NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Koleje Niemieckie (DB) i Koleje Francuskie (SNCF) przedłużyły umowę o współpracy w transgranicznym ruchu KDP

| Deutsche Bahn 24.09.2014 246

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-09-24 15:27:08 Autor: praktyk branżowy
---.18.5.140
I tak się właśnie wchodzi na nowe rynki w segmencie przewozów pasażerskich - przez zawiązywanie porozumień sojuszniczych i zwiększoną podaż połączeń hi-speed.

Podczas gdy inni rozwijają swoją sieć połączeń KDP - my debatujemy 'co tu zrobić aby czas przejazdu między Polską a Niemcami już na wszystkich parach miast był krótszy niż przed I wojną światową?!'. :-D

A do krajowego ruchu międzymiastowego odbierzemy niedługo nowe składy na całe 160 km/h! :-DDD

pb
2014-09-24 16:45:04 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
A niby dlaczego z Polski do Niemiec miałoby się szybciej jechać niż się jeździ po Polsce np. dawną trasą Przemyśl - Szczecin zawsze pełną podróżnych ??? Zanim się zaczniemy pchać do Europy to może sami połączmy swoje największe miasta jakąś rozumną siecią np. z dociągnięciem CMK nad morze a nie "Y" dla kilku wybranych.
2014-09-24 19:28:08 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Oj chłopcy, marzyciele z Was...:D

Połączmy może najpierw jako tako koleją:

-Katowice z Krakowem;
-Łódź z Warszawą;
-Radom z Warką i z Warszawą.

P.S.
Dlaczego nie zaproszono nikogo z PLK i MIR? Jak to możliwe... a ponoć było spotkanie w sprawie połączeń Niemcy - Polska, sam Adrian przy mównicy, a tu nic. Jak żyć Panie Premier? Jak Pani dojedzie do domu, Radomia - Pani Minister też... za 500 tys... bida z nędzą.
2014-09-24 23:34:21 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Ze Stuttgartu do Paryża w 3h10min? Pchi, też mi coś :D.
Tyle to się będzie już od 14 grudnia jechać z Krakowa do Wrocławia TLK!
2014-09-25 13:08:07 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
"Ze Stuttgartu do Paryża w 3h10min? Pchi, też mi coś :D.
Tyle to się będzie już od 14 grudnia jechać z Krakowa do Wrocławia TLK! "
A z Łodzi do Kutna to nawet szybciej!
2014-11-26 17:55:55 Autor: Witek
---.slubice.vectranet.pl
Szanowni Państwo,
istnieje wiele sposobów współpracy, także w zakresie połączeń kolejowych. Ramy prawne są obszerne i pozwalają na wiele. Przeszkodą jest tylko i wyłącznie polityka, co widać choćby na przykładzie - bliskich mi geograficznie i emocjonalnie - połączeń Berlin- Gorzów Wlkp. - Piła.
Tymczasem, nie wiem dlaczego, pociągi BWE będą jechać jeszcze dłużej. Wg informacji bahn.de pociąg z FFO do Poznania będzie jeździł ponad 2 h! 2,5 godziny jedzie zwykły vlak z Frankfurtu do Poznania, który jest o połowę tańszy. Czy my się cofamy, czy są jakieś planowe opóźnienia na magistrali nr 3?
Pozdrawiam,
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5