Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Freightliner z nowym Vectronem od ELL

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
17-05-2025
Ostatnia modyfikacja:
17-05-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ELL/ Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

W piątek (16 maj) ELL Polska przekazała lokomotywę Vectron wyprodukowaną przez Siemensa do użytkowania przez do Freigtliner Polska. Będzie ona wykorzystywana na trasach między Polską a Holandią.

Jak poinformowała spółka ELL Polska przekazanie odbyło się w PKP Cargotabor w Czerwieńsku. Lokomotywa ma klasyczny design ELL z logo Freightliner i jest to pierwszy Vectron ELL przekazany użytkownikowi w Polsce w tym roku.

Warto przypomnieć, że European Locomotive Leasing Group (ELL) pod koniec 2023 r. podpisały umowę ramową na dostawę do 200 kolejnych lokomotyw Vectron. Lokomotywy zostaną dostarczone w różnych wariantach systemu zasilania do użytku zarówno w ruchu pasażerskim, jak i towarowym. Początkowo zamówiono sześćdziesiąt lokomotyw, które będą dostarczane sukcesywnie począwszy od 2025 roku.

Była to czwarta umowa ramowa między ELL i Siemens Mobility. Spółka do 2027 r. będzie dysponować flotą co najmniej 301 lokomotywami Siemens Vectron, obsługując tym samym największą flotę Vectron w Europie.

Na polskim rynku leasingu lokomotyw ELL obecne jest od ponad dwóch lat.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Siemens Mobility: Polska kolej potrzebuje nowych lokomotyw

Tabor i technika

Siemens Mobility: Polska kolej potrzebuje nowych lokomotyw

Łukasz Malinowski 22 kwietnia 2025

ComfortJety w docelowej konfiguracji już wkrótce na trasach

Tabor i technika

České dráhy żegnają legendarne elektrowozy serii 151 [zdjęcia]

Tabor i technika

Northrail rozszerza flotę o 50 nowych lokomotyw Vectron

Tabor i technika

Zobacz również:

Siemens Mobility: Polska kolej potrzebuje nowych lokomotyw

Tabor i technika

Siemens Mobility: Polska kolej potrzebuje nowych lokomotyw

Łukasz Malinowski 22 kwietnia 2025

ComfortJety w docelowej konfiguracji już wkrótce na trasach

Tabor i technika

České dráhy żegnają legendarne elektrowozy serii 151 [zdjęcia]

Tabor i technika

Northrail rozszerza flotę o 50 nowych lokomotyw Vectron

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5