze popatrzeć to zaraz Arriva Raczej Pojedzie może już ... mieć problem z tym jeżdżeniem... ten "przebijany" wiek pojazdów.....
2015-06-17 23:50:51 Autor: Eric82
---.adsl.inetia.pl
Taaa i znowu wrócą stare EN57 na większość tras... radujcie się narody. Bo cały najlepszy tabor łącznie z 4 marszałkowskimi ED72 pójdzie na obsługę BiT City, a reszta "prowincjonalnych" tras jak Toruń-Włocławek-Kutno, Toruń-Inowrocław czy Toruń-Jabłonowo Pomorskie będą obsługiwać złomy, które już dawno powinny być pocięte na żyletki...
2015-06-18 01:11:22 Autor: erto
---.play-internet.pl
@inmotion
Przestań człowieku, to jest zbyt oczywiste i logiczne :)
2015-06-18 06:42:46 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ MG - a nie wydaje ci się że autobusy z Bydgoszczy do Torunia jadą
inną stroną Wisły niż puciongi?
2015-06-18 08:26:15 Autor: ralliart
---.my-it-solutions.net
Co to w ogóle za pytanie o połączenia Bydgoszcz-Grudziądz? Za PR ich nie było bo linia do Grudziądza jest niezelektryfikowana. Tak ciężko to zauważyć? Poza tym za PR nie było tak krótkich składów do Laskowic. A ile jest połączeń rego Bydgoszcz-Gdynia za wspaniałej Arrivy?
2015-06-18 09:40:36 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
A cóż to się stało, że pan marszałek nagle zmienił zdanie, bardzo podejrzane... Dlaczego nie ogłoszą po prostu przetargu z wymogiem, że pod drutem mają jeździć jednostki elektryczne? Tak byłoby najsprawiedliwej.
2015-06-18 09:42:25 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Co komu przeszkadza samochód nieprodukowany od kwietnia 2002 roku? :) Ciekawe co rodzina i znajomi mówią o innych markach niż niemieckie, albo o pralkach Bosch i Siemens?
2015-06-18 11:34:23 Autor: inmotion
---.static.ip.netia.com.pl
Czytam te wypo..., przepraszam, wypowiedzi mędrców kolejowych i nie wierzę... Jakim trzeba być idiotą, by wierzyć, że od momentu wejścia PR nagle pojawią się bezpośrednie relacje, albo większa ich ilość nagle... Oczywiście to truizmy, ale widzę, że trzeba przypomnieć, że relacje zamawia marszałek, a nie ustalają to sobie same wesoło Przewozy Regionalne.

Kto obstawia, w którym momencie PR zastraszą marszałka strajkiem, jeśli nie podwyższy kwoty dotacji, jak to już bywało w przeszłości?

Najbardziej mnie ubawiły teksty o ekologii pod drutem i że należy powiadomić o tym Ministra Środowiska. To już nawet komentarza nie wymaga.

Wzruszające są też wpisy "wywalić niemiecką arrivę". Dzięki tej niemieckiej arrivie marszałek za przewozy na przyzwoitym poziomie zaoszczędził przez lata dziesiątki milionów złotych, dzięki którym można było mieć na wkład własny na całą masę inwestycji kulturalnych, infrastrukturalnych itd.

Chcielibyście, żeby w imię tej samej zasady obrzucono kamieniami pociągi Pesy wyprodukowane dla Niemiec, Czech, Włoch... Wtedy będzie płacz, że Polaków nie lubią. Pozdrawiam zwłaszcza dyskutantów z końcówką tktelekom.
2015-06-18 11:42:41 Autor: Mariosti*
---.251.119.197
Jak umowa na te 5 lat będzie dobrze skonstruowana to ani nie będzie cięcia połączeń ani podnoszenia kosztów dopłat do uruchamiania tych połączeń.

Jeśli umowa będzie źle skonstruowana, czyli na niekorzyść województwa to też nic się nie stanie bo przecież nikt nie będzie za to odpowiedzialny.
2015-06-18 17:44:57 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nie ważne czy przetrag odbędzie się czy też nie. Sprawa jest innego rodzaju, każdy porządny przewoźnik powinien dysponować pewną ilością jednostek elektrycznych Arriva jest już na polskim rynku od 2007 (trakcja spalinowa w kuj -pom) i nie dysponuje żadną jednostką. Dlaczego?Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, po objęciu pakietów na trakcji elektrycznej w grudniu 2013 roku korzystała i nadal korzysta z podwykonawstwa PR Bydgoszcz, gdyby nie to podwykonawstwo to kto wie jakby to wszystko działało. Sławomir Raflewski
2015-06-18 20:01:11 Autor: Józek od Rózek
---.tktelekom.pl
Bardzo serdecznie z całego serca pozdrawiam g.. naszego marszałka P.Całbeckiego, niech szanowny Pan sam wybierze się do pracy bądź do szkoły starym, brudnym pociągiem, który kursuje co 3-4 h . Paranoja , Arriva wprowadziła dość przyzwoity standard i na pewno lepiej spisuje się niż regionalne a dodatkowo ma duży wybór kursów co 1-2 h..
2015-06-19 07:59:24 Autor: Pit
---
@inmotion
I znowu trafiłeś Waść w samo sedno - we wszystkim popieram.
O tym, że to marszałek zamawia relacje a nie przewoźnicy sam wielokrotnie pisałem ale do pewnych zak..ych łbów nie trafia no bo nie i już.
Obstawiam, że tak po pół roku od rozpoczęcia realizacji zamówienia zaczną straszyć. No - pod warunkiem, że akurat nie będą strajkować,. A że będą to jest bardziej prawdopodobne od tego, że zaczną straszyć (a zaczną - jak zwykle - ot takie zamknięte koło)).
2015-06-19 09:14:21 Autor: Ol_44
---.toya.net.pl
Jeśli PR na Toruń-Włocławek to Arriva zostaje na Włocławek-Kutno czy jak??
2015-06-19 13:14:59 Autor: dura lex
---.tktelekom.pl
Piotrek! Nie zapomnimy ci tego, aż nas śmierć nie rozłączy!!!
Avarria
2015-06-28 07:58:46 Autor: Pasazer 2015
---.static.ip.netia.com.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-07-15 11:41:29 Autor: PRZECIWNIK
---.swiecie.vectranet.pl
@Olka3
Teraz jeździ PR bezpośrednio na trasie Gdynia - Bydgoszcz - Toruń - Łódź
poza tym na tej trasie jezdzi IC bardzo często.
Arriva obsługuje połączenie Bydgoszcz do Grudziądza przez Laskowice Pom. a tą trasą do Gdynii jeździ często IC a gdy PR to przejmie to będzie problem z pociągami do Grudziądza.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS