Coraz częściej w komunikacji publicznej zdarzają się akty agresji wymierzone w kontrolerów biletów – alarmują organizatorzy transportu miejskiego. W zeszłym roku w Warszawie doszło do kilku bójek podczas sprawdzania biletów, a jeden z pasażerów odgryzł nawet kontrolerowi kawałek ucha.
Eksperci są zgodni, że tylko zmiana wizerunku „kanara” może uzdrowić stosunek do tej grupy zawodowej ze strony pasażerów transportu miejskiego.
O tym, jak można ocieplić wizerunek kontrola biletów dowiemy się już w najbliższy wtorek w Warszawie podczas konferencji „Dystrybucja i kontrola biletów w transporcie zbiorowym”. Opowie o tym Mariusz Śledziewski, Kierownik Działu Kontroli Biletów w Zarządzie Transportu Miejskiego w Warszawie.
Podczas konferencji zapoznamy się także z wystąpieniami Joanny Kwasińskiej z Wydziału Taryf i Płatnego Parkowania Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, która opowie o tym, czy warto stosować outsourcing kontroli biletów, oraz Pawła Bugajskiego z firmy Mott MacDonald, który przedstawi dylematy dotyczące karania za jazdę bez biletu z perspektywy Kolei Brytyjskich. O prawach pasażera w transporcie zbiorowym opowie zaś Paweł Cyganik, Radca Prawny w Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy.
Zapraszamy wszystkich do udziału w tym wydarzeniu.
Więcej informacji na temat konferencji - program i możliwość rejestracji.