NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Co dalej z KDP w Wielkiej Brytanii?

| FT/lp, Rynek Kolejowy 04.03.2013 118

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-03-04 12:23:25 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Spoko!

Wysłać tam naszych rządowych politologów, ministrantów, busiarzy i piewców budowy kilkunastu nowych dróg - to wesprą lobby blachosmrodowe i lotnicze - i taka figa, a nie KDP u Angoli będzie.

Tylko nie zapomnieć o wystawieniu słonego rachunku Angolom za tę pomoc, coby \"żyło się lepiej\" (wszystkim! - z lobby paliwowego :-)
2013-03-04 16:38:48 Autor: emigrant
---.255.5.71

emigrant
Dziwie się tym przeciwnikom! To jest przykład jak czkawką dbija się teraz zaniechanie tej budowy w latach \'90 tych. Na trasie Do Menchesteru jest ba... nawet dwie, autostrady po 3 pasy dosłownie zaje..ne autami. Na postoju w service (parking) przy linii kolejowej tej zmodernizowanej co chwilę śmiga Pendolino Britanico. Obecny układ jest po prostu nie wydolny. W Polsce jeszcze można debatować nad budową KDP, ale w Anglii to już konieczność!!! Dużo spóźniona inwetycja!
2013-03-04 18:23:03 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
\"(...) Simon Burns podkreśla jednak, że rząd wciąż ma wiele do nauczenia się np. od Japonii w kwestii rozwiązań stosowanych na liniach KDP (...)\".

No, ale Japonia z kolei mogłaby się od Polski nauczyć z zaspami śnieżnymi na szlaku. Albo np. oblodzeń trakcji, materiałów pantografów. Mamy tu ogromne doświadczenie, oczywiście do prędkości 160 km/h, ale już nie 560 km/h... Zawsze to jednak coś. Natomiast w pozostałych kwestiach Polska mogła by się dużo nauczyć od np. Sierra Leone, Mongolii czy Indii.

\"(...) Realizacja pierwszej fazy projektu HS2, wartego 18 mld funtów, zakłada budowę 190 km nowej linii kolejowej z Londynu do Birmingham (...)\".

O widzicie, dlaczego Brytania jest Wielka!? Przy tym nasz KDP \"Y\" to średniej klasy wydatek (18 mld funtów, to nie 18 mld zł!).

\"(...) Odcinek “Y” do Leeds i Manchesteru miałby natomiast powstać w latach 2032-2033 (...)\".

Kto miał czelność w Izbie Lordów czy Gmin nazwać tak u siebie linie... \"Y\"! Skandal, Boziu widzisz i nie grzmisz!?? A Wy fani \"małego y\" z pod Olkusza - gdzie jesteście?
2013-03-04 18:30:09 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Licencje na nasza nazwę \"Y\" powinni kupić, nie?

No ale jak nasz blachosmrodowo-akcyzowo-bramkowy rząd ukatrupił (na chwilkę, pocieszam) nasze KDP - to Angole sobie nazywają jak chcą. Bo chyba tej nazwy nie opatentowaliśmy, a wielka szkoda :-)
2013-03-04 20:26:00 Autor: Dzban
---.ae1x419.dibhala.lubman.net.pl
Wysłać im pana \"\"nie opłaca się budować nowych linii\" Karnowskiego i Adriana Sceptyka i razem ich przekonają żeby nie budowali ;)

Miejmy nadzieję że nie zabraknie im motywacji dla tej budowy.
2013-03-04 22:17:10 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja mam lepszy pomysł , nasza warszawska giełda papierów wartościowych powinna kupić giełde londynską ,to na pewno nie mielibyśmy problemu z kasą na budową KDP i jeszcze sąsiadą byśmy wybudowali Tylko jak Angoli przekonać żeby ją sprzedali
2013-03-05 17:50:02 Autor: konduktor
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobre
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5