NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jakie lokomotywy dla PKP Cargo?

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 15.01.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-01-15 14:40:39 Autor: Knedlik
---.static.korbank.pl
Skoda niech wystartuje ze 181/182 ! Siła i niezawodność ;)
2015-01-15 16:08:54 Autor: Pepik
---.free.aero2.net.pl
ta, szkoda, kupią to coś to wrzask będzie jak przy Pendolino, bo nie polskie i w w dodatku do niczego
2015-01-15 16:13:07 Autor: Edward G.
---.tktelekom.pl
Czy te 15 lokomotyw zastąpią te lesingowane, czy też powiększą one flotę lokomotyw wielosystemowych ?
2015-01-15 17:02:55 Autor: md
---.static.ip.netia.com.pl
"Lokomotywy dla PKP Cargo będą prowadzić pociągi towarowe z prędkością do 140 km/h. W wymaganiach technicznych, oprócz typów zasilania charakterystycznych dla poszczególnych krajów, znajdziemy układ lokomotywy Bo’ Bo’, maksymalną siłę pociągową przy rozruchu (300kN) i prędkości 60 km/h (270 kN), minimalny promień łuku (100 m) i krzywizny w płaszczyźnie pionowej (300 m), oraz maksymalny nacisk na oś (22,5 t).

Określono również, że lokomotywa powinna ruszyć z pociągiem o masie 1800 ton brutto pod wzniesienie o nachyleniu 10 promili, a z masą 3200 ton brutto – 4 promili. Pociąg towarowy o masie 1600 ton lokomotywa ma prowadzić z prędkością do 125 km/h na profilu 2 promili, i do 50 km/h na profilu 10 promili. Elektrowozy muszą mieć możliwość jazdy w trakcji ukrotnionej."

Przecież ona będzie musiała ważyć z 90 ton, żeby spełnić te warunki.
2015-01-15 17:14:23 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@md

Ok 88t, tyle obecnie ważą wielosystemowe loki.
2015-01-15 18:12:15 Autor: kqń
---.11.109.246
A po h... do Brochowa,przecież oni nigdzie nie mogą jeżdzić bo albo nie umieją albo defektują,gdzie nie zajadą to coś nawalą,ale cwaniacy jacy to są maszyniści że pożal się boże.
2015-01-15 18:56:43 Autor: ktoś
---.147.246.94.ip4.artcom.pl
Utrzymywanie lokomotyw w Czechowicach w hali wachlarzowej gdzie przy opadach deszczu kanały i hala jest zalewana . Kogoś chyba powaliło.
2015-01-15 19:06:41 Autor: kali
---.dynamic-ww-2.vectranet.pl
W odpowiedzi na post sphinx2:
"@md

Ok 88t, tyle obecnie ważą wielosystemowe loki."
Tylko czy IC chce lokomotywy, które ze względu na masę (nacisk na oś dokładnie) będą musiały jeździć wolniej po niektórych szlakach?
Co oni w ogóle chcą? Lokomotywy do węglowców, czy kontenerów? Bo jak to drugie, to lokomotywa może być lżejsza, choć będzie wtedy dysponować nieco mniejszą siłą na rozruchu. Ale wystarczającą dla kontenera 1500-2500 ton.
2015-01-15 19:43:17 Autor: winietka
---.gtor.org
Redakcjo, rozpisujecie się o jednym przetargu. Miło, że tą kwestję

Szkoda tylko, że ciągle milczycie na temat sytuacji w grupie PKP i traktowaniu podległych pracowników przez wszystkowiedzących bankomatów. O nakłanianiu w CARGO do PDO. O tym, że Bankomaty chcą ludzi do innych miast na siłę przenosić.
O tym, co poruszył wczoraj pan Grymel występując w mundurze u boku protestujących górników.
2015-01-15 20:22:45 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@kali

1. Nie IC, tylko Cargo.
2. Lokomotywy będą jeździć po głównych szlakach więc ew. ograniczenia dotkną je w bardzo niewielkim stopniu.
3. Ciągać będą to, na co Cargo dostanie zlecenie, nie tylko kontenery. Wymagane przez Cargo parametry nie są wygórowane na tle liczb deklarowanych przez producentów nowych lokomotyw.
2015-01-15 21:47:54 Autor: Jakub
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy największy konkurent - DB Schenker jest zadowolony ze swoich lokomotyw?
2015-01-16 10:49:57 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
Pan Derda powinien zastanowić się nad logistyką w Cargo, bo pociągi stoją po stacjach nie z powodu usterki lokomotyw.
2015-01-16 10:53:52 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
@winietka
Zmień pracodawcę i będziesz miał spokój od bankomatów. Aż roi sie od ofert pracy u innyvh przewpżników, tylko trzeba ruszyć tyłek.
2015-01-16 11:06:59 Autor: Kamill
---.toya.net.pl
Punkty za niezawodność? Oj, to chyba Pesa już odpada z tego przetargu. No chyba, że nadrobią ceną.
2015-01-21 19:39:45 Autor: Grześka
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Kamil- PESY nie trawię, ale muszę przyznać, że się jednak poprawili. Gonią NEWAG
2015-01-26 21:07:06 Autor: depo
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jedna wielosystemowa lokomotywa to kwota okolo 20 milionow zlotych.To tyle,ile kosztuje roczne utrzymanie zwiazkow zawodowych w PKP CARGO.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS