NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Jak zmieni się dworzec Warszawa Śródmieście. Bez pawilonów i rozdzielony ruch?

| wu, Transport-publiczny.pl 21.10.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-21 16:00:58 Autor: kris
---.pl.177.41.31.in-addr.arpa
"Prawdopodobnie znikną niedawno wyremontowane pawilony wejściowe"

Uwielbiam ten kraj! Bogaty, nic się nie marnuje. Mądrość tu na każdym kroku...
2015-10-21 16:59:19 Autor: asm. huciński
---.dynamic.chello.pl
Wyburzenie pawilonów byłoby błędem.
Należy to rozebrać i przenieść w inne miejsce np. nad wyjście/wejście do stacji metra, w miejsce gdzie wokół jest zabudowa z minionej epoki soc - realizmu. Albo schować elementy do magazynu.
Można też oddać do Nowej Huty, kiedyś może się to przydać.
2015-10-21 18:14:06 Autor: Socrealista
---.wapgw.era.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-10-21 18:30:08 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Problemy z przepustowością na Śródmieściu? Cztery tory i dwa perony wyspowe na tej stacji, przecież to takie proste. Segregacja ruchu niewiele pomoże, gdyby wysiadał tylko przedsionek, to i owszem. Ale wysiada dużo więcej ludzi.
2015-10-21 19:41:32 Autor: rp1polska
---.static.ip.netia.com.pl
Tutaj akurat nic się nie zmarnuje, te obskurne pawilony zostaną wyburzone najwcześniej za 10 lat, a znając PKP do tego czasu będą znowu wymagały "gruntownego czyszczenia". Zresztą co się dziwić, pawilony nikomu nie są po drodze, jeśli nie liczyć meneli i ćpunów, którzy mają tam darmową toaletę.
2015-10-21 19:44:29 Autor: rp1polska
---.static.ip.netia.com.pl
I tak, też jestem za dobudową kolejnego peronu i torów! Zresztą nie wyobrażam sobie, jak ta segregacja miałaby wyglądać? Specjalny komunikat, ochroniarze i mandaty za postawienie nogi na złym peronie? Kto by tego przestrzegał? Pomijając, że faktycznie do pociągu weszłoby z 5 ludzi, i dalej musieliby czekać aż reszta wyjdzie przez DWA RAZY MNIEJSZĄ LICZBĘ DRZWI. Nigdzie na świecie czegoś takiego nie widziałem.
2015-10-21 20:30:04 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przebicie tunelu Główna - Wileńska, to takie proste! I 90% problemów z przepustowością rozwiązane.

No ale przecież NIE DA SIE.
2015-10-21 21:25:28 Autor: Tomo1976
---.centertel.pl
@gość

NIE DA SIE bo Bufet nie daje.
2015-10-21 21:27:23 Autor: Tomo1976
---.centertel.pl
@rp1polska

Cztery tory na podmiejskiej średnicy byłoby idealnym rozwiązaniem. Jest tylko jeden (własciwie dwa) problem: BETON PKP PLK i Bufet.
2015-10-21 22:09:00 Autor: AveJa
---.242.138.101
@Tomo1976

Przepustowość tych 2 torów średnicy jest wystarczająca, nie słychać o planach zwiększania taktu połączeń, a gdyby w pociagach był tłok to przecież jeździłyby 3-kible a nie tylko 2-kible jak obecnie najczęściej na wiekszości pociągów.
Problemem są:

-wyjazd z Zachodniego
-wyjazd ze Wschodniego (konieczne 2 odstępy w stronę Stadionu wolne aby można było wyprawić następny pociąg, czyli pociag musi w całości opuścić p.o. Stadion w stronę Zachodniego czyli wjechać na most)
-każdy puciong ma rozkładowy postój na Śródmieściu 1,5 minuty - największy problem z tym wszystkim
2015-10-22 14:11:50 Autor: czytelnick
---.internetdsl.tpnet.pl
"Śródmieście" dla WKD, "Centralny" dla podmiejskich, dla dalekobieżnych zbudować nowy.
2015-10-25 14:45:54 Autor: olekk
---.41.175.241.ncs2012.pl
Przy okazji niech kolejarze przywrócą pierwotny, elegancki wygląd stacji, bo teraz Śródmieście przypominam bardziej jakiś Bangladesz niż główną stację kolejową dla ruchu aglomeracyjnego w stolicy dużego państwa europejskiego. Mam nadzieję, że znikną w pierwszej kolejność te obskurne, bazarowe budy zajmujące środkowy peron, do tego różne narośla poprzyczepiane do ścian i stropów. Ta stacja ma drogi, kamienny wystrój, w tym świetne grafiki Fangora, i wystarczy ją po prostu wyczyścić.
2015-10-25 17:19:34 Autor: łłnn
---.google.com
A będzie wreszcie wspólna nazwa dla dworców Centralnego i Śródmieście lub dla dworca Śródmieście i stacji metra Centrum? Obecne nazewnictwo jest absurdalne.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5