Od 2,4 mln zł do 4,3 mln chcą firmy za przygotowanie projektu modernizacji linii 273 na odcinku Kostrzyn – Drzeńsko.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej do przeprowadzenia wymiany nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na odcinku Kostrzyn – Drzeńsko (okolice Rzepina) na linii 273 (Nadodrzance). O przetargu
pisaliśmy tutaj.
PLK przeznaczyła na realizację zamówienia 2 829 000 złotych brutto. W tej kwocie zmieściło się tylko dwóch oferentów z sześciu, którzy przedstawili oferty: Solid–Rail (2 431 710 zł) i Schuessler–Plan (2 761 350 zł). Obie oferty są identyczne w zakresie skróconego czasu przekazania materiałów przetargowych (137 dni), okresu gwarancji (36 miesięcy) i warunków płatności (30 dni). Oferty przekraczające kosztorys złożyli: Torprojekt, IDOM, MGGP i BFF.
Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji umożliwiających realizację robót budowlanych. Na realizację zadania PKP PLK przewidziała 182 dni. Zadanie zostanie zrealizowane ze środków krajowych.