NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut

| KZN Bieżanów 10.10.2016 79

Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Zabudowa rozjazdu na nowej krakowskiej łącznicy Fot. KZN Bieżanów
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Switcher przewiózł i dokonał precyzyjnego rozładunku kluczowego rozjazdu kolejowego na nowo budowanej łącznicy Zabłocie – Krzemionki. Realizacja zniwelowała utrudnienia na „krakowskiej średnicy”, zapewniając bezpieczeństwo pasażerom i pracownikom torowym oraz najwyższe parametry konstrukcji rozjazdowej na długie lata.
Całość prac wykonano w niespełna 5 nocnych godzin z 6 na 7 października, kiedy to przygotowany w najwyższym standardzie rozjazd o geometrii 60E1 500 1:12, wyprodukowany w fabryce Kolejowych Zakładów Nawierzchniowych „Bieżanów”, zmontowany z podrozjazdnicami strunobetonowymi, został dostarczony i zabudowany w miejscu przyszłej eksploatacji. Proces obsługiwany był przez pracowników KZN Rail, wyłącznego operatora innowacyjnego systemu Switcher. Całość procesu – produkt czyli rozjazd, jego zaawansowana logistyka przęsłowa i specjalistyczna zabudowa – odbyła się w ramach kompetencji i potencjału Grupy KZN Bieżanów.

– To już kolejna udana realizacja przy pomocy kompleksowej i nowatorskiej technologii Switcher integrującej w ramach jednego systemu moduły transportowe, dźwigowe oraz zaawansowany moduł mocująco-usztywniający szyty na miarę każdego rodzaju rozjazdu. Sukces jest tym większy, że technologia Switcher zadebiutowała na rynku raptem kilkanaście miesięcy temu – informuje Grupa KZN.

W ramach projektu KZN Rail przewiózł i rozładował wszystkie 3 bloki rozjazdowe. Wykorzystując wagony Switcher+ (platforma i dźwigi HDS) i Switcher (długa platforma) dostarczono i ułożono w miejscu zabudowy zwrotnicę, szyny łączące i krzyżownicę. Całość procesu zajęła niespełna pięć godzin. Alternatywą był dotychczasowy sposób zabudowy, czyli kilkudniowe prace prowadzone pod ruchem na newralgicznej linii 91 łączącej Kraków Główny i Kraków Płaszów. Odcinek ten jest w chwili budowy łącznicy Zabłocie – Krzemionki bardzo obciążony – całość przewozów odbywa się przez jeden tor łączący ww. stacje, drugi jest w trakcie przebudowy i włączania w nowy układ torowy.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kraków (895)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Kraków (895)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5