NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Dobry rok Bieszczadzkiej Kolei Leśnej

| jar, Rynek Kolejowy 18.01.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-01-18 08:19:34 Autor: Maciek
---.50.108.98
Dociągnięcie kolejki do Nowego Łupkowa i skomunikowanie jej z szynobusami PR pozwoliłoby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.
2012-01-18 08:23:31 Autor: marjan
---.xdsl.centertel.pl
Tyle że szynobusy w 2011r z Zagórza do Łupkowa nie kursowały, więc co z czym chcesz komunikować?????
2012-01-18 08:43:44 Autor: Maciek
---.50.108.98
@marjan

A to ciekawe, bo takim jechałem. Zresztą nie tylko ja.
2012-01-18 09:22:04 Autor: Krzysztof Kuś
---.147.84.216.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Maciek - ależ oczywiście. Tylko w Polsce, nie wiem dlaczego, integracja różnych środków transportu jest czymś praktycznie niemożliwym (z małymi wyjątkami). Nie da się autobusów zintegrować z koleją, nie da się kolei normalnotorowej zintegrować taryfowo i rozkładowo z koleją wąskotorową. Nie da się zbudować wspólnej oferty. Nie da się robić czegoś razem. Każdy woli swoją własną piaskownicę, swoje oddzielne bilety, dublowanie kursów, konkurowanie na tych samych trasach, zamiast racjonalnej i logicznej współpracy - a potem jest płacz, że nie ma pasażerów.
2012-01-18 10:00:35 Autor: Piotr_Chylinski
---.rev.snt.net.pl
Panowie Przedmówcy, z tą integracją to chyba jednak bujanie w obłokach.

W ubiegłym roku byłem na kolejce dwukrotnie i stwierdziłem następujące fakty:
- większość pasażerów przyjeżdża własnym samochodem całą rodziną do Majdanu, żeby przejechać się kolejką w tę i spowrotem,
- część pasażerów jest dowożona na stację autokarem,
- nieliczni pasażerowie wsiadają na stacjach pośrednich, bliskich ich miejsca zakwaterowania,
- niemal wszyscy pasażerowie wracają kursem powrotnym
- na te dwa kursy, w środku lata, nie zaobserwowałem ANI JEDNEJ osoby z plecakiem, która jazdę kolejką traktowałaby jako turystyczny transport z A do B, a nie atrakcję.

Zatem - obawiam się, że nie za bardzo byłoby dla kogo integrować. Turyści jeżdżą samochodami.
2012-01-18 10:08:20 Autor: Krzysztof Kuś
---.147.84.216.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No i właśnie o to chodzi Panie Piotrze, by to zmienić. :)
2012-01-18 14:27:57 Autor: Jedyny taki.
---.opera-mini.net
\\\"Turyści jeżdżą samochodami\\\".

To prawda. W Afryce.
2012-01-18 15:24:44 Autor: Piotr_Chylinski
---.rev.snt.net.pl
Ĺťeby zmienić przyzwyczajenia wakacyjne Polaków, to najpierw trzeba by było \"odczarować\" kolej w społecznym postrzeganiu. Mała kolejka wąskotorowa tego nie wykona samodzielnie, nawet robiąc skomunikowanie z tymi szynobusami w Łupkowie.
Ludzie z dziećmi jeżdżą na wakacje samochodami, czy tego chcemy, czy nie, i nawet cena paliwa dwa razy większa niż 10 lat temu tego nie zmieni - po prostu w tym roku pojadą bliżej od miejsca zamieszkania.

Co oczywiście nie zmienia faktu, że bardzo się cieszę z sukcesu BKL i życzę, aby czynny parowóz przyciągnął drugie tyle turystów.
2012-01-18 20:04:49 Autor: Kamil
---.play-internet.pl
Piotr Chylinski:
Zeby wygrac na loterii trzeba co najmniej ... kupic los.
Nie bedzie ani jednego turysty ,,z plecakiem\'\' w bieszczadzkiej kolejce waskotorowej, jesli nie bedzie styku z siecia innej komunkacji, chocby z jakims autobusem skadkolwiek, np. z Sanoka.

Proponuje, aby Pan zapoznal sie z funkcjonowaniem kolejki waskotorowej Zittau - Bertsdorf - Oybin; Jonsdorf. Nie wyobrazam soebie, o ile spadalby frekwencja w tej kolejce gdyby nie bylo polacznia z siecia normalnotorowa w Zittau. Podobnie, jak wygladalaby frekwacja w kolejce z Osobłogi, jakby kursy nie docieraly do Trzemesznej.

Ubogi rozklad jazdy na trasie Zagórz - Łupków, bardzo dlugi czas pieszego przejscia z Nowego Lupkowa do Balnicy, brak ogólnodostepnej infornacji na temat jakiejkolwiek komunikacjia autobusowej czy minibusowej miedzy Nowym Łupkowej i Balnica - to sprawia, ze podróznych z plecakami w tej kolejce moze byc bardzo mało, gdyz juz w domum, w miescie, na etapie planowania wyprawy w góry wychodzi na to, ze jak ktos ma tylko kilka dni urlopu, to nie da rady CZASOWO polaczyc dojazu pociagiem, przejazdu waskotorówka i zwiedzania Bieszczad.
2012-01-18 22:21:06 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Dokładnie!

Kolejka w Zittau (całoroczna PAROWA! z rozkładowym RÓWNOLEGŁYM startem DWÓCH parowych pociągów z Bertsdorf co 2 godziny) jest dobrym przykładem, gdzie turyści przyjeżdżają pociągami - w tym z Czech - widziałem na własne oczy. Autami też, ale to chyba mniejszość.

Co do Tremesnej, to tam jest różnie - i tak, i siak (akurat miałem okazję dojechać... autobusem, bo tak to wymyślił organizator imprezy w pobliskich Racławicach Śląskich).
2012-01-19 11:26:32 Autor: Sitar4
---.opera-mini.net
Może powinni zacząć od turystów dojeżdżających rowerami. Przewidzieć w jednym wagonie miejsce do przewozu rowerów, zareklamować na stronie www i turyści w lato się znajdą. Sam bym z takiej możliwości skorzystał. Przejechał się kolejka i kontynuował turystykę rowerowa z końcowej stacji.
2012-01-21 20:20:15 Autor: Kamil
---.play-internet.pl
Sitar4:
polaczenie rowerowe do tez dobry pomysl.

Piotr Chylinski: pomyslów na skomunikowanie pociagu waskotorowego z normalnotorowym jest wiele.

Najbardziej oczywisty, jak jest np. w Zytawie (Zittau) lub w Trzemesnej, lub w slowackich Tatrach, gdzie pociag waskotorowy zaczyna bieg na stacji normalnotorowej, do tego RJ jest dostepny w hafasie, stad mozna od razu sprawdzic polaczenie chocby i np. z Berlina do Oybin, lub z Czeskiego Cieszyna do Osobłogi, lub z Bratyslawy do Starego Smokowca.

Inna mozliwosc to skomunikowany autobus z Nowego Łupkowa do wąskotorówki, moze samorząd zachecic??

Innaczej mozna dopisac do RJ pociag z Nowego Łupkowa, ale uwaga, ze polaczenie jest uruchamiane tylko po wczesniejszym potwierdzeniu przejazdu.

No i jeszcze na stronie bieszczadzkiej waskotorówki jest cos napisane o mozliwosci przewozu pasazerów drezyna.

I jeszcze małe pytanko: czy szlak Nowy Łupków - Balnica jest przejezdny? Czy byl jakis szczególny powód, ze na zachód od Balinicy nie byl prowadzony ruch planowych pociągów w 2011 roku??

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS