NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Kontenery z Chin wyjechały z Małaszewicz

| Rynek Kolejowy 14.11.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-11-14 15:44:29 Autor: normalny
---.60.130.82
BRAWO !

i o tym trzeba mówić np. w wieczornych wiadomościach zamiast wiecznego - nieznośnego dla normalnego obywatela \"smoleńska\"
2012-11-14 18:24:24 Autor: wyluzowany
---.rev.ndi.net.pl
O ile pamiętam, to Pan Stanisław Wojtowicz jest raczej \"wymowny\". Skąd w wypowiedzi \" to ta te pierwsze ....\".Wstyd panowie redaktorzy RK.
2012-11-14 20:49:36 Autor: Edward G.
---.tktelekom.pl
Prawdziwy Polak @:Jesteś w błędzie, odezwał się normalny Polak, których w Polsce na szczęście jest wiekszość.Bardzo dobrze, że tych Prawdziwych jest mniejszość i nie mogą o niczym decydować. Więc pisz dalej te durne uwagi Prawdziwy Polaku. Ja się wstydzę za Ciebie.
2012-11-14 21:47:22 Autor: Mechanik w stanie spoczynku
---.82-136-217.adsl-dyn.isp.belgacom.be
@Prawdziwy Polak portale ci sie pomylily. tutaj sie trafiaja czasem tez DOBRE newsy, a to ciebie boli, oj boli.

Super,licze ze E-20 sie wreszcie rozrusza: nie umieli Polacy, nie chcieli Niemcy i Rosjanie, a wszytskich pogodza Chinczycy (szukajacy nowych, sprawnych i bezpiecznych szlakow dla swoich giga ton towarow)
2012-11-14 22:44:38 Autor: Fido dido
---.internetia.net.pl
Ciekawe czy SOK stoi na straży laptoków :) czy tylko łapie ludzi na przejazdach...
2012-11-14 23:18:18 Autor: R. W. O.
---.222.99.94
Polska może odegrać jako kraj tranzytowy znaczącą rolę w tworzeniu mostu kolejowego Europa - Azja. Miałoby to nie tylko konkretne, korzystne skutki gospodarcze (potoki na tym kierunku będą intensywnie rosnąć) ale również, może nawet ważniejsze, polityczne. W jakim państwie, poza Polską, zamiast szukać sposobu na pełne wykorzystanie takiej szansy, szukano by sposobu aby oddać ją w obce ręce sprzedając, w takiej sytuacji, narodowego przewoźnika.
2012-11-14 23:34:58 Autor: Kolejarz z USA.
---.tmodns.net
Ciekawe ile kontenerow z dziurami od spodu , odkryja Niemcy po przybyciu pociagu?. Na tereni Polski takie pociagi, powinny byc chronione przed chrzescijanamI wojskiem z ostra amunicja. Jesli juz wszyscy wiedza co sie przewozi, na nastepny raz lepiej sie przyszykuja nabywcy z polnrj drogi. Dawniej Rubiny kolorowe z rosji ginely. To dzis nie???.

,
2012-11-14 23:51:32 Autor:
---.dynamic.chello.pl
@R.W.O. masz kolego rację Parę lat wstecz bardzo głośno mówiło się o Sławkowie ( szerokie tory , LHS , terminal przeładunkowy , WIELKA SZANSA polskiej gospodarki !!!!!!!!!!!!!!! ) i co ? i nic się nie dzieje. Była szansa ? Trzeba poczekać aż się skończy a potem :-(((( shit Prędzej Słowacy i Czesi się zgadają i puszczą szeroki tor albo zbudują terminal przeładunkowy od podstaw u siebie niż nasi wybrańcy narodu podejmą jakąkolwiek decyzję nie mówiąc o podjęciu działań .
2012-11-15 01:54:00 Autor: lelum
---.opera-mini.net
Guzik prawda. Cargo było jedym z wielu pośredników tej chinsko-niemieckiej przeprawy, chwalą się jakby to oni importowali komputery. To drugi pociąg, testowy. Gdy policzą, że laptop kosztuje o tysiąc zeta więcej niż w transporcie morzem to odechce się chińczykom zabawy.
2012-11-15 10:03:19 Autor: Motorniczy
---.173.180.85
@lelum skad ten pesymizm? moze jednak nie? moze jednak jest to szybciej niz statkiem, a jednoczesnie taniej niz cargo samolotem?
sugerujesz ze nalezy temat odpuscic? role cargo pomniejszyc? skad ty piszez? ze starej PLKi?
2012-11-15 19:56:40 Autor: umbra
---.dynamic.gprs.plus.pl

umbra
Prezydenci Litwy i Kazachstanu wyrazili poparcie polityczne dla nowego projektu pociągu kontenerowego „Słońce”, który połączy Kłajpedę i Astanę.
Obecnie kontenery do Kazachstanu są transportowane przeważnie przez port w Rydze, a następnie pociągiem kontenerowym „Baltica Transit”.
Połączenie kontenerowe – Wiking. Początkowo pociąg kursował 3 razy tygodniowo, a ostatnio wyrusza w trasę 3 razu dziennie.
2012-11-25 17:26:21 Autor: tfanatic
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A bym chcial żeby do Polski takie pociągi zamiast do niemiec częściej zawijały
laptopy by potanialy ;-()
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS