NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Indie: Coraz większe plany w związku z KDP

| Railway Insider/lp, Rynek Kolejowy 05.02.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-02-05 10:30:46 Autor: thomas
---.superkabel.de
Nawet Indie beda mialy KDP predzej niz jeden z najbardziej zacofanych krajow EU- mam na mysli PL
2012-02-05 10:31:04 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
ale numer u nas zamykają centrum KDP a tam chcą otworzyć.
2012-02-05 10:47:17 Autor: Juliano
---.centertel.pl
Komuś w RK dopisuje humor, żeby te dwa artykuły o KDP były koło siebie ;)
Jeden o likwidacji centrum KDP w Polsce, a drugi o otwarciu podobnej instytucji w Indiach ;-)
2012-02-05 11:05:14 Autor: Czomo
---.wtvk.pl

Czomo
Ktoś dobrze w RK pomyślał, aby udowodnić jak bardzo zacofanym krajem jest Polska, fakt że KDP to obecnie w naszym kraju temat rodem ze powieści Stanisława Lema i być może realizacji się nie doczeka za mojego życia, to chociaż by można wdrożyć programy które mają szanse realizacji. Czyli zamiast KDP -> Program odnowy i modernizacji infrastruktury kolejowej na liniach magistralnych i drugorzędnych oraz Program odnowy taboru kolejowego i wymiany na nowoczesny. Inna sprawa to ta że mógł bym się założyć o 0,7 wódy na myszach (czyt. Whiski) że Indie prędzej wybudują KDP niż Polska. No niestety panowie i panie ale taka prawda...
2012-02-05 11:08:18 Autor: Maurycy_
---.97.198.165
tylko jak Indie rozwiążą zagadnienie jazdy na dachu pociągu?

proponuję wysłać tam Roberta Wyszyńskiego w charakterze konsultanta ...
2012-02-05 11:16:54 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Może trzeba wreszcie przejść z \"katolicyzmu\" na \"hinduizm\" - cokolwiek te słowa znaczą? :-)

To taki żarcik ciecia peronowego - wprawdzie ciecia dworcowego \"Nowe\" wyrzuciło, bo wyprzedzał wszystkich o lata świetlne, więc nie pasował, ale ciecie peronowego przy minus 20 stopni mają się dobrze i w dodatku posiadają swoiste poczucie humoru, hi, hi.

I nikt ich nie wyrzuci, bo są WOLNI. A peron jest ich, jako i całego obywatelskiego narodu.

Niekoniecznie jednak trzeba zmieniać \"system wiary\". Trzeba zmienić system WIEDZY oraz MENTAL: z zakioziałego, kulejarskiego, wąsatego, \"ekspertowo-salonowego\", martyrologicznego symptomu wiecznej ofiary (\"rozdziobią nas kruki i wrony\" itp. bzdety wkładane w szkołach, aby programować nam łby, jako zaprogramowanych przez system niewolników) na mental nowoczesnego narodu, myślącego do przodu, a nie do średniowiecza, gdzie za głoszenie idei - pardon - HEREZJI o KDP, dzisiejsza ponownie wcielona inkwizycja natychmiast by mnie spalila na stosie. Razem z JP i kilkoma innymi Kusiami, nie wspominając o kapitalnych młodych chłopakach z RK, bo oni też rozumieją czaczę.

Z RK - powtarzam, nie z TOR-u.

Ale nie te czasy, Panowie. To se ne vrati :-)

Proces ZMIANY mentalu i świadomości obywatelskiej się właśnie BURZLIWIE odbywa i odbywać będzie - stąd drastyczne i paniczne działania lobbystów paliwowych (drogowych, lotniczych itp.), aby ukatrupić ROZWÓJ kolei i w ogóle kolej dalekobieżną samą w sobie. Oczywiście hasła są \"szczytne\" i chwytliwe - podobnie jak w przypadku ACTA: \"wielka modernizacja klasycznej kolei\" - ha, ha, ha!!! Czyli jej wielkie zabicie i zajumanie 5 mld zł na drogi.

Ale to się wam TERAZ już nie uda. Nie tak jak się Wam wydaje, że się \"uda\". Nie zdradzę Wam więcej, koteczki - wróg czuwa :-P

Amen.
2012-02-05 12:25:44 Autor: thomas
---.superkabel.de
Do @Maurycy
Przy 35 Km/h ten problem sam sie rozwiazuje
2012-02-05 12:26:47 Autor: thomas
---.superkabel.de
sorry mialem na mysli 350 Km/h oczywiscie .
2012-02-05 13:14:19 Autor: :-o
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to wyślijmy \"naszych\" fachowców od KDP do Indii!
Zobaczymy czy dadzą radę położyć przedsięwzięcie na łopatki tak, jak w Polsce... ;-]
2012-02-05 13:16:26 Autor: mistral
---.net.pbthawe.eu
To jestem bardzo ciekawy co będzie jak przyjdą deszcze monsunowe i im tą KPD zaleje.
2012-02-05 13:18:47 Autor: czytelnick
---.internetdsl.tpnet.pl
Piewcy polskiego zacofania niech spojrzą na mapę
(np. tutaj: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/78/India_roadway_map.svg )
i sprawdzą jakie tam są odległości w skali państwa, a jakie u nas. Powierzchniowo Indie są 10 razy większe od Polski. U nas 300 - 350 km/h to fanaberie, u nich konieczność.
2012-02-05 13:27:04 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
@Robert Wyszyński
W Konstytucji 3 Maja, jest mowa o obrzadku rzymsko-katolickim. Czyli przejście z obrządku judeo-katolickiego na rzymsko-katolicki. Judeo-katolicyzm ( obrządek Judeo-Poloni od 1910 roku - bolszewików ) różni się od obrządku rzymsko katolickiego formą kultu Matki Boskiej. W judeo-katolicyźmie Matka Boska jest Królową Polski. w rzymsko-katolickim Bogurdzicą.
W Indiach, będących kiedyś kolonią brytyjską, to jest to anglikanizm a nie buddyzm.
2012-02-05 14:04:27 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
Jest alternatywa dla Dworca Centralnego:
Tunel KDP pod ul. Bitwy Warszawskiej 1920, Stefana Banacha, Polem Mokotowskim do działki Róg Niepodleglości i Stefana Batorego do Waryńskiego. Tylko tam jest linia metra.
2012-02-05 14:30:09 Autor: J 23
---.dynamic.chello.pl
No to trzeba im wynając Centrum KDP z peelki. Grupa zorganizowana i chwilowo - tak do 2030 roku bezrobotna. Pani Ministrze trzeba jechac z misją gospodarczą i opchnąc im niedocenionych fachowców. Niech pan zostawi sobie Adriana do pomocy - gośc zna sie na wszystkim, wiec nie bedą mu przeszkadzac a i Jakubasy sie ucieszą
Bedzie to spełnieniem pewnej prawidłowości, że Polacy u siebie nie są w stanie nic zrobic, a sukcesy odnoszą zagranicą. ( W szczególności pod zaborami i za komunizmu)

J 23
2012-02-05 15:39:33 Autor: kalkulatorek
---.internetdsl.tpnet.pl
Biorąc pod uwagę, że obecnie najszybszy pociąg w Indiach jedzie z handlową 89 km/h (dla porównania na Kutno-Konin osobowy ma 80 km/h), to sekta KDP na tym forum ma się czym podniecać.
2012-02-05 19:25:10 Autor: Mundek.
---.96.70.146
kalkulatorek

Chyba gdzieś Ci zero uciekło po drodze?. Jakby w Polsce takimi szybkościami jak w Indiach jeżdżono, byłoby to mistrzostwo świata. Jak kolejarz z USA kiedyś pisał, Polakom do łbów nie che wejść, ze Polska to kraj IV świata.


180km/h INDIE

http://www.youtube.com/watch?v=VQflBGFejyE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=NrcUVUE5D2o

http://www.youtube.com/watch?v=cnubZliHmZ4&feature=fvsr

http://www.youtube.com/watch?v=N9YT5uZKroI&feature=related





2012-02-05 20:34:37 Autor: asd
---.acn.waw.pl
tak mundek

1 film - tested - wygoogluj sobie co to znaczy dla podpowiedzi u nas tested to i 250 bylo.
2 film - cholera go wie co to jest w ogole ale nie wiecej niz 150-160.
3 film - olaboga 100 km/h na dieslu!
4 film - to samo co 2 film.

Poza tym wygoogluj sobie co to jest predkosc handlowa i jak sie ona ma do maksymalnej.
Albo idz spac bo juz po dobranocce.
2012-02-05 20:55:10 Autor: Mundek.
---.96.70.146
Polski Expres na CMK

http://www.youtube.com/watch?v=TB-_R5cOr8g


Indie_ Kabina 130km/h

http://www.youtube.com/watch?v=ZTfv5aUGxs8&feature=related


Polska_Kabina 80km/h

http://www.youtube.com/watch?v=4LYIZidC1ig


Polska przelot
http://www.youtube.com/watch?v=jxV0ilUH4EM&feature=related


Indie przelot

http://www.youtube.com/watch?v=yFfQRmBYrOo&feature=related
2012-02-06 00:03:21 Autor: Warszawiak
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
U nas na EP09 można by jeździć 180 km/h, bo też się rozpędzi. A Taurusami można by już teraz jeździć ponad 200 km/h tam gdzie napięcie pozwoliłoby, bo kto powiedział, że ten ECTS musi być i jakieś przejścia dwupoziomowe - jak pokazuje filmik drugi z postu Mundka w tych krajach bardziej rozwiniętych od nas nikt się kwestią przekraczania torów nie przejmuje. A jakie fajne filmy z przelotami mikole mogliby kręcić. Wtedy nikt by nam nie zarzucił, że jesteśmy zacofani.

W zeszłym roku jechałem pa E20 ze znajomą mieszkającą w Indiach i była zdziwiona, że przy takiej prędkości pociągiem nie rzuca na boki, że stojąc nie trzeba się trzymać. Więc chyba jednak jakieś tam różnice jeszcze są. :)
2012-02-06 03:35:23 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Mundek

Nie ma tam żadnego 180 km/h; w pierwszym ujęciu ok 150-160 km/h, choć 19 wagonów robi wrażenie!

Być może jesteś przykładem tego polskiego mentalu, o którym wspomniałem powyżej: z Indii pokazujesz najszybsze ujęcia, a z Polski - KIBLA na CMK. Typowo martyrologiczny i samobiczujący syndrom ofiary (zaprogramowanej umysłowo).

Ja - skoro już porównujemy najszybsze - pokazałbym to:

http://www.youtube.com/watch?v=dFmFhTiskf8

http://www.youtube.com/watch?v=yy77-6EcVgA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_r1hUPf8NQ0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=8CAT89S2t1I

Szkoda że w 94 roku nikt z Pekapu (ani Mikoli) nie nakręcił przelotu ETR 460 w okolicach Białej Rawskiej z V = 250 km/h - w pale się nie mieści, ale z tego została chyba tylko jedna fotka zrobiona... na posterunku BR... - przez kogo?

I ĹťADNEGO filmu. Ani z zewnątrz, ani z z wewnątrz.

A przecież w kabinie Pendo była zamontowana na statywie (na pulipicie ) kamera rejestrująca szlak z kabiny oraz współpracę pantografu z siecią. Gdzie to jest? Udostępni to ktoś kiedyś WRESZCIE, czy takie tajne było, ze aż wstyd się przyznać?

Ja KUPIĘ taki film prywatnie - nawet za 100 zł, choćby miał kilku minut, ale z V = 250 na kawałeczku CMK.

PS. No wiem, niedługo sam sobie taki zrobię :-) Ale tamten to historia, chlubna i tajna, prekursorskie wejście smoka KDP do Polski!
2012-02-06 17:43:06 Autor: Mathew Kato
---.9.52.13
@Robert Wyszyński: \"(...) Ale to się wam TERAZ już nie uda. Nie tak jak się Wam wydaje, że się \"uda\". Nie zdradzę Wam więcej, koteczki - wróg czuwa :-P

Amen (...)\"

Można dodać karamba... Bardzo tajemnicze słowa. Kto wie czy nie prorocze. Jaka by to religia nie była, czuwajcie zatem! Świat jest bowiem pełen szpiegów z krainy deszczowców.
2012-02-06 20:07:09 Autor: MichałM
---.dynamic.chello.pl
Będą jaja jak w Indiach zbudują KDP niekoniecznie taniej niż u nas, a za przejazd będzie trzeba zapłacić tyle co w 2 kl. IC, albo i mniej...

@Robert Wyszyński: już chciałem powiedzieć, że znowu dolałeś oliwy do ognia, ale widzę, że to RK nas podpuszcza publikując takie artykuły:-) Przy okazji gratuluję wygranej w rankingu RK na najbardziej komentowane artykuły.

A jak ktoś chce zobaczyć Pendolino z 94 r. na polskich torach to tu jest kilka fotek:

http://parlin.republika.pl/
2012-02-07 02:33:46 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
MichałM

Nie bój żaby, będę dolewał ile wlezie :-)

Stronkę oczywiście dobrze znam - niestety to chyba jedyny ślad, prócz arta w bodaj \"Świecie Kolei\" i reportażyku w magazynie KWANT (mam to nagrane na VHS).

Mathew Kato - cytat:

\"Świat jest bowiem pełen szpiegów z krainy deszczowców.\"

I jaszczurów z krainy oriońskiej :-)
2012-02-20 20:24:36 Autor: n2
---.66-mat-sat.pl
Importujemy z Indii Ursusy to i pociągi możemy ;-)

PS: Robert Wyszyński - nic sobie nie dam uciać ale i chyba Młody Technik coś o wizycie Pendolino pisał.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS