NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Godzinne opóźnienie Pendolino

| pr, Rynek Kolejowy 26.12.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-12-26 13:13:02 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lekka zima przyszła już zaczynają się schody. A co to będzie przy -15 stopniach Celsjusza, pendo będzie urywać patyki masowo. Hmm, znowu zepsuły się stopnie? A może klozet? :-D
2014-12-26 13:13:44 Autor: kibic
---.static.ip.netia.com.pl
Zima,zima pendolino!!!!!
2014-12-26 13:16:35 Autor: pasqzer4
---.static.ip.netia.com.pl
No i 50% zwrotu za bilet!!!!!!brawo p.......o!!!!!!!!
2014-12-26 13:18:04 Autor: Jakub
---.slupsk.vectranet.pl
Ha ha ha ha :DDD
2014-12-26 13:25:16 Autor: quest
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli to jest jednostkowy przypadek, to na mnie nie robi jakiegoś wielkiego wrażenia, mogło się zdarzyć...mam jednak nadzieje, że tego typu przypadki nie będą często się powtarzać
2014-12-26 13:26:21 Autor: Przemek IC
---.centertel.pl

Przemek IC
W odpowiedzi na post scorpio:
"Lekka zima przyszła już zaczynają się schody. A co to będzie przy -15 stopniach Celsjusza, pendo będzie urywać patyki masowo. Hmm, znowu zepsuły się stopnie? A może klozet? :-D"
Każdy powód jest dobry, aby dziennikarze z telewizji, której nazwy nie będę wypowiadał, bo się brzydzę-mogli sobie ponarzekać. Proponuję, aby dziennikarze pisali np. o tym, ile much w dany dzień wleciało do Pendolino i jechało na gapę.
Są naprawdę granice krytyki, ale dziennikarze pfu pewnej stacji już dawno te granice przekroczyli.
Za chwilę ktoś napisze, że to wina Tuska lub PIS-u.
2014-12-26 13:27:31 Autor: Jakub
---.slupsk.vectranet.pl
A co to znaczy, że "wypadł" ze swojego rozkładu jazdy?? Czyżby włoszczowsko-opoczyńskie kible i pociagi ekonomiczne "zakorkowały" troche CMK ??? Rozumiem, że lobby włoszczowsko-opoczyńskie oraz pociagów ekonomicznych na CMK znajdzie jakies bardziej sensowny wytłumaczenie tego dodatkowego 20minutowego opóźnienia.
2014-12-26 13:36:51 Autor: Luca
---.free.aero2.net.pl
Przy 6 składach utrzymywanych w rezerwie (40% taboru) taka sytuacja zdarzyć się chyba nie powinna. Jakoś nie wierzę w ten "przegląd". Po prostu coś się sp...suło, znów jakiś czujnik czy coś, o czym nasi spece pojęcia nie mają i pewnie dopiero gorąca linia z serwisantami alstomu rozwiązała problem.
Najlepszym się zdarza, choć jak pisałem wyżej - przy tak wysokiej rezerwie sytuacja nieco kuriozalna.
2014-12-26 13:49:38 Autor: zwus
---.play-internet.pl
ED250 to delikatny pojazd ! Jak on będzie funkcjonował przy oblodzeniu i ośnieżeniu ? Na to pytanie odpowiedz padnie po teście w rzeczywistości na żywym pasażerze . Zawsze pisząc tutaj jestem pod wrażeniem samych specjalistów którzy tutaj zabierają głos mam wrażenie ,że pałają wewnętrznym wstrętem do zagadnień technicznych poruszają się na platformie rozważań administracyjnych snucia domysłów bez szczypty technicznej polemiki ! POjazd pendolino w swojej delikatności odsłania na pierwszy linku do zdjęcia wiązkę przewodów spiętych czarną opaską czy to rozwiązanie docelowe ? Drugi link pokazuje mnóstwo małych przewodów niezabezpieczonych przed urwaniem czy to też jest przemyślane rozwiązanie ? Jak taka myśl techniczna będzie działać z polskim śniegiem i lodem , pod wpływem oddziaływanie polskiego bezrobotnego który poszukuje miedzi ?

http://mojakolej.blox.pl/resource/IMG_6332.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5c/ED250-001_Pendolino_w%C3%B3zek(1)_Trako13.jpg
2014-12-26 13:53:44 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
"Jak podał TVN24"
Nie ma to jak branżowa Prasa / E-RK
A w innych nie ma dokładniejszych danych?

Czy RK to jeszcze RK?
2014-12-26 13:54:16 Autor: Kryniczanin
---.146.96.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Spadnie 10cm śniegu, pojawi się 10 stopni mrozu w nocy.

Już rządowe stacja z wiertniczej bądź trybuna z czerskiej zapewnią o zimie tysiąclecia :-)

A wszystko podsumuje się:Sorry taki mamy klimat.
2014-12-26 14:33:44 Autor: mix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tvn24 to jeszcze przeboleję ale za chwile prawicowe portale typu wgospodarce.pl lub inne infokoleje doprawią do tego pasującą ideologię i będzie kolejny artykulik z cyklu "Ostateczna porażka Pendolino".
2014-12-26 14:37:22 Autor: kris kross
---.cm-11-1c.dynamic.ziggo.nl
A jakie oblozenie, ktos widzial, jechal, ktos wie?
Bo jakos cicho PIC siedzi ... Tyle niby tysiecy biletow sprzedali ... Jakies wiesci w temacie?
Dzieki z gory za info
K.
2014-12-26 14:55:30 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
Tu nie trzeba Bundeswehry, Pier...lino zatrzyma już "-4". I żaden niedorzecznik Inter Cioty nie zapudruje syfa.
2014-12-26 15:35:57 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Tu na Grochowie nad ranem było 3 stopnie mrozu i 3 cm śniegu.
Widać te dwa stojące w rezerwie zamarzły już wcześniej.

A prawda jest taka: Makarony nie rozumieją pojęcia "zima".
Pamiętacie jeszcze PF125p?
W warunkach przetargu powinni być z założenia wykluczani
producenci z innej (znaczy cieplejszej) strefy klimatycznej.
Klimat jaki mamy wszyscy wiemy.
Na Syberii przy -60 wszystko funkcjonuje.
2014-12-26 16:24:48 Autor: Głos z USA w Krakowie
---.tmodns.net
Hihihi. Szybkie pociągi!!!. Idę o zakład, ze jeden się popsuł i poszedł w krzaki, puścili inny najbliższy wolny. Nie ma to jak TAXI. Kierowca bagaże dźwiga z terminalu Okęcia wprost do samochodu, i podwozi pod klatkę bloku. Wynosi bagaże na piętro, i ładnie się kłania. I siedząc w fotelu, żadna neonówka nie rozpala mi źrenic oczu. Te pociągi są dobre na ciepłe kraje, a nie w kraju podbiegunowym.
2014-12-26 17:06:22 Autor: .Piotr
---.g-net.pl
No to jakim cudem to jeździ w Finlandii:

https://www.vr.fi/cs/vr/en/pendolino_en
2014-12-26 17:07:42 Autor: heca
---.dynamic.chello.pl
Z tym to dziwna sprawa kazdy wie ze sluzby panstwowe powinna prowadzic akcje na szeroka skale za wyrzucone pieniadze w bloto, a ciagle cisza. Z p...lino to smieszna sprawa przydzie normalna zimna to stana jak black hawk-i :P ani przod ani tyl, a na boki w gore i dol to juz nie wspomne ;)
Wesolych Swiat.
2014-12-26 17:26:08 Autor: Dyspozytorc
---.tktelekom.pl
Hejterzy wszystkich krajów - łączcie się.
2014-12-26 18:44:28 Autor: .Pawel
---.dynamic.chello.pl
@.Piotr takim cudem, że pewnie kupili wersję zimową, przygotowaną do trudnych warunków. Nasi bonzowie zakupili zwykłą wersję, bo przecież u nas nie każda zima jest ciężka. A jak już będzie ciężka to się powie, że sorry przecież taki mamy klimat.
2014-12-26 18:56:13 Autor: WCH
---.tktelekom.pl
Cała rezerwa się też popsuła? Przecież w pierwszy dzień świąt pierdzielina nie kursowały!. Oj bankomat? Z banku by cię wypierdzielili za taką pracę.
2014-12-26 19:05:14 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
Przez 2 tygodnie przejechało kilkaset pendolino bez opóźnień, to nie jest źle. Samoloty też się spóźniają. Poczekajmy na zimę, która właśnie nadeszła nad całą Polszę.
2014-12-26 19:07:12 Autor: VR
---.play-internet.pl
2014-12-26 17:06:22 Autor: .Piotr

Widać, że kolega bardzo słabo w temacie Pendolino w Finlandii. Owszem VR ma pseudolino, ale był to ich najgorszy zakup jaki zrobili. Problemy z sprzęgami, częste awarie. Rozłączające się sprzęgi podczas biegu pociągu. Wszystko od znajomych fińskich kolejarzy wiem. Także nie ma co porównywać bo owszem wersja 220 jest inna, ale bez jaj.
2014-12-26 19:31:22 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
@VR

sam byłem świadkiem, jak w sobotę przed Wielkanocą w tym roku pierwsze Pendo z Helsinek nie dało rady wyjechać, po 50 minutach podstawili nowe i ten skład dopiero ruszył... przyczyn awarii nie znam niestety

ktoś wie, co się stało Eugeniuszowi Kwiatkowskiemu, że ma prawie 2 godziny poslizgu? W Warszawie Centralnej i Wschodniej Inter Ciotka zapraszała na bezpłatne napoje...

a ja dziś kiblem IR z żoną wróciliśmy do Wawy, za 2 osoby 48 zeta;)
może nie ma wodotrysków jak w Pendo, ale czas jazdy dłuższy niż TLK-ą o 20 minut, taniej o ca 70 zeta a i tak przyjechał do Zachodniej przed czasem

tym samym chcę podkreślić, że jedyna sensowna spółka kolejowa w naszym kraju to PR ;)
2014-12-26 19:34:22 Autor:
---.dynamic.gprs.plus.pl
Przyszla zima a InterRegio GIEWONT na EN57 1010 Czestochowa -Zakopane-Czestochowa wszedzie planowo!
2014-12-26 19:54:21 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
Moja ulubiona kategoria pociągów w Polsce to też IR, mimo że im wszyscy kłody pod nogi rzucają - brak taboru, brak miejsca na torach, brak rentowności, etc.
Spółki IC to wręcz nienawidzę!
2014-12-26 19:56:18 Autor: Kier. poc. pasaż.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co Wy LAICY z Pudelka Kolejowego wiecie o rezerwach, obiegach, logistyce itd... Myślicie, ż przeniesienie wagonu WARS z załogą i z zatowarowaniem trwa 5 minut? :), ciekawe jak na gołoledzi dał sobie radę Szkot i jego busy. Pociąg pojechał, rezerwa krakowska uruchomiona, obiegi pozamieniane, przejście maszynistów sprawne, opóźnienie wtórne z Krakowa 4 minuty. W poc.1301 około 60 osób, w tym około 55 zadowolonych z obsługi.
2014-12-26 20:05:39 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
@ Stefan

mnie się zdaje, że duża część IR jest jednak rentowna,
dzisiejszy mój - jedna jednostka EN 57 - więc ile by kosztował dostęp do infry? pewnie niewiele, bo to nie CMK

z Po nie było wiele osób, ale większość miała bilety z kasy, czyli za 53,90 PLN, w Koninie i Kutnie dosiadło się tak wiele osób, że w zasadzie wszystkie miejsca były zajęte

Tak trzymać PR-y, za rok może nam się uda tę szajbowatą ekipę spuścić z klozetem, a wraz z nią i bankomaty z PKP
2014-12-26 20:08:16 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
@ Kierownik

oświeć nas Szanowny Panie, dlaczego to Kwiatkowski ma w plecy 140 minut (wg Infopasażera na godz. 19:58) - też nie zdążyli przerzucić Warsa?
2014-12-26 20:34:03 Autor: okokc
---.dynamic.gprs.plus.pl
To po co są stworzone te rezerwy, żeby ich nie używać?
Coś tu organizacyjnie jest nie dograne.
Kto w zarządzie jest odpowiedzialny za tego typu kwestie?
2014-12-26 20:49:12 Autor: njujk
---.play-internet.pl
dzisiejszy EIC Kwiatkowski wyjechał ze stacji początkowej w Katowicach do Gdyni z opóźnieniem 140 minut! Niech żyje propaganda PKP IC :)
2014-12-26 21:24:21 Autor: beskid
---.dynamic.gprs.plus.pl
IR GIEWONT PR na Łodzkjej EN57 1010 Linia Zywiec Sucha Beskidzka w rejonie Huciska zmagal sie z oblodzeniem sieci jak i zalegajacym sniegiem ktory musial pchac przed soba i planowo
2014-12-26 22:17:28 Autor: pppoe
---.elblag.vectranet.pl
Jako laik zapytam, dlaczego nie pojechała rezerwa?
2014-12-26 22:19:13 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17183166,Pendolino_jeszcze_dlugo_nie_pojedzie_do_Berlina__bo___.html#BoxSlotI3img

To tak na temat celowości zakupu składów i mędzenia o bezpieczeństwie przez bankomaty z Inter Cioty
2014-12-26 22:26:49 Autor: dankann
---.dynamic.chello.pl
scorpio : Zespoły trakcyjne Pendolino dostosowane są do -25 stopni Celsjusza, dodatkowy przegląd napewno nie dotyczył nieprzystosowania do temperatury.
2014-12-26 22:32:42 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
@ kier.poc.pasaż.
Podziwiamy Pańską wielką wiedzę i bohaterstwo, których to marny Szkot nie ma za grosz, ale milion pasażerów za milionem Wam odbiera. Czytelnicy Pudelka
2014-12-26 22:42:19 Autor: mar37
---.play-internet.pl
EIC EUGENIUSZ KWIATKOWSKI opóźniony właśnie 160 minut:) prawie 3 godziny ehhh...dlaczego pendolino jest w miarę punktualne? bo spycha się z trasy inne pociągi. PLK nie potrafi zapewnić płynnego ruchu wszystkim jednostką. Jak ma jechać pednozjeb to pociągi niższej klasy upychane są po stacjach po 10-20 minut. Pociągi na e65 często stoją w Szymankowie po 15-20 minut. Tak więc po modernizacji czas przejazdu jest dłuższy niż przed jej rozpoczęciem. PLK Gdańsk rozgrzebała trasę na długie lata tylko po to...aby teraz jeździło się dłużej.
2014-12-26 22:47:29 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
W byle jakim sklepie spożywczym nie idą do domu dopóki sklep nie będzie gotowy do porannego otwarcia. Oczywiście może się coś zepsuć, ale jest czas żeby wszystko naprawić do rana i otworzyć sklep o odpowiedniej porze i w odpowiednim stanie. Widać, że personel IC jest już zbyt zdemoralizowany żeby obsługiwać klienta chociażby na poziomie osiedlowego spożywczego.
2014-12-26 23:56:44 Autor: Kolejarz realista
---.dynamic.mm.pl
Ilu kolejarzy zwolnili BANKOMACI z PLK S.A za tak straszne przestępstwo ?
2014-12-27 02:15:09 Autor: ag
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pani Szopowska tak ładna jak bezszczelna i jak głupia
2014-12-27 09:15:19 Autor: Kflik2
---.cust.vodafone.cz
@adam1234
Imho większośc IR albo bardziej się opłaca niż gdyby nie jechała albo nie opłacają się też EIC.

Pozdrowienia z Czech z RegioJet gdzie spokojnie mogą zwiększyć ceny dwukrotnie i wyciąć połowę pociagow a i tak będzie dużo lepiej niż w Polsce.
Sam serwis w pociągu lepszy niż w Polsce, ceny obecnie przez wojnę cenowa nizsze niż u nas w IR,poczęstunek w cenie biletu, jedzenie taniocha- w moim przedziale wszyscy coś kupili. (świeży rogaliki z szynka i sałata lub czekolada 20CZK, herbata poza poczęstunkiem 12CZK, piwo 0.5l 20CZK)
WiFi gratis plus portal z filmami i książkami.
Z Ostrawy rano do Pragi pociagi nawet w odstępie 13 minut, frekwencja 100%.
2014-12-27 09:18:53 Autor: cham
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
JEZJEZJEZ!!!

Kalaktyczny ciopak przestaje działać jak temperatura spada już do -1 stopnia!
Tak tak, fanboje - uszczelniony, jeździ w Szwajcarii i Austrii i standardy europejski-
no więc przykro mi, ale to jest tak: Francuzi stali się bardzo ksenofobiczni, szczególnie wobec Europy Centralnej i na złość zrobili nam awaryjne pociągi.
2014-12-27 09:20:01 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
@ Kflik 2

dzięki za info, nie jechałem RegioJetem, ale z Twojego opowiadania wynika, że przed naszymi kolejami jeszcze daleka droga... może warto Szopowską do spółki z Czemerajdą zaprosić, niech pojeżdżą i zobaczą jak normalni ludzie podróżują

ja jednak nadal będę bronić PR-ów, nawet jeśli jest przaśnie - to jedyna sensowna spółka, a że ceny są wyższe niż w Czechach? no cóż u nas nadroższy jest dostęp do Paszkiewicza
2014-12-27 09:59:09 Autor: Łodzainin
---.szczecin.mm.pl
Dodatkowy przegląd? - zgodnie z DSU czy też zwykła naprawa awaryjna bez wyłączenia?
2014-12-27 15:10:10 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Swego czasu z Polski do Chin udała się liczna wycieczka rządowa(?) - z udziałem ówczesnego premierowicza - w celu zapoznania się z szybkimi pociągami, kursującymi na terenie tego azjatyckiego kraju. Ciekawe, czemu właściwie służyła ta wyprawa?
2014-12-27 16:49:59 Autor: Hrc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
dodatkowy przegląd? noc rośnie pani rzecznik....lepiej nic nie mówić
2014-12-27 22:36:36 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stary klozet EN57 zawsze da radę, a super hiper Szambolino dla elyty z pjedystału już nie :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Gest Kozakiewicza dla PKP IC!!!
2014-12-28 07:46:27 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Najlepiej jeździć 12 letnim samochodem w Polsce.
Nikt nie ukradnie a złom zawsze trendy na drogach.
2014-12-28 09:05:58 Autor: polaki
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
marnowanie pieniędzy to są ci stiułardzi EIP żenada
2014-12-28 13:35:35 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
2014-12-26 14:23:49 Autor: Czemerajduś
---.182.165.145.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl


Cytat z @Czemerajduś do @Jakub

A nawet jak dziobak musiał jechać wolniej przez włoszczowsko-opoczyńskie kible, to co z tego?
Codziennie pasażerowie pociągów klasy ekonomicznej muszą kiblować nawet 20 min. na jakiejś
stacyjce, bo jaśnie państwo Pendolino jedzie. No to jak raz Pendo pojechało 20 min. wolniej, to
co niby się stało, jaśnie państwu korona z głowy spadła?


Nie mieszaj nie-analogicznych sytuacji.

To się stało, że CMK była WŁAŚNIE PO TO budowana jako LINIA DEDYKOWANA – stąd jej eksterytorialnym „polny” przebieg, aby wyeliminować problem RUCHU MIESZANEGO w relacji Katowice- Warszawa- i Kraków – Warszawa. Od ruchu ekonomicznego i mieszanego masz linie klasyczne nr 1 & nr 8 jak sama nazwa w nomenklaturze wskazuje Warszawa – Katowice (nr 1) oraz Warszawa – Kraków (nr 8). CMK to zaledwie DEDYKOWANY SKRÓT o nazwie Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie (nr 4) i nie po to go budowano po absolutnych szczerych polach na dystansie 40 % długości terytorium tego groteskowego Państewka, aby następnie przenosić TAM problem ruchu mieszanego. To kompletny nonsens i totalne wodogłowie. Zwłaszcza, że Ruch Mieszany (czyli zarówno Kible OSOB/REGIO jak i segment tzw. pospiesznych przewozów międzywojewódzkich OPM) powinien służyć dostępnością jak największej liczbie odbiorców pośrednich - czego linia CMK w oczywisty sposób zapewnić nie może- co było wiadomo od samego początku. Decydenci Kulejowi wprowadzając ruch mieszany na CMK wiosną roku 2009 pokazali jacy są płytcy i jakimi są dyletantami- a skutki tej poronionej decyzji odczuwamy od 5 lat. Z takiego patologicznego obrotu spraw cieszą się oczywiście 2 wioski Włoszczowa i Opoczno, które przypadkowo nawinęły się o przebieg tej dedykowanej linii o ŁĄCZNEJ liczbie mieszkańców Myszkowa – podrzędnej stacji na wiedence, a ruch dalekobieżny (aspekt ruchu mieszanego ) niemal wymarł na trasach osadniczych nr 1, a zwłaszcza nr 8, gdzie jest to najdotkliwiej odczuwalne.


Istotnie wielkim skandalem są codzienne casusy z klasycznych linii LK9 (E65 Północ) oraz LK 132 (E30) Wrocław – Opole, ale nie mieszajmy tych sytuacji z CMK, bo to dwa różne światy. Wielkim skandalem jest to, że pasażerowie w Brzegu zostali zatrzymani w Kiblu REGIO relacji Wrocław - (bodaj Opole) w dokładnie tym samym momencie, kiedy Dziobak ruszał właśnie z peronu Wrocławia Głównego i kiblowali - nomen omen w Kiblu EZT - cały ten czas potrzebny na pokonanie przez Dziobaka ok. 40 km odcinka Wrocław – Brzeg, aby nic nie zmąciło Dziobaczego rejsu po E30 na całym odcinku Wrocław Gł. – Opole Gł. Istotnie należy to uznać za skandal, ponieważ linia ta jest przed wszystkim linią KLASYCZNĄ dla ruchu mieszanego i to segment połączeń kwalifikowanych EIC/EIP- JEST TAM GOŚCIEM!!! Z "braku laku" – czyli z racji braku podstaw do budowy równoległej linii dedykowanej. Analogicznie rzecz się ma w odniesieniu do LK9 i braku zasadności (póki co) budowy równoległej linii dedykowanej (zwanej Amber czy też CMK PÓŁNOC).

W przypadku CMK z niczym takim nie mamy do czynienia. To dziobaki i segment kwalifikowany EIC/EIP - JEST U SIEBIE. A patologia w postaci obecności IR/TLK na CMK oraz perony ala-Gosiewo i ala-oPOczno są nieproszonymi gośćmi, a raczej należałoby rzec intruzami, których POwinno się w końcu z tej linii usunąć i przenieść TAM GDZIE ICH MIEJSCE w ramach podziału zadań, czyli na wiedenkę i linię „Kielce – Radom”. Tym bardziej nie można się nadziwić jak 2 osoby rodem z Radomia piastujący : de facto najważniejszy (władczy) urząd w Państwie oraz ministra branżowego tolerują tę jawną patologię odbijająca się negatywnie na ich rodzinnym mieście i regionie.



Cytat : „A nawet jak dziobak musiał jechać wolniej przez włoszczowsko-opoczyńskie kible, to co z tego?”

To z tego, że dziobak nie musiałby jechać wolniej przez włoszczowsko-opoczyńskie kible, gdyby te ostatnie nie były kiblami włoszczowsko-opoczyńskimi TYLKO jak Pan Bóg przykazał kiblami kielecko- radomskimi oraz kiblami częstochowsko- piotrkowsko –koluszkowsko- skierniewickimi :P


Ale z kim tu dyskutować oraz ileż można to tłumaczyć i nie jest to bynajmniej uwaga skierowana akurat pod Twoim adresem, gdyż jak zdążyłem zauważyć i tak w całej dyskusji zajmujesz stanowisko nader umiarkowane.

Zaraz zapewne odezwą się inne dyżurne mikolskie jęki :

-AAAAAAAAAAAAAA!!!! Przywrócicie nam Maaatejkęęę !!!AAAAAAAAAAAAAA!!!!
-AAAAAAAAAAAAAA!!!! Kłomu ten Płociong Przeszkadzał !!!AAAAAAAAAAAAAA!!!!
-AAAAAAAAAAAAAA!!!! Przywrócicie nam Maaatejkęęę !!!AAAAAAAAAAAAAA!!!!
-AAAAAAAAAAAAAA!!!! Biedne dzieci z Włościowy łodcięte od dobrego połączenia !!!AAAAAAAAAAAAAA!!!!
-AAAAAAAAAAAAAA!!!! Przywrócicie nam Maaatejkęęę !!!AAAAAAAAAAAAAA!!!!

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
2014-12-28 14:45:31 Autor: kaziu
---.radom.vectranet.pl
Dzięki Ci K65. Może trochę przydługo ale profesjonalnie wytłumaczyłeś niektórym matołom w czym tkwi sedno sprawy. Duży szacun. Pozdrawiam serdecznie
2014-12-28 17:21:19 Autor: hubert
---.dynamic.chello.pl
@kaziu

Problem w tym, że K65 praktycznie w każdym wątku musi zaczynać łopatologiczne tłumaczenie od początku, a i tak pewne osoby po przeczytaniu, za parę godzin zaczną swoje.
2014-12-30 08:30:13 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
A wczoraj TLK Stoczniowiec przyjechał do Krakowa z ponad godzinnym opóźnieniem.
2014-12-30 14:05:56 Autor: wawa
---.adsl.inetia.pl
haha i co z tego ze mamy pendolino i tak szybciej nie dojedziemy bo nawala cały system zarządu interciti na nic nowoczesne składy skoro kolej nie chce się zmienića wina tkwi w interciti i PLK itu dopatrywać się należy opóźnien pociagów spowodowanych nieudolnym zarządzaniem
2014-12-30 21:05:53 Autor: zeuus22
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pendolino nie da zarobić intercity bo na nim ma zarobić alstom to po pierwsze
Po drugie w IC brak konkretnej promocji na bilety na dziobaki nie mówiąc o tych żałosnych 20 biletach na sklad ( powinno być 50% + 1 bilet w cenie max 70 zł i powyżej cena systematycznie rosnąca do 200 zł dla tych co kupują tuż przed odjazdem składu z poszczególnych stacji lub u konduktora )
Po trzecie i ostatnie polskie fabryki jak miedzy innymi pessa potrafią już wyprodukować składy które mogą poruszać sie powyżej 200 stu kilometrów na godzinę ostatnio takie składy zamówiły DB wiec po co te dziobaki od alstom (brak fabryki w Polsce ) kiedy podobne składy można wybudować nie tworząc tylko 1200 miejsc pracy - alstom tylko nawet kilkadziesiąt tys miejsc pracy jak miedzyinnymi pessa (z firmami kolooperujacymi)
2015-04-11 18:35:53 Autor: gosc
---.leon.com.pl
Tez jestem za rodzima produkcją . Wszyscy sie zachwycają produktem pesy. Ja tez bym chciał ale niech go w końcu zrobią na 250 ocenimy i porozmawiamy
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS