NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jest przetarg na przewozy kolejowe w Pomorskiem

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 14.04.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-04-14 12:25:39 Autor: głos z kujpomu
---.play-internet.pl
A gdzie jest tabor dla PKM? 20 kwietnia powinien byc dostarczony pierwszy pojazd, a przeciez on nawet nie jest na testach. Czy RK może zapytac o to w Pesie?
2015-04-14 12:45:53 Autor: W
---.tktelekom.pl
"[...]Pozostałem połączenia[...]" po jakiemu to?
2015-04-14 13:24:08 Autor: mar37
---.play-internet.pl
O masakra nadal patologiczne PR Gdynia ze swoim skansenem złomu i mega przeludniem będą obsługiwać pozostałe linie...ehhh..nikt nie zwraca uwagi na to ze to najbardziej zacofane i zaniedbane PR w Polsce
2015-04-14 13:51:22 Autor: Gdynianin
---.19.247.57
Kolei wiejskiej jeżdżenie do Słupska nie wystarczyło i teraz będzie jeszcze Ustka? Na Gdynia-Kościerzyna wygląda na to, że też będzie SKM. 5 dwuczłonów i 8 trôjczlonów? Zamówienie obejmowało 3 dwuczłony i 7 trójczłonów, co do tych Pes jeszcze dorzucą?
2015-04-14 14:10:52 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Gdynianin

Włączenie Ustki do ciągu słupskiego obsługiwanego przez SKM ma wg mnie jak najbardziej sens, gdyż w obecnej formie poza sezonem sytuacja tamże woła o pomstę do nieba. Bezpośrednie pociągi z Gdańska (Śródmieścia/Głównego) do Ustki nie narzekałyby pewnie na brak powodzenia. Jednocześnie przejęcie ruchu do Ustki przez SKM nie wykluczałoby przecież wjazdu tam np. bezpośrednich sezonowych osobówek ze Szczecina (w ramach wymiany pracy eksploatacyjnej), choć dobre skomunikowanie plus honorowanie wzajemnie taryf na odcinku Słupsk-Ustka byłoby zupełnie wystarczające.
2015-04-14 15:02:51 Autor: bear
---.centertel.pl
Skm to zło
2015-04-14 15:27:00 Autor: Æquorea victoria
---.189.38.60.atman.pl
Jak do Słupska zaczęła jeździć SKM zamiast PR to oferta z perspektywy pasażera się poprawiła więc z Ustką może być tak samo. Gdynia-Kościerzyna to jednak kontrowersyjna sprawa
2015-04-14 15:32:44 Autor: maq
---.dynamic.chello.pl
Po raz kolejny ogłasza się przetarg który uniemożliwia udział innych przewoźników.To po co ta zabawa?Można całość przewozów podzielić przy kawce i ciasteczkach.
"Ważna jest spójność systemu transportowego w aglomeracji trójmiejskiej – powiedział Ryszard Świlski"-czytam i nie wierzę własnym oczom.Dublujące się pociągi PR i SKMT na odcinku Gdynia-Tczew(przewoźnicy oczywiście nie honorują biletów ). Brak wspólnego biletu na kolej i komunikację miejską(np na wzór niemiecki-bilet "pociąg+miasto") I to jest "spójność"?
2015-04-14 15:42:43 Autor: Bellerophon
---.tktelekom.pl
Czemu Sprintery muszą być Gdynia-Słupsk (w tym przetargu jeszcze Ustka), a nie Gdańsk-Słupsk jak kiedyś? Na Pomorzu SKM i PR powinni scalić w Koleje Pomorskie, teraz SKM zamiast zajmować się tym co trzeba to jeździ po wsiach. Do dalekich połączeń powinno się kupować EZT o wysokości podłogi 760mm, a SKM powinna jeździć tylko Gdańsk-Wejherowo dedykowanymi pojazdami o wysokości podłogi 960mm tak jak przyszłe 2 sztuki Impulsów.
2015-04-14 16:58:15 Autor: ciekawy
---.dynamic.chello.pl
Przetarg już dawno przesądzony. Maszyniści Przewozów Regionalnych już są/byli w Bydgoszczy są na szkolenie u Pesy.
Tak to wygląda. Wszystko załatwia się po kolesiowsku.
2015-04-14 17:12:33 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Przetarg na rok, słabo ale wiadomo jaki wynik -> PR na pozostałych trasach a na 201 i PKM SKM Trójmiasto.
2015-04-14 17:17:21 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
PR nie mogą być, bo wygrywając Zadanie nr 1 razem z PKM zgarnęliby jednocześnie obsługę całej linii SKM
2015-04-14 17:38:39 Autor: MMM
---.dynamic.mm.pl
Oczywiście, że tak. Teraz najważniejszym parametrem w przetargu na nowe pojazdy SKM jest toaleta... Ale zmienić to się może już chyba wraz ze zmianą ekipy w pomorskim UM, co szybko nie nastąpi. Tu trzeba nowego podejścia do tematu kolei, nowego spojrzenia, a przede wszystkim rozwalenia budowanych od lat układów!! Wielka sztuka zbudować za unijne pieniądze infrastrukturę (chwała za zdobycie kasy).Problem polskiego grajdoła wychodzi jak trzeba zacząć tym zarządzać.
2015-04-14 19:06:07 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post Æquorea victoria:
"Jak do Słupska zaczęła jeździć SKM zamiast PR to oferta z perspektywy pasażera się poprawiła więc z Ustką może być tak samo. Gdynia-Kościerzyna to jednak kontrowersyjna sprawa"
Ale powinni tam honorować bilety PR.
2015-04-14 19:09:00 Autor: Ciekawszy
---.158.219.153.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Po co piszesz takie bzdury jak nie znasz sprawy
2015-04-14 19:44:25 Autor: Kinga13
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do MMM,
Zamiast pisać dla pisania mogłeś złożyć 1,5 roku temu swoją ofertę na Dyrektora Deoartamentu i rozwalić układ. A tak pozostaje ci tylko psioczyc.
Widźe ze pozostali tez nie umieją czytać artykułu ze zrozumieniem Autor na końcu podtytułu postawił znak ? Jak byście poczytali ogłoszenie Wojewodztwa o zamiarze to wiedzieli byście, ze bedzie jeszcze jeden przetarg obejmujący połączenie Gdyni z smetowem i Elblągiem oraz trasa Malbork - Grudziądz. Chyba ze nastąpi zmiana ogłoszenia. Jednak takie działanie byłoby złamaniem obowiązującego prawo i pewne roszczenia finansowe.
2015-04-14 20:13:19 Autor: ja
---.dynamic.mm.pl
SKM z PR zamienia sie trasami. SKM wezmie Koscierzyne a PR Slupsk
2015-04-14 23:19:50 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Jaki jest konkretny opis tej części przetargu odnoszącej się do przewozów na trasie do Słupska/Ustki? W chwili obecnej to jest tak, że prócz Sprinterów z Gdyni do Słupska kursują tam także pociągi z Gdańska będące zwykłymi, zatrzymującymi się na odcinku trójmiejskim na każdym przystanku.
Według tego artykułu RK można wnioskować, że to się zmieni. Na liście wymienionych zadań nie jest nic wspomniane o pociągach Gdańsk-Słupsk (jedynie jest pod koniec tekstu treść w nawiasie "a w drugim odcinek Słupsk - Tczew, także obsługiwany przez SKM" lecz ważniejsze są konkrety, a nie takie swobodnie wypowiedziane słowa), zatem można to rozumieć w ten sposób, że będą Sprintery z Gdyni do Słupska, lecz zwykłe pociągi SKM będą dojeżdżać tylko do Wejherowa. Od tego zależy kto może się podjąć obsługi połączeń do Słupska. Jeśli jest tak jak myślę to mogą być zarówno PR i SKM. Jeśli się mylę i będą pociągi Gdańsk-Słupsk to z oczywistych względów SKM.
2015-04-15 10:26:34 Autor: Gdynianin
---.19.247.126
Mnie się wydaje, że jest nastawienie na powrót Słupsk do PR
2015-04-15 11:00:24 Autor: Ezil
---.168.1.59
Jeżeli wygra SKM, to ktoś jadący z Gdyni do Lipusza i przesiadający będzie teraz musiał kupić 2 bileciki?
Fajnie, marszałek sam sobie stworzy powód do wyciachania linii koło Chojnic.
2015-04-15 11:12:04 Autor: Gdynianin
---.19.247.126
To samo będzie dla ludzi za Wejherowem jak wygrają Słupsk PR. Nie dość, że kwestia taryfy to jeszcze nienawiść do PR w tamtych rejonach. Zagrożenie dla Kościerzyna - Chojnice faktycznie duże. Ta linia ma ogromny potencjał który obecnie się marnuje przy tak znikomej ilości połączeń
2015-04-15 16:39:40 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Jeśli dobrze interpretuję zapisy zadań to chyba będzie to koniec bezpośrednich Gdańsk-Słupsk.

O tym, że jest chęć opchnięcia tego połączenia PRom świadczy też fakt, że jest to osobne zadanie. Gdyby chciano SKM to w tym przetargu byłoby wyłącznie jedno zadanie w ogóle, ze Słupskiem, SKM, PKM i Kościerzyną.
Ukryta zapowiedź tego była też w wypowiedziach na temat nowych Impulsów SKMT, była mowa, że będą jeździć Wejherowo-Gdańsk oraz wymieniony był też Tczew, lecz Słupsk nie był wspomniany, tak jak by z góry ustalone było, że w momencie przyjazdu Impulsów z fabryki na Cisową wtedy już SKMT obsługi Słupska nie będzie miała.
2015-04-15 17:20:55 Autor: marketinf
---.play-internet.pl
PR Gdynia to zło. Najbardziej zapuszczone PREGIONALNE w Polsce.
2015-04-15 17:27:12 Autor: marketinf
---.play-internet.pl
Pry nie mają Taboru do obsługi nowych linii...juz teraz do Smetowa Elblaga Olsztyna puszczają po 1 jednostce. Ludzie mdleją [Admin: zmoderowano] wzywaja obsługę pociągu...nikt nie panuje nad tym. Muszą kupić kilka nowych kiełków lub puszcza wiecznie zepsute szynobus.
2015-04-15 17:35:27 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Inne województwa się pozbywają kibli na rzecz nówek więc jak oni się pozbywają to PR Gdynia może je kupić
2015-04-15 23:06:26 Autor: Kinga13
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do ep40,
Niedługo wrócisz do macierzy z pod znaku PKP i będziesz wtedy piał innym głosem. Nawet twoja kolejka piko ci nie pomorze. Piszesz jak zwykle brednie oderwane od realiów związanych z możliwościami finansowymi. Ale juz niedługo skończy sie czas beztroski i wreszcie trzeba bedzie cos zrobic a parasol jest juz złożony.
2015-04-16 09:17:59 Autor: ДАРТ
---.tktelekom.pl
Pozostałe połączenia bez przetargu czyli nie może być inny przewoźnik jak Arriva z lepszym taborem, lecz kolejne lata telepania się wężykującym kiblem
2015-04-16 09:39:53 Autor: ДАРТ
---.19.244.159
Z drugiej strony dokonała się ogromna wymiana taboru na liniach niezelektryfikowanych, przykład świetnych Newagów SA137 i 138. O diesle się dba gdy elektryki zaniedbuje się
2015-04-16 10:01:51 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.205
Jak na Śląsku dokonano jednoznacznego wyboru KŚ tak na Pomorzu powinny być jedne KP.
2015-04-16 10:26:40 Autor: blaba
---.play-internet.pl
Ty Kinga13, zgrywasz kogoś najmądrzejszego, a nawet nie potrafisz napisać ani jednego posta zgodnie z poprawną polszczyzną. Jak nie wiesz, jak się pisze, to pytaj swojej pani od polskiego i najlepiej zajmij się odrabianiem lekcji, a nie trollowaniem i hejtowaniem tutaj. To poważny portal i dla specjalistów.
2015-04-16 11:29:38 Autor: Gdynianin
---.19.245.157
Wcześniej pisałem pytanie czemu będzie 5 dwuczłonóqi 8 trôjczlonów?
Zamówienie obejmowało 3 dwuczłony i 7 trójczłonów, co do tych Pes jeszcze dorzucą? Wie ktoś o co chodzi?
2015-04-16 16:28:57 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
Pewnie niektóre Newagi, 7 trójczłonowych nowych Pes, a ósmym trójczłonem będzie SA138. W końcu nie jest problemem, żeby UMWP w kwestii wynajmu dał jedną sztukę SKMce do obsługi PKM, a pozostałe trójczłony PRom tak jak dotychczas. Dwuczłony zaś to pewnie SA137-001 i 002
2015-04-17 08:04:00 Autor: Gdynianin
---.19.247.103
Teoretycznie mogą być stare SA132 lub SA131 (obecnie rozebrany i malowany w Chojnicach) lecz jak już to raej faktycznie Newagi byłyby. W kuj-pomie tak było, że część SA106 i jeden SA123 jeździły dla PR, gdy reszta jeździła dla Arrivy
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS