Bytom: Plany miasta na nowy budżet UE – tramwaje do Miechowic? - Wszystko na temat branży kolejowej: PKP, Intercity, przewozy regionalne, koleje mazowieckie, rozkłady jazdy PKP, Kolej
NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Bytom: Plany miasta na nowy budżet UE – tramwaje do Miechowic?

| Transport Publiczny 01.07.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-07-01 11:16:15 Autor: Wandzia
---.free.aero2.net.pl
wybory blisko, coraz bliżej, nic się nie robiło przez kadencję, trzeba coś obiecać
2014-07-01 14:00:47 Autor: zza winkla
---.sileman.net.pl
Projekt BCT jest beznadziejny i powinien trafić do kosza.
2014-07-10 01:13:02 Autor: Radek z Bytomia
---.play-internet.pl
Ta linia wcale nie będzie nowa.
Tramwaje na tej trasie jeździły do przełomu lat '70 i '80 (jestem wystarczająco stary żeby jeździć tą linią 40 lat temu) a przerwa w ruchu nastąpiła wskutek konieczności przebudowy skrzyżowania obecnej ulicy Wrocławskiej (wówczas Bieruta) z linią kolejową numer 131 i linią wąskotorową. Pierwotnie linie kolejowe przebiegały wiaduktami ponad ulicą, która zagłębiała się w teren. Biorąc pod uwagę, że ulica (stanowiąca wówczas, nota bene, fragment drogi międzynarodowej E22 - obecnie E40 - a później również drogi krajowej nr 4, obecnie 94) , wraz z przebiegającą w jej śladzie linią tramwajową były po większych deszczach zalewane na głębokość nijednokrotnie przekraczającą 0,5 m, a także ograniczoną szerokość i wysokość (poniżej 4 m) światła wiaduktów, w latach '70 podjęto ze wszech miar słuszną decyzję o przebudowie tego skrzyżowania. Wiązało się to z "tymczasowym" zaprzestaniem funkcjonowania tramwaju do Miechowic i budową pętli tramwajowej przy ul. Wrocławskiej.
Wskutek kryzysu gospodarczego w latach '80, budowa nowego rozwiazania opóżniła się, niemniej jednak obecnie istniejący, potrójny wiadukt został oddany do użytku w połowie lat '90. Oprócz dwu wiaduktów drogowych z dwoma pasami jezdni, istnieje (od prawie 20 lat) nieużywany trzeci wiadukt (skrajny północny) na dwa tory tramwajowe.
Co do komentarza "Wandzi": po usunięciu w referendum desygnowanego przez PO prezydenta i rady miejskiej zdominowanej przez PO, w chwili obecnej władzę w Bytomiu sprawują od niecałych dwóch lat osoby niezależne od dużych partii politycznych. Jednym z ich niewątpliwych sukcesów jest dopiero co zakończona odbudowa linii tramwajowej nr 7, na odcinku z Łagiewnik do centrum; rzecz dla poprzedniej ekipy politycznej niewykonalna. Biorąc pod uwagę czas sprawowania władzy (jeszcze raz - dwa lata jeszcze nie minęły od jej powołania) i to że jest to w ciągu tego czasu już druga poważna inwestycja w tramwaje na terenie Bytomia, uważam komentarz "Wandzi" za kompletnie idiotyczny.
Co do komentarza "zza winkla": wiadukt kolejowy koło dworca kolejowego jest za niski (poniżej 4 m) a przyległe doń skrzyżowanie na styku pl. Wolskiego, ul. Karola Miarki i ul. Jagiellońskiej jest wąskim gardłem i coś z tym będzie trzeba zrobić. Jak nie BCT to co? Lepsze pomysły mile widziane.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS