NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

DB Schenker: W Polsce brakuje długofalowej strategii inwestycji kolejowych.

| Newseria 17.10.2014 117

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-10-17 09:37:46 Autor: em
---.adsl.inetia.pl
To prawda. Czy sa jakieś plany rozwoju sieci? oprócz Rail Baltika ( na którą naciska Unia). Jedyny sukces to kolej metropolitalna w Trójmieście. A poza tym nic. A gdzie budowa drugiel toru na liniach które tego wymagają? Do Radomia, z Wejherowa do Białogardu i in??? Gdzie elektryfikacja?
2014-10-17 10:06:24 Autor: Nigdy więcej w DB
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
A co z obiecanymi podwyżkami panie prezesie?
2014-10-17 10:36:39 Autor: Carlos
---.static.3s.pl
DB Dolina Biedy! I chociaż nie w temacie to muszę to napisać - Firma Nieporozumienie! Ktoś kiedyś fajnie powiedział. DB jest jak tonący statek, na górnym pokładzie wszyscy się swietnie bawią kiedy na dolnym pokładzie cała załoga stoi już po kolana w wodzie.
2014-10-17 10:55:51 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@em
nie będzie RailBaltica. wg nowych planów naszych "ekspertów od rozwoju MIR" zostaje wszędzie jeden tor, może zelektryfikują trochę, ale pewnie nawet mijanek nie zrobią. kasa zostanie wydania, ale korzyści w ruchu nie będzie.
2014-10-17 11:39:13 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Lepiej się pochwalcie jak przerżnęliście kontrakt na obsługę szybu Witczak KWK Bobrek Centrum, na obsługę Wujka i Staszica. Zamknęliście Magistralę Północną oraz Magistralę Błędowską i rozebraliście zamiast utrzymać przejezdność. Efekt? Utrudniony dostęp do bocznicy Witczak KWK Bobrek Centrum, ZG Julian, stacji Katowice Dąbrówka Mała PKP PLK a po likwidacji Magistrali Błędowskiej zakładów górniczych w Wojkowicach, EC Łagisza. Efekt? Zamiast zarabiać tracicie potencjalnych klientów. Obecnie rozbieracie powoli szlak JCA - Ciężkowice (z 2 torów pod siecią został jeden bez sieci, unieważniona SBL), rozebrany szlak Ciężkowice - Trętowiec uniemożliwia dojazd składów węglowych do EC Trzebinia Siersza a chętni na pewno by się znaleźli (PKP Cargo Service, CTL MB, KP Kotlarnia). Co tam wam zostało na piasku? Aha, Staszic, Agata? No i Wysoki Brzeg.
No i zagłębie rybnickie jeszcze jako tako.
2014-10-17 12:40:01 Autor: peron7
---.play-internet.pl
"-mówi Staszek-"
2014-10-17 12:41:23 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Brak jest jakiejkolwiek strategii rozwoju naszego kraju a transport (w tym kolejowy), to jedynie fragment tego problemu. Coz, na razie orkiestra na "Titanicu" jeszcze gra, a tzw. "elity" swietnie sie bawia, konsumujac osmiorniczki i nie dostrzegajac (a moze udaja?) zblizajacego sie konca "cieplej wody w kranie". Ci sprytniejsi szykuja sie zreszta do ucieczki na " z gory zaplanowane pozycje"... Niestety, b. minister Sienkiewicz mial racje - wszystko to "kamieni kupa"!
2014-10-17 15:41:24 Autor: maszynista i nie tylko 3 w1
---.internetia.net.pl
do nigdy więcej db,podwyżki będą jak się 2 niedziele do kupy zejdą,33 lata pracy i żadnej podwyżki jak istnieje ta firma
2014-10-19 12:11:13 Autor: Carlos
---.static.3s.pl
Eeee, nie mówcie! Podwyżki są, ja z roku na rok dostaję blisko po 250-300 zł. Firma robi wszystko by wyrównać wynagrodzenia wewnątrz firmy. Zapomina jednak o tym, że Inni Przewoźnicy też nie stoją w miejscu i z roku na rok również proponują swoim i nowym pracownikom wyższe wynagrodzenia. I te śmieszne o ceny za "punktualność" - Praca na telefon który niejednokrotnie zadzwonił z tylko jednogodzinnym wyprzedzeniem także szybkie przygotowanie prowiantu i do pracy ... Żenada!
2014-10-19 16:48:01 Autor: gitek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za to PKP PLK S.A. ma jedna wizję. Rozwijac pion IBR . To twór TWA dla obchodzących normalne szkoły tzw. inzynierów lub magistrów. W tej firmie się nic już nie zmieni. Drogowcy zagłada przez inzynierów ruchu. Zostana ruchowcy , IBR i druciki
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5