NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jest przetarg na remont odcinka Katowice - Chorzów

| jm, Rynek Kolejowy 02.12.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-12-02 10:18:00 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
sądząc z cennika remont nie obejmie wiaduktu nad ulicą Mikołowską w Katowicach
no i oczywiście dotrze najwyżej do lokomotywowni
2014-12-02 10:38:40 Autor: Kornel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@soad,
wpierw przeczytaj, a potem myśl....

file:///C:/Users/Adam/Downloads/Og%C5%82oszenie%20o%20zam%C3%B3wieniu%20-%20UE%20wys%C5%82ane%2014.11.2014.pdf

Z tekstu wynika, że roboty na pewno będą też na stacji Katowice. A wiadukt? Jeśli rewitalizacja obiektów inżynieryjnych obejmuje również i wiadukt, to tak. A czytać całości jakoś nie mam czasu...
2014-12-02 10:39:54 Autor: Kornel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A adres oczywiście taki:
https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=downloadNoticeFile&iRepository=2035373&iDemand=105379&expired=0

:-)
2014-12-02 10:53:56 Autor: Zabrze Makoszowy
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jak zwykle pasazerowie na trasie gliwice-katowice moga zapomniec o punktualnosci i takcie co pol godziny. O 20 i 15 minutowym juz zapomnieli.
2014-12-02 11:21:37 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Kornel:
"A adres oczywiście taki:
https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=downloadNoticeFile&iRepository=2035373&iDemand=105379&expired=0

:-)"
dzięki serdeczne ale znalazłem tam jedynie takie info: "Rewitalizacja torów nr 1 i 2 linii kolejowej nr 137 na szlaku Katowice -
Chorzów Batory "
zobaczymy w przyszłym roku
2014-12-02 11:47:18 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
Kornel vel Adam pozamiatałes tym linkiem do swojego dysku C ;)

Redakcja z kolei gratuluje czasu reakcji - ogloszenie ukazało się 14 listopada ;)

Co do zakresu robót - na wstępie SIWZ jest napisane że tor będzie robiony od km 0,798 czyli stacja nie będzie robiona (hmmm, może dlatego że była już robiona wraz z generalnym remontem dworca? radzę poczytać a potem pomyśleć Kornel)
Kilometraż wskazuje że roboty będą się zaczynały mniej więcej na wysokości lokomotywowni.
2014-12-02 12:49:36 Autor: pinkdotR
---.174.214.50
Od Sosnowca Jęzora do Krakowa również powinna się odbyć rewitalizacja bez likwidacji stacji aby nie ograniczać przepustowości, bo efekt modernizacji w postaci czasu jazdy nie będzie w niczym lepszy od efektu rewitalizacji - z Krakowa do Katowic będzie v handlowa 80 km/h przy maksymalnej 160 km/h i to już w 2027 roku.
2014-12-02 13:05:34 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post pinkdotR:
"Od Sosnowca Jęzora do Krakowa również powinna się odbyć rewitalizacja bez likwidacji stacji aby nie ograniczać przepustowości, bo efekt modernizacji w postaci czasu jazdy nie będzie w niczym lepszy od efektu rewitalizacji - z Krakowa do Katowic będzie v handlowa 80 km/h przy maksymalnej 160 km/h i to już w 2027 roku."
to nie jest prawdziwa informacja!!!
linia będzie zalesiona a w nasypach zbudowane będą sztuczne gawry i osiedlone misie do roku 2057
2014-12-02 13:23:48 Autor: Kornel vel Adam
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stacja Katowice nie będzie robiona?

Strona 3 (z tego drugiego pliku)

e) stacja Katowice
— przebudowa obwodów kontroli niezajętości obwodów za semaforami wjazdowymi (demontaż istniejących zabudowa nowych opartych na licznikach osi),
— wymiana (zabudowa) elektromagnesów torowych shp,
— wymiana sygnalizatorów

Czytajcie, potem piszcie.

Tak jest, na drugie mam Adam ;-)
2014-12-02 13:42:16 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Kornel vel Adam:
"Stacja Katowice nie będzie robiona?

Strona 3 (z tego drugiego pliku)

e) stacja Katowice
— przebudowa obwodów kontroli niezajętości obwodów za semaforami wjazdowymi (demontaż istniejących zabudowa nowych opartych na licznikach osi),
— wymiana (zabudowa) elektromagnesów torowych shp,
— wymiana sygnalizatorów

Czytajcie, potem piszcie.

Tak jest, na drugie mam Adam ;-)"
dzięki za info - ale to będzie chyba obok parowozowni a nie na samej stacji
chociaż na stacji też się przyda
a wiadukt musi poczekać na lepsze czasy
pewnie PLK uważa, że to zadanie gminy a gmina że PLK
2014-12-02 13:55:24 Autor: pinkdotR
---.174.214.50
@soad: Supertajny aneks do tajnego aneksu i przedłużenie koncesji o 30 lat?
2014-12-02 14:05:53 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
"Siec "szybkiej" kolei na Slasku: polaczenia bezposrednie, wybieralem najszybsze pociagi (pospieszne, IC), a gdzie ich nie ma, osobowe:

Gliwice- Katowice 28 km - 27 minut (posp)
Katowice - Jaworzno Szczakowa 23 km - 32 minuty (posp)
Jaworzno Szczakowa - Trzebinia 16 km bylo 12 minut jest 21 minut (posp)
Katowice - Oswiecim 33km - 67 minut (osob)
Katowice - Tarnowskie Gory 34 km - 58 minut (osob)
Katowice - Raciborz 84 km - 143 minuty (posp)
Katowice - Olkusz 47 km - 75 minut (osob)
Katowice - Bielsko Biala 55 km - 66 minut (IC)
Katowice - Zawiercie 43 km - 38 minut (Ex) - to chyba jakis wicher, srednia powyzej 60 km/h!!!
Gliwice - Kedzierzyn Kozle 37 km - 28 minut (Ex)
Kedzierzyn Kozle - Opole 43km - 35 minut (Ex)"
takie coś znalazłem z 2006 roku
2014-12-02 14:07:40 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
zamieściłem by usprawiedliwić swoją "szajbę"
2014-12-02 14:07:46 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
@Kornel vel Adam nooo faktycznie zakres robót po zbóju. Pisałem, że TOR będzie robiony praktycznie za stacja i tak będzie. To co napisałeś o stacji to zakres który nie musi być w samej stacji i nie jest widoczny gołym okiem. Powtórzę z pełną świadomością - stacja Katowice nie będzie robiona z tego względu, że JUŻ JEST zrobiona
2014-12-02 16:26:05 Autor:
---.dynamic.gprs.plus.pl
A co z najpiękniejszą stacją Śląska czyli Załężem?
2014-12-02 22:58:04 Autor: kcwm
---.95.237.150
Wszystko pięknie, tylko po co to terminowe szaleństwo. Przetarg w grudniu (jak dobrze pójdzie), a od kwietnia zamknięcia i w listopadzie odbiór końcowy. Wszystko niby pięknie tylko, że to jest przetarg "projektuj i buduj". Ten kto jest w branży, to wie co się będzie działo. Dlaczego takiego przetargu nie ogłasza się np w lipcu. Finansowanie takie same a byłby jako taki czas na projektowanie.
2014-12-03 00:46:40 Autor: Dziobię - więc jestem
---.centertel.pl
@soad:

Nie ma co kwiczeć!

Coś się jednak zaczyna dziać. Nie jest to mo(r)dernizacja w kierunku wschodnim, gdzie do Szczakowej cuś tam zrobili (od Trójkąta Trzech Cesarzy - Broń Panie Boże od Mysłowic i ich dworca - koplani). Jest to jednak rewitalka i to na zachód. Mało, ale jednak. Jest to magistrala E30.

Dla mnie to mały sukces. Mimo wszystko :D.
2014-12-03 08:04:34 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Natomiast Kraków-Katowice nadal sobie poczeka na remont, bo to przecież tak mało znacząca, peryferyjna linia lokalna w za***istym stanie.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS