Partnerzy serwisu:
II linia metra

Dziewięć firm chce projektować przedłużenia II linii metra

Dalej Wstecz
Data publikacji:
29-05-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Transport-publiczny.pl

Podziel się ze znajomymi:

II LINIA METRA
Dziewięć firm chce projektować przedłużenia II linii metra
Dzisiaj minął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie na koncepcję architektoniczno-budowlaną dla dalszych odcinków II linii metra – trzech na Targówku i Bródnie oraz dwóch na Woli i Bemowie (tzw. 3+2). Wnioski złożyło dziewięć firm: pięć na odcinek wschodnio-północny i cztery na zachodni.

Pod koniec zeszłego roku Metro Warszawskie ogłosiło konkurs na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej dla drugiego etapu rozbudowy II linii metra (tzw. 3+2). Obejmuje on dwie stacje na Bemowie (odcinek zachodni) oraz trzy na Targówku i Bródnie (odcinek wschodnio-północny). Startujący mogli składać wnioski o udział tylko na jeden z dwóch odcinków.

Jak informuje Metro Warszawskie, chęć udziału w konkursie złożyło dziewięć firm, z czego pięć na odcinek wschodnio-północny i cztery na zachodni. Po sprawdzeniu wniosków i wszystkich dokumentów, uczestnicy postępowania, którzy spełnili warunki formalne, zostaną zaproszeni do składania prac konkursowych.

Firmy będą miały co najmniej 90 dni na składanie prac konkursowych od momentu zaproszenia do udziału w konkursie. Wyłonionych 2 zwycięzców, po jednym dla odcinka zachodniego i wschodniego. Oceny prac uczestników dokona sąd konkursowy, w skład którego wchodzą przedstawiciele miasta stołecznego Warszawy i Metra Warszawskiego. Zwycięzcy, oprócz nagrody pieniężnej, zostaną zaproszeni do negocjacji w sprawie umów na wykonanie projektów budowlanych.

Odcinki objęte konkursem powstaną do 2022 r. w ramach drugiego etapu rozbudowy II linii metra. Wcześniejszy etap zakłada budowę tzw. odcinków 3+3, przylegających bezpośrednio do centralnego odcinka II linii metra i obejmujących po trzy stacje w każdą ze stron. W tej chwili toczy się przetarg na wykonawców prac budowlanych.

Więcej na portalu Transport-publiczny.pl

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Metro: Stacja Płocka. Trudny do zmycia brud i pożądana patyna

Infrastruktura

Metro bierze się za oświetlenie na stacji Płocka

Pasażer

Metro bierze się za oświetlenie na stacji Płocka

Witold Urbanowicz 16 marca 2024

Metro oszczędza, wyłączając oświetlenie stacji

Biznes

Metro oszczędza, wyłączając oświetlenie stacji

Witold Urbanowicz 04 grudnia 2023

Betoniarnia blokuje metro na Karolin. Koniec budowy w 2026 r. zagrożony?

Infrastruktura

Zobacz również:

Metro: Stacja Płocka. Trudny do zmycia brud i pożądana patyna

Infrastruktura

Metro bierze się za oświetlenie na stacji Płocka

Pasażer

Metro bierze się za oświetlenie na stacji Płocka

Witold Urbanowicz 16 marca 2024

Metro oszczędza, wyłączając oświetlenie stacji

Biznes

Metro oszczędza, wyłączając oświetlenie stacji

Witold Urbanowicz 04 grudnia 2023

Betoniarnia blokuje metro na Karolin. Koniec budowy w 2026 r. zagrożony?

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij