Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koleje Wielkopolską potrzebują dwóch wagonów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus
GMV

Data publikacji:
16-10-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Koleje Wielkopolską potrzebują dwóch wagonów
Koleje Wielkopolskie udostępnienie do odpłatnego używania dwóch wagonów osobowych. Potrzebuje ich do prowadzenia przewozów trakcją parową na odcinku Wolsztyn-Poznań, które przejmuje od Przewozów Regionalnych.

Koleje Wielkopolskie przeznaczyły na wypożyczenie wagonów przez okres obowiązywania dwóch najbliższych rozkładów jazdy 359,5 tysiąca złotych netto. Mogą to być wagony przedziałowe 2 klasy typu 111A lub bezprzedziałowe 2 klasy typu 120A lub równoważne, sprawne technicznie. Prędkość konstrukcyjna minimalna to 100km/h dla każdego z wagonów, a liczba miejsc siedzących minimum 80 miejsc w każdym wagonie. Każdy wagon musi posiadać przynajmniej jedną kabinę WC, sprawny układ ogrzewania parowego i elektrycznego oraz sprawne oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne.

Oferty można składać do 21 listopada. Jedynym kryterium postępowania jest cena.

Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Koleje Wielkopolskie zelektryfikują swoją poznańską bazę

Infrastruktura

Koleje Wielkopolskie zelektryfikują swoją poznańską bazę

Jakub Rösler 25 października 2023

Pesa kontra FPS w przetargu na pociągi dla Wielkopolski

Tabor i technika

Pesa kontra FPS w przetargu na pociągi dla Wielkopolski

Jakub Madrjas 20 października 2023

KW już używają pierwszego dwutrakcyjnego Impulsa

Tabor i technika

KW już używają pierwszego dwutrakcyjnego Impulsa

Redakcja/inf. pras. 08 sierpnia 2023

Koleje Wielkopolskie przewiozły 100 milionów pasażerów!

Pasażer

KW: Zakupy piętrowego taboru muszą jeszcze chwilę poczekać

Tabor i technika

Zobacz również:

Koleje Wielkopolskie zelektryfikują swoją poznańską bazę

Infrastruktura

Koleje Wielkopolskie zelektryfikują swoją poznańską bazę

Jakub Rösler 25 października 2023

Pesa kontra FPS w przetargu na pociągi dla Wielkopolski

Tabor i technika

Pesa kontra FPS w przetargu na pociągi dla Wielkopolski

Jakub Madrjas 20 października 2023

KW już używają pierwszego dwutrakcyjnego Impulsa

Tabor i technika

KW już używają pierwszego dwutrakcyjnego Impulsa

Redakcja/inf. pras. 08 sierpnia 2023

Koleje Wielkopolskie przewiozły 100 milionów pasażerów!

Pasażer

KW: Zakupy piętrowego taboru muszą jeszcze chwilę poczekać

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5