NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Furgalski: PKP potrzebuje dużych zmian

| newseria.pl 22.12.2015 203

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-22 11:10:14 Autor: ///
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Frugalski to taki Petru od kolejnictwa - na wszystkim sie zna i wszedzie go pełno
2015-12-22 11:10:17 Autor: Haha
---.146.129.135.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Lizusostwo - start. Z czegoś trzeba żyć.
2015-12-22 11:12:04 Autor: WAP
---.adsl.inetia.pl
Panie Furgalski! Trzeba przede wszystkim zrobić porządek z takimi osobnikami jak opisany poniżej:

Oto wizerunek jednego z wicepresesów jednej z firm kolejowych, który NADAL nie został odwołany ze swego wysokopłatego stołka, mimo zmian politycznych.

Jest to człowiek o manierach furmana wożącego węgiel, nie znający takich słów jak "dzień dobry", "do widzenia", "proszę", "dziękuję". itp. Wchodzi na spotkania bez powitania obecnych, mając na twarzy wymalowaną bezbrzeżną pogardę dla wszystkich. Słuchając wypowiedzi fachowca wydyma usta, krzywi je i prycha machając lekceważąco, ze zniecierpliwieniem swoją upierścienioną dłonią. Na korytarzu w biurowcu rozpycha się, bo słowo "przepraszam" jest mu całkowicie nieznane i nie przechodzi mu przez gardło.. Dyskusja z tym panem nie ma najmniejszego sensu, bo on uważa się za nieomylnego i znającego się na wszystkim. Braki wiedzy merytorycznej pokrywa ostentacyjnym chamstwem za którym kryje się jego ignorancja, niedouczenie i zwykła głupota.

Próby wyperswadowania mu jego chorych i absurdalnych pomysłów zakończyły się dla kilkunastu pracowników wyrzuceniem z pracy.

Cham, arogant, głupiec i pyszałek - oto członek zarządu jednej z firm kolejowych, który przez ostatnie prawie dwa lata przeprowadzał jej "restrukturyzację".

Kolejarze czekają na jego odwołanie!!!!!
2015-12-22 11:54:13 Autor: xxxcargo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
p. Adrianie
Przez ostatnie kilka lat nie widział Pan potrzeby zmian kadrowych w spółkach kolejowych. Było "cacy". Super fachowcy, super "bankomaty". Prezentował Pan z dumą "rasowane" życiorysy tych Panów. To samo dotyczyło wszystkich nowych zmian kadrowych w ministerstwie.
Co Pana tak nagle oświeciło? Teraz potrzeba kolejarzy? Kiedy Pan poda prawdziwe informacje o spółkach z grupy PKP po kilku latach rządzenia przez "pseudo-fachowców".
Niech Pan ma odwagę i poda jaki jest standing finansowy spółek z Grupy Cargo dzisiaj, a jaki był przed 3 laty!!!!
A może p. Adrianie chodzi po prostu o kasę? Ogłoszenia na RK, sponsoring, płatny udział w konferencjach.
Dopóki Pan nie przedstawi rzetelnej informacji, będzie Pan dla mnie osobą niewiarygodną.
Szczerze Pozdrawiam, oczekując na raport.
2015-12-22 12:04:37 Autor: xx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No właśnie Adrianku, mocną stroną zarządzających jest to, że znają kolej w przeciwieństwie do Ciebie i takich fahofcuf jak Ty. I właśnie m.in. dzięki takim fahofcom jak Ty instytucja ta wygląda jak wygląda.
2015-12-22 12:08:00 Autor: TuTi
---.dynamic.gprs.plus.pl
Adrian nie pitol przecież niedawno mówiłeś coś zupełnie innego.
2015-12-22 12:23:25 Autor: PAW
---.dynamic.gprs.plus.pl
@WAP

Żałosnyś. Jeśli byłaby to prawda, miałbyś chociaż odwagę powiedzieć, kto to. To, że nie podpisujesz się imieniem i nazwiskiem, pominę. Spadaj pełny jadu trollu.
2015-12-22 12:28:48 Autor: xx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@TuTi
Adryjanek mówi tak, jak mu każą. Każą mu chwalić, to chwali, każą mu krytykować, to krytykuje.
2015-12-22 12:50:04 Autor: zeus04
---.133.22.13
A co na to zulu-gula? ;)
2015-12-22 13:18:36 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Ave Cezar!
2015-12-22 13:36:11 Autor: Świetokrzyski vlak
---.181.133.2
Panie Adrianie Furgalski

Nie potrzeba dużo mówić ????

Trzeba po prostu kolej scalić i dać gospodarce i temu tępemu narodowi jeżdzić i jeszcze raz jeżdzić.

Popatrz pan jak jest w Niemczech, Czechah w Austrii a nawet we Włoszech.

Pan się boi modelu Niemieckiego jak diabeł święconej wody
2015-12-22 13:41:16 Autor: Kolejorze
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prezes PKP S.A. to prawdziwy kolejarz z krwi i kości – trzymamy kciuki za Pana!
2015-12-22 13:52:31 Autor: nareszcie cos
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieję, że obecny Zarząd PKP S.A. zacznie kolej rozwijać a nie zwijać jak jego poprzednicy na Szczęśliwieckiej...
2015-12-22 13:54:56 Autor: to tylko ja...
---.leon.com.pl
Trzeba działać a nie gadać. Ostatnie kilka lat słyszymy tylko gadaninę i to , że kogoś odwołali.Każdy chwali się co zrobił , jak dużo zrobił .A jak przyjdzie co do czego , słyszymy że go odwołali -więc chyba nic nie zrobił ! A z Panem jak będzie...?
2015-12-22 13:57:04 Autor: zyg
---.sileman.net.pl
Panie Adrianie,
Dobrze Pan mówi potrzeba zmian - mam nadzieję że nowy zarząd da radę !!!!!
Trzymamy kciuki
2015-12-22 14:40:04 Autor: gość
---.static.ip.netia.com.pl
PKP musi się pozbyć Natura Tour, bo firma straty przynosi.
2015-12-22 14:55:47 Autor: matrix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@to tylko ja..
A z Adryjankiem nic nie będzie, bo jest on wybitnym specjalistom i fahofcem w każdej dziedzinie. Jest tak "wybitny", że pismaki nie zapraszają do komentowania nikogo, tylko jego.
2015-12-22 15:24:06 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Złączyć wszystkie spółki grupy PKP w jedno PKP, włączyć w nie Koleje regionalne i Przewozy Regionalne, odebrać od pasożyta PKP Energetykę, zlikwidować biurokrację i zbędne dziadostwa, które niszczą kolej, wybrać do zarządzania odpowiednich ludzi czyli kolejarzy,ludzi którzy znają się na branży. Niestety prawda jest taka że po bankomatach dużo rzeczy jest do naprawy.
2015-12-22 15:24:19 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Złączyć wszystkie spółki grupy PKP w jedno PKP, włączyć w nie Koleje regionalne i Przewozy Regionalne, odebrać od pasożyta PKP Energetykę, zlikwidować biurokrację i zbędne dziadostwa, które niszczą kolej, wybrać do zarządzania odpowiednich ludzi czyli kolejarzy,ludzi którzy znają się na branży. Niestety prawda jest taka że po bankomatach dużo rzeczy jest do naprawy.
2015-12-22 15:46:59 Autor: Hans Winkler
---.120.225.195.static.bait.pl
„W ubiegłych latach pojawiła się świeża krew w postaci osób, które znają się na finansach [np. były prezes Jakub Karnowski był wcześniej prezesem PKO TFI – przyp. red.]”

Panie Adrianie pan chyba sobie żartuje, ta świeża krew owszem znała się na finansach, w kontekście wyprowadzania kasy ze spółek kolejowych.
Finansiści chwalili się spłatą historycznego długu PKP, ale słowem nie wspomnieli o bieżącym zadłużeniu Grupy PKP. Ile ono wynosi 8, 9, 10 a może więcej miliardów?
2015-12-22 18:41:16 Autor: modern
---.elblag.dialog.net.pl
Cały świat kolejowy oczekuje na:

1. Natychmiastowe odwołanie bankomatowych zarządów ze WSZYSTKICH spółek kolejowych;
2. Dokładną kontrolę działalności bankomatów, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich tych firm i firemek zatrudnianych nie wiadomo po co (oczywiście - WIADOMO!): audytorzy, doradcy, kancelarie prawne i tym podobne sposoby "legalnego" koszenia szmalu;
3. Konsekwencje prawne wobec tych, którzy podczas zwolnień pracowników stosowali metody pozaprawne: wprowadzanie w błąd, szantażowanie i zastraszanie zwalnianych pracowników!

Panie ministrze! Wszyscy kolejarze na to czekają!
2015-12-22 20:27:11 Autor: KOD
---.dynamic.chello.pl
Właśnie dziś zauważyliśmy w pracy zmiany: ze strony PKP CARGO zdjęto informację o wynikach wyborów uzupełniających do rady nadzorczej tej spółki!! Czego nowa władza się boi, że zdjęła to??? PiS kopiuje metodę z niepowołaniem wybranych przez Sejm sędziów do Trybunału Konstytucyjnego na Radę Nadzorczą PKP CARGO S.A. Otóż w dniach 07-11 grudnia 2015r zostało wybranych przez załogę dwóch przedstawicieli pracowników do Rady Nadzorczej tej spółki. Jednak nowa Rada (już z nadania PiS-u), nie powołała ich do tego organu, a termin zgodnie z Regulaminem wyborów minął 21 grudnia 2015. Skoro PiS łamie prawo, to po co było zmieniać rząd?? Panie ministrze podaj się pan do dymisji, taka przewałka..!!
2015-12-22 21:06:19 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No rżeczywiscie wysokiej klasy specjaliści. Pan Jarosław Kołodziejczyk tak sie starał o środki dla PR z UE ze kupili 0 nowych pojazdow no i modernizują chyba 21 ezt. To ale jus nie za jego czasów. Wynik super.
2015-12-22 21:38:28 Autor: Rekin
---.dynamic.chello.pl
Najgorsze na tym portalu są wypowiedzi pana Furgalskiego, eksperta na miarę kraju w którym żyjemy. Po prostu żałosne.
2015-12-22 22:17:07 Autor: Hans Winkler
---.120.225.195.static.bait.pl
@KOD
wczytaj się w statut swojej spółki a dowiesz się, w jaki sposób „Rada Nadzorcza dokonuje wyboru jednego członka Zarządu spośród kandydatów przedstawionych przez pracowników Spółki.”
Zmian statutu dokonali 29 października ci, których już u was nie ma.
2015-12-23 07:22:25 Autor: znam go
---
Wiadomo chodzi o niejakiego Dariusza Liszewskiego(ksywa Furman) Facet nie ma pojęcia o kolei ale jak wyprowadzić pieniądze tak. Plują na niego a on ociera twarz rękami w złotych sygnetach i twierdzi , że to deszcz.Mały człowieczek z kompleksami nie lubi mądrzejszych od siebie.Typowy Gnom.
2015-12-24 08:40:42 Autor: .kolejarz.
---.promontel.net.pl
Panie Furgalski, król jest nagi, do przepisów stosuje WOLNĄAMERYKANKĘ.Mianowicie:
Nowa (od 18.XII.2015) Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. ewidentnie złamała prawo!! Panie ministrze A. Adamczyk, czy takie dostali od Pana instrukcje? Otóż, zgodnie z Regulaminem wyborów uzupełniających do Rady, które się odbyły 07-11.XII, Rada miała obowiązek podjąć uchwałę, o powołaniu dwóch przedstawicieli załogi do swojego składu lub unieważnić wybory (§13 pkt 4), najpóźniej do 21 grudnia 2015!! Rada nie podjęła takiej uchwały, a więc rażąco złamała prawo. Złożone do Centralnej Komisji Wyborczej zastrzeżenie do Regulaminu, CKW po rozpatrzeniu je odrzuciła jako nieuzasadnione i taką Opinię przedłożyła 18.XII.2015r Radzie Nadzorczej. Niepodważalną rzeczą jest to, że w całym tym procesie wyborczym Regulamin Wyborów i podjęte w tym zakresie uchwały były ważne, a głosowanie też przebiegło prawidłowo. Jeżeli ktoś miał zastrzeżenia do Regulaminu to mógł tę uchwałę o jego przyjęciu zaskarżyć do sądu, bo tylko sąd może to unieważnić. Rada nie ma prawa do unieważniania poprzednio podjętych przez Radę uchwał- tylko sąd!! Rada może tylko kolejną uchwałą pozbawić mocy prawnej poprzednią uchwałę, ale skutki jakie powstały do podjęcia tej kolejnej uchwały z działania poprzedniej są obowiązujące. Zatem Rada Nadzorcza musi powołać tych wybranych przez załogę członków. Do nowej Rady minister powołał podobno swoich wielkich fachowców, szczycących się wielkim dorobkiem, a już na starcie nie potrafili oni podjąć tak prostej uchwały. Król jest nagi, to pseudofachowcy. Jakie ci ludzie, chrześcijanie, będą mieć sumienie w Święta Bożego Narodzenia??
2015-12-26 15:21:56 Autor: lawa
---.play-internet.pl
Na razie po "bankomatach" na kolei jest stagnacja. Być może to taki okres gdzie nowa władza opracowuje nowy system PKP , oby tak było.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5